Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kolikor je meni znano nekaj merijo, vse pa ne.

Kolikor je meni znano merijo vsebnosti ogljikovega monoksida (CO). Za drugo ne vem.

 

 

Napisano

V glavnem...merili bojo saje...se pravi, da skozi filter trdih delcev saj naj nebi bilo...?e saje so, filtra ni...
Hrvati saje gledajo....

Napisano

V glavnem...merili bojo saje...se pravi, da skozi filter trdih delcev saj naj nebi bilo...?e saje so, filzra ni...

Hrvati saje gledajo....

Kje si to prebral Oz. kdaj naj bi se to za?elo izvajati?

 

 

Napisano

V glavnem da se popravim, v Avstrji se meri sajavost (opti?no), posebna naprava z ?arkom presvetli izpu?ne pline pri max. obratih (blokada v leru). Gre za t.i. "Absorptionsbeiwert" oz. po nem?ko "Tr?bungszahl".

 

Meje so glede na EUR razred izpustov razli?ne, pri mojem avtu zelo dobro ka?e, 25x ni?ja vrednost od zgornje meje (EUR 5). Me ne ?udi, saj ne pokadi ob v?igu niti mrzel, niti topel, ob polnem pospe?evanju, DPF je seveda vgrajen, vpra?anje ?e bi z odstranjenim DPF pri?el ?ez... dvomim.

 

Rubrika Abgaswerte:

post-5919-0-93026500-1580818365_thumb.jpg

Napisano

Kje si to prebral Oz. kdaj naj bi se to za?elo izvajati?

Datuma ne vem...se pa bo...

Cela evropa ?e preverja to...?e hrvati so nas prehiteli...

Napisano

In kaj bodo sedaj tisti Wagni in Opli ki kadijo kot kaka stara kri?arka,zadnji ?as! Tu zraven so lahko tudi bencinarji, oni s plavim dimom ki kurijo olje!

Napisano

Vsak avto ima dolo?eno vrednost izpuha... Ne more? primerjat 25 let star avto z novim...

Sem ?e poklical...imam vpoklic za ?estico 04 letmik...samo ne zaradi filtra, ampak airbagi...poseg traja slabe dve ure in je brezpla?en.

Pa avto ni poobla??enca videl...ve? kot 10 let...

Napisano

Itak da se ne da primerjati novih avtov s starimi, ampak v Nem?iji recimo velja:

 

"Der gesetzliche H?chstwert liegt bei 2,5 (EUR 3 in slab?e) bzw. 1,5 m?1 (EUR 4 in ve?)". Zanimivo da meni pi?e max dovoljena 0,5.

 

Pa ?e ena zanimivost: OBD ne sme pokazati nobenega errorja povezanega z izpusti, ?e ne pade? na tehni?nem. Velja Nem?iji, ?e bo kmalu tako tudi v SLO, si predstavljam, da bo kar ?ok za mnogo lastnikov, ko se bo to vpeljalo.

 

V Nem?iji pa dejansko s 01.01.2021 nameravajo pri?eti meriti ?tevilo delcev. Vir: https://www.vcoe.at/service/fragen-und-antworten/Pickerl-Abgas-Pruefung

Napisano

Ne primerjati Avstrije pa Nem?ije z nami. Oni so svetlobna leta pred nami, kar se ti?e tega. Sem siguren, da tega pri nas ne bo ?e par let.

 

 

Napisano

How dare you.... say that! :)

 

Odkar je Greta aktualna (nastavljena seveda s strani stricev iz ozadja), bodo razni novi davki, prispevki na tak?ne in druga?ne izpuste zelo hitro tu, novi predlog DMV je kopija avstrijskega davka NoVa, verjetno bo ?lo vse v to smer, pa je povsem vseeno ali smo trenutno ?e za na?imi severnimi sosedi. Najbolj?i biznis za prora?un...

Napisano

Ne primerjati Avstrije pa Nem?ije z nami. Oni so svetlobna leta pred nami, kar se ti?e tega. Sem siguren, da tega pri nas ne bo ?e par let.

Ne bit tako prepri?an... ko je treba davke uvest znamo vse druge ?e prehitet.

33112_1.png

Napisano

Saj tudi pri nas na tehni?nem merijo koliko pokadi - absorbcijski koeficient, vendar pri polovico max obratov.

Ampak to ni isto kot ?tevilo trdih delcev.

Meje absorbcijskih koeficientov niso tako strogo zastavljene, zato grejo skozi ta na? test dimljenja tudi avti brez dpfa.

Prilagam en izpisek tehni?nega od enga na?ega Actrosa, brez dpf, meja za to vozilo je 1,4 absorbcijski koeficient.

post-5522-0-55212100-1580836104_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

?e vidim reklame...ugodno vrnemo izpu?ni sistem v prvotno stanje :)

Ali bo pa kar nekaj kontrolorjev bogatejsih za par 10 eur/dan..

Napisano

Ta bo kar te?ka, ker po novem so obvezne tudi kamere na tehni?nih.

Kamere tudi za tehni?ne na terenu za traktorje.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

So bile mu?ke in bodo vedno pri nas. Noben zakon, nobene kamere, noben program tega ne bodo prepre?ili.Tako je to pri nas. :)

 

 

Napisano

Nov DPF stane okoli 300?, skupaj z menjavo okroglih 500?.

 

Zdaj pa vzemimo en hipoteti?ni primer: Janez007 danes iz svojega dizela?a odstrani DPF.

 

Kako skozi tehni?nega? Na tehni?nih pregledih pregledniku stisne 100? in on mu potrdi. Torej se bo Janez007 5 let vozil brez DPFa in brez regeneracij, kar pomeni, da mu tudi kraj?e vo?nje ne bodo te?ava. V petih letih pa bo pregledniku izpla?al ?e toliko, kolikor bi dal za nov DPF. Ampak...

 

?ez pet let bo njegov avto star okroglih 10 let. Glede na to, da ima zdaj 125.000 km, jih bo ?ez 5 let imel vsaj 250.000 - manj jih gotovo ne dela, druga?e ne bi vzel dizela?a. Deset let star avto z vsaj 250.000 km je pa po?asi ?e itak zrel za menjavo...

 

In glede na to, da smo kljub vsemu Balkanci (?eprav bi radi bili Evropejci in se imamo za "nekaj ve?", primerjave ka?ejo druga?e), so pri nas vedno bile "mu?ke" in vedno bodo0. Noben zakon, nobene kamere, noben program tega ne bodo prepre?ili. Zakon je zato, da se kr?i, glede kamer bo uredila Nata?a Pirc Musar, program bodo pa ?e "shekali"...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne drži   Sem že pisal o tem...greti moraš toliko,kolikor je izgub....ne več in ne manj. Ker pa le te nihajo z potekom zunanje temperature,tudi gretje ne sma biti zmeraj moč seštevka vseh moči radiatorjev...razen če se želiš skuhati.   Realnost je taka,da imajo praktično vsi ekstremno predimenzionirane moči radiatorjev.   Kar pa ni problem...tremostatske ventile na radiatorje,variabilno vstopno temperaturo vode v sistemu radiatorjev in brezstopenjsko krmiljeno PWM črpalko za obtočno vodo,in ni problema.   @Jaka32 Priporočam dve...zgornja je bolj za hlajenje,spodnja pa bolj za gretje....razen,če imaš možnost zapreti prehod med nastropji. Jaz sem npr. ko sem kupoval vrata za vstop na stopnišče do mansarde kupil takšna,,da tesnijo okoli in okoli...oz. ki imajo na spodnji strani listacvrat vgrajeno tesnilno letev,katera se ob zaprtju vrat spusti,in zatesni tudi na tla.   Torej če lahko zapreš,je klima smiseljna za ogrevanje zgoraj...znaš malenkost prišparati,ker je to najugodnejši način pridobivanja toplotne energije... Za spodaj pa svetujem nakup še ene.
    • Sonce, oblaki, mraz, toplo, človek ne ve al bi bil v kratkih al dolgih rokavih  
    • Klima cuza vlago pri hlajenju ko kondenzira na notranjem izmenjevalniku in potem po cevki teče ven iz bajte. Pri gretju cuza vlago iz okolice samo zunanja enota. Ko gre v defrost se potem poščije.  Vsaj v mojem primeru je vlažnost v prostoru pri ogrevanju s klimo celo malenkost višja kot je bila pri ogrevanju z radiatorji.  
    • Žarnica je dvonitna, ampak sveti glede na komando: samo luč, samo zavora ali oboje skupaj.   Vseeno jo bom probal zamenjat, ker je najlažje, pa vidim, kaj se bo zgodilo. Potem pa raziskujem naprej...
    • Se temu lahko reče pivo   Ker je dobro ohlajen, še kar gre, če si žejen
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.