Skoči na vsebino

Bo Mazda 6 res počasi izginila?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 4 meseci kasneje...
Napisano (urejeno)

Torej samo električna izvedba, kitajc, brez karavanske različice in s televizijo na armaturki,... bom preskočil.

Popravljeno od ignacij
  • Všeč 7
  • Haha 2
Napisano

45.000€ za ... ... ... Tole?

 

Me zanima, kakšna bo prodaja? Res me zanima, kdo pri zdravi pameti bo dal 45.000€ za tole...

Napisano

Pa NMC baterijo notri ... recept za uspeh v EU :whatever:

 

Tole bo večja polomjada kot MX-30. 40 jurjev za avto z baterijo za katero boš molil, da ti zdrži 5 let. Aja, vsaj pozim se bo pa izkazala.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Če bi imela 2.0 200km bencinar motor bi bila poezija in bi tudi za 45k bla relativno "normalna" cena proti drugim....ali vsaj klasicni hybrid z benz motorjem....ocitno so vsi JAP proizvajalci podlegli tem EU nebulozom...toyota in honda ze zdavnaj, zdaj se mazda...

Popravljeno od sportman333
Napisano
pred 8 urami je sportman333 napisal:

Če bi imela 2.0 200km bencinar motor bi bila poezija in bi tudi za 45k bla relativno "normalna" cena proti drugim....ali vsaj klasicni hybrid z benz motorjem....ocitno so vsi JAP proizvajalci podlegli tem EU nebulozom...toyota in honda ze zdavnaj, zdaj se mazda...

Tole sploh ni prava mazda ampak kitajski zmazek. Na kitajskem stane njihova,enaka verzija tega avta borih 19000 usd. V Evropi bo pa najverjetneje 50000€.

  • Všeč 3
  • Žalosten 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Jaz bi jo imel z tamanjso baterijo za ceno 30.000 do 35.000 €.

 Od kod bi pa vi imelo električni avto, da bo konkurenčen?

 

Mazda je znala v preteklosti presenetiti z dobrimi cenami vozil spomnimo se mx-5, Rx-8, Cx-7,  tudi Cx-5 v določenih obdobjih. Ta vozila so vsa ponujala ogromno avta za svoj denar,  niso bila poceni ker tega od mazde nihce ne pricakuje.

 

zato bodo po moje cene primerljive z Teslo 3 in po moje je več avta kot Tesla.

 

 Ja bil bi vesel vec fizičnih gumbov a glede na to da se avto izdeluje v PRC so nadgradnje lahko hitre in učinkovite.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
Pred eno uro je MazdaBoy napisal:

Kaj hočete reči, da vam ni všeč?

Ne. Sicer pa mi je načeloma popolnoma vseeno za te mikrovalovke. 

N7rRRL1.jpg

Napisano

Meni je vsec in se je ne bi branil. Samo nisem pa pripravljen dati za avto 40+k eur.

Je pa pomoje kar dober kandidat, glede na to da so elektricne kie, hyundai, .... vse 50k+.

 

Sam predvidevam da bo osnovna cena cca. 50k, z opremo pa 60k eur.

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 23 minutami je Bossek napisal:

Meni je vsec in se je ne bi branil. Samo nisem pa pripravljen dati za avto 40+k eur.

Je pa pomoje kar dober kandidat, glede na to da so elektricne kie, hyundai, .... vse 50k+.

 

Sam predvidevam da bo osnovna cena cca. 50k, z opremo pa 60k eur.

Po mojih informacijah bo cena zelo konkurenčna Tesli 3. Tudi Thomas Autogefuhl je napovedal celo pod 45

 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

5 metrov avta a prtljažnik 330 litrov. Zato ni še nobene slike prtljažnika. Ma ne moreš verjet, meter krajši Clio ga ima skoraj 400 litrov.

 

Če se bo to v EU prijelo naj me koklja brcne direkt... no tja.

33112_1.png

Napisano
pred 20 minutami je Boss napisal:

5 metrov avta a prtljažnik 330 litrov.

 Ja nekam pa morajo polnilne kable djat. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Polnilni kabli gredo sprednji prtljažnik, ki ima 70litrov.

33112_1.png

Napisano

Ma, jaz bi jo pa imel. Pa noter zmontiral Mazdinega trilitrskega šestvaljnega dizla in bi se vozil kot lord.

 

Če so v Teslo spravili V6, ki sploh ni bil Teslin, bi se pa ja dalo v Mazdo spravit Mazdin V6...

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano

Ja če bi naredili hibrida karavana bi mogoče razmišljal. Četudi bi se odločil za EV, pa kako bom šel na morje s 330l prtljažnikom.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 15 minutami je ignacij napisal:

Ja če bi naredili hibrida karavana bi mogoče razmišljal. Četudi bi se odločil za EV, pa kako bom šel na morje s 330l prtljažnikom.

Daš pa trugo na streho ali pa majhno prikolico na kljuko, če je to res tak problem.

 

Sicer pa kdor ima 50 jurjev za avto, ne rabi vse posode in konzerv s seboj na morje vlačiti ...

  • Všeč 1
  • Haha 4
Napisano (urejeno)

Imam dva mulca, ženo pa psa. Kljub temu, da imam svojo vikendico ženi rata vsak vikend ko pičim na morje nabasat prtljažnik pa še mulca imata zadaj na sredini kramo. Ne sprašuj kaj vse vlačim s s sabo ker to ve samo princesa, tako da ne pride v poštev da vsak vikend ko čeh štelam tisto trugo pa prikolico.

Popravljeno od ignacij
  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano

Jah, potemtakem pa Mazda 6e res ni avto zate. Saj bodo naredili (si izposodili) še kak EV SUV od Kitajcev in ga preznačkali ...

 

Jaz bi si samo želel, da bi se spajdašili z "boljšimi Kitajci" ...

Napisano
pred 3 urami je dvorjan napisal:

Daš pa trugo na streho ali pa majhno prikolico na kljuko, če je to res tak problem.

 

Sej to si se hecal, a ne? :nevem:

pred 1 uro je dvorjan napisal:

ah, potemtakem pa Mazda 6e res ni avto zate. Saj bodo naredili (si izposodili) še kak EV SUV od Kitajcev in ga preznačkali ...

 

 

ojej, očitno ne. Če Mazda ne bo imela avtov z Mazda filozofijo, je Mazda obsojena na propad. Kupci Mazde smo vseeno malo drugačni in damo veliko na to, da Mazda ni konfekcijska znamka, da ima svoje inovativne rešitve tako v tehniki kot v oblikovanju. Všeč nam je, da niso rinili skupaj z ostalo čredo v rešitve, ki so slabe, kot recimo ekstremni downsizing z turbo oversizingom.

 

In kaj je najbolj bistveno in bom napisal z velikimi črkami zato, da bo vidno... vozniki Mazde NE KUPUJEMO ZNAČKE... nikdar in nikoli je nismo, ampak kupujemo avtomobili, dizajnirane na Japonskem s filozofijo, ki je lastna samo Mazdi. Če nam po novem Mazda misli prodajat Kitajske avtomobile pod svojo znamko je potem bolje in ceneje, če gremo direkt kupit kitajski original (kolk se to smešno sliši), ki bo bistveno cenejši pa na istem kvalitetnem in tehničnem nivoju.

 

Ko je pred leti Mazda začela forsirat mainstream filozofijo prodajat samo SUV-e sem se tudi tukaj na forumu vprašal, ali je to konec  Mazde in da bo padec hud.... nikoli pa si nisem mislil, da bom poleg te klofute dobil še brco z bulerjem direkt v fris, ko mi MOJA znamka zdaj ponuja Kitajca pod Zoom Zoom sloganom al kaj.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 6 urami je Boss napisal:

 

Ko je pred leti Mazda začela forsirat mainstream filozofijo prodajat samo SUV-e sem se tudi tukaj na forumu vprašal, ali je to konec  Mazde in da bo padec hud.... nikoli pa si nisem mislil, da bom poleg te klofute dobil še brco z bulerjem direkt v fris, ko mi MOJA znamka zdaj ponuja Kitajca pod Zoom Zoom sloganom al kaj.

sem imel kolega ki je imel podobno filozofijo in vozil 25let honde od prvega civica iz leta 90 naprej....nato je bilo pri hondi vse manj primernih avtomobilov, z zadnjo hibridizacijo je "obupal" in presedlal na vw :), je še vedno fan honde, ampak tudi z vw je zelo zadovoljen (sicer resda ima r 4x4, ampak kljub vsemu, pravi da ni nikoli mislil, da bo zadovoljen z vw :)).

Popravljeno od sportman333
  • Všeč 2
  • Žalosten 1
Napisano (urejeno)

Ma ja no, res jih ne razumem. A je tako težko narediti novo M6. Na svetu je ogromno fanov, predvsem bivših in sedanjih lastnikov M6, ki bi avto takoj kupili. 

 

Dvomim, da prodaja ne bi stekla, za SUV kupce je poskrbljeno, ostali, zvesti sedanom, karavanom, pa čakajo ko medved na maline, a Mazda tega nikakor ne vidi. 

 

Pa še to, sploh se ne bi rabili pretegnit, malo šminke, malo posodobitve,  notri obsotječ motor, pa bi z minimalnimi razvojnimi stroški spet oživeli avto.

 

Ne, oni se rajši ukvarjajo s 3 različicami CX60 in se bratijo s kitajci.

Popravljeno od ignacij
  • Všeč 2
  • Žalosten 1
  • Ljubim 2

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.