Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Nič kaj takega ...🤣🤣samo montirat nosilec za 4 kolesa😉.. ne mislim jih dvigovat in montirat na streho avta ..😁😁😁..baje je preveč zamudno in naporno :danzoman:😳😃

 

Napisano
pred 20 minutami je Gelipter napisal:

Nič kaj takega ...🤣🤣samo montirat nosilec za 4 kolesa😉.. ne mislim jih dvigovat in montirat na streho avta ..😁😁😁..baje je preveč zamudno in naporno :danzoman:😳😃

 

Jaz imam na svojem strešne nosilce že gor, prečke in 3 thule nosilce montiram v cca.15min...potem rabim še 10min za 3 kolesa...torej bi rekel da za 4kolesa, nosilce imaš max.30min dela...thule za kolesa sem kupil, sem pozabil ceno, mislim da cca.180eur skupaj

Napisano

Ja...ok to sem imel prej na prejšni Mazdi 😉😁zdaj pa treba pazit na Hrbet 😉🤣😁😁

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano

S prtljaznikom na kljuki pa za to porabis ene 10 minut… pa se bolj prijetno je vozit, kot ce so na strehi… sploh ce je avto ze v osnovi malo,visji… Je pa zacetna investicija res visja…

  • Všeč 4
  • Začuden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 6 urami je Deeyan napisal:

main-qimg-9c6bbf3bd56604d78969289fea8a96fa_edit_225622227656717.jpg.7d247cdf3f377e25c3735ff8cce214bc.jpg

 

Pa tole se ti nemore zgodit 🙂

Faking srce se mi trga.... Ampak... Firma kolesa je pa "look".... 

Napisano

Saj zato je v planu montirat kljuko plus ta nosilec za kolesa 😁😁😉🤣🤣🤣

Zoom zoom lp😁

Napisano

Pri tej razliki v ceni bi se odločil za nakup in montažo pri Mazdi pooblaščencu. 

Tudi sam sem se tako odločil, vgrajena je bila original instalacija, pa tako mi tudi noben ne more težit kaj v zvezi z garancijo avta.

Me je pa dobri dve leti vse skupaj prišlo nekaj čez 700€, pa se homologacijo so mi naredili.

  • Všeč 1
  • Začuden 1

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Jaz sem nosilec nabavil kar thule xt3 939. Za ebike nam bo prav prišel. Pa še adapter za 4.kolo bom nabavil, ko bo potreba.

Napisano

Kolegice in kolegi Zdravo!

Evropa je (še) prosti trg. Zakaj ga ne bi izkoristili.

Malce poglejte kaj vse je na netu. 

 

Meni so paket z vlečno kljuko pripeljali v SLO za 16€. Montaža pri pooblaščencu v času servisa + vpis v homologacijski kartonček (AMZS).

Eno z drugim, 1/2 cene, kot bi kupil v SLO.

 

https://allegro.pl/oferta/hak-holowniczy-mazda-cx-30-cx30-suv-od2019-modul13-10586709978

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Jaz sem pri nas dobil bosalovo za dobrih 300 z montažo vred, potem pa še homologacija. In to s 13 polno inštalacijo, plus exttra 12v na lajtngi. Tako da , se da tudi pri nas dobit kaj ugodnega. Razlika v primerjavi z orignal servisem je bila okoli 250eur takrat.

Napisano

Jaz večinoma naročal iz ebaya, montiral sam, pa potem homologiral. 

 

Za CX5 je originalna sedaj gor in to ta ki se skrije.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Živjo,

 

rabil bi montirat kljuko za prevoz koles na Mazdo 6 letnik 2015. Ima kdo izkušnje ali nasvet?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Na mojo 2013 sem montiral 18ga ta mesec v Socki pri Šeškotu. Montiral sem od auto-hak vertikalno. Ko ni gor, se ne vidi nič. Montiral sem 13-pinski priklop za elektriko. S homologacijo pride okoli 660€.

 

 

Glede nosilca za kolesa je pa takole. Sem ga na mazdi 08 letniku vozil za na morje, pa ni to to. Če je poln avto prtljage, pa strešni kovček na strehi, pa 4 odrasle osebe v avtu, NE nosi koles na priklopu. Za na morje sedaj uporabljam prikolico, na kateri so homologirane prečke, na njih se pa montirajo strešni nosilci za kolesa. Tudi 6 jih gre gor. 

 

Nosilec za na priklop se lahko uporablja za dnevne izlete, ko avto ni preveč naložen. 

 

To so MOJE izkušnje. 

 

 

IMG_20210625_085109.jpg

No, še to lahko napišem, zakaj ne nosi koles zadaj, ko je poln avto...meni je zaradi tega počila vzmet. 

  • Všeč 4
  • Hvala 1
  • Jest je spremenil naslov v Vlečna kljuka
Napisano

Pa ne samo to... avtomobili imajo maksimalno nosilnost deklarirano z razlogom. To ni samo fora za policaje, ampak se dejansko spremenijo vozne lastnosti, še posebej, če nekaj nalagaš daleč izza zadnje osi pri že polno naloženem avtu. Če že, pol le strešni prtljažnik.

33112_1.png

Napisano

Shrek, varianta bi bila kot sem naredil jaz, ko vozim počitniško prikolico, da bi vgradil dodatne ojačitvene vzmeti na zadnji osi, tisto kar pomaga..precej. Kot alternativa recimo prikolici, ni pa isto, s prikolico dobiš še precej več prostora ja :)

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano

Razmišljam tud o tej zadevi, ja. Sam zaenkrat mi je to ok. Prtljažnik prazen, prikola polna. 

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Ojla,

 

po novem letu imam namen kupiti nov (rabljen) motor in bi ga bilo treba iti iskat v Nemčijo.

 

Zaradi tega se odločam za vlečno kljuko (žal nima noben v žlahti avtomobila s kljuko) pa rabil bi jo potem tudi za prevoz kakšnih koles itd.

 

Sedaj me zanima ta vertikalna obtežitev, ki naj bi bila max 75kg. Kaj to pomeni? A lahko peljem s sposojeno prikolico (namenjeno prevozu motorja) motor težak 250 kg?

 

Pa kakšne so kaj cene za vlečne kljuke?

 

Hvala že vnaprej!

Napisano

Vertikalna obtežitev katero omenjaš pomeni da :

1.) Je lahko največja obremenitev priklopa oziroma vlečna sklopke največ 75kg vertikalno gledano, 

2.) Da je lahko nosilec in tovor na njem (ponavadi kolesa, surf, smuči) največ 75kg

 

Vlečne kljuke je najceneje in najbolje kupiti rabljene na odpadih v kolikor ne najdeš nove.

Jaz sem za moj avto kupil lanski model kateri jih je ostal v salonu za polovično ceno ter se dogovoril za montažo. Priporočam ti Furlan-a

https://www.vulkanizerstvo-furlan.si/

Napisano

Sam sem vzel nevidno pri Šeško iz Socke. Ko je ni gor, se ne vidi nič. 

Vzemi 13 pinski priklop za elektriko. 

Napisano
pred 1 uro je Shrek napisal:

Sam sem vzel nevidno pri Šeško iz Socke. Ko je ni gor, se ne vidi nič. 

Vzemi 13 pinski priklop za elektriko. 

Šeško je zakon pri nas.... 😊

Napisano (urejeno)

V pon., 23. nov. 2020 ob 08:36 je oseba Kogovšek Trzin / Bullbars.si <info@kogovsek.si> napisala:

Spoštovani,

 

Zahvaljujemo se vam za vaše povpraševanje.

Cena homologirane vlečne kljuke na patent - CINK + montaža in elektronika (7-POL) je 340 EUR + DDV (22%).

 

Prednosti naših vlečnih kljuk:

- Kljuke so edine v Sloveniji, ki so v celoti vroče cinkane. Tudi konstrukcija pod vozilom,

- Garancija proti rjavenju in na električno vezavo 24 mesecev,

- Poseben patent, ščiti vlečno kljuko pred krajo, ko je obremenjena,

- Z montažo vlečne kljuke pri nas, še vedno obdržite tovarniško garancijo vašega vozila,

 

V kolikor želite vam lahko uredimo vpis vlečne kljuke v homologacijski kartonček. Strošek vpisa je 25 EUR + DDV (22%).

Montaža traja cca. 1.5h.

 

Za več info. smo vam na voljo na tel. 01 564 33 33.

 

Lep pozdrav in vljudno vabljeni da nas obiščete.

 

Gašper Kogovšek

 

Strojno ključavničarstvo Tomaž Kogovšek s.p.

Ul. pod gozdom 37, 1236 TRZIN

T: 01 564 33 33, M: 040 740 705

www.kogovsek.si, www.bullbars.si, www.facebook.com/bullbars.si

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.