Skoči na vsebino

Mazda CX-60

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 23 minutami je Boss napisal:

 

Če se spuščamo na tak nizkoten nivo obkladanja pol bi rekel, da so pri teb doma torej vsi mehankarji... dizlov... Mazdinih. :whatever:

Dajta fanta se na bolj kulturen način pogovarjati Se nima smisla tako zbadati. .🤔

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Ups, pomota. Na sliki je Volvo XC60. Pa saj so si vsi tako podobni...

Konec koncev, dva dni ni nihče ugotovil, da na sliki ni Mazda ampak Volvo...

Napisano
pred 9 minutami je Slivka napisal:

Ups, pomota. Na sliki je Volvo XC60. Pa saj so si vsi tako podobni...

Konec koncev, dva dni ni nihče ugotovil, da na sliki ni Mazda ampak Volvo...

Isto sanje ja..... 🙈

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Danes ob 17 uri sledi uradna predstavitev


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Od dobrih 50K € dalje ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Haha fak, Mazda, SUV pa še prek 50kEUR ... zblazneli so. Zdej jih še bogatim Rusom ne bodo mogli prodajat.

33112_1.png

Napisano

Glede na to, da je PHEV... ali imajo ti tudi moznost subvencije? Ali samo "full electric"?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Izgleda ni... samo nek kao bolj ugoden kredit je na voljo ... 

 

WWW.EKOSKLAD.SI

Nakup vozil na hibridni pogon - kredit (vloga 66PO21)

 

Nakup_vozil_na_hibridni_pogon___Eko_sklad.png.e24b1fe848f37c7d706b5b5db7b1c8e0.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Hibridov že dolgo ni na subvenciji prav tako tudi plug in hibridov. Samo full electric.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)

Odzivi na tole temo govorijo zase, totalno zgrešen model, hrkati pa hočjo to prodajat kot flagship model ... so jim je pa res zrolal :D

 

To je en XC60-90 zmešan z BMW zadkom z linijo pri lučeh ... bog nam  pomagaj :)

Popravljeno od 50keda
Napisano
pred 2 urama je Jest napisal:

Nakup_vozil_na_hibridni_pogon___Eko_sklad.png.e24b1fe848f37c7d706b5b5db7b1c8e0.png

 

Kredit na 15 let? Še stoenke so komaj zdržale 15 let, teli novodobni zabaviščni centri na štirih kolesih s premajhnim motorjem so pa že po sedmih letih stare kripe... 

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Glede na velik odpor se bo pa mogoče še dobro prodajala. Po moje bo v živo boljša morda še črne obrobe....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Sedaj, ko nima crnih, to spet ne bo vsec… prej pa je bil problem, recimo pri CX-30 s crnimi obrobami ;)

 

Na slikah res ni fotogenicna… pocakajmo, kaj bo, ko bodo prvi primerki na cestah… Ce se spomnim nekaj let, ko je orisla ven sedanja sestica… to je bilo zgrazanja, kako cuden “gobec” ima… prevelik…. Kaj pa sedaj?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 5 minutami je Bini napisal:

Meni osebno je CX5, FL dosti lepša in elegantnejša....:bravo:

 

Ena in druga nista bogve kaj. Mogoče bo pa ta cx 60 v živo bolje videti. Mehaniko ima po opisanem res dobro. Zna bit vožnja z njo res vrhunska in udobna. Najgrše pa izpade v beli barvi. Ful čudno. 

 

 

Napisano
pred 30 minutami je Jest napisal:

Sedaj, ko nima crnih, to spet ne bo vsec… prej pa je bil problem, recimo pri CX-30 s crnimi obrobami ;)

 

V bistvu je bil problem zgolj v predebelih obrobah pri CX-30. Tukaj pa so skočili v drugo skrajnost brez obrob, ki pač SUV-om ne pašejo saj ciljajo rahlo na terenski look. Sploh takim velikim ne, ker preveč pusto zgledajo. Že tko SUV-i niso bohvedi kaj od elegance, ampak vseeno pa ne rabijo zgledat kot manjši dostavni kombiji.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.