Skoči na vsebino

Slovenski avto leta 2022


Jest

Priporočeno sporočilo

 

http://www.slovenskiavtoleta.si/2022/01/video-izbor-slovenski-avto-leta-2022/

 

V jubilejnem tridesetem finalu izbora za Slovenski avto leta 2022 je naslov prvič v zgodovini osvojila Toyota s kompaktnim cestnim terencem yarisom crossom.

Toyota yaris cross je po glasovanju avtomobilskih redakcij devetih sodelujočih medijev – Avtomagazina, Dela s Slovenskimi novicami, Dnevnika z Nedeljskim, Evo Magazina, Komotar Minute, Motorevije AMZS, Siol.net, Vala 202 z Avtomobilnostjo in Večera – zmagala s prednostjo 15 točk pred Renaultovim hibridnim križancem meganom conquestom. Tretje mesto je prav tako prvič v zgodovini izbora osvojil električni avtomobil – škoda enyaq. Četrto mesto je pripadlo Oplovi mokki, na peto mesto pa so avtomobilski novinarji postavili še drugi električni avtomobili med peterico finalistov – Volkswagnov ID.4.

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sami SUVi...

 

Ampak ok, Toyota je res kul, tudi v živo je všečna in deluje precej odraslo. Štromar VW je ogaben,Škoda malo manj.

 

Renault je (kolikor berem) res zgolj dvignjen Megane in dražji za slabih 5jurjev. Meni osebno ni všeč (sosed ga ima) in se vidi,da je bil v startu delan za manj razvite trge. Bi bilo zanimivo narediti primerjavo med njim in C4 in videti če se prvi res ni upravičeno  uvrstil v finale.

 

Mokko precej hvalijo; meni je všečna (pa si nisem mislil da bi to kdaj rekel za Opla).

 

Dacia seveda ni prišla do finala,pa je naredila ogromen preskok od prejšnje generacije in je konkretno,konkretno cenejša od komaj kaj večjih SUVov...  Značka (oziroma ego)je kar problem ,ja...

 

Je pa ziher tole pokazatelj kam gre trend. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 minutami je Alex napisal:

Bravo za Toyoto. Mi je všeč, da je zmagal japonc.👍

Je pa žalost, kaj bomo kupovali v bodočnosti oziroma, kaj ne bomo več. 🤔

Bolj žalostno vse skupaj, ja😳

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men je tud šlo na jok, ko sem tale izbor videl.. očitno nas počasi pripravljajo, da bomo zasovražili avte in da bodo res samo še nujno zlo. Na izlete in potovanja pa bomo hodili le še virtualno.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem glasoval za zmagovalni avto.

 

conquest ima osnovo v Capturju in ne v Meganu, kar je še hujše.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Čestitke!


Glasoval za omenjeni model in Toyota si je v 30-letih od osamosvojitve končno zaslužila zmago.

Brez skrbi, poševnooki vedo kaj delajo.

Čeprav nisem pristaš novodobnikov je pri omenjenem modelu izjema, saj so oni pionirji kar se tiče praktičnosti in trpežnosti.

Drugače je Yaris v številnih karoserijskih izpeljankah in izvedbah, ampak pri nas je le-ta ponudba okrnjena in omenjena samo še na hibride in SUV-e.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.