Skoči na vsebino

Skupinski Chip tuning pomlad 2021-Tunerc


Alex

Priporočeno sporočilo

Razlika v gumah bi lahko bila tudiv dimenziji. Mazda 3 ima nataknjene 205/60R16 ali 215/45R18. Pri konkurenci pa je tudi 225/40R18.

20mm pa v praksi pomeni večji stik s podlago in posledično boljše zaviranje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Boss evo še test z enakimi gumami (Conti Sport Contact 5), rezultat je enak, Mazdine bremze so slabše🤪

V bistvu so  na  vseh testih Mazdine zavore med slabšimi. 

Tvoje prepričanje pa ne temelji na nobenem konkretnem primeru, razen osebnem prepričanju. 

Če ti imaš občutek da avto ima 500konjev, na papirju pa jih je samo 150, kateri podatek bo veljal? 😉😁

Pa brez zamere😉

Screenshot_20210821_085449_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20210821_085522_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20210821_085534_com.android.chrome.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne moje prepričanje temelji na osnovi gole fizike in zdaj razlagat kolk so Mazdine bremze slabše od konkurence je pač čisto neresno. Za dokaz daješ pa rezultate, ki edino mogoče pri polnem zaviranju od 130km/h do nič naredijo okoli dva metra razlike, kar je komaj pol dolžine avta. Pa še ta situacija, da moraš na polno bremzat iz 130 do 0 se meni v lajfu še ni nikoli zgodila, zato je veliko vprašanje kolk je sploh smiselna.

 

Če pa že razlika obstaja je prej možno, da nastane zaradi različnega delovanja ABS (mogoče pri Mazdi nekoliko dlje spušča), nastavitve podvozja, nikakor pa ne, da boš ti zdaj dal večje diske gor pa bo naenkrat avto bolje zaviral. In to je stvar okoli katere se pogovarjamo - a res večji diski pomagajo h krajši zavorni razdalji. Ne govorimo o dirakališčni situaciji ampak o situaciji v prometu.

 

Drugače pa seveda sem pripravljen, da naredimo teste tudi sami pa da preverimo, ker tole dokazovanje gole fizike me kr malo utruja.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je Boss napisal:

Ne moje prepričanje temelji na osnovi gole fizike in zdaj razlagat kolk so Mazdine bremze slabše od konkurence je pač čisto neresno. Za dokaz daješ pa rezultate, ki edino mogoče pri polnem zaviranju od 130km/h do nič naredijo okoli dva metra razlike, kar je komaj pol dolžine avta. Pa še ta situacija, da moraš na polno bremzat iz 130 do 0 se meni v lajfu še ni nikoli zgodila, zato je veliko vprašanje kolk je sploh smiselna.

 

Če pa že razlika obstaja je prej možno, da nastane zaradi različnega delovanja ABS (mogoče pri Mazdi nekoliko dlje spušča), nastavitve podvozja, nikakor pa ne, da boš ti zdaj dal večje diske gor pa bo naenkrat avto bolje zaviral. In to je stvar okoli katere se pogovarjamo - a res večji diski pomagajo h krajši zavorni razdalji. Ne govorimo o dirakališčni situaciji ampak o situaciji v prometu.

 

Drugače pa seveda sem pripravljen, da naredimo teste tudi sami pa da preverimo, ker tole dokazovanje gole fizike me kr malo utruja.

Mislim, da je to zrelo za skupinski test, pa da razreši o dileme, kot smo to rešili z porabo. 🤗

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res lahko naredimo. Sem prec za, bi bilo pa fino dobit na test raznorazne avte, da ne bodo samo Mazde, ker pol nam nič ne pomaga, ker bodo nekateri še vedno trdili, da so vse bremze pri Mazdah zanič.

 

 

Drugače pa, sam sem ene 20 let nazaj že delal tak test zaradi lastne firbčnosti ampak za en drug namen, tako da sem pripravljen, da to ponovimo.

 

dne 5. 9. 2005 ob 10:20 je Boss napisal:

David in Vuk ne preve? verjet gumarskim lobijem :) .

 

?e sama konstrukcija gume (lamele in bolj grob profil) M+S nikakor ne "premaga" letne gume tudi pri temperaturah -10 stopinj se pa ta razlika ?e bolj ob?utno zve?a v kolikor raste temperatura. Pred leti sem to sam testiral ?e s Clarusom na katerem sem imel najprej letne gumein nato menjava ter ?ez cca 1 uro in pol ?e z M+S. Temperatura je bila -3 do -2 stopinji celzija in suha cesta. Poskusil sem na treh razli?nih ovinkih zaradi razlike v asfaltu (eden je bil zelo drse? (dovoz iz AC na c. na Brdo v Lj) in po ob?utku je bila letna precej bolj odzivna kot M+S, ki je zelo hitro za?ela drseti.

 

Ampak, ker sem vedel, da ob?utek je samo ob?utek sem ?el ?e testirat zaviranje (konec Brn?i?eve v Lj) s 100km/h (po ?tevcu). Za orientacijo sem izbral en znak in vsaki? pri njem za?el zavirat. To sem izvedel 5x z letnimi in nato po menjavi ?e 5x z M+S. Razlike med posameznimi zaviranji z letnimi so bile manj kot dva metra. Iz tega sem nato izra?unal povpre?je in isto izvedel ?e z M+S. Tudi tam je bila razlika med posameznimi zaviranji manj kot dva metra. Samo ?ok pa je bil, da je bila povpre?na zaviralna pot z M+S dalj?a za ve? kot 6 (?est) metrov od povpre?ja M+S. Na koncu sem si zra?unal, da to pomeni v trenutku ko z letnimi ?e stojim se z zimskimi vozim ?e s hitrostjo 30 (trideset) km/h. To pa je ?e zaskrbljujo?a razlika.

 

Letne Gume so bile GoodYear Eagle Ventura 195/65 14 cca 15.000 prevo?enih

M+S gume pa Dunlop Wintersport M2 195/65 14 kupljene eno sezono prej in prevo?enih zgolj 2.000 do 3.000 km.

 

Aja, lotil sem se pa tega testa zato, ker so v avto revijah vedno objavljali zavorno pot in tip gum in razlika med dol?ino zaviranja je bila vedno v prid letnim gumam tudi pri ni?jih temperaturah. Isto?asno pa nobena avto revija ni objavila primerjave med letnimi in M+S gumami ampak vedno samo primerjava samo med letnimi in nato ?ez pol leta samo med zimskimi. ?e se malo igram amerikanca in me paranoja vle?e k zarotam bi lahko reku, da je za tak?na NEtestiranja kriv predvsem gumarski lobi saj mu je v interesu, da se tak?na testiranja ne opravijo oni pa veselo reklamirajo zimske gume, da so oh in sploh.

 

Ljudje pa nasedajo full time in marsikdo je prepri?an, da je M+S bolj?a celo poleti samo, da ima edino slabost, ker se zelo obrablja. Nakar ugotovijo, da delajo letno 10.000 km in, da se jim ne spla?a imeti dveh kompletov gum in vzamejo M+S, ker so predpisane za zimo med tem ko letne niso predpisane za poleti?!?!? Pol se pa spra?ujejo kako je mogo?e, da so v Istri zleteli s ceste pri 30km/h pri sploh ne ostrem ovinku v suhem vremenu. :whatever:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
On 8/20/2021 at 7:18 AM, toto89 said:

 

Ej hvala, tole sem iskal 2 mesca. Imaš članek o testiranju vožnje pod vplivom alkohola?

Popravljeno od BasejJack
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
pred 13 minutami je Saso5 napisal:

Pozdravljeni, mene zanima kakšno imate mnenje glede cene chipanja iz 120 konjev na 155-165 konjev so mi napisali 285€?

Vsi imajo tu nekje....👍Samo motor ti odprejo,ker je isti kot pri g165 in od 4000mpr pospešuje hitreje.

Pri navoru ne pridobiš veliko tako,da ne pričakuj preveč. Razen,če se divje hitro voziš, nad 4000 potem bo pa šlo in bo tudi fino papcala!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...
  • 7 mesecev kasneje...
dne 18. 6. 2021 ob 13:54 je Alex napisal:

Bi bilo zanimivo, da greste še vi ostali z 175 konjskimi motorji z avtomatskim menjalnikom malo na meritve  na valje. Turbo lumpi je bil. Da ne boste mislili, da vozite kaj močnejše avte kot mi z ročnim menjalnikom in 150 konjski motorjem. 🤗

Ziu. Glede teh konjev, ki so na papirju in potem v realnosti... Sam imam 175 pa nisem glih zadovoljen kako avto gre...  Po mojem obcutku gre kot avto od 150km pa se to je velik ? A obstaja kaksna finta da se te konjicke aktivira? Je mogoce tunerc dal kaksen nasvet? 

Lp. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 minutami je denis100procent napisal:

Ziu. Glede teh konjev, ki so na papirju in potem v realnosti... Sam imam 175 pa nisem glih zadovoljen kako avto gre...  Po mojem obcutku gre kot avto od 150km pa se to je velik ? A obstaja kaksna finta da se te konjicke aktivira? Je mogoce tunerc dal kaksen nasvet? 

Lp. 

Pusti kot je. Tej motorji niso narejeni za tunat. Sem že sam hotel to narediti, a so mi že dva priznana tunerja to odsvetovala. Prečisti raje vse kar se da, ker zna bit, da imaš vse zabito od saj. 

Na koliko km ti dela regeneracije? 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 51 minutami je Alex napisal:

Pusti kot je. Tej motorji niso narejeni za tunat. Sem že sam hotel to narediti, a so mi že dva priznana tunerja to odsvetovala. Prečisti raje vse kar se da, ker zna bit, da imaš vse zabito od saj. 

Na koliko km ti dela regeneracije? 

Meni se regenerira na 400km.

Ma ne bi cipiral, bi pa da, dobim dejansko te konje katere pise da avto ima. Mogoce boljsi filter zraka,  vecji interkuler...

 

Sem pa enkrat na nekem forumu prebral da je clouk sel do tunerca, niso avto cipirali mu je pa nekaj naredil da je avto sel dosti boljse...nevem pa o cem se je slo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 minutami je denis100procent napisal:

Meni se regenerira na 400km.

Ma ne bi cipiral, bi pa da, dobim dejansko te konje katere pise da avto ima. Mogoce boljsi filter zraka,  vecji interkuler...

 

Sem pa enkrat na nekem forumu prebral da je clouk sel do tunerca, niso avto cipirali mu je pa nekaj naredil da je avto sel dosti boljse...nevem pa o cem se je slo.

Na 400 kilometrov?? A si siguren v to? 

Ker tej skayactiv motorji naj bi delali normalno regeneracije vsakih  250 kilometrov.

Če je veliko mestne vožnje pa tudi na  veliko manj. 

To, da je tunerc nekomu naredil "nekaj" ne drži. Bili smo pri njemu in nam ni mogel prav nič pomagati. Rekel je le, da so tej motorji zafrknjeni in elektronika prav tako. Ni si upal nič tikati.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je Alex napisal:

Na 400 kilometrov?? A si siguren v to? 

Ker tej skayactiv motorji naj bi delali normalno regeneracije vsakih  250 kilometrov.

Če je veliko mestne vožnje pa tudi na  veliko manj. 

To, da je tunerc nekomu naredil "nekaj" ne drži. Bili smo pri njemu in nam ni mogel prav nič pomagati. Rekel je le, da so tej motorji zafrknjeni in elektronika prav tako. Ni si upal nič tikati.

Mogoče ves čas zaprt EGR ... sicer pa rekordni intervali ... za ta motor ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 minutami je Janez007 napisal:

Mogoče ves čas zaprt EGR ... sicer pa rekordni intervali ... za ta motor ...

Edino, če ima res blindiran egr in prirejeno elektroniko. Drugače ne verjamem, da je možen tako velik interval. 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Alex napisal:

Na 400 kilometrov?? A si siguren v to? 

Ker tej skayactiv motorji naj bi delali normalno regeneracije vsakih  250 kilometrov.

Če je veliko mestne vožnje pa tudi na  veliko manj. 

To, da je tunerc nekomu naredil "nekaj" ne drži. Bili smo pri njemu in nam ni mogel prav nič pomagati. Rekel je le, da so tej motorji zafrknjeni in elektronika prav tako. Ni si upal nič tikati.

V bistvu nisem 100 procentno siguren. To sem zakljucil od kar imam problem z loputo, ker vedno mi je vrglo opozorilno lucko na priblizno enakih prevozenih km... Cca 400. Mislim, da ko naj bi se aktivirala regeneracija in zaradi napake na loputi nebi bila izvedena. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je denis100procent napisal:

V bistvu nisem 100 procentno siguren. To sem zakljucil od kar imam problem z loputo, ker vedno mi je vrglo opozorilno lucko na priblizno enakih prevozenih km... Cca 400. Mislim, da ko naj bi se aktivirala regeneracija in zaradi napake na loputi nebi bila izvedena. 

Ne, to ni to. Pri regeneracija so drugi znaki. Ne gori pa ti nobena lučka 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je denis100procent napisal:

V bistvu nisem 100 procentno siguren. To sem zakljucil od kar imam problem z loputo, ker vedno mi je vrglo opozorilno lucko na priblizno enakih prevozenih km... Cca 400. Mislim, da ko naj bi se aktivirala regeneracija in zaradi napake na loputi nebi bila izvedena. 

 

Za loputo so bli neki vpoklici kolker se spomnem, preveri na njihovi strani za vpoklice, pa vpisi stevilko sasije, ce je tvoj avto med njimi. Moja je bla, ampak ni blo nc narobe, tak da sm bil gotov za 15min. 🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 49 minutami je Deeyan napisal:

 

Za loputo so bli neki vpoklici kolker se spomnem, preveri na njihovi strani za vpoklice, pa vpisi stevilko sasije, ce je tvoj avto med njimi. Moja je bla, ampak ni blo nc narobe, tak da sm bil gotov za 15min. 🙂

Tudi jaz sem dobil vpoklic. Tudi pri meni niso odkrili nič narobe. 

Upam, da je to res in da ne bo problemov. 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je Deeyan napisal:

 

Za loputo so bli neki vpoklici kolker se spomnem, preveri na njihovi strani za vpoklice, pa vpisi stevilko sasije, ce je tvoj avto med njimi. Moja je bla, ampak ni blo nc narobe, tak da sm bil gotov za 15min. 🙂

Sem ze preveril, vendar moj ni bil med vpoklicanimi. 

Po moje je to samo neka ograditev za mazdo, da je zabelezen podatek kako so avti bili vpoklicani seveda tisti izpravni, ostali pa kot moj z dejansko napako na loputi so pustili da si mislimo kako smo "srecnezi", da prav moj avto od tolikih ni bil med izbranimi 😁

 

A je kdo oz kdo koga pozna, ki bi res imel vpoklican avto in bi mu odpravili napako? 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 minutami je denis100procent napisal:

Sem ze preveril, vendar moj ni bil med vpoklicanimi. 

Po moje je to samo neka ograditev za mazdo, da je zabelezen podatek kako so avti bili vpoklicani seveda tisti izpravni, ostali pa kot moj z dejansko napako na loputi so pustili da si mislimo kako smo "srecnezi", da prav moj avto od tolikih ni bil med izbranimi 😁

 

A je kdo oz kdo koga pozna, ki bi res imel vpoklican avto in bi mu odpravili napako? 

 

Kateri letnik, mesec je tvoj avto? 

Kot sem jaz razumel takrat, ko sem bil na vpoklicu, naj bi imeli vgrajene izboljšane lopute od maja 2016 naprej. 

Ali je to res ne vem. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Alex napisal:

Kateri letnik, mesec je tvoj avto? 

Kot sem jaz razumel takrat, ko sem bil na vpoklicu, naj bi imeli vgrajene izboljšane lopute od maja 2016 naprej. 

Ali je to res ne vem. 

Moj je 2015/6 

Tudi sam sem nekje zasledil da od 2016 naprej so ok.

Skoda da nisem vedel prej za ta problem z loputo... Bi jo dal zavariti. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole z obrtniki bi se pa kr strinjov, oz. bi tako reku, pri nas se ceni samo neko fizično delo. Kolikorat so men že rekl da jest itak nič ne delam na šihtu ker samo na računalnik mal tapkam. LJ ne rabi podzemnega prevoza, dost bi bilo da bi bil vlak z normalno hitrostjo nekje v krogu 20-30km od LJ, kar bi pokrilo Kranj, vrhnika, grosuplje, kamnik in da bi dost pogosto vozil. V tem krogu je že dost velika masa ljudi da bi se to ob pravilni prometni politiki izplačalo.   Trenutno, bi bilo logčino da je vrtec v kraju dela, ne življenja. Veliko ljudi se vozi 1h na šiht, delajo tam 8h, otroka pa ne smejo pustit v vrtcu 10h. Problem je to kar si reku, vsak mora s svoj avto pokazat, in je že skoraj sramota da bi se na šiht peljov z javnim prevozom. Pa še slovenija je preveč centralizirana.       Kot nekdo ki je živel in delov v par različnih državah, ti povem da povsod so plusi in minusi, je pa pravilno da se negativne stvari izpostavi in se o tem govori. Ko sem se selil nazaj v slovenijo, sem se samo iz enega razloga, in ne zato ker bi bilo v sloveniji boljš, čeprov, je treba priznati, da nekatere stvari so tukaj kar dobro urejene, ampak, če pa pogledaš širšo sliko pa nismo toliko super kot sami radi mislimo da smo.
    • Načeloma je vse to skoraj res.  Ampak dobrine ne zrastejo v trgovini. In če želiš, da je trgovina založena, mora nekje nekdo to pridelat. Zdaj, če postavimo kmetijo s kravami 15 minut peš stran od trgovine, določeni ne bodo preveč zadovoljni. Ravne travnike so vse zbetonirali, da so naredili industrijske cone. Torej so se morali pridelovalci hrane umaknit v hribe in na obrobje.    Ne, nihče nas ne sili, da živimo v hribih. Zavedajte se pa nekaj: če Putin pritisne en knofek, bodo trgovine hitro prazne. Pa potem? Jaz lahko koruzni šrot, ki ga uporabljam za krmo, skuham in dobim neke vrste polento. Trenutno imam doma samo 200 kg koruznega šrota, kar pomeni 200 kg "polente". S tem preživim kar nekaj časa, sploh, če začnem v hlevu "redčit" glave. Kaj pa vi? Torej, lahko se gremo tako, na nož, lahko pa smo malo bolj "socialni" drug do drugega...   Tudi jaz znam biti trmast in zaguljen - torej: uboga lopata bo kmalu kot presta...
    • Ma ne moreš, WTF? Microsoft Copilot:
    • da nadaljujem v tem slogu ... ja, pa saj vas nihče ne sili, da živite v Sloveniji, v Evropi,  ... 🙂
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.