Skoči na vsebino

Skyactiv-D se poslavlja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Slava mu ... Gre iz 3 in 6, zaenkrat ostaja v CX-5, ampak bomo videli, kako dolgo še ...

Saj ga človek ne bi preveč pogrešil, če bi bil kak lušten turbo bencinar na voljo, a ...

 

12c4bca3a4a43857d036-mazda-6-fotogalerij
SIOL.NET

Mazda je sprejela drzno odločitev in bo še ta mesec prenehala proizvodnjo dizelskih motorjev, ki so jih vgrajevali v mazdo6. Do konca...

 

Napisano

ufff... napaka. To pomeni cene spet gor, saj bodo povprečne izpuste zvišali. A imajo že kak polnokrven hybrid na zalogi pa ne tazga s 150KM sistemske moči ampak vsaj 250KM da bo nečemu podobno?

33112_1.png

Napisano

Hmh, to velja verjetno za EU, ker koliko mi je znano je Mazda vložila patente za 6valjnega 3.0 dizla. 

Zgleda da bo v EU bolj boga ponudba Mazd, vozniki zdajšnjih dizlskih šestk pa dvomim da bodo prešaltali na atmosferskega bencinarja in bodo verjetno šli k konkurenci, kjer bodo turbo motorji. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

hibridni turbinc bencinc in čene nazaj na volvo

Popravljeno od TiEn

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 2 minutama je TiEn napisal:

hibridni turbinc bencinc in čene nazaj na volvo

Kitajski merđo misliš.... :rolleyes:

Napisano

Zakaj imam občutek, da bomo z odpadov zvlekli nazaj v garaže vse, kar še niso utegnili sprešat...

 

Saj ni tak problem z denarjem, bolj je problem, ker nimaš kaj kupit...

 

 

 

Pred eno uro je Aless napisal:

.. ... ... ... ... ... vozniki zdajšnjih dizlskih šestk pa dvomim da bodo prešaltali na atmosferskega bencinarja in bodo verjetno šli k konkurenci, kjer bodo turbo motorji.

 

A da bi šli h konkurenci? Po kaj pa? Tiste silne stroje, ki jih ponuja npr. Peugeot: 1,5 litrski turbo dizel? Ali pa tiste besne 1,6 litrske turbo dizle, ki jih ponuja Fiat?

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 2
Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

 

A da bi šli h konkurenci? Po kaj pa? Tiste silne stroje, ki jih ponuja npr. Peugeot: 1,5 litrski turbo dizel? Ali pa tiste besne 1,6 litrske turbo dizle, ki jih ponuja Fiat?

 

VAG ponuja 2 in 3 literske turbo motorje, dizle in bencinarje. 

Nevem pa kje si Fiata našel, a ta še sploh obstaja. 

  • Haha 2
  • Žalosten 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Sam mi pa ni logično to. Ok, v članku so napisali, češ da je predraga investicija da bi motor še naprej usklajevali z emisijami itd..Kaj, a motor v CX5 pa ne bo rabil usklajevanja?

 

Razumel bi, če bi prenehali z izdelavo dizlov nasploh. Ampak ker jih bodo imeli v CX5, ne vem zakaj jih ne bi imeli tudi v šestici? :)

Napisano

Po tretji strani, mi pa ni jasno, ker je prejle bila objavljena novica, da je Mazda v Ameriki zaključila s certifikacijo za prodajo dizlov v 6 in CX5 v Ameriki? WTf, spet neka politika.

 

https://www.carscoops.com/2020/10/diesel-2020-mazda6-and-cx-5-finally-complete-their-certification-process-in-the-usa/

 

Napisano

Politika je po eni strani enostavna, v EU so čedalje strožje norme glede emisij, Mazdi se verjetno ne izplača zajebavat s tem in enostavno ukinejo tiste motorje in modele ki ne ustrezajo normam. 

V Ameriki teh norm ni, zato je tam 2.5turbo, verjetno bodo tudi 6valjniki...

Po eni strani mi je škoda da Mazda ne bo več imela zame interesantne motorizacije, po drugi strani pa nisem fanatik znamk in ko bom kupoval drug avto bom pač kupil kar mi bo ustrezalo, pa naj bo Mazda ali pa Dacia😎

  • Všeč 1
  • Haha 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

V ameriki majo pomoje še strožja merila za dizle?

 

Ja, tudi jaz. Če bo turbo benz v šestki...kupim takoj. Vse ostalo je no - go, res pod pogojem g194, pa še to bi moral precej kriterije spustit :)

Napisano

Tko kot pri subaruju, so lih poštimal dizla, da dela tko kot mora, pol jih pa ukinejo :(  Me zanima, kaj bojo ponudili kot alternativo? 

Napisano
Onega 2,5T bencinca z 230 konji in 420 Nm iz CX-5 bi dali v šestico, pa je ...
Saj je, samo je uvoznik corov...
Napisano
pred 9 urami je SpEkTr napisal:
pred 13 urami je dvorjan napisal:
Onega 2,5T bencinca z 230 konji in 420 Nm iz CX-5 bi dali v šestico, pa je ...

Saj je, samo je uvoznik corov...

 

Mislim da ni uvoznik kriv, ampak Mazda ker v celi EU ni 2.5T za dobit.  

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Verjetno je vedno manj 6 z dieslom prodanih, cx-5 pa verjetno bolj z dieslom prodajo

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
On 10/10/2020 at 8:16 PM, Freak said:

Tko kot pri subaruju, so lih poštimal dizla, da dela tko kot mora, pol jih pa ukinejo :(  Me zanima, kaj bojo ponudili kot alternativo? 

Hibride najverjetneje. Dvomim da bo šla mazda na turbobencinarje. 🤷‍♂️

Napisano (urejeno)
pred 7 urami je SpEkTr napisal:

Najboljš, da dajo enga wankla notri za filat baterijo 🙂 

 

To že testirajo😉

V MX30 bo elektro z wankel  range extenderjem. 

2020-mazda-mx-30.jpg
WWW.GOOGLE.COM

It would be a way to boost the model's range without fitting a bigger battery.

 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 5 urami je Aless napisal:

 

To že testirajo😉

V CX30 bo elektro z wankel  range extenderjem. 

2020-mazda-mx-30.jpg
WWW.GOOGLE.COM

It would be a way to boost the model's range without fitting a bigger battery.

 

Kako grda je pa ta mazda... Upam, da ne bodo šli po tej poti oblikovanja naprej. Na prvi pogled se nič ne razlikuje od ostalih konfekcijskih suv-čkov. 

Hm, če ukinejo dizle in ne vržejo nič benzinskega s turbino ali vsaj šestaka ven, bodo po mojem izgubili veliko kupcev. S temi atmosferci ne bodo mogli konkurirati konkurenci. 

Nerad napišem in sem velik pristaš znamke a če ne bo kakega pametnega motorja zunaj... 🤔

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.