Skoči na vsebino

Skyactiv-D se poslavlja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Slava mu ... Gre iz 3 in 6, zaenkrat ostaja v CX-5, ampak bomo videli, kako dolgo še ...

Saj ga človek ne bi preveč pogrešil, če bi bil kak lušten turbo bencinar na voljo, a ...

 

12c4bca3a4a43857d036-mazda-6-fotogalerij
SIOL.NET

Mazda je sprejela drzno odločitev in bo še ta mesec prenehala proizvodnjo dizelskih motorjev, ki so jih vgrajevali v mazdo6. Do konca...

 

Napisano

ufff... napaka. To pomeni cene spet gor, saj bodo povprečne izpuste zvišali. A imajo že kak polnokrven hybrid na zalogi pa ne tazga s 150KM sistemske moči ampak vsaj 250KM da bo nečemu podobno?

33112_1.png

Napisano

Hmh, to velja verjetno za EU, ker koliko mi je znano je Mazda vložila patente za 6valjnega 3.0 dizla. 

Zgleda da bo v EU bolj boga ponudba Mazd, vozniki zdajšnjih dizlskih šestk pa dvomim da bodo prešaltali na atmosferskega bencinarja in bodo verjetno šli k konkurenci, kjer bodo turbo motorji. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

hibridni turbinc bencinc in čene nazaj na volvo

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 2 minutama je TiEn napisal:

hibridni turbinc bencinc in čene nazaj na volvo

Kitajski merđo misliš.... :rolleyes:

Napisano

Zakaj imam občutek, da bomo z odpadov zvlekli nazaj v garaže vse, kar še niso utegnili sprešat...

 

Saj ni tak problem z denarjem, bolj je problem, ker nimaš kaj kupit...

 

 

 

Pred eno uro je Aless napisal:

.. ... ... ... ... ... vozniki zdajšnjih dizlskih šestk pa dvomim da bodo prešaltali na atmosferskega bencinarja in bodo verjetno šli k konkurenci, kjer bodo turbo motorji.

 

A da bi šli h konkurenci? Po kaj pa? Tiste silne stroje, ki jih ponuja npr. Peugeot: 1,5 litrski turbo dizel? Ali pa tiste besne 1,6 litrske turbo dizle, ki jih ponuja Fiat?

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 2
Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

 

A da bi šli h konkurenci? Po kaj pa? Tiste silne stroje, ki jih ponuja npr. Peugeot: 1,5 litrski turbo dizel? Ali pa tiste besne 1,6 litrske turbo dizle, ki jih ponuja Fiat?

 

VAG ponuja 2 in 3 literske turbo motorje, dizle in bencinarje. 

Nevem pa kje si Fiata našel, a ta še sploh obstaja. 

  • Haha 2
  • Žalosten 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Sam mi pa ni logično to. Ok, v članku so napisali, češ da je predraga investicija da bi motor še naprej usklajevali z emisijami itd..Kaj, a motor v CX5 pa ne bo rabil usklajevanja?

 

Razumel bi, če bi prenehali z izdelavo dizlov nasploh. Ampak ker jih bodo imeli v CX5, ne vem zakaj jih ne bi imeli tudi v šestici? :)

Napisano

Po tretji strani, mi pa ni jasno, ker je prejle bila objavljena novica, da je Mazda v Ameriki zaključila s certifikacijo za prodajo dizlov v 6 in CX5 v Ameriki? WTf, spet neka politika.

 

https://www.carscoops.com/2020/10/diesel-2020-mazda6-and-cx-5-finally-complete-their-certification-process-in-the-usa/

 

Napisano

Politika je po eni strani enostavna, v EU so čedalje strožje norme glede emisij, Mazdi se verjetno ne izplača zajebavat s tem in enostavno ukinejo tiste motorje in modele ki ne ustrezajo normam. 

V Ameriki teh norm ni, zato je tam 2.5turbo, verjetno bodo tudi 6valjniki...

Po eni strani mi je škoda da Mazda ne bo več imela zame interesantne motorizacije, po drugi strani pa nisem fanatik znamk in ko bom kupoval drug avto bom pač kupil kar mi bo ustrezalo, pa naj bo Mazda ali pa Dacia😎

  • Všeč 1
  • Haha 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

V ameriki majo pomoje še strožja merila za dizle?

 

Ja, tudi jaz. Če bo turbo benz v šestki...kupim takoj. Vse ostalo je no - go, res pod pogojem g194, pa še to bi moral precej kriterije spustit :)

Napisano

Tko kot pri subaruju, so lih poštimal dizla, da dela tko kot mora, pol jih pa ukinejo :(  Me zanima, kaj bojo ponudili kot alternativo? 

Napisano
pred 9 urami je SpEkTr napisal:
pred 13 urami je dvorjan napisal:
Onega 2,5T bencinca z 230 konji in 420 Nm iz CX-5 bi dali v šestico, pa je ...

Saj je, samo je uvoznik corov...

 

Mislim da ni uvoznik kriv, ampak Mazda ker v celi EU ni 2.5T za dobit.  

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Verjetno je vedno manj 6 z dieslom prodanih, cx-5 pa verjetno bolj z dieslom prodajo

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
On 10/10/2020 at 8:16 PM, Freak said:

Tko kot pri subaruju, so lih poštimal dizla, da dela tko kot mora, pol jih pa ukinejo :(  Me zanima, kaj bojo ponudili kot alternativo? 

Hibride najverjetneje. Dvomim da bo šla mazda na turbobencinarje. 🤷‍♂️

Napisano (urejeno)
pred 7 urami je SpEkTr napisal:

Najboljš, da dajo enga wankla notri za filat baterijo 🙂 

 

To že testirajo😉

V MX30 bo elektro z wankel  range extenderjem. 

2020-mazda-mx-30.jpg
WWW.GOOGLE.COM

It would be a way to boost the model's range without fitting a bigger battery.

 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 5 urami je Aless napisal:

 

To že testirajo😉

V CX30 bo elektro z wankel  range extenderjem. 

2020-mazda-mx-30.jpg
WWW.GOOGLE.COM

It would be a way to boost the model's range without fitting a bigger battery.

 

Kako grda je pa ta mazda... Upam, da ne bodo šli po tej poti oblikovanja naprej. Na prvi pogled se nič ne razlikuje od ostalih konfekcijskih suv-čkov. 

Hm, če ukinejo dizle in ne vržejo nič benzinskega s turbino ali vsaj šestaka ven, bodo po mojem izgubili veliko kupcev. S temi atmosferci ne bodo mogli konkurirati konkurenci. 

Nerad napišem in sem velik pristaš znamke a če ne bo kakega pametnega motorja zunaj... 🤔

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.