Skoči na vsebino

Bo Mazda 6 res počasi izginila?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 4 meseci kasneje...
Napisano (urejeno)

Torej samo električna izvedba, kitajc, brez karavanske različice in s televizijo na armaturki,... bom preskočil.

Popravljeno od ignacij
  • Všeč 7
  • Haha 2
Napisano

45.000€ za ... ... ... Tole?

 

Me zanima, kakšna bo prodaja? Res me zanima, kdo pri zdravi pameti bo dal 45.000€ za tole...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Pa NMC baterijo notri ... recept za uspeh v EU :whatever:

 

Tole bo večja polomjada kot MX-30. 40 jurjev za avto z baterijo za katero boš molil, da ti zdrži 5 let. Aja, vsaj pozim se bo pa izkazala.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Če bi imela 2.0 200km bencinar motor bi bila poezija in bi tudi za 45k bla relativno "normalna" cena proti drugim....ali vsaj klasicni hybrid z benz motorjem....ocitno so vsi JAP proizvajalci podlegli tem EU nebulozom...toyota in honda ze zdavnaj, zdaj se mazda...

Popravljeno od sportman333
Napisano
pred 8 urami je sportman333 napisal:

Če bi imela 2.0 200km bencinar motor bi bila poezija in bi tudi za 45k bla relativno "normalna" cena proti drugim....ali vsaj klasicni hybrid z benz motorjem....ocitno so vsi JAP proizvajalci podlegli tem EU nebulozom...toyota in honda ze zdavnaj, zdaj se mazda...

Tole sploh ni prava mazda ampak kitajski zmazek. Na kitajskem stane njihova,enaka verzija tega avta borih 19000 usd. V Evropi bo pa najverjetneje 50000€.

  • Všeč 3
  • Žalosten 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Jaz bi jo imel z tamanjso baterijo za ceno 30.000 do 35.000 €.

 Od kod bi pa vi imelo električni avto, da bo konkurenčen?

 

Mazda je znala v preteklosti presenetiti z dobrimi cenami vozil spomnimo se mx-5, Rx-8, Cx-7,  tudi Cx-5 v določenih obdobjih. Ta vozila so vsa ponujala ogromno avta za svoj denar,  niso bila poceni ker tega od mazde nihce ne pricakuje.

 

zato bodo po moje cene primerljive z Teslo 3 in po moje je več avta kot Tesla.

 

 Ja bil bi vesel vec fizičnih gumbov a glede na to da se avto izdeluje v PRC so nadgradnje lahko hitre in učinkovite.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
Pred eno uro je MazdaBoy napisal:

Kaj hočete reči, da vam ni všeč?

Ne. Sicer pa mi je načeloma popolnoma vseeno za te mikrovalovke. 

N7rRRL1.jpg

Napisano

Meni je vsec in se je ne bi branil. Samo nisem pa pripravljen dati za avto 40+k eur.

Je pa pomoje kar dober kandidat, glede na to da so elektricne kie, hyundai, .... vse 50k+.

 

Sam predvidevam da bo osnovna cena cca. 50k, z opremo pa 60k eur.

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 23 minutami je Bossek napisal:

Meni je vsec in se je ne bi branil. Samo nisem pa pripravljen dati za avto 40+k eur.

Je pa pomoje kar dober kandidat, glede na to da so elektricne kie, hyundai, .... vse 50k+.

 

Sam predvidevam da bo osnovna cena cca. 50k, z opremo pa 60k eur.

Po mojih informacijah bo cena zelo konkurenčna Tesli 3. Tudi Thomas Autogefuhl je napovedal celo pod 45

 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

5 metrov avta a prtljažnik 330 litrov. Zato ni še nobene slike prtljažnika. Ma ne moreš verjet, meter krajši Clio ga ima skoraj 400 litrov.

 

Če se bo to v EU prijelo naj me koklja brcne direkt... no tja.

33112_1.png

Napisano
pred 20 minutami je Boss napisal:

5 metrov avta a prtljažnik 330 litrov.

 Ja nekam pa morajo polnilne kable djat. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Polnilni kabli gredo sprednji prtljažnik, ki ima 70litrov.

33112_1.png

Napisano

Ma, jaz bi jo pa imel. Pa noter zmontiral Mazdinega trilitrskega šestvaljnega dizla in bi se vozil kot lord.

 

Če so v Teslo spravili V6, ki sploh ni bil Teslin, bi se pa ja dalo v Mazdo spravit Mazdin V6...

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Ja če bi naredili hibrida karavana bi mogoče razmišljal. Četudi bi se odločil za EV, pa kako bom šel na morje s 330l prtljažnikom.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 15 minutami je ignacij napisal:

Ja če bi naredili hibrida karavana bi mogoče razmišljal. Četudi bi se odločil za EV, pa kako bom šel na morje s 330l prtljažnikom.

Daš pa trugo na streho ali pa majhno prikolico na kljuko, če je to res tak problem.

 

Sicer pa kdor ima 50 jurjev za avto, ne rabi vse posode in konzerv s seboj na morje vlačiti ...

  • Všeč 1
  • Haha 4
Napisano (urejeno)

Imam dva mulca, ženo pa psa. Kljub temu, da imam svojo vikendico ženi rata vsak vikend ko pičim na morje nabasat prtljažnik pa še mulca imata zadaj na sredini kramo. Ne sprašuj kaj vse vlačim s s sabo ker to ve samo princesa, tako da ne pride v poštev da vsak vikend ko čeh štelam tisto trugo pa prikolico.

Popravljeno od ignacij
  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano

Jah, potemtakem pa Mazda 6e res ni avto zate. Saj bodo naredili (si izposodili) še kak EV SUV od Kitajcev in ga preznačkali ...

 

Jaz bi si samo želel, da bi se spajdašili z "boljšimi Kitajci" ...

Napisano
pred 3 urami je dvorjan napisal:

Daš pa trugo na streho ali pa majhno prikolico na kljuko, če je to res tak problem.

 

Sej to si se hecal, a ne? :nevem:

pred 1 uro je dvorjan napisal:

ah, potemtakem pa Mazda 6e res ni avto zate. Saj bodo naredili (si izposodili) še kak EV SUV od Kitajcev in ga preznačkali ...

 

 

ojej, očitno ne. Če Mazda ne bo imela avtov z Mazda filozofijo, je Mazda obsojena na propad. Kupci Mazde smo vseeno malo drugačni in damo veliko na to, da Mazda ni konfekcijska znamka, da ima svoje inovativne rešitve tako v tehniki kot v oblikovanju. Všeč nam je, da niso rinili skupaj z ostalo čredo v rešitve, ki so slabe, kot recimo ekstremni downsizing z turbo oversizingom.

 

In kaj je najbolj bistveno in bom napisal z velikimi črkami zato, da bo vidno... vozniki Mazde NE KUPUJEMO ZNAČKE... nikdar in nikoli je nismo, ampak kupujemo avtomobili, dizajnirane na Japonskem s filozofijo, ki je lastna samo Mazdi. Če nam po novem Mazda misli prodajat Kitajske avtomobile pod svojo znamko je potem bolje in ceneje, če gremo direkt kupit kitajski original (kolk se to smešno sliši), ki bo bistveno cenejši pa na istem kvalitetnem in tehničnem nivoju.

 

Ko je pred leti Mazda začela forsirat mainstream filozofijo prodajat samo SUV-e sem se tudi tukaj na forumu vprašal, ali je to konec  Mazde in da bo padec hud.... nikoli pa si nisem mislil, da bom poleg te klofute dobil še brco z bulerjem direkt v fris, ko mi MOJA znamka zdaj ponuja Kitajca pod Zoom Zoom sloganom al kaj.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 6 urami je Boss napisal:

 

Ko je pred leti Mazda začela forsirat mainstream filozofijo prodajat samo SUV-e sem se tudi tukaj na forumu vprašal, ali je to konec  Mazde in da bo padec hud.... nikoli pa si nisem mislil, da bom poleg te klofute dobil še brco z bulerjem direkt v fris, ko mi MOJA znamka zdaj ponuja Kitajca pod Zoom Zoom sloganom al kaj.

sem imel kolega ki je imel podobno filozofijo in vozil 25let honde od prvega civica iz leta 90 naprej....nato je bilo pri hondi vse manj primernih avtomobilov, z zadnjo hibridizacijo je "obupal" in presedlal na vw :), je še vedno fan honde, ampak tudi z vw je zelo zadovoljen (sicer resda ima r 4x4, ampak kljub vsemu, pravi da ni nikoli mislil, da bo zadovoljen z vw :)).

Popravljeno od sportman333
  • Všeč 2
  • Žalosten 1
Napisano (urejeno)

Ma ja no, res jih ne razumem. A je tako težko narediti novo M6. Na svetu je ogromno fanov, predvsem bivših in sedanjih lastnikov M6, ki bi avto takoj kupili. 

 

Dvomim, da prodaja ne bi stekla, za SUV kupce je poskrbljeno, ostali, zvesti sedanom, karavanom, pa čakajo ko medved na maline, a Mazda tega nikakor ne vidi. 

 

Pa še to, sploh se ne bi rabili pretegnit, malo šminke, malo posodobitve,  notri obsotječ motor, pa bi z minimalnimi razvojnimi stroški spet oživeli avto.

 

Ne, oni se rajši ukvarjajo s 3 različicami CX60 in se bratijo s kitajci.

Popravljeno od ignacij
  • Všeč 2
  • Žalosten 1
  • Ljubim 2

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.