Skoči na vsebino

Fault code: P24A5 - Powertrain


Priporočeno sporočilo

Ja, karkoli se zgodi takoj po servisu, ima zelo verjetno vzrok v servisu. 🙂 Če so šarili kaj okoli EGR, morda niso vsega pravilno zložili nazaj???

 

image.png

 

WWW.OBD-CODES.COM

How to quickly diagnose and repair, and causes of a P245A fault code which indicates an open state in the exhaust gas recirculation cooler...

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

7 minutes ago, Brane said:

Serviserja takoj na hruško obesit,četudi je morda samo  olje in filtre  menjal

HE HE, zaenkrat sem na stališču, da ni povezave med servisom in napako. Samo zanima me, če je kdo že imel podobno napako in kako jo je rešil 😉.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je Brane napisal:

Serviserja takoj na hruško obesit,četudi je morda samo  olje in filtre  menjal

Verjetno je vse zabito že od prej, pred servisom. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

18 hours ago, NevLado said:

Verjetno bo treba na čiščenje saj. :prstgor:

Sem ga ravno letos nameraval peljati k Purić-u v Samobor na "kompletno nego", no zgleda da res ne gre odlašati. Avto ima sicer 130.000 km in nekako sem skrbel, da so se regeneracije zaključevale. Vsekakor poročam razplet.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Kot obljubljeno razlaga rešitve problema: Na servisu so preverili napako in mi svetovali peskanje sesalnih ventilov. S tem sem se strinjal, prosil pa sem še da mi pogledajo oljno sito in zamenjajo podložke injektorjev. Vse to so naredili, sito so zamenjali (vendar naj bi bilo čisto - nobenih usedlin). Prilagam slike prej/potem. Svetovali so mi tudi menjavo verige oljne črpalke.

20220609_111614_resized.jpg

20220609_111527_resized.jpg

20220609_132027_resized.jpg

20220609_135747_resized.jpg

20220609_114614_resized.jpg

20220609_111752_resized.jpg

20220609_111607_resized.jpg

20220609_111741_resized.jpg

20220609_111537_resized.jpg

20220609_111547_resized.jpg

20220609_132015_resized.jpg

20220609_114631_resized.jpg

20220609_111557_resized.jpg

20220609_111554_resized.jpg

20220609_114617_resized.jpg

20220609_114621_resized.jpg

20220609_132021_resized.jpg

20220609_135801_resized.jpg

20220609_114628_resized.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je SpEkTr napisal:

Sploh ni bilo tako zabito. To je stanje večino novodobnih dizlov. emoji849.png

 

Jp, pr men je blo dost hujse, ko sm odpru takrat

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 11. 6. 2022 ob 11:34 je Deeyan napisal:

 

Jp, pr men je blo dost hujse, ko sm odpru takrat

samo ti si delal sam če se ne motim?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je Deeyan napisal:

 

drži :)

S čim si pa peskal ? Ali si to na roko in sesalec.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je mazdaman napisal:

S čim si pa peskal ? Ali si to na roko in sesalec.

 

peskal nisem, samo čistu

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 minutami je dvorjan napisal:

Ne rabiš nujno peskati. Krtača, šraufciger, tudi zobna ščetka ti pridejo lahko prav.

 

+ sesalec in kompresor 🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.