Skoči na vsebino

Skyactiv-D se poslavlja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Slava mu ... Gre iz 3 in 6, zaenkrat ostaja v CX-5, ampak bomo videli, kako dolgo še ...

Saj ga človek ne bi preveč pogrešil, če bi bil kak lušten turbo bencinar na voljo, a ...

 

12c4bca3a4a43857d036-mazda-6-fotogalerij
SIOL.NET

Mazda je sprejela drzno odločitev in bo še ta mesec prenehala proizvodnjo dizelskih motorjev, ki so jih vgrajevali v mazdo6. Do konca...

 

Napisano

ufff... napaka. To pomeni cene spet gor, saj bodo povprečne izpuste zvišali. A imajo že kak polnokrven hybrid na zalogi pa ne tazga s 150KM sistemske moči ampak vsaj 250KM da bo nečemu podobno?

33112_1.png

Napisano

Hmh, to velja verjetno za EU, ker koliko mi je znano je Mazda vložila patente za 6valjnega 3.0 dizla. 

Zgleda da bo v EU bolj boga ponudba Mazd, vozniki zdajšnjih dizlskih šestk pa dvomim da bodo prešaltali na atmosferskega bencinarja in bodo verjetno šli k konkurenci, kjer bodo turbo motorji. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

hibridni turbinc bencinc in čene nazaj na volvo

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 2 minutama je TiEn napisal:

hibridni turbinc bencinc in čene nazaj na volvo

Kitajski merđo misliš.... :rolleyes:

Napisano

Zakaj imam občutek, da bomo z odpadov zvlekli nazaj v garaže vse, kar še niso utegnili sprešat...

 

Saj ni tak problem z denarjem, bolj je problem, ker nimaš kaj kupit...

 

 

 

Pred eno uro je Aless napisal:

.. ... ... ... ... ... vozniki zdajšnjih dizlskih šestk pa dvomim da bodo prešaltali na atmosferskega bencinarja in bodo verjetno šli k konkurenci, kjer bodo turbo motorji.

 

A da bi šli h konkurenci? Po kaj pa? Tiste silne stroje, ki jih ponuja npr. Peugeot: 1,5 litrski turbo dizel? Ali pa tiste besne 1,6 litrske turbo dizle, ki jih ponuja Fiat?

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 2
Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

 

A da bi šli h konkurenci? Po kaj pa? Tiste silne stroje, ki jih ponuja npr. Peugeot: 1,5 litrski turbo dizel? Ali pa tiste besne 1,6 litrske turbo dizle, ki jih ponuja Fiat?

 

VAG ponuja 2 in 3 literske turbo motorje, dizle in bencinarje. 

Nevem pa kje si Fiata našel, a ta še sploh obstaja. 

  • Haha 2
  • Žalosten 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Sam mi pa ni logično to. Ok, v članku so napisali, češ da je predraga investicija da bi motor še naprej usklajevali z emisijami itd..Kaj, a motor v CX5 pa ne bo rabil usklajevanja?

 

Razumel bi, če bi prenehali z izdelavo dizlov nasploh. Ampak ker jih bodo imeli v CX5, ne vem zakaj jih ne bi imeli tudi v šestici? :)

Napisano

Po tretji strani, mi pa ni jasno, ker je prejle bila objavljena novica, da je Mazda v Ameriki zaključila s certifikacijo za prodajo dizlov v 6 in CX5 v Ameriki? WTf, spet neka politika.

 

https://www.carscoops.com/2020/10/diesel-2020-mazda6-and-cx-5-finally-complete-their-certification-process-in-the-usa/

 

Napisano

Politika je po eni strani enostavna, v EU so čedalje strožje norme glede emisij, Mazdi se verjetno ne izplača zajebavat s tem in enostavno ukinejo tiste motorje in modele ki ne ustrezajo normam. 

V Ameriki teh norm ni, zato je tam 2.5turbo, verjetno bodo tudi 6valjniki...

Po eni strani mi je škoda da Mazda ne bo več imela zame interesantne motorizacije, po drugi strani pa nisem fanatik znamk in ko bom kupoval drug avto bom pač kupil kar mi bo ustrezalo, pa naj bo Mazda ali pa Dacia😎

  • Všeč 1
  • Haha 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

V ameriki majo pomoje še strožja merila za dizle?

 

Ja, tudi jaz. Če bo turbo benz v šestki...kupim takoj. Vse ostalo je no - go, res pod pogojem g194, pa še to bi moral precej kriterije spustit :)

Napisano

Tko kot pri subaruju, so lih poštimal dizla, da dela tko kot mora, pol jih pa ukinejo :(  Me zanima, kaj bojo ponudili kot alternativo? 

Napisano
pred 9 urami je SpEkTr napisal:
pred 13 urami je dvorjan napisal:
Onega 2,5T bencinca z 230 konji in 420 Nm iz CX-5 bi dali v šestico, pa je ...

Saj je, samo je uvoznik corov...

 

Mislim da ni uvoznik kriv, ampak Mazda ker v celi EU ni 2.5T za dobit.  

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Verjetno je vedno manj 6 z dieslom prodanih, cx-5 pa verjetno bolj z dieslom prodajo

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
On 10/10/2020 at 8:16 PM, Freak said:

Tko kot pri subaruju, so lih poštimal dizla, da dela tko kot mora, pol jih pa ukinejo :(  Me zanima, kaj bojo ponudili kot alternativo? 

Hibride najverjetneje. Dvomim da bo šla mazda na turbobencinarje. 🤷‍♂️

Napisano (urejeno)
pred 7 urami je SpEkTr napisal:

Najboljš, da dajo enga wankla notri za filat baterijo 🙂 

 

To že testirajo😉

V MX30 bo elektro z wankel  range extenderjem. 

2020-mazda-mx-30.jpg
WWW.GOOGLE.COM

It would be a way to boost the model's range without fitting a bigger battery.

 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 5 urami je Aless napisal:

 

To že testirajo😉

V CX30 bo elektro z wankel  range extenderjem. 

2020-mazda-mx-30.jpg
WWW.GOOGLE.COM

It would be a way to boost the model's range without fitting a bigger battery.

 

Kako grda je pa ta mazda... Upam, da ne bodo šli po tej poti oblikovanja naprej. Na prvi pogled se nič ne razlikuje od ostalih konfekcijskih suv-čkov. 

Hm, če ukinejo dizle in ne vržejo nič benzinskega s turbino ali vsaj šestaka ven, bodo po mojem izgubili veliko kupcev. S temi atmosferci ne bodo mogli konkurirati konkurenci. 

Nerad napišem in sem velik pristaš znamke a če ne bo kakega pametnega motorja zunaj... 🤔

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.