Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam isto. l 2014, kot da bi bil droben pesek čez celo šipo, pa je kar moteče.

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

 


image.jpeg

 

Napisano

Veš kaj pravijo mojstri - ni ga čez dobro kladivo. :hudicek:

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano

A je možno, da je priletelo nekaj v šipo in se je le-ta "razbila" ampak jo lepilo še vedno drži skupaj in je tako zmatrana?

 

A si že klical pooblaščenca :D 

Napisano
Pred eno uro je 50keda napisal:

Nisi edini, jst jih opažam že pri 40k km ;)

 

Enako. Ko je svetloba tudi mene motijo. (avto ima 65Kkm). 

  • Všeč 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano

Ta efekt zal poznam dobro, sem omenil da smo delali za dolocene projekte visoko nad nebom.... 

 

Gre za erozijo stekla zaradi zunanjih dejavnikov.

 

- kisline in molekule v vodi in zraku

- temp razlike (iz tople garaze na hladno, segrevanje zmrznjenega stekla, aditovi za steklo, steklo na soncu potem klima....

- najvecji dejavnik pa sta dez in zrak in njegove sestavine, predvsem alkalne soli, največ fosfati. Delujejo agresivno na steklo v suhem in mokrem

 

Seveda k temu pripomore neprimerna zmes stekla in kaljenje na prenizki temperaturi! Vsa stekla so izpostavljena zunanjim vplivom a odporno bo le tisto primerne zmesi in kalitve. Molekule stekla niso povezane kot bi morale in zacnejo izgubljati vezi, steklo se

Mikroskopsko krusi oz pride do zraka v njem

 

Steklo je na limitu loma (ob naslednjih vecjih obremenitvah)

 

Rezime:.lahko je posledica sparanja, slabih postopkov, slabih materialov, kot tudi zrtev prirejanja stekla za vecjo oceno varnosti pescev.

 

Tega nisem jaz napisal: ce imate zavarovano en del mocno segreti s fenom ali brenerjem potem pa takoj cez ledeno vodo. Takoj boste videli o cem govorim, vec kot dovolj bo za menjavo 

Napisano

Mislim @Janez007 no, a si moral? 😜 Do zdaj jih nisem porajtal, a sem šel gledat in res, če sije sonce pod določenim kotom se vidijo - na prvi pogled zgleda kot, da so recimo pikice od smole kakšnega drevesa. Najbolj čudno je pa to, da so izredno enakomerno razporejene p celotnem steklu. Celo na delu, ki ga deloma prekriva havba, kar pomeni, da celo niso nastale med vožnjo, saj bi tam bilo skoraj nemogoče, da prileti kamenček. Torej mora to biti res nekaj drugega.

 

Hvala bogu pa 99,9% časa se ne vidijo, tako, da bom že nekako prebolel tudi to.

33112_1.png

Napisano

To je potem sigurno korozija stekla🥴😟

Na slu. Citrončku pri 200kkm pa tu in tam kaka drobna pikica,zanimivo🤔

Napisano

Že gledam na aliexpressu če prodajajo zaščitno foljo hahhaa

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Meni so nedolgo nazaj menjali šipo in imam tudi jaz, tudi na prejšnji je bilo. Zakaj imam občutek da bo ob pravem casu kamencek priletel 😇😇😇😇😇

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 8 minutami je Janez007 napisal:

V 25 letih sem moral menjati sprednjo počeno šipo 1x, enkrat pa so zgolj zalili luknjico. Verjetnost, da bo priletel večji kamenček in jo bolj poškodoval, je torej zelo majhna. Takim poškodbam nisem še nikoli pomagal in tudi ne mislim. 🙂

V vsakem primeru bi bila nova šipa čez čas spet popikana in menjava sploh ne bi bila smiselna, tudi zato, ker nova zelo verjetno ne bi bila zmontirana v kakovosti originalne.

Hja glej pomagaj si sam ali pa boš čez 5let videl samo pikice tudi ko neboš gledal skozi šipo   :D :D 

Napisano
dne 10. 3. 2022 ob 7:33 je Janez007 napisal:

V 25 letih sem moral menjati sprednjo počeno šipo 1x, enkrat pa so zgolj zalili luknjico. Verjetnost, da bo priletel večji kamenček in jo bolj poškodoval, je torej zelo majhna. Takim poškodbam nisem še nikoli pomagal in tudi ne mislim. 🙂

V vsakem primeru bi bila nova šipa čez čas spet popikana in menjava sploh ne bi bila smiselna, tudi zato, ker nova zelo verjetno ne bi bila zmontirana v kakovosti originalne.

 

Vsake tolko časa pač pokne kamenček. In na prvo oko izgleda kot nič. Ampak po navadi ni temu tako.

Na Alfi sem mel po 6 letih, 8-10 takih drobnih odkrušenin. Te so daleč od tega, kar se je včasih zalivalo. Moje so ble 1-2mm premera.

 

Cenilec poslikal in šipa se je menjala, brez kompliciranja.

 

Res da je M2 z originalno šipo stara 11Y. Focus pa že ime na sovoznikovi strani malo večjo tako odkrušenino, tak ca. 2x3mm. In ta je nastala v prvem letu.

Dokler ni pred voznikom ne bom menjal.

Napisano
dne 10. 3. 2022 ob 7:33 je Janez007 napisal:

V 25 letih sem moral menjati sprednjo počeno šipo 1x, enkrat pa so zgolj zalili luknjico. Verjetnost, da bo priletel večji kamenček in jo bolj poškodoval, je torej zelo majhna.

 

Res je moznost majhna... Jaz tudi prej ne pomnim, kdaj sem dobil taksen kamencek v sipo, da bi moral menjat steklo... Pomoje se takrat, ko sem vozil Xedos 6... torej je tega ze blizu 20 let ... Pri CX-5 pa sem imel smolo dvakrat v razmaku nekaj mesecev ... 

 

Najprej maja 2019:

image.png.607bbbdb0abbffa49b6a125b7588c1c2.png

 

Potem pa cca. pol leta za tem se enkrat januarja 2020:

image.png.270eb959a03853b680fe9e00ba9c77b2.png

 

image.png.081703f9ebeb1170b177b5d43ebeabaf.png

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Po treh letih je na Bmw-ju tudi polno malih pikic. Je pa res, da je avto vsak dan na avtocesti. Sem se nehal sekirat-saj jih večino časa sploh ne opaziš.

Napisano
dne 14. 3. 2022 ob 9:55 je Janez007 napisal:

Verjetnost poškodbe stekla od kamenčka je odvisna tudi od nagiba stekla - vpadnega kota kamenčka.

 

slika.png.315afe6ee9bedb63236dfcc7fd0dc7ed.png

A zdaj si pa ze fizik? Sorry v smislu binija 'te malo hecam'

 Premosorazmerna je tudi z velikostjo kamen(čka)(ja)

Pok = dimenzija/kot * hitrost * koeficient temp stekla :)

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 14 minutami je jereb napisal:

A zdaj si pa ze fizik? Sorry v smislu binija 'te malo hecam'

 Premosorazmerna je tudi z velikostjo kamen(čka)(ja)

Pok = dimenzija/kot * hitrost * koeficient temp stekla :)

To kar je @Janez007 napisal je čista 'logika' in ne rabiš biti fizik.....👍

A veš,da pri TOČI je pa ravno obratno....😁 

Napisano
dne 9. 3. 2022 ob 14:47 je Boss napisal:

Mislim @Janez007 no, a si moral? 😜 Do zdaj jih nisem porajtal, a sem šel gledat in res, če sije sonce pod določenim kotom se vidijo - na prvi pogled zgleda kot, da so recimo pikice od smole kakšnega drevesa. Najbolj čudno je pa to, da so izredno enakomerno razporejene p celotnem steklu. Celo na delu, ki ga deloma prekriva havba, kar pomeni, da celo niso nastale med vožnjo, saj bi tam bilo skoraj nemogoče, da prileti kamenček. Torej mora to biti res nekaj drugega.

 

Hvala bogu pa 99,9% časa se ne vidijo, tako, da bom že nekako prebolel tudi to.

 

Mal sem se prenaglil... dejansko niso poškodbe stekla (OK, dve mali pikici res obstajata). Sem čez vikend s toplo vodo, avtošamponom in malce bolj grobo gobo, oreng zdrgnil vse šipe in kot kaže so se gor nalimale ene zadeve, ki bi lahko bile celo organskega izvora(kakšni sokovi dreves ipd). Mi je bilo pa zato vse skupaj čudno, ker sem pikice našel tudi na stranskih šipah, kjer je nemogoče, da bi jih stolkli kamenčki zato je sledilo šamponiranje. :punk:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.