Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 15 minutami je 50keda napisal:

Čakaj čakaj, hočeš povedat, da bo imela Mazda3 2.5 motor pri nas? :D Hm .... to me bo pa mikalo majkemi :P

A ni napisal, da bo imel podhranjenih 137 HP? 😊

 

 

Napisano (urejeno)

Tako kot ima 2.0 podhranjenih 122, torej si predstavljam, da se bo to dalo mapirat na več. Mogoče je pa mislil kilovate :D

 

Popravljeno od 50keda
Napisano
pred 11 minutami je DINAMIK napisal:

Pozdravljeni...,zanima me,če je res,da so vse mazde CX30 od leta 2024 narejene na Japonskem? 

So.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 22 minutami je DINAMIK napisal:

Pozdravljeni...,zanima me,če je res,da so vse mazde CX30 od leta 2024 narejene na Japonskem? 

Tudi naše pred letom 2024 so. 😊 

 

 

Napisano

Pomoje ste malo pobrkljali.

 

Verjetno bo to še naprej SkyActiv X186, ki ima, glej no glej, 137 kW, kar je 186 KM.

 

Za 137 KM je dovolj Mazdin hišni 1.5 mlinček ...

Napisano

Mazda CX-30 bi mogla imet v osnovi 186 HP. Zakaj?

Imel sem Suzuki Swift GTI, pospešek 8,6s;

Imel sem VW Polo GTI 6N2, pospešek 8,7s;

Imam CX-30 X, pospešek 8,7s.

🤣

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Tudi naše pred letom 2024 so. 😊 

Res jeee 👍👍👍😉😁

Napisano
Pomoje ste malo pobrkljali.
 
Verjetno bo to še naprej SkyActiv X186, ki ima, glej no glej, 137 kW, kar je 186 KM.
 
Za 137 KM je dovolj Mazdin hišni 1.5 mlinček ...

Kot sem napisal 137 km bo imel 2,5 motor od junija 2024, X Motor pa ostaja kakršen je.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
Pred eno uro je mazdaman napisal:


Kot sem napisal 137 km bo imel 2,5 motor od junija 2024, X Motor pa ostaja kakršen je.

Lahko navedeš vir?

Napisano
Lahko navedeš vir?

Papir ki sem ga gledal. Sicer pa bomo videli


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 1 uro je mazdaman napisal:


Kot sem napisal 137 km bo imel 2,5 motor od junija 2024, X Motor pa ostaja kakršen je.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ojoj...🤪

 

 

Napisano
pred 13 minutami je mazdaman napisal:


Papir ki sem ga gledal. Sicer pa bomo videli

Ti verjamem.

 

Sem pa prepričan, da so se zatipkali in bo to 1,5-litrski motor. 😃

Napisano
pred 12 urami je etcho napisal:

Mazda CX-30 bi mogla imet v osnovi 186 HP. Zakaj?

Imel sem Suzuki Swift GTI, pospešek 8,6s;

Imel sem VW Polo GTI 6N2, pospešek 8,7s;

Imam CX-30 X, pospešek 8,7s.

🤣

 

 

Lahko eno osebno vprašanje: in koliko krat si ti tako naglo pospešil?

 

Meni kar para na ušesa udari, ko se vsi pogovarjajo o nekih blaznih pospeških, potem pa v prometu vidiš veliko veliko večino, ki iz križišča spelje in menca in cinca in ne ve al bi al ne bi... Sploh se najdejo primerki, ki izsilijo prednost, potem pa namesto da bi potegnili moraš bremzat za njimi, da jih ne nabiješ. In dostikrat se naredi, da z BTjko, da malo razmigam bate, speljem iz križišča hitreje kot tisti za menoj. Pa je BTjka vse drugo prej kot makina di sportiva...

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 22 minutami je Slivka napisal:

 

Lahko eno osebno vprašanje: in koliko krat si ti tako naglo pospešil?

Najprej, zakaj sem podal podatke o pospeških. Swift s težo 800 kg in 101 HP, Polo s težo 1000 kg in 125 HP in Mazda s težo 1450 kg in 186 HP. Korelacija je ta, da se avtom veča moč in teža, pospešek pa ostaja enak. Moja Mazda je še nova, nima še 2000 km, zato je nisem še vrtel čez 4000, podatek o pospešku tako ni iz "prve roke". Sem pa z ostalima dvema pred mnogimi leti veselo pospeševal. 😁

Napisano
pred 3 urami je mazdaman napisal:


Kot sem napisal 137 km bo imel 2,5 motor od junija 2024, X Motor pa ostaja kakršen je.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kaj pa menjalnik za 2.5 motor, bo tudi ročni ali samo avtomatik?

Napisano (urejeno)

čak,..dinozaver motor?

 

mi je pa všeč turbo varianta

Popravljeno od Tilen5

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
dne 14. 3. 2024 ob 19:59 je Alex napisal:

Tudi naše pred letom 2024 so. 😊 

Govora je o VSEH Mazdah. Moja G-150 je namreč narejena v Mehiki. In če bi to vedel takrat, ko sem avto kupoval, ga sigurno nebi kupil. Bi se raje stegnil za X-186.

  • Všeč 1
  • Začuden 2

 

 

33871_1.png

 

Napisano
pred 11 minutami je Lentus napisal:

Govora je o VSEH Mazdah. Moja G-150 je namreč narejena v Mehiki. In če bi to vedel takrat, ko sem avto kupoval, ga sigurno nebi kupil. Bi se raje stegnil za X-186.

Ko sem jaz kupoval, je bilo, da so samo X186 iz Japonske, G122 in G150 pa iz Mehike. Če pa je razlika v kvaliteti, pa iskreno ne vem. Mogoče psihološko manjvreden izdelek 😁 Naj bi bilo Made in Japan boljše kvalitete (tudi za foto opremo pravijo tako), ampak mislim da temu ni več tako. Tako kot je bilo včasih Die beste vse kar je iz Nemčije 😂😂😂

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Enako je bilo za Hondo, ko so jih še delali v VB.....(sicer je bila razlika tudi v modelu), ampak znano je bilo, da je bil Civic iz Anglije slabše narejen/sestavljen, kot pa Accord, ki je direkt iz Japonske....zdaj te težave ni, ker so tovarno v Angliji zaprli :)

Napisano

No saj si tudi imel turškega Civic-a.

 

Ampak Civic in Accord težko primerjaš, ker sta različna modela in sta lahko že po naravi drugače kvalitetno zastavljena.

Napisano
pred 2 urama je godlike napisal:

No saj si tudi imel turškega Civic-a.

 

Ampak Civic in Accord težko primerjaš, ker sta različna modela in sta lahko že po naravi drugače kvalitetno zastavljena.

res je, kar sem želel povedati, razlika je v kvaliteti nadzora (quality assurance & control), ki mislim da je ne glede na firmo še vedno na Japonskem še vedno boljša kot pa v nekih drugih državah....dolgo časa nazaj sem gledal nazaj, ko so razlagali, da je najbolj pomembna vloga kontrolor in če ni japonec potem kvaliteta šepa....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.