Skoči na vsebino

Platišča

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
42 minutes ago, Alex said:

Samo, a se pod težo ne nagne guma zgoraj bolj proti noter? Jaz sem tudi mislil, ko sem montiral moje 245, širina feltne 8,5 na ET 45,da bo kaj drsalo, ko bo teža v avtu, ker izgledajo precej poravnano. No, pa sem naložil pet ljudi noter in gre guma kar konkretno mimo roba blatnika. Sicer pa, ko delaš homologacijo ti vse dobro premerijo in poslikajo. Na podlagi tega, če je vse v redu, ti šele izdajo papirje. 

Upam da tole še vedno vse drži 😁 včasih se vprašam če bo pri meni drsalo 😄 

Napisano
pred 4 minutami je Husky1290 napisal:

Upam da tole še vedno vse drži 😁 včasih se vprašam če bo pri meni drsalo 😄 

Za nekatere kombinacije platišč, gum in vzmeti pač ne moreš natanko "ujeti" optimalne rešitve. Zanimivo je, da prihaja do nihanj celo samo z menjavo različnih proizvajalcev pnevmatik iste dimenzije. Zato pa obstajajo specialne strani za navdušence kjer lahko preveriš, kako se kaka pnevmatika obnaša na dočeni širini alu platišča. 

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Samo, a se pod težo ne nagne guma zgoraj bolj proti noter? 

 

Ja pod težo oz ko je avto spuščen se nagne guma zgoraj malo navznoter, ampak do ene mere. 

Če je ET premajhen se v ovinkih kjer se vsa teža s karoserijo nagne, guma podrsa po robu notranjega blatnika (moj primer iz slike M3).  To je primer ko gre malo navzkriž, drugi primer pa je če je ET zelo premajhen in ti guma že s tekalno povšino drsa po robu blatnika. 

Če nočeš valjat ali širit blatnikov ni priporočljivo pretiravat z ETjem. 

 

Ja glede širine samih gum pa ja je kr razlika med proizvajalcih. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

en vpr... vidim da imate nekateri kr 19 col gor....  jaz imam trenutno letne 17 col na svojem wc....  pa razmišlam da bi šel  na 18.....   koliko je trši avto iz 17 na 18..?  oz bini....  ti čutiš vsak kamen z 19?

Napisano

@gregc88jaz mam na M6 zimske 17, letne pa 18 in ni neke opazne razlike v trdoti.

Pri 19col je paže večja razlika, ker pride še bolj nizki presek gume. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
52 minutes ago, gregc88 said:

en vpr... vidim da imate nekateri kr 19 col gor....  jaz imam trenutno letne 17 col na svojem wc....  pa razmišlam da bi šel  na 18.....   koliko je trši avto iz 17 na 18..?  oz bini....  ti čutiš vsak kamen z 19?

Meni se zdi čisto normalna vožnja na 19kah pa sm na prejšnem avtu mel 16ke. Je pa res da imajo homologirane pnevmatike malo večji presek (45) napram 35,30 kot se ponavadi stavi

Popravljeno od TiEn

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 2 urama je gregc88 napisal:

en vpr... vidim da imate nekateri kr 19 col gor....  jaz imam trenutno letne 17 col na svojem wc....  pa razmišlam da bi šel  na 18.....   koliko je trši avto iz 17 na 18..?  oz bini....  ti čutiš vsak kamen z 19?

Moja je na 18kah super,ne vem kako je pa na 19kah ker so na letnih in jih še nisem vozil...😁😁

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano (urejeno)
pred 4 urami je gregc88 napisal:

en vpr... vidim da imate nekateri kr 19 col gor....  jaz imam trenutno letne 17 col na svojem wc....  pa razmišlam da bi šel  na 18.....   koliko je trši avto iz 17 na 18..?  oz bini....  ti čutiš vsak kamen z 19?

Jaz imam kombinacijo 225/50 r17 za zimske in 225/45 r18 letne in se mi zdi da je na letnih full bolje za vozit, ne bom rekel bistveno trše, ampak občutek je full boljši, ko dam zimske gor je kot da bi imel "zvečilni gumi" na gumah...mehko obračanje volana, ampak se mi zdi da po parih 100km izgine vse skupaj...mogoče če se vozis po kaki slabi lokalni cesti še največ občutiš...na ac niti ne. Mislim da med 17 in 18 col ni take razlike/preskoka kot je pri recimo 17 in 19...

Popravljeno od sportman333
Napisano

Sama velikost platišč ne pove veliko, ampak bolj obseg kolesa oziroma višina bočnic gume. Ker za avte, kjer imaš manjša kolesa je lahko že 18 zelo neudobna, tam kjer pa imaš večja pa je problem recimo šele pri 20 colah. Potem pa pride še tip gume, recimo da so za večje obremenitve, a so touring al so sport gume, runflat, kolk jih filaš in konec koncev celo to koliko profila je še na gumi. V glavnem parametrov je kr nekaj in odgovor je težko enoznačno podat.

 

Za boljšo predstavo na kaj ciljam.

 

Če imaš Golfa VII  je dimenzija gum za 18 col 225/40R18, kar pomeni, da je bočnica visoka 90mm

Recimo Mazda 6 trenutne generacije pa ima za 19 col dimenzijo gum 225/45R19 in bočnica je tukaj visoka 101mm

 

Če vzamemo enak model gume je samo zaradi bočnice Mazdina dimenzija gum mehkejša in bolj udobna kljub 19 col napram Golfu z 18 col feltnami.

 

Če bi hotel dobit enako višino bočnico 90mm tudi pri Mazdi bi lahko nataknil 20 colske feltne dimenzije 225/40R20. Se pravi bi šele pri 20 colah dobil enako bočnico kot pri Golfu pri 18 colah.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

 nism si mislu da ma recmo m6  45 in to na 19...     ja 45 mam zdej na 17col  in je avto v ovinkih super in tud udoben je dovolj...  ampak te bom šenku punci in si kupil zese še ene... zato mal 18ke gledam.... sam verjetno bom kr na 17 ostal, je več izbire in cena  ugodna... wil se

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Sem se odločil, da dam poštimat feltno, ki sem jo podrgnil jeseni kar svojemu ličarju, ki pravi, da jo lahko zrihta. Cena je okvirna 50-60. Pa da vidimo kako bo...

Napisano
pred 16 minutami je Gregster napisal:

Sem se odločil, da dam poštimat feltno, ki sem jo podrgnil jeseni kar svojemu ličarju, ki pravi, da jo lahko zrihta. Cena je okvirna 50-60. Pa da vidimo kako bo...

Pa bo spet lepa... :bravo:

Napisano

Živjo,

 

katere original barve so 19 col feltne od M6 (ene so sivo-srebrne, druge grafitno-črne)?

 

Lp Sishi

feltne.PNG

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano
pred 11 minutami je Sishi napisal:

Živjo,

 

katere original barve so 19 col feltne od M6 (ene so sivo-srebrne, druge grafitno-črne)?

 

Lp Sishi

feltne.PNG

Original so bile na voljo  dvoje: svetlo srebrne in Black hyper silver. To so te prve na tvoji sliki. 

Sem ravno zadnjič gledal na mojih ta drugih 19", kako je to pobarvano. 

Osnova je črno prašno lakiranje. Nato je samo ena roka posebne, prosojne srebrne barve. Na koncu je prelakirano z mogoče dvema rokama, na tanko z prozornim lakom. Ne vem, kaj imajo pri Mazdi s tem lakiranje tankih slojev barve. Na feltnah se očitno ne izide in na skoraj vseh se lušči zgornji sloj barve. 😬

 

 

 

Napisano

Glede na priloženi sliki bi rekel, da so original barve srebrne, take so imele pri nas šestice do prvega facelifta.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano
pred 15 minutami je jacques33 napisal:

Glede na priloženi sliki bi rekel, da so original barve srebrne, take so imele pri nas šestice do prvega facelifta.

Ne samo do prvega FL. V Nemčiji so bile srebrne kot opcija tudi pri najvišji opremi. 

 

 

Napisano

Zato sem pa napisal "pri nas", vendar enim se očitno zelo mudi tu gor in ne preberejo vsega.😛

 

Naredijo pa hyper silver platišča avto čisto drugačen kot navadne srebrne.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano
Pred eno uro je jacques33 napisal:

Zato sem pa napisal "pri nas", vendar enim se očitno zelo mudi tu gor in ne preberejo vsega.😛

 

Naredijo pa hyper silver platišča avto čisto drugačen kot navadne srebrne.

Ok. Res sem spregledal, da, si omenil pri nas. 🤗 So pa tudi ščetke srebrne po svoje všečne. Na nekatere barve 6-k kar lepo sedejo. 

 

 

Napisano (urejeno)
12 hours ago, Alex said:

Original so bile na voljo  dvoje: svetlo srebrne in Black hyper silver. To so te prve na tvoji sliki. 

Sem ravno zadnjič gledal na mojih ta drugih 19", kako je to pobarvano. 

Osnova je črno prašno lakiranje. Nato je samo ena roka posebne, prosojne srebrne barve. Na koncu je prelakirano z mogoče dvema rokama, na tanko z prozornim lakom. Ne vem, kaj imajo pri Mazdi s tem lakiranje tankih slojev barve. Na feltnah se očitno ne izide in na skoraj vseh se lušči zgornji sloj barve. 😬

 


Živjo,

 

sem pozabil povedat, da bi rad naročil vsako po 1 dcl pa rabim točno ime ali številko barve.

Popravljeno od Sishi

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano
pred 15 minutami je Sishi napisal:


Živjo,

 

sem pozabil povedat, da bi rad naročil vsako po 1 dcl pa rabim točno ime ali številko barve.

Na žolost ne moreš naročiti te barve. Za Mazdo platišča delajo na Kitajskem in jih tam tudi pobarvajo.Tudi, če bi nekako dobil številko barve platišča, ne bi nikoli bilo enako oziroma bi se z aviona videlo, da je popravljano. To je posebna tehnika barvanja kjer moraš zelo paziti, da vse pobarvaš v enem "šusu" in čim bolj enakomerno. Drugače se pojavijo fleki. Edina opcija je, da daš komu prebarvati komplet platišča in si pač izbereš eno metalik grafitno barvo. 

 

 

  • Všeč 1
  • Hvala 1

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano (urejeno)

Bi lahko prosim en sem nalimal tisti konfigurator za platišča (vem da je bila neka nemška stran). Najlepša hvala!

 

Edit: ravnokar dobil!

 

https://www.felgenshop.de/

Popravljeno od Hixxy
Napisano

Evo čez vikend sem menjal platišča in šel na letne gume (zdaj pa sneži zunaj).

 

Letne original 19 guma 225/55-19 teža 26 kg

Zimske RC 18 guma 225/60-18 27 kg

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
dne 6. 4. 2021 ob 10:38 je Hixxy napisal:

Bi lahko prosim en sem nalimal tisti konfigurator za platišča (vem da je bila neka nemška stran). Najlepša hvala!

 

Edit: ravnokar dobil!

 

https://www.felgenshop.de/

Pozdrav vsem 🙋‍♂️

 

Sem gledal malo platisca na tej nemski spl strani, ampak ne posiljajo v Slo.

 

Ima kdo morda ja kaksne izkusnje, kje nabavit dobra platisca za zmeren denar?

 

Namrec, sem pred kratkim kupil v Lj NOVA od uvoznika iz Lj, ampak so 3 od 4-ih bila z nadpovprecnimi neravnimi robovi da je avto dobesedno treslo pri 120km/h.

3x montirali na hunter centrirki z obremenitvijo, ampak ni bilo opcije spravit vse v red. 

Mocna opletanja platisc zaradi neravnih robov.

Zelo razocaran, slaba izkusnja... 

 

 

Hvala vnaprej vsem za info! 

 

Lp, Frank

Screenshot_20210407-154222_Samsung Internet.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.