Skoči na vsebino

MAZDA MX-30 – ELEKTRIČEN AVTO ZA OKOLJE … IN VOZNIKA

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 11 mesecev kasneje...
Napisano
  dne 30. 9. 2020 ob 12:44 je Civic napisal:

No pa je pri nas. Novinarji so jo že sprobali. 

Cena: 34 500 € minus 6000 subvencije za premo GT.

Razširi  

Meni na posnetkih ni neki, pa še cena je previsoka... :nevem:

Napisano

Če (Vedno je če) bi bil rang malo vecji (recmo 350km) in da bi imel nek extender (tako kot ima i3), potem bi bil zame zanimiv (sploh po tej ceni).

 

Do 200km dometa pa je na zalost premalo. Do LJ imam cca 110 pa ce se malo po lj si na 140. In pride zima in ne pridem vec domov.

Napisano (urejeno)

Zato pa jo oglašujejo kot primerna za urbana naselja in tiste, ki ne hodijo na šiht 50 km v eno smer ;)

Popravljeno od 50keda
Napisano

Računica že nekaj časa velja, električen avto se ti ob pogoju da ga polniš doma na pocen štrom, izplača če delaš 200 km na dan. To zna biti pod realnim dosegom tega avta. Spljoh ko baterije po dveh, treh, petih letih niso čist sveže.

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
  dne 1. 10. 2020 ob 18:09 je Mraušk Mčk napisal:

Računica že nekaj časa velja, električen avto se ti ob pogoju da ga polniš doma na pocen štrom, izplača če delaš 200 km na dan. To zna biti pod realnim dosegom tega avta. Spljoh ko baterije po dveh, treh, petih letih niso čist sveže.

 

Razširi  

Razen če narediš 100km v eno smer, nafilas ko si na sihtu in potem čez 8h novih 100km...

Napisano

To je bolj varianta za vožnjo iz predmestja v mesto (Kakih 15-20km) ali pa samo kilometer. In ko prideš v službo ga daš polniti s tem, da te čim več ljudi, ki jih poznaš, vidi. Da si fensi in da si in.

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano

Enyak se bo začel z ceno 34.000€ minus subvencija. Z malo večjim range om.
Mazda, bi morala mx-30 ponuditi v cenovnem razredu cx-30 potem bi tudi bila realna cena.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Za nekatere bo čisto ok avto... 

So tudi ljudje, ki imajo 50 km do službe....

So pa tudi taki, ki imajo 4 km in nimajo javnega prevoza... 

 

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Sem zadnjič gledal na oddaji volan, ko so imeli predstavitev te baterijske mazde. Tako grdega avta pa že dolgo nisem videl. V živo (na tv) izgleda še slabše kot na slikah. Pa ta dvojna vrata, ki se odpirajo kot pri rx 8!? Wtf? Pa doseg avta za eno pot od Ljubljane do Kopra. E moja mazda, s tem avtom si ga močno  upihnila mimo. 😕

 

 

Napisano

Enkrat sem bral, da je ta avto mišljen kot drugi avto. In ,da so pri študiji, po kateri so naredili ta avto, dobili podatke, da povprečen voznik na dan naredi 80km. V tem primeru, da živiš nekje v mestu in se voziš v službo/trgovino in nazaj, je tak avto mogoče čist ok. 

 

Je pa res, da ni med najlepšimi in najzmogljivejšimi. Osebno bi raj kakega hibrida. 

Napisano
  dne 2. 11. 2020 ob 14:04 je Alex napisal:

Sem zadnjič gledal na oddaji volan, ko so imeli predstavitev te baterijske mazde. Tako grdega avta pa že dolgo nisem videl. V živo (na tv) izgleda še slabše kot na slikah. Pa ta dvojna vrata, ki se odpirajo kot pri rx 8!? Wtf? Pa doseg avta za eno pot od Ljubljane do Kopra. E moja mazda, s tem avtom si ga močno  upihnila mimo. 😕

Razširi  

Če bo dobil wanklov podaljševalnik, zna bit zanimiv.

Napisano
  dne 2. 11. 2020 ob 16:50 je zimurg napisal:

Če bo dobil wanklov podaljševalnik, zna bit zanimiv.

Razširi  

Z wanklovim bi imela porabo ene 6 na sto. Kar se življenjske dobe tiče bi baterije preživele motor.

 

Ne se sekirat zaradi omejene uporabnosti tega avta. Vsi električni avti so omejeno uporabni, mazdin je samo malenkost bolj. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
  dne 2. 11. 2020 ob 17:44 je Mraušk Mčk napisal:

Z wanklovim bi imela porabo ene 6 na sto. Kar se življenjske dobe tiče bi baterije preživele motor.

 

Ne se sekirat zaradi omejene uporabnosti tega avta. Vsi električni avti so omejeno uporabni, mazdin je samo malenkost bolj. 

Razširi  

 

 

 

se ne sekiram in vem za omejeno uporabnost...pravzaprav vsake stvari.

 

samo pri mazdi imajo baje res plan dodati wankla kot generator ...zna bit zanimivo...sicer bomo pa vidli kako jim bo uspelo.

Napisano

Me zanima samo kako s takšnim podaljševalnikom spraviš denimo manjšo kamp prikolico v južno Dalmacijo, ali pa, še bolje, v centralne Alpe.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

To so avti za eno osebo, mogoče max. dve, za prevoz iz svoje občine v sosednjo. Ko je to mogoče, seveda. Pojavi se pa problem, ko je občina raztegnjen kot denimo naša. V tem primeru moraš narediti pavzo za dofilanje štroma. 

 

 

Napisano
  dne 3. 11. 2020 ob 0:20 je Mraušk Mčk napisal:

Me zanima samo kako s takšnim podaljševalnikom spraviš denimo manjšo kamp prikolico v južno Dalmacijo, ali pa, še bolje, v centralne Alpe.

Razširi  

 

Na enak nacin, kot lahko ti s tvojim avtom spravis 14 metrski drog za elektricno napeljavo iz Ljubljane v Kranj :D ... Pac niso vsi avti namenjeni vsemu ... 

  • Všeč 2
  • Haha 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Večina električnih avtov sploh ne sme vleči prikolic. Predvsem zaradi pregrevanja baterij in elektromotorjev. Kot kaže bo verjetno trend v prihodnje, da imaš en štrapacni avto na elektriko za okol skakt, ko pa rabiš konkreten prevoz za na dopust, al pa kaj za sabo vlečt bo pa bil en tak luškan karavanski al pa limuzinski dizel, ki bo opravil resno delo.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
  dne 3. 11. 2020 ob 0:20 je Mraušk Mčk napisal:

Me zanima samo kako s takšnim podaljševalnikom spraviš denimo manjšo kamp prikolico v južno Dalmacijo, ali pa, še bolje, v centralne Alpe.

Razširi  

 

  dne 3. 11. 2020 ob 6:27 je Jest napisal:

 

Na enak nacin, kot lahko ti s tvojim avtom spravis 14 metrski drog za elektricno napeljavo iz Ljubljane v Kranj :D ... Pac niso vsi avti namenjeni vsemu ... 

Razširi  

 

Ej, pa to je fenomenalno! Ti električni avtomobili so mi vedno bolj všeč! Upam, da bo kmalu v vsakem stanovanju ali hiši VSAJ po eden!

 

Veš, kaj bi bil to dober biznis zame! Ker z električnim ne more vleč prikolice, pridem jaz z BTjko, potegnem prikolico na želeno destinacijo, družina pa se z električnim pripelje za menoj. Tam jim pustim prikolico in drugemu vlečem prikolico z morja domov, drugi pa se z električnim peljejo za menoj. Vsakemu računam po 0,80€ na kilometer, pa če v enem dnevu potegnem eno prikolico iz Ljubljane v na primer Zadar, in drugo nazaj, pa da odbijem potne stroške, bi mi ostalo na dan okoli 300€. Če v enem mesecu opravim 20 voženj, dobim novo BTjko v štirih mesecih. Zraven pa na keson naložim še en spodoben 25 kW dizel-agregat, pa pomagam, če komu presahne baterija - tako, za dodatek. Bolj ko premišljujem, bolj so mi ti električni avtomobili všeč...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Tukaj ti dam pa 100%prav. V 30-ki sploh ne opaziš tega ugašanja in ponovnega zaganjanja, pri 6-ki pa ja.  Zato me na 30-ki sploh ne moti.   
    • Ja mene je tud DSG pozitivno presenetil. Tolk kolkor se je voznikov zamenjalo na mojem bivšem Passatu, da smo mu rekli kar kurbica, in vsak s svojim načinom vožnje pa je DSG zdržal skoraj 300kkm brez napake. Če ne bi bil službeni avto bi verjetno šel preko 400kkm al pa celo do pol milijona.
    • Glede na to, da delajo z oljem, je boljše, če se dogovoriš za termin enkrat novembra.    Ne bom nekaj na dolgo razlagal, se mi s temi Rožleti ne da več ukvarjat, zato samo na kratko:   bolj ko je olje toplo, bolj je tekoče - da ne bo vozilo do zime suho...
    • Kupujem drugi avto (za daljše relacije bo še vedno Mazda) in sem se zagledal v DongFeng Box-a (dobesedno škatlo).   Nekdo v Ajdovščini ga ima in mi ni dalo miru, pregledal sem cel splet (tudi EVSvet) in na koncu sem rekel, kurac, dajmo poklicat za testno vožnjo.   V petek sem jo potem tudi imel (v Sinji Gorici).    In kaj naj rečem.   Holy shiet, kolk je to bila zabavna vožnja.   Avto, kljub temu da zgleda majhen, je noter prostoren za popizdit - dejansko si RES komot. Takisto zadaj dovolj placa.    Sama kvaliteta izdelave zgleda top notch, vsi šivi so v nulo, ekran je reponsive, ok, zvočniki niso ravno JBL ali BOSE ali karkoli, ampak solidno predvajajo glasbo.   Vmesnik je enostaven, všeč mi je bilo, da si na bližnjici imel izklop prepoznavanja omejitve hitrosti (bere samo preko kamere in ne tudi GPS-a) in pa imel sem sončna očala, zato so Kitajci mislili da me na 3 minute zadeva kap - tudi to sem izklopil.   Avto je NAPAHAN s tehnologijo - adaptivni tempomat do 0le, ohranjenje pasu, 360 kamera (v prihodnosti baje še samodejno parkiranje sam sej tega ne rabiš ajde), avtomatska klima (1 conska, baje bo v prihodnosti s updateom 2 conska), pač ni da ni.    Škatla lepo požira naše super ceste, z ženo sva šla do Logatca v trgovino (WC papir gre v prtljažnik) in tudi ovinke, tja do 110 lepo pelješ, nato začne avto plavati, sam ajde, itak ni namenjen norenju.   Gor so neke ćunga lunga gume, ki bi jih itak menjal za all season.    Domet naj bi mel 350 km, realno je pomojm okoli 250 - 300, pozimi okoli 200.   Garancije je 8 let / 200k km, kar je tudi +   Minusi so - stalno izklapljanje opozorilnih sistemov pri vsakem vžigu, zadnja klop se cela podre, zadaj ni brisalca, preproge imajo luknje za utore, da se ne premikajo, sam utorov ni haha.   Mislim se mi ne mudi z nakupom, počakal bom še na BYD Dolphin Surf-a da pride v Slovenijo (baje konec leta), da primerjam head to head.   Sam ja, overall navdušen, lets gooo Kitajci!!!    Aja pa cena - s subvencijo 17.000 EUR  中国将统治世界!
    • Mislim, da je pri vseh bencinskih Skyactiv motorjih (ne samo pri X) tako, da ustavi bat v najbolj ustreznem položaju, ko naredi stisnjeno mešanico zraka in benza, da večino zagona naredi s svečko in le rahlo premakne zaganjač/alternator. Kar je super za dolgovečnost in ne obremenjuje akumulatorja preveč.   Žal pa, zaradi načina delovanja, to pri dizlu ni možno in vedno zalaufa z zaganjačem na polno. Tako, da i-Stop je pri dizlu bolj problematičen kot pri bencinarju.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.