Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni forumasi. Imam problem z mojo mazdo in antifrizom, ker cudezno zginja cca. 1l antifriza na 2000km.

Mazda je letnik 2016, 2.2 diesel 150. 

Uglavnem moj serviser, ki mu popounoma zaupam ze dolga leta ne najde problema..pregledal je vse, nalil neko barvo v antifriz, da bi vidu kje pusca, vodno pumpo pregledou,cevi,glavo...ma vse in nikjer ne pusca ampak antifriz gre. Pelje se normalno..nc ne cuka al pa karkol, segreje se normalno,olje je cisto hrez vode vmes..nevem.

Aja avto ima pa 150.000km.

 

Se kdo imel tak problem? Ali oa mogoče ve kaj bi blo? Jutri ga sicer oelje mehanik,k enmu znancu na uradni servis in ce oni ne vedo ootem pa res nevem vec kaj nardit.

 

LP

 

Napisano

To nekje pušča pri napeljavi za gretje kabine. Liter na 2000km pomeni, da so to bolj posamezne kapljice in verjetno se lepo samo posušijo zato se ne vidi kje pušča.

33112_1.png

Napisano

Človek lepo, večkrat pove, da ni antifriza v olju. Kolikokrat ga boste še to vprašali? 🤔

 

 

Napisano

Uglavnem drugo mnenje je blo od Pelkota..sicer samo prek telefona..da je tesnilo glave, od tretjega je mnenje da je mogoce samo ena skrita cevka al hladilnik intercolerja al pa pac tesnilo glave.

Tako da gre v ponedeljek avto spet do mehanika 😕

Napisano

Odvij čep na ekspanzijski posodi.

Vžgi motor in počakaj, da se segreje na delovno temperaturo.

Poglej v ekspanzijsko posodo - če se tam delajo mehurčki, potem je težava z glavo motorja ali tesnilom glave motorja. Če tam ni mehurčkov, potem išči dalje, ker je škoda snemat glavo motorja po nepotrebnem.

Če imaš garažo, snemi tisto plastiko spodaj pod motorjem in na tla garaže položi karton ali papir. Ko se vrneš s toplim motorjem, se bo mogoče na kartonu poznala kakšna kapljica, pa boš vsaj vedel, na kateri strani motorja iskat. Ker 1 liter na 2000 km... To je relativno majhen pretok za opazit. Pri meni bi to pomenilo okoli 1 liter na mesec, se pravi 0,3 decilitra na dan - to je približno ena čajna žlička na štiri ure (ne sprašuj, kako vem) - toliko antifriza se ti posuši, če pade na tla, da niti ne opaziš lužice... In tudi "radiator" v kabini preglej, ker toliko antifriza ti vpivna tapiserija in se potem posuši, da sploh ne opaziš, da je mokra.

Napisano
pred 8 urami je Scr3am napisal:

Pa to sm reku.

Ja ampak avto ne kadi in olje je cisto.

Tudi rumenkast pokrovcek ni.

Pred eno uro je Slivka napisal:

Odvij čep na ekspanzijski posodi.

Vžgi motor in počakaj, da se segreje na delovno temperaturo.

Poglej v ekspanzijsko posodo - če se tam delajo mehurčki, potem je težava z glavo motorja ali tesnilom glave motorja. Če tam ni mehurčkov, potem išči dalje, ker je škoda snemat glavo motorja po nepotrebnem.

Če imaš garažo, snemi tisto plastiko spodaj pod motorjem in na tla garaže položi karton ali papir. Ko se vrneš s toplim motorjem, se bo mogoče na kartonu poznala kakšna kapljica, pa boš vsaj vedel, na kateri strani motorja iskat. Ker 1 liter na 2000 km... To je relativno majhen pretok za opazit. Pri meni bi to pomenilo okoli 1 liter na mesec, se pravi 0,3 decilitra na dan - to je približno ena čajna žlička na štiri ure (ne sprašuj, kako vem) - toliko antifriza se ti posuši, če pade na tla, da niti ne opaziš lužice... In tudi "radiator" v kabini preglej, ker toliko antifriza ti vpivna tapiserija in se potem posuši, da sploh ne opaziš, da je mokra.

Danes bom se to preveril in da vidmo kaj bo

Napisano

Al pa pozabi na popravilo, redno kontroliraj nivo antifriza, dolivaj po potrebi... Lah se bo samo nekje zaštopalo. Pr men na Nissanu se je po ene 2 letih. In avto delal bp.

Napisano

No, no ... Izginjanje antifriza ni nekaj, kar lahko "ignoriraš". Če pušča pri glavi, se dela škoda. Če pušča pri grelcu kabine in se posuši v kabini, potniki to vdihavajo ... Take stvari je treba pač rešiti in jaz dam avtorju teme prav, da pride stvari čim prej do dna.

Napisano
pred 49 minutami je Janez007 napisal:

To so te zgodbe, pri katerih grem sam kar v zamenjavo avta, ker je hitreje in morda tudi ceneje, sploh če všteješ svoj čas in živce. Je pa pri rabljenih velika verjetnost, da ga že kupiš s neko tako zoprno napako.😔

Znanec je pred kratkim prodal avto s ponavljajočo težavo na avtomatskem menjalniku, drugi s težavo na ABS enoti ...

Ce nebi kupil avta dobrega pol leta nazaj bi se odlocil za menjavo ampak tako pa ne..sploh ker je trenutno slab cas za nakup rabljenga vozila

pred 35 minutami je svadreb napisal:

Al pa pozabi na popravilo, redno kontroliraj nivo antifriza, dolivaj po potrebi... Lah se bo samo nekje zaštopalo. Pr men na Nissanu se je po ene 2 letih. In avto delal bp.

Ne zal se jst tega ne grem, ker to ni hec in se zena in otrok se vozita s tem avtom tako da ni sans da tako pustim :)

Napisano (urejeno)
pred 38 minutami je mazda gh napisal:

Ce nebi kupil avta dobrega pol leta nazaj bi se odlocil za menjavo ampak tako pa ne..sploh ker je trenutno slab cas za nakup rabljenga vozila

Ne zal se jst tega ne grem, ker to ni hec in se zena in otrok se vozita s tem avtom tako da ni sans da tako pustim :)

 

Pelji avto h mehaniku, da ugotovi, kaj je narobe. Lahko je kaka malenkost. Brez veze, da pametujejmo tu gor. In potem naj mehanik reši težavo. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Janez007 napisal:

Ta prodajalec je bil pošten:

 

:whatever:

 

 

Napisano
pred 38 minutami je Alex napisal:

 

Pelji avto h mehaniku, da ugotovi, kaj je narobe. Lahko je kaka malenkost. Brez veze, da pametujejmo tu gor. In potem naj mehanik reši težavo. 

Sej gre jutri spet..je biu ze dvakrat in ni ugotovu..sedaj gre k tretjemu:)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.