Skoči na vsebino

Platišča

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Ima kdo od vas kakšne izkušnje z nabavo lahkih platišč iz tujine? Ali pa je mogoče kakšna druga izbira kot OZ Racing? Ne najdem v EU Enkei, Motegi Racing in podobne ostale. Pač iščem najlažje možno za najmanj denarja.

 

Napisano

Da ne bodo "takoj usrane" :D, nevem pa kako bo izpadlo na moji plavi mazdi

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
Napisano

Hehe. Drgac so bili pri bartogu prijazni pa mi podarili nove vijake za platišča vendar se le ti srebrni. A mogoce kdo ve koliko mm so vijaki, da si vsaj plastične pokrovčke črne zrihtan, oz če ve kdo kje v slo bi dobil črne matice/vijake.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
18 minutes ago, SpEkTr said:

Kok col pa je to , 17?

17ke ja.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 17 minutami je Brane napisal:

Črn sprej in je problem rešen

 

Do prve menjave koles...

33112_1.png

Napisano
1 hour ago, Boss said:

 

Do prve menjave koles...

Ja, barvat s sprejem je res neumnost.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

To me reši začasno

s-l300.jpg.1ca354c1edf4a7ed735e3a77f68744c9.jpg

 

Sem že dobil slovensko trgovino ki prodaja sam zgleda noben ne ve kolk mm so matice. Morm nekje šubler staknit pa zmerit sam.

 

 

 

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 3 urami je TiEn napisal:

To me reši začasno

s-l300.jpg.1ca354c1edf4a7ed735e3a77f68744c9.jpg

 

Sem že dobil slovensko trgovino ki prodaja sam zgleda noben ne ve kolk mm so matice. Morm nekje šubler staknit pa zmerit sam.

 

 

 

 

21ka je pr men

  • 3 tedne kasneje...
Napisano
pred 36 minutami je Matjaz80 napisal:

ET45 je ok za M6? Ker original je ET50 pri 17' feltni

 

Ali je premer sredinjske luknje pri M6 67.1 mm ali 72.6 mm?

ET 45 je v redu. Tudi ET 40 je v redu, imam sam in ni težav. Ja 67,1 mm je pravi fi. 

 

 

Napisano

Tudi večji premer bo .O.K, zravn vijakov dobiš še spacer.

 

ET 45 = O.K.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano (urejeno)
On 10/19/2021 at 6:49 PM, TiEn said:

Da ne bodo "takoj usrane" :D, nevem pa kako bo izpadlo na moji plavi mazdi

WWW.FELGENSHOP.DE

ALUTEC Ikenu diamant-schwarz Alufelgen und Kompletträder in 7.50x17 Zoll ET 38 5.00x114.30 70.10 ab 408,00 € hier kaufen (08.11.2021)
 
Popravljeno od Husky1290

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Včerajšnje kolegialno prednovoletno srečanje nam je zelo dobro uspelo  
    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.