Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Vprašanje kaj pomeni tovarniško v tem primeru? Če to pomeni, da pride s tovarno brez kljuke, potem jo pa uradni serviser zmontira, je lahko še slabše kot če peljem h Kogovšku recimo.

Napisano
pred 33 minutami je SpEkTr napisal:

Vprašanje kaj pomeni tovarniško v tem primeru? Če to pomeni, da pride s tovarno brez kljuke, potem jo pa uradni serviser zmontira, je lahko še slabše kot če peljem h Kogovšku recimo.

Točno tako je, pooblaščenec jo zmontira

Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

Točno tako je, pooblaščenec jo zmontira

In zopet so potem problemi. 

 

 

Napisano

Ko sem vzel CX-30, so mi dali kupon in sem naročil kljuko, tako da je bila gor ob prevzemu avta. Pooblaščenec jo je zmontiral, jaz pa sem jo moral homologirat. Na tehničnih je ni znal dat gor (🤔), sem mu pokazal, in so poslali papirje v LJ, da vpišejo v homologacijo. Kljuka služi b.p.

Napisano

Jaz sem kupil rabljeno Mazdo 6 brez kljuke. Na uradnem servisu je bila malo draga, zato sem se obrnil malo stran v Celju na Avtoelektriko Grajžl, ker sem po referencah izvedel, da dobro uredijo za dobro ceno. Sem zadovoljen, lepo izvedeno, kljuka deluje b.p. Gre se pa za nevidno proizvajalec Oris. Pri izvedbi sem dal zraven še homologacijski karton in še neke podatke z avta in malo kasneje je prišel karton izpolnjen nazaj.

Napisano

Ali so svecke posebne ali ne nimam pojma. Je pa tudi na tujih forumih povsod isto omenjeno, kot neka sitnica ki jo moras naredit vsak 3 servis in da so svecke posebne in drage.

 

Tole je pa iz racuna:

image.png

Napisano
pred 2 minutama je Bossek napisal:

Ali so svecke posebne ali ne nimam pojma. Je pa tudi na tujih forumih povsod isto omenjeno, kot neka sitnica ki jo moras naredit vsak 3 servis in da so svecke posebne in drage.

 

Tole je pa iz racuna:

image.png

Vsakih 60kkm. Če se malo voziš, je to cca 2x, če pa delaš 40-50kkm/leto, pa zna to biti kar velik strošek

Napisano (urejeno)

Pooblaščeni servis vzame svečke, če jih sam prineseš (dokler je veljavna garancija)? Ker med 66 € in 17 € je le razlika. Čeprav, če je tale razlaga pravilna, ta svečka ni prava. Mora imeti debelejšo podložko. Tiste s standardno podložko so samo za motorje, ki imajo izklop cilindrov, kar x186 nima.

 

Kot piše ta Hrvat, se iz nekega razloga v naštetih državah kontrolira svećke vsakih 10.000 km (mogoče Mazda predvideva, da je tam manj kakovostno gorivo?). Slovenija je na srečo izvzeta. Ni pa izvzeta, če dam primer, iz Youtube premium družinske naročnine, ki jo ne moreš skleniti.

image.png

Popravljeno od etcho
Napisano
pred 29 minutami je etcho napisal:

Pooblaščeni servis vzame svečke, če jih sam prineseš (dokler je veljavna garancija)? Ker med 66 € in 17 € je le razlika. Čeprav, če je tale razlaga pravilna, ta svečka ni prava. Mora imeti debelejšo podložko.

 

Kot piše ta Hrvat, se iz nekega razloga v naštetih državah kontrolira svećke vsakih 10.000 km (mogoče Mazda predvideva, da je tam manj kakovostno gorivo?). Slovenija je na srečo izvzeta. Ni pa izvzeta, če dam primer, iz Youtube premium družinske naročnine, ki jo ne moreš skleniti.

image.png

Res je. Tale cheap svečka, ki je za Dinote ni dobra za cx30. Zato tudi večji račun on menjavi. Ne more bit enaka, če je pa zasnova x186 precej drugačna kot od Dinota. 

 

 

Napisano (urejeno)

Če pa najdeš originalne, se pa vidi razlika v ceni, čeprav je še vedno manj kot pri pooblaščencu.

 

WWW.EBAY.IE

Genuine Set Of 4 Mazda 3 Spark Plugs HF0118110 | Vehicle Parts & Accessories, Car Parts & Accessories, Ignition Systems &...

 

Sicer, če gledam tole od Boscha, ima debelejšo podložko.

Popravljeno od etcho
Napisano
Pred eno uro je etcho napisal:

Kot piše ta Hrvat, se iz nekega razloga v naštetih državah kontrolira svećke vsakih 10.000 km (mogoče Mazda predvideva, da je tam manj kakovostno gorivo?).

M2 je imela iridijeve, na 10Y ali 120k.

Če bil trg hrvaška ali slabši, so pa dali noter obične, ki so se menjale vsaki drugi servis.

Je pisalo v tovarniški knjigi o vzdrževanju. Je bil tam tudi seznam držav, kjer se špara.

Napisano
pred 29 minutami je GregorV napisal:

Glede vlečne kljuke. Koliko približno stane homologacija?

Hvala

Jaz sem dal okoli 40 €.

Napisano

Informativno sem pogledal cenik za T-ROC.

Bog pomagaj, koliko dodatne opreme, da se ti zmeša zraven. 😄

Celoten cenik je na 12 straneh.

 

Vsekakor se mi bolj dopade Mazda pristop, ko imaš nekaj paketov opreme in se potem odločiš za tisto, kar ti najbolj odgovarja.

 

Za mene osebno, bi npr. takoj črtal Homura in Nagisa, ker nimata ogrevanega volana. Torej pride v poštev:

Center line

Center line + DESI ali DASO (to dvoje iz izklučuje)

Exclusive line, ki vsebuje DESI in DASO

Takumi line

 

Zgornji primer je za G140.

Torej 5 paketov opreme, če sem prav preštel. 😉

 

 

Napisano

Sam Takumi avtomatik pride pa kar 37k z metalic barvo kukr vidim, kr lepo, ni kej 😄

 

 

Napisano
pred 1 minuto je MazdaBoy napisal:

Uff T-Roc po konfiguratorju 42k 🙃 ?zmeden?


Sem hotel ravno napisat, da probaj pri T-Roc-u naklikat vso možno opremo ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 8 minutami je MazdaBoy napisal:

Uff T-Roc po konfiguratorju 42k 🙃 ?zmeden?

Za ta denar dobiš pa že pravi avto. 

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano (urejeno)

Torej si s tem potrdil, da CX-30 Premium ni pravi avto.

Popravljeno od godlike
Napisano
Pred eno uro je MazdaBoy napisal:

Uff T-Roc po konfiguratorju 42k 🙃 ?zmeden?

 

Huda cena! Kot da bi bil T-Rex. 🤣

Napisano
pred 8 minutami je etcho napisal:

 

Huda cena! Kot da bi bil T-Rex. 🤣

Pa polovico mašine dobiš zraven😆

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 13 urami je godlike napisal:

Torej si s tem potrdil, da CX-30 Premium ni pravi avto.

Jaz sem dal za cx30- 30000€.Toliko je po mojem mnenju največ vreden. Nikakor pa ne 40000€.Pri tej ceni bi gledal za ksk drugi avto. 

pred 13 urami je etcho napisal:

 

Huda cena! Kot da bi bil T-Rex. 🤣

A je tudi  ta Dino? 😎

IMG_20250226_093549.jpg

 

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Alex napisal:

Jaz sem dal za cx30- 30000€.Toliko je po mojem mnenju največ vreden. Nikakor pa ne 40000€.Pri tej ceni bi gledal za ksk drugi avto. 

A je tudi  ta Dino? 😎

 

 

Alex, praviloma bi bilo potrebno upoštevati časovno dimenzijo denarja. To v praksi pomeni, da 30.000 € pred tremi leti ni enako današnjih 30.000 €.

 

Leta 2015 si v Ljubljani rabljeno 2 sobno stanovanje dobil za 100.000 €, danes, 10 let kasneje enako za 200.000 €. + 100%

 

Leta 2015 si v Sloveniji dobil novo Mazdo 3 srednje opreme za 19.000 €, danes, 10 let kasneje primerljivo za 28.000 €.  +50% (če upoštevam trenutne popuste -3.000, potem cca +30% ... so pa paketi opreme neprimerljivi) 

 

Skupna inflacija v Sloveniji od leta 2015 do leta 2025 je bila približno 20% - to pomeni, da so se avti, sploh pa stanovanja podražila več kot povprečno izdelki in storitve, ki so v košarici za izračun inflacije.

 

Mazda cenik 2015:

image.png

 

Mazda cenik 2025:

image.png

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.