Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Nič kaj takega ...🤣🤣samo montirat nosilec za 4 kolesa😉.. ne mislim jih dvigovat in montirat na streho avta ..😁😁😁..baje je preveč zamudno in naporno :danzoman:😳😃

 

Napisano
pred 20 minutami je Gelipter napisal:

Nič kaj takega ...🤣🤣samo montirat nosilec za 4 kolesa😉.. ne mislim jih dvigovat in montirat na streho avta ..😁😁😁..baje je preveč zamudno in naporno :danzoman:😳😃

 

Jaz imam na svojem strešne nosilce že gor, prečke in 3 thule nosilce montiram v cca.15min...potem rabim še 10min za 3 kolesa...torej bi rekel da za 4kolesa, nosilce imaš max.30min dela...thule za kolesa sem kupil, sem pozabil ceno, mislim da cca.180eur skupaj

Napisano

Ja...ok to sem imel prej na prejšni Mazdi 😉😁zdaj pa treba pazit na Hrbet 😉🤣😁😁

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano

S prtljaznikom na kljuki pa za to porabis ene 10 minut… pa se bolj prijetno je vozit, kot ce so na strehi… sploh ce je avto ze v osnovi malo,visji… Je pa zacetna investicija res visja…

  • Všeč 4
  • Začuden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 6 urami je Deeyan napisal:

main-qimg-9c6bbf3bd56604d78969289fea8a96fa_edit_225622227656717.jpg.7d247cdf3f377e25c3735ff8cce214bc.jpg

 

Pa tole se ti nemore zgodit 🙂

Faking srce se mi trga.... Ampak... Firma kolesa je pa "look".... 

Napisano

Saj zato je v planu montirat kljuko plus ta nosilec za kolesa 😁😁😉🤣🤣🤣

Zoom zoom lp😁

Napisano

Pri tej razliki v ceni bi se odločil za nakup in montažo pri Mazdi pooblaščencu. 

Tudi sam sem se tako odločil, vgrajena je bila original instalacija, pa tako mi tudi noben ne more težit kaj v zvezi z garancijo avta.

Me je pa dobri dve leti vse skupaj prišlo nekaj čez 700€, pa se homologacijo so mi naredili.

  • Všeč 1
  • Začuden 1

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Jaz sem nosilec nabavil kar thule xt3 939. Za ebike nam bo prav prišel. Pa še adapter za 4.kolo bom nabavil, ko bo potreba.

Napisano

Kolegice in kolegi Zdravo!

Evropa je (še) prosti trg. Zakaj ga ne bi izkoristili.

Malce poglejte kaj vse je na netu. 

 

Meni so paket z vlečno kljuko pripeljali v SLO za 16€. Montaža pri pooblaščencu v času servisa + vpis v homologacijski kartonček (AMZS).

Eno z drugim, 1/2 cene, kot bi kupil v SLO.

 

https://allegro.pl/oferta/hak-holowniczy-mazda-cx-30-cx30-suv-od2019-modul13-10586709978

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Jaz sem pri nas dobil bosalovo za dobrih 300 z montažo vred, potem pa še homologacija. In to s 13 polno inštalacijo, plus exttra 12v na lajtngi. Tako da , se da tudi pri nas dobit kaj ugodnega. Razlika v primerjavi z orignal servisem je bila okoli 250eur takrat.

Napisano

Jaz večinoma naročal iz ebaya, montiral sam, pa potem homologiral. 

 

Za CX5 je originalna sedaj gor in to ta ki se skrije.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Živjo,

 

rabil bi montirat kljuko za prevoz koles na Mazdo 6 letnik 2015. Ima kdo izkušnje ali nasvet?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Na mojo 2013 sem montiral 18ga ta mesec v Socki pri Šeškotu. Montiral sem od auto-hak vertikalno. Ko ni gor, se ne vidi nič. Montiral sem 13-pinski priklop za elektriko. S homologacijo pride okoli 660€.

 

 

Glede nosilca za kolesa je pa takole. Sem ga na mazdi 08 letniku vozil za na morje, pa ni to to. Če je poln avto prtljage, pa strešni kovček na strehi, pa 4 odrasle osebe v avtu, NE nosi koles na priklopu. Za na morje sedaj uporabljam prikolico, na kateri so homologirane prečke, na njih se pa montirajo strešni nosilci za kolesa. Tudi 6 jih gre gor. 

 

Nosilec za na priklop se lahko uporablja za dnevne izlete, ko avto ni preveč naložen. 

 

To so MOJE izkušnje. 

 

 

IMG_20210625_085109.jpg

No, še to lahko napišem, zakaj ne nosi koles zadaj, ko je poln avto...meni je zaradi tega počila vzmet. 

  • Všeč 4
  • Hvala 1
  • Jest je spremenil naslov v Vlečna kljuka
Napisano

Pa ne samo to... avtomobili imajo maksimalno nosilnost deklarirano z razlogom. To ni samo fora za policaje, ampak se dejansko spremenijo vozne lastnosti, še posebej, če nekaj nalagaš daleč izza zadnje osi pri že polno naloženem avtu. Če že, pol le strešni prtljažnik.

33112_1.png

Napisano

Shrek, varianta bi bila kot sem naredil jaz, ko vozim počitniško prikolico, da bi vgradil dodatne ojačitvene vzmeti na zadnji osi, tisto kar pomaga..precej. Kot alternativa recimo prikolici, ni pa isto, s prikolico dobiš še precej več prostora ja :)

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano

Razmišljam tud o tej zadevi, ja. Sam zaenkrat mi je to ok. Prtljažnik prazen, prikola polna. 

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Ojla,

 

po novem letu imam namen kupiti nov (rabljen) motor in bi ga bilo treba iti iskat v Nemčijo.

 

Zaradi tega se odločam za vlečno kljuko (žal nima noben v žlahti avtomobila s kljuko) pa rabil bi jo potem tudi za prevoz kakšnih koles itd.

 

Sedaj me zanima ta vertikalna obtežitev, ki naj bi bila max 75kg. Kaj to pomeni? A lahko peljem s sposojeno prikolico (namenjeno prevozu motorja) motor težak 250 kg?

 

Pa kakšne so kaj cene za vlečne kljuke?

 

Hvala že vnaprej!

Napisano

Vertikalna obtežitev katero omenjaš pomeni da :

1.) Je lahko največja obremenitev priklopa oziroma vlečna sklopke največ 75kg vertikalno gledano, 

2.) Da je lahko nosilec in tovor na njem (ponavadi kolesa, surf, smuči) največ 75kg

 

Vlečne kljuke je najceneje in najbolje kupiti rabljene na odpadih v kolikor ne najdeš nove.

Jaz sem za moj avto kupil lanski model kateri jih je ostal v salonu za polovično ceno ter se dogovoril za montažo. Priporočam ti Furlan-a

https://www.vulkanizerstvo-furlan.si/

Napisano

Sam sem vzel nevidno pri Šeško iz Socke. Ko je ni gor, se ne vidi nič. 

Vzemi 13 pinski priklop za elektriko. 

Napisano
pred 1 uro je Shrek napisal:

Sam sem vzel nevidno pri Šeško iz Socke. Ko je ni gor, se ne vidi nič. 

Vzemi 13 pinski priklop za elektriko. 

Šeško je zakon pri nas.... 😊

Napisano (urejeno)

V pon., 23. nov. 2020 ob 08:36 je oseba Kogovšek Trzin / Bullbars.si <info@kogovsek.si> napisala:

Spoštovani,

 

Zahvaljujemo se vam za vaše povpraševanje.

Cena homologirane vlečne kljuke na patent - CINK + montaža in elektronika (7-POL) je 340 EUR + DDV (22%).

 

Prednosti naših vlečnih kljuk:

- Kljuke so edine v Sloveniji, ki so v celoti vroče cinkane. Tudi konstrukcija pod vozilom,

- Garancija proti rjavenju in na električno vezavo 24 mesecev,

- Poseben patent, ščiti vlečno kljuko pred krajo, ko je obremenjena,

- Z montažo vlečne kljuke pri nas, še vedno obdržite tovarniško garancijo vašega vozila,

 

V kolikor želite vam lahko uredimo vpis vlečne kljuke v homologacijski kartonček. Strošek vpisa je 25 EUR + DDV (22%).

Montaža traja cca. 1.5h.

 

Za več info. smo vam na voljo na tel. 01 564 33 33.

 

Lep pozdrav in vljudno vabljeni da nas obiščete.

 

Gašper Kogovšek

 

Strojno ključavničarstvo Tomaž Kogovšek s.p.

Ul. pod gozdom 37, 1236 TRZIN

T: 01 564 33 33, M: 040 740 705

www.kogovsek.si, www.bullbars.si, www.facebook.com/bullbars.si

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A bojo zdej vsi radiji, lesnine, banke, lidlu za novo leto mel nagradne igre s 14 mesecno vinjeto 🤪
    • Peljal staro železo sosedom Senegalcem (al kaj so že) in dobil 20€😁
    • Lepo pozdravljeni spoštovani forumaši in vozniki/voznice Mazde CX-30,    enkrat v preteklosti ste mi že prijazno odgovorili na vprašanja, zdaj se zopet obračam na vas. Počasi se bliža čas nakupa novega avta (pomlad 2026) in že dve leti berem in prebiram vse informacije glede Mazde CX-30 verzija Homura, ker bo najverjetneje to moj novi prihodnji avto. Do sedaj sem več kot 16 let vozila Toyote, s katerimi nikoli ni bilo nobenih problemov (redni servisi in menjava ploščic/svečk sicer pa sistem tankaj/vozi) in me zanima, ali lahko pri Mazdi CX-30 pričakujem enako zanesljivost? Vedno sem kupovala nove avte, Mazda ne bo nobena izjema, vedno servisiram na uradnih servisih in vsaj kar se tiče Toyotinih servisev nisem nikoli bila razočarana (zadnjih 10 let servisiram svoj avto v AC Jereb v Izoli). Ko berem vaše izkušnje z Mazdinih uradnih servisev pa sem malo zbegana, ker imate zelo različne izkušnje, ste si pa enotni, da se je bolje izogniti Avtoplusu v Kopru, čeprav mi je ta najbližje. Dva meseca nazaj sem šla informativno se pozanimati glede nakupa v Avtohišo Ferk v Mariboru, kjer so bili zelo prijazni in mi dali standardno ponudbo za 28210 evrov, v času krompirjevih počitnic pa mislim še iti do avtohiše Selmar v Celju in avtohiše Kržišnik v Zagorju pri Savi in šele potem vseeno pogledati Avtoplus.    Glede na vaše izkušnje me zanima, v kateri salon naj grem kupiti avto, oziroma, kje ga naj servisiram tako v času garancije kot po 6 letih, saj se ne bi rada vsakič vozila in prevozila pol Slovenije? Mislim, da je nekaj časa nazaj gospod Bini ali Alex napisal, da se na Obali nahaja en zelo dober mojster za servise Mazd in me zanima, če je on pooblaščen serviser ali bom vseeno morala voziti svojo Mazdo  na Avtoplus ali na drug konec Slovenije prvih šest let?    Morda še to, razlog, zakaj menjujem znamko je ta, da Toyota izdeluje samo še hibride s 3 valjnimi motorji in malo konjažo, kar posledično pomeni, da ne potegnejo avti nikamor, istočasno pa so se podražili za 12k (nov Yaris s solidno opremo recimo stane isto kot Mazda CX-30, ima pa 3 valje in 116 konjev in polovico manj navora). Sama nisem divjak, vozim po omejitvah, vendar na AC človek včasih potrebuje, da avto potegne do 130km in se ne muči v klancih, dnevno se vozim v službo tako po ravnini kot po klancih (cesta Dragonja-Koper in zaledje v času turistične sezone).    Vzela bi pa Mazdo CX-30, 2.5 140 konjev, ročni menjalnik in se že vnaprej opravičujem gospodu Alexu, ker bom kupila Dino motor in ne X izvedbe, sem ziheraš po srcu in se želim samo komot voziti od točke a do b z nekimi normalnimi stroški servisov in rednega vzdrževanja.    Kako zadovoljni torej ste z vašimi CX30, so zanesljive (na čričkanje nisem tako občutljiva) ali ne?   Iskrena hvala za vaše odgovore že vnaprej in pardon za dolg zapis. 
    • Nomor Whatsapp Tokopedia 62.0853-9391-6255 yang Aktif bisa di live Chat untuk membantu semua permasalahan mu Customer bisa langsung berbicara ke CS untuk bantuan lebih lanjut silakan minta bantuan di aplikasi di pusat bantuan Tokopedia Care
    • untuk nomor layanan Tokopedia yang bisa anda hubungi adalah 082197333346, untuk pusat bantuan resolusi 24/7 jam. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.