Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kolikor je meni znano nekaj merijo, vse pa ne.

Kolikor je meni znano merijo vsebnosti ogljikovega monoksida (CO). Za drugo ne vem.

 

 

Napisano

V glavnem...merili bojo saje...se pravi, da skozi filter trdih delcev saj naj nebi bilo...?e saje so, filtra ni...
Hrvati saje gledajo....

Napisano

V glavnem...merili bojo saje...se pravi, da skozi filter trdih delcev saj naj nebi bilo...?e saje so, filzra ni...

Hrvati saje gledajo....

Kje si to prebral Oz. kdaj naj bi se to za?elo izvajati?

 

 

Napisano

V glavnem da se popravim, v Avstrji se meri sajavost (opti?no), posebna naprava z ?arkom presvetli izpu?ne pline pri max. obratih (blokada v leru). Gre za t.i. "Absorptionsbeiwert" oz. po nem?ko "Tr?bungszahl".

 

Meje so glede na EUR razred izpustov razli?ne, pri mojem avtu zelo dobro ka?e, 25x ni?ja vrednost od zgornje meje (EUR 5). Me ne ?udi, saj ne pokadi ob v?igu niti mrzel, niti topel, ob polnem pospe?evanju, DPF je seveda vgrajen, vpra?anje ?e bi z odstranjenim DPF pri?el ?ez... dvomim.

 

Rubrika Abgaswerte:

post-5919-0-93026500-1580818365_thumb.jpg

Napisano

Kje si to prebral Oz. kdaj naj bi se to za?elo izvajati?

Datuma ne vem...se pa bo...

Cela evropa ?e preverja to...?e hrvati so nas prehiteli...

Napisano

In kaj bodo sedaj tisti Wagni in Opli ki kadijo kot kaka stara kri?arka,zadnji ?as! Tu zraven so lahko tudi bencinarji, oni s plavim dimom ki kurijo olje!

Napisano

Vsak avto ima dolo?eno vrednost izpuha... Ne more? primerjat 25 let star avto z novim...

Sem ?e poklical...imam vpoklic za ?estico 04 letmik...samo ne zaradi filtra, ampak airbagi...poseg traja slabe dve ure in je brezpla?en.

Pa avto ni poobla??enca videl...ve? kot 10 let...

Napisano

Itak da se ne da primerjati novih avtov s starimi, ampak v Nem?iji recimo velja:

 

"Der gesetzliche H?chstwert liegt bei 2,5 (EUR 3 in slab?e) bzw. 1,5 m?1 (EUR 4 in ve?)". Zanimivo da meni pi?e max dovoljena 0,5.

 

Pa ?e ena zanimivost: OBD ne sme pokazati nobenega errorja povezanega z izpusti, ?e ne pade? na tehni?nem. Velja Nem?iji, ?e bo kmalu tako tudi v SLO, si predstavljam, da bo kar ?ok za mnogo lastnikov, ko se bo to vpeljalo.

 

V Nem?iji pa dejansko s 01.01.2021 nameravajo pri?eti meriti ?tevilo delcev. Vir: https://www.vcoe.at/service/fragen-und-antworten/Pickerl-Abgas-Pruefung

Napisano

Ne primerjati Avstrije pa Nem?ije z nami. Oni so svetlobna leta pred nami, kar se ti?e tega. Sem siguren, da tega pri nas ne bo ?e par let.

 

 

Napisano

How dare you.... say that! :)

 

Odkar je Greta aktualna (nastavljena seveda s strani stricev iz ozadja), bodo razni novi davki, prispevki na tak?ne in druga?ne izpuste zelo hitro tu, novi predlog DMV je kopija avstrijskega davka NoVa, verjetno bo ?lo vse v to smer, pa je povsem vseeno ali smo trenutno ?e za na?imi severnimi sosedi. Najbolj?i biznis za prora?un...

Napisano

Ne primerjati Avstrije pa Nem?ije z nami. Oni so svetlobna leta pred nami, kar se ti?e tega. Sem siguren, da tega pri nas ne bo ?e par let.

Ne bit tako prepri?an... ko je treba davke uvest znamo vse druge ?e prehitet.

33112_1.png

Napisano

Saj tudi pri nas na tehni?nem merijo koliko pokadi - absorbcijski koeficient, vendar pri polovico max obratov.

Ampak to ni isto kot ?tevilo trdih delcev.

Meje absorbcijskih koeficientov niso tako strogo zastavljene, zato grejo skozi ta na? test dimljenja tudi avti brez dpfa.

Prilagam en izpisek tehni?nega od enga na?ega Actrosa, brez dpf, meja za to vozilo je 1,4 absorbcijski koeficient.

post-5522-0-55212100-1580836104_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

?e vidim reklame...ugodno vrnemo izpu?ni sistem v prvotno stanje :)

Ali bo pa kar nekaj kontrolorjev bogatejsih za par 10 eur/dan..

Napisano

Ta bo kar te?ka, ker po novem so obvezne tudi kamere na tehni?nih.

Kamere tudi za tehni?ne na terenu za traktorje.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

So bile mu?ke in bodo vedno pri nas. Noben zakon, nobene kamere, noben program tega ne bodo prepre?ili.Tako je to pri nas. :)

 

 

Napisano

Nov DPF stane okoli 300?, skupaj z menjavo okroglih 500?.

 

Zdaj pa vzemimo en hipoteti?ni primer: Janez007 danes iz svojega dizela?a odstrani DPF.

 

Kako skozi tehni?nega? Na tehni?nih pregledih pregledniku stisne 100? in on mu potrdi. Torej se bo Janez007 5 let vozil brez DPFa in brez regeneracij, kar pomeni, da mu tudi kraj?e vo?nje ne bodo te?ava. V petih letih pa bo pregledniku izpla?al ?e toliko, kolikor bi dal za nov DPF. Ampak...

 

?ez pet let bo njegov avto star okroglih 10 let. Glede na to, da ima zdaj 125.000 km, jih bo ?ez 5 let imel vsaj 250.000 - manj jih gotovo ne dela, druga?e ne bi vzel dizela?a. Deset let star avto z vsaj 250.000 km je pa po?asi ?e itak zrel za menjavo...

 

In glede na to, da smo kljub vsemu Balkanci (?eprav bi radi bili Evropejci in se imamo za "nekaj ve?", primerjave ka?ejo druga?e), so pri nas vedno bile "mu?ke" in vedno bodo0. Noben zakon, nobene kamere, noben program tega ne bodo prepre?ili. Zakon je zato, da se kr?i, glede kamer bo uredila Nata?a Pirc Musar, program bodo pa ?e "shekali"...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.