Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 44 minutami je Janez007 napisal:

Si se vpisal v avtomehanično šolo? 😁

18 let nazaj bi si zelel, da bi se 😁

pred 47 minutami je Janez007 napisal:

 😁Še vedno spremljam druge forume glede težav Mazda dizlov. Se bojim, da si prevelik optimist.

 

Bomo vidli, bom porocal 🙂

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Si se vpisal v avtomehanično šolo? 😁

Še vedno spremljam druge forume glede težav Mazda dizlov. Se bojim, da si prevelik optimist.

Mogoče je več upanja za rešitev kot v sosednji temi "cepljenje"..... :nevem:

Napisano
pred 46 minutami je Bini napisal:

Mogoče je več upanja za rešitev kot v sosednji temi "cepljenje"..... :nevem:

👍👍

pred 1 uro je Deeyan napisal:

18 let nazaj bi si zelel, da bi se 😁

 

Bomo vidli, bom porocal 🙂

A nam boš zaupal za kakšen specialni tretma se gre? 🤔

 

 

Napisano (urejeno)
pred 31 minutami je Aless napisal:

Verjetno EGR in DPF OFF 😁

@Deeyan pa ja ni tako neodgovoren, da bi zastrupljal drugim zrak zaradi svojih koristi. ?zmeden?

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 16 minutami je Janez007 napisal:

Točno to sem hotel tudi sam napisat, pa si me Aless prehitel. Ampak, če je to rešitev, pol smo res že Albanija ... 😞

Kaj pa, če bo kak specialni tretma čiščenja celega sistema? Janez, ne smeš takoj vse gledati pesimistično. 😉

 

 

Napisano (urejeno)
pred 10 minutami je Alex napisal:

Kaj pa, če bo kak specialni tretma čiščenja celega sistema? Janez, ne smeš takoj vse gledati pesimistično. 😉

Sem vmes že popravil svojo objavo, ... čiščenje celega sistema pa ni rešitev "za večno". 😉

Popravljeno od Janez007
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

@Deeyan pa ja ni tako neodgovoren, da bi zastrupljal drugim zrak zaradi svojih koristi. ?zmeden?

 

V eni temi sem že napisal okrog tega....  je že tut dokazano, da so tisti delci, ki se nardijo pri regeneracijah velik bolj škodljivi kot brez dpf-ja, ker se tolk razbijejo, da jih še lažje vdihnemo vase.

Kaj pa npr. obdobje raznih "Golfov dvojk" pa smo še vedno živi

Napisano

Za težave z DPF skoraj nikoli ni kriv sam DPF ali pa kak senzor na njem, temveč sistemi prej. Najverjetneje vbrizgavanje (šobe) ali pa EGR. Je pa res, da menjava štirih Denso šob stane "ohoho" denarja, za čiščenje EGR pri 2.2 SkyActiv-D  pa je treba "pol motorja" razdreti.

 

Bomo videli, kako se bo Pelko s tem ubadal, ko bo več starih modelov z lepo kilometrino na cestah in posledično servisih. Če greš kaj takega reševat na uradni servis, lahko bankrotiraš.

Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Za težave z DPF skoraj nikoli ni kriv sam DPF ali pa kak senzor na njem, temveč sistemi prej. Najverjetneje vbrizgavanje (šobe) ali pa EGR. Je pa res, da menjava štirih Denso šob stane "ohoho" denarja, za čiščenje EGR pri 2.2 SkyActiv-D  pa je treba "pol motorja" razdreti.

 

Bomo videli, kako se bo Pelko s tem ubadal, ko bo več starih modelov z lepo kilometrino na cestah in posledično servisih. Če greš kaj takega reševat na uradni servis, lahko bankrotiraš.

👍

 

Napisano (urejeno)
dne 25. 11. 2021 ob 18:43 je Deeyan napisal:

V eni temi sem že napisal okrog tega....  je že tut dokazano, da so tisti delci, ki se nardijo pri regeneracijah velik bolj škodljivi kot brez dpf-ja, ker se tolk razbijejo, da jih še lažje vdihnemo vase.

Kaj pa npr. obdobje raznih "Golfov dvojk" pa smo še vedno živi

Ta razlaga meni bolj zveni kot opravičevanje greha. 😉 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 59 minutami je Janez007 napisal:

Ta razlaga meni bolj zveni kot opravičevanje greha. 😉  

 

Za takšne nezakonite prakse, potem ceno plačujemo vsi. Podobno, kot so pred meseci v gozd skipali na desetine ton komunalnega blata, sanacijo pa je plačala država (mi davkoplačevalci). Ne bo dolgo, ko bodo odsotnost filtrov zaradi prepogoste prakse začeli preverjati na tehničnih pregledih, ki se bodo na ta račun za vse nas podražili.

 

In potem starši za zaščito zdravja svojim otrokom ne pustijo potiskati palčk v nos ali nositi mask. 🙃

 

Da ne bom preveč modroval. Take prakse ne odobravam. Kljub temu pa bo zanimivo videti kapljico olja ob novem načinu obratovanja.

 

 

:prstgor:

Napisano
pred 9 urami je Janez007 napisal:

Ta razlaga meni bolj zveni kot opravičevanje greha. 😉  

 

Za takšne nezakonite prakse, potem ceno plačujemo vsi. Podobno, kot so pred meseci v gozd skipali na desetine ton komunalnega blata, sanacijo pa je plačala država (mi davkoplačevalci). Ne bo dolgo, ko bodo odsotnost filtrov zaradi prepogoste prakse začeli preverjati na tehničnih pregledih, ki se bodo na ta račun za vse nas podražili.

 

In potem starši za zaščito zdravja svojim otrokom ne pustijo potiskati palčk v nos ali nositi mask. 🙃

 

Da ne bom preveč modroval. Take prakse ne odobravam. Kljub temu pa bo zanimivo videti kapljico olja ob novem načinu obratovanja.

 

 

👍

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo še mojih 5 centov.

Olje je Ravenol 

Olje je bilo vzeto včeraj, 18:40 tako da ni še 24 ur

Prosim za komentar.

Gre pa to olje drug teden ven in noter gre Motul EFE X-Clean 

Vsekakor pa bom spet dal dotično olje na analizo :)

Hvala že vnaprej

1870075647_ImagefromiOS(2).thumb.jpg.393a99326c388230ac22696df9745a05.jpg2089014656_ImagefromiOS(3).thumb.jpg.7f620be22f26fe6d67f094ec6ae02eba.jpgScreenshot.png.adaf6a93960fa05aa8f5a02c97f25d0a.png

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Hixxy napisal:

Evo še mojih 5 centov.

Olje je Ravenol 

Olje je bilo vzeto včeraj, 18:40 tako da ni še 24 ur

Prosim za komentar.

Gre pa to olje drug teden ven in noter gre Motul EFE X-Clean 

Vsekakor pa bom spet dal dotično olje na analizo :)

Hvala že vnaprej

1870075647_ImagefromiOS(2).thumb.jpg.393a99326c388230ac22696df9745a05.jpg2089014656_ImagefromiOS(3).thumb.jpg.7f620be22f26fe6d67f094ec6ae02eba.jpgScreenshot.png.adaf6a93960fa05aa8f5a02c97f25d0a.png

Toliko enih podatkov, ki ne vem za kaj bi služili???

Mene bi recimo zanimalo, koliko ima prevoženih km, skupnih in od zadnje menjave olja.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Vsega skupaj ima 115k kilometrov, 2.2 dizel 2015 letnik (fl verzija), 175 konjev

 

Kaj te še zanima :)

 

 

Napisano (urejeno)

Situacija se mi ne zdi kritična, v olju malenkost vode in skoraj nič goriva. Aless pa bo verjetno rekel, da olje že zelo slabo vleče skupaj nečistoče ... 😉

Popravljeno od Janez007
Napisano

Pri meni je povprečna regeneracija do sedaj na vsakih prevoženih 186km.

To je za moj stil vožnje kar v redu. Zaenkrat izgleda, da deluje vse b. p. Res je, da je bila na začetku na vsakih 220-230km. To dosežem še vedno na dolgih poteh z zmerno avtocestno vožnjo. 

 

 

Napisano

Kilometrina je realna (preverjeno na računalniku oz več njih - ure avta itd.) - je pa uvožena iz Italije in blage kako se je tam vozilo

 

Po novem letu pa dpf dol in na čiščenje ker je po mojem mnenju zabit.

 

Če to ne bo pomagalo pa nov EGR (okoli 300€ je).

 

Je pa to prvi in zadnji dizel, nikoli več!

Napisano
pred 7 urami je Hixxy napisal:

Kilometrina je realna (preverjeno na računalniku oz več njih - ure avta itd.) - je pa uvožena iz Italije in blage kako se je tam vozilo

 

Po novem letu pa dpf dol in na čiščenje ker je po mojem mnenju zabit.

 

Če to ne bo pomagalo pa nov EGR (okoli 300€ je).

 

Je pa to prvi in zadnji dizel, nikoli več!

Bravo, eni prej drugi pozneje.... 👍

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Bravo, eni prej drugi pozneje.... 👍

Benzinar ja, a obvezno s turbino ali pa še bolje dvema. 😊

 

 

Napisano
pred 26 minutami je Alex napisal:

Benzinar ja, a obvezno s turbino ali pa še bolje dvema. 😊

Ali pa v višje obrate, pa gre ko.... 🏎️😀

Napisano
pred 29 minutami je SpEkTr napisal:

 Ma dajte no, dizl je zakon!  :)  Ma, kva to vleče..Dobro, sej turbo bencinar je tudi v redu. :)

Se strinjam, če lahko človek odmisli morebitne težave z vzdrževanjem novejših dizlov. :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.