Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo!

Sem lastnik Mazde CX-5! Pišem in prosim za nasvet.  Ali kdo ima, oziroma pozna rešitev za problem, saj mi na Mazdi elektronska ročna zavora ne spusti vedno! Na servisu "ne najdemo napak"! Namreč včasih ročna zavora ne spusti čeljusti. Po ugašanju motorja je pa spustila.  Ali je kdo imel enake probleme in kje je rešitev? Na AVTOPLUSU pa mi ne morejo pomagati, ker jim računalnik nič ne pokaže. Pri okvari mi nad prikazom stanja goriva izpiše " SCBS Forward malfunction" 

Hvala!

Napisano
pred 8 minutami je Braco napisal:

Zdravo!

Sem lastnik Mazde CX-5! Pišem in prosim za nasvet.  Ali kdo ima, oziroma pozna rešitev za problem, saj mi na Mazdi elektronska ročna zavora ne spusti vedno! Na servisu "ne najdemo napak"! Namreč včasih ročna zavora ne spusti čeljusti. Po ugašanju motorja je pa spustila.  Ali je kdo imel enake probleme in kje je rešitev? Na AVTOPLUSU pa mi ne morejo pomagati, ker jim računalnik nič ne pokaže. Pri okvari mi nad prikazom stanja goriva izpiše " SCBS Forward malfunction" 

Hvala!

Prvo, kar ti svetujem je, da se izogibaš Avtoplus-u v  velikem loku. Jaz bi se na tvojem mestu odpeljal do drugega uradnega servisa, da vidiš, če bodo oni kaj ugotovili. 

Lahko, da poznajo problem in se ne zanašajo samo na to, kaj bo pokazal računalnik. V to bi se morali malo poglobiti in najti rešitev. 

 

 

Napisano

Ma neka sled mora skoraj sigurno bit, sploh če ti javlja napako na zaslonu, jaz bi še drugje probal.

 

A je kdo kaj razdrl, pogledal? Če ne je isto, kot če bi preko foruma svetoval..skoraj da :)

Napisano (urejeno)

Kaj pa če šteka zavorna čeljust, pri M6 so jih zadaj menjali pod garancijo? 😮

 

Sicer pa mi vsakič nerodno, ker Mazda tako na glas, škripajoče zategne ročno zavoro. Pri nekaterih avtih (VW, Škoda) se sliši precej manj. 😔

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Kaj pa če šteka zavorna čeljust, pri M6 so jih zadaj menjali pod garancijo? 😮

 

Sicer pa mi vsakič nerodno, ker Mazda tako na glas, škripajoče zategne ročno zavoro. Pri nekaterih avtih (VW, Škoda) se sliši precej manj. 😔

Meni je pa ravno to všeč, da se ve, da je ročna zategnjena. Naj se sliši.

😊

Mene recimo niti piskanje zavornih ploščic ne moti. Važno mi je le , da dobro opravlja svoje delo. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Zavorne  čeljusti z električno ročno soTRW ,tako da to mora špilat,menjavali so tiste z navadno ročno.Morda ga akumulator heca,neki na blef menjavat je tudi metanje  eur  v smeti.Če je avto v garanciji pa kar veselo v napad

Napisano (urejeno)

Kaj pa tipka ua ročno? Ali pa stop stikalo na pedalu za zavoro? Glede na to da javi SCBS je po mojem nek senzor ki vpliva da pogoji niso izpolnjeni tako kot stikalo na pedalu zavore.

Popravljeno od scania
Napisano
pred 9 urami je Braco napisal:

Zdravo!

Sem lastnik Mazde CX-5! Pišem in prosim za nasvet.  Ali kdo ima, oziroma pozna rešitev za problem, saj mi na Mazdi elektronska ročna zavora ne spusti vedno! Na servisu "ne najdemo napak"! Namreč včasih ročna zavora ne spusti čeljusti. Po ugašanju motorja je pa spustila.  Ali je kdo imel enake probleme in kje je rešitev? Na AVTOPLUSU pa mi ne morejo pomagati, ker jim računalnik nič ne pokaže. Pri okvari mi nad prikazom stanja goriva izpiše " SCBS Forward malfunction" 

Hvala!

 

Strinjam se z vsem kar so pred mano povedali pobčki, bi pa rad povedou sam to - SCBS je sistem za samodejno zaviranje v mestu do neke hitrosti -> deluje preko sprednje kamere, ki se nahaja na steklu pred vzvratnim ogledalom v kabini. Dej za foro drugič k zašteka poglej če je kamera spucana...je totalno debilno ampak lahko je to. Meni se je včasih na prašni cesti to pokazalo pa ko sem spucal steklo je blo ok

Napisano (urejeno)
pred 13 minutami je NevLado napisal:

 

Strinjam se z vsem kar so pred mano povedali pobčki, bi pa rad povedou sam to - SCBS je sistem za samodejno zaviranje v mestu do neke hitrosti -> deluje preko sprednje kamere, ki se nahaja na steklu pred vzvratnim ogledalom v kabini. Dej za foro drugič k zašteka poglej če je kamera spucana...je totalno debilno ampak lahko je to. Meni se je včasih na prašni cesti to pokazalo pa ko sem spucal steklo je blo ok

Men se učas na 3ki zjutraj javi napako če je veliko rose in kamera ne zazna pravilno.

Popravljeno od TBA
Napisano

Moraš pa biti pripet da sama spusti ročna.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 12 minutami je mazdaman napisal:

Moraš pa biti pripet da sama spusti ročna.

Ali pa stisnjena sklopka in premza hkrati in pritisneš stikalo ročne zavore. 😉

Napisano
pred 2 minutama je Bini napisal:

Ali pa stisnjena sklopka in premza hkrati in pritisneš stikalo ročne zavore. 😉

js sam sklopko stisnem in stikalo za ročno da spusti. al pa kot je že višje napisano ko sem pripasan sam sklopko pa mal gaza

Napisano

A na AvtoPlusu ne najdejo napake? Ne se sekirat, oni še lastnega dreka ne najdejo, če glih v njega ne stopijo... Je bil en avto tri dni pri njih in niso našli napake, potem sem pa naredil uslugo in šel z BTjko pa prikolico ponj in ga odvlekel v Ljubljano - takrat je Majes delal še v BTCju. In sta se ga Majes in Jure lotila in po treh urah je bil avto pripravljen za pot...

Napisano

Pa kako lahko taki servisi sploh obratujejo......:whatever:

A zastopnik Mazde za Slovenijo sploh ve kaj se dogaja v Kopru.....🤮

Napisano

Še za marsikje drugje ne ve... 

 

Tudi, kaj se dogaja z Mazdino asistenco. Gledajo razdalje po Google zemljevidih in potem pošiljajo avtovleko po nemogočih smereh. Tako sem za edinkrat, ko sem potreboval Mazdino asistenco, moral doplačat, da so BTjko peljali na najbližji servis, ker po njihovem je bil en drug bližji. Tisti, ki ste bili na 1. MPL: avtovleka naj bi BTjko peljala po tisti makadamski cesti skozi tisti kamniti predor. Se spomnite strmin, ovinkov in kako je bila ozka tista cesta?

Napisano

Ko smo ravno pri teh zavorah. Vsak čas bo minilo leto, odkar sem si omislil CX-5. In že kar nekaj časa se mi dogaja, da občasno malo čivka. Najprej sem pomislil na ležaje, pa sem opazil, da gre za zavore (zadaj). Enkrat sem imel težave na daljšem spustu, saj je žgalo in smrdelo. Spet drugič sem imel občutek, kot da mi elektronska ročna ni spustila (čeprav zelo pazim, kako ravnam, se spomnim, da se mi je takrat zelo mudilo in sem imel občutek, da je pri speljevanju malo cuknilo in po kakšnih desetih km sem spet zaznal smrad, nato pa sem imel še nekaj km spusta in doma je smrdelo na polno. Naslednji dan težav ni bilo. In tako še sem ter tja kakšno (drobno) čohanje/piskanje. Na pooblaščenem servisu (v maju) so opazili, da nekaj ni v redu in so razdrli in očistili čeljusti zadaj. Podrobnosti itak ne vem. Včeraj pa sem spet opazil, da se je zadaj levo pregrelo na spustu, pa tudi čez dan je nekaj čivkalo.
So zavore rak rana Mazd CX-5?
Sklepam, da bo potrebna menjava (vsaj) ploščic. Moram enkrat do svojega kolega, ki je mehanik.

Napisano
pred 4 urami je kacnje napisal:

Ko smo ravno pri teh zavorah. Vsak čas bo minilo leto, odkar sem si omislil CX-5. In že kar nekaj časa se mi dogaja, da občasno malo čivka. Najprej sem pomislil na ležaje, pa sem opazil, da gre za zavore (zadaj). Enkrat sem imel težave na daljšem spustu, saj je žgalo in smrdelo. Spet drugič sem imel občutek, kot da mi elektronska ročna ni spustila (čeprav zelo pazim, kako ravnam, se spomnim, da se mi je takrat zelo mudilo in sem imel občutek, da je pri speljevanju malo cuknilo in po kakšnih desetih km sem spet zaznal smrad, nato pa sem imel še nekaj km spusta in doma je smrdelo na polno. Naslednji dan težav ni bilo. In tako še sem ter tja kakšno (drobno) čohanje/piskanje. Na pooblaščenem servisu (v maju) so opazili, da nekaj ni v redu in so razdrli in očistili čeljusti zadaj. Podrobnosti itak ne vem. Včeraj pa sem spet opazil, da se je zadaj levo pregrelo na spustu, pa tudi čez dan je nekaj čivkalo.
So zavore rak rana Mazd CX-5?
Sklepam, da bo potrebna menjava (vsaj) ploščic. Moram enkrat do svojega kolega, ki je mehanik.

Zadnje zavore so problematične pri skoraj vseh Mazdah, pri meni že od prve serije 6-ke. Meni je dvakrat zaštekala. Od kar sem drugič zamenjal  celo čeljust je mir. 

 

 

Napisano

Premalo bremzas ;) … Jaz se na nobeni Mazdi nisem imel probleme z zavorami… Tako da z mojega vidika to ni ravno nek serijski problem… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Meni je pelko pri prejšnji GH verziji menjal zadnjo levo kleščo , to je pa bilo to okoli bremz zaenkrat :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.