Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Za večino voznikov bo uporaben. Sploh, ko bo omejitev na AC 110....:nevem:

Pa nej dajo na 90 al pa raje na 80... napredek se vidi v zmanjševanju hitrosti pa naj bo človek pameten. Še avione naj omejijo na 300-400km/h, pa bo.

33112_1.png

Napisano

Včeraj sem gledal oddaja Koda na RTV SLO. Spor glede navodil za avto, za katere hoče Renault 40€, da se jih dobi v pisni obliki 

 

Morda kdo ve, kako je pri Mazdi glede tega?

 

LP

Napisano
pred 10 minutami je GregorV napisal:

Včeraj sem gledal oddaja Koda na RTV SLO. Spor glede navodil za avto, za katere hoče Renault 40€, da se jih dobi v pisni obliki 

 

Morda kdo ve, kako je pri Mazdi glede tega?

 

LP


 

Sem nekje enkrat prebral ali slišal, da navodila lahko dobiš brezplačno … samo naročit jih moraš na servisu…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Meni dobro zgleda, ne bit favš, če naredijo lep avto, ki nima slovesa kot Mazda. Za večino voznikov bo uporaben. Sploh, ko bo omejitev na AC 110....:nevem:

Favš za koga? Plastična gajbica za katero neveš kaj bo čez 15 let

 

pred 3 urami je GregorV napisal:

Sem bil 3x v salonu in čisto vsakič so potencialni kupci avte vozili na testne vožnje. Ne vem točno katere modele. Med drugim prodajajo tudi malega DongFeng Box.

 

Ne vem ali je res, ampak prodajalec je rekel, da se dobro prodajajo.

 

 

Verjamem da se dobro prodajo, važno da zgleda čim večja gajba in čim cenej….v realnosti pa notri manj placa kot v 15 let starem reno karavanu, ko so še delali uporabne avte

Napisano
pred 34 minutami je NevLado napisal:

Favš za koga? Plastična gajbica za katero neveš kaj bo čez 15 let

 

 

Verjamem da se dobro prodajo, važno da zgleda čim večja gajba in čim cenej….v realnosti pa notri manj placa kot v 15 let starem reno karavanu, ko so še delali uporabne avte

Žal ni tako kot praviš.... :nevem:

Čez kako leto bodo imeli pri nas večjo prodajo kot Mazda.... 😉

Napisano (urejeno)
pred 12 urami je NevLado napisal:

Favš za koga? Plastična gajbica za katero neveš kaj bo čez 15 let

 

 

Verjamem da se dobro prodajo, važno da zgleda čim večja gajba in čim cenej….v realnosti pa notri manj placa kot v 15 let starem reno karavanu, ko so še delali uporabne avte

Za 15 let naprej se ne gleda, ko kupiš novega za 28k jurčkov. Poglej kako zgleda notri in preberi kako opremo ima pa preverjen Mi..... motor ima.Samo všeč ti še mora bit in to je to za ta dnar.... :nevem:

IMG_20250316_222409.jpg

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 14 urami je Jest napisal:


 

Sem nekje enkrat prebral ali slišal, da navodila lahko dobiš brezplačno … samo naročit jih moraš na servisu…

 

Sem preveril.

 

Navodila se zaenkrat še dobijo v pisni obliki ob nakupu avtomobila. 😀

 

Pri kitajcih pa samo digitalno.

 

LP

Napisano

Hvala za link.

 

680 strani. 🤣

Bi bilo dobro, če dobim v pisni obliki celotna navodila, ne samo kakšno skrajšano verzijo.

Ker če grem to tiskat na A4 papier bo kupček precej visok in težek. 😒

Original navodila so verjetno v A5 ali podobnem formatu na tanjšem papirju.

Napisano

Ne vem, če boš dobil v pisni obliki, kar je v digitalni. Tiskano je vedno skrajšano... Lahko da se motim.

Napisano

Morda pa je isto kot pri Renault, da plačaš za celotno verzijo.

Točno bom lahko povedal v sredo, ko dobim avto. 🚗

 

Ali četrtek, če se bom cel popoldan in noč vozil okrog. 😂

Napisano
Pred eno uro je GregorV napisal:

Hvala za link.

 

680 strani. 🤣

Bi bilo dobro, če dobim v pisni obliki celotna navodila, ne samo kakšno skrajšano verzijo.

Ker če grem to tiskat na A4 papier bo kupček precej visok in težek. 😒

Original navodila so verjetno v A5 ali podobnem formatu na tanjšem papirju.

Dobil boš skrajšano verzijo. Še dobro, celotna pisna navodila bi krepko zmanjšala prtljažni prostor.

Napisano

Kako vi vozite nove avte?

Prvih 3K km do 2500 obratov, potem pa pohodite stopalko do konca, ali kako drugače?

Oz. se ne ozirate na to in "full gas" od začetka. 😀

Napisano (urejeno)

Vedno se držim napotkov iz knjigice.

 

i20n je zahteval 1.500 km med 2000-4000 obrati. Če je avtocestna vožnja menjavaj med 5 in 6, da ni konstantno na istih obratih.

Alfa je želela 2000 km zmerne vožnje.

Focus 2000km ne preko 4000 obratov.

 

Če je testni, za 1h, pa bombe hladnega, kaj pa ga ne dajo za vikend....  🤭

Popravljeno od godlike
  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano

Ja prvih 1500 bolj polahko ampak skos menjavanje obratov. Nikoli na ac pa v šesto in tempomat na 130km/h. Obrati se morajo menjat čim več. Ma sej na začetku to sploh ni težko, ker bi se kar vozil in vozil. sramezljiv

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je GregorV napisal:

Kako vi vozite nove avte?

Prvih 3K km do 2500 obratov, potem pa pohodite stopalko do konca, ali kako drugače?

Oz. se ne ozirate na to in "full gas" od začetka. 😀

čim prej full gass, da če kej raznese, naj raznese takoj da menjaš v garanciji...za ta motor dvomim, da bo kej narobe no, ne glede na to, kako ga boš upeljeval :) 

 

pred 1 uro je godlike napisal:

Vedno se držim napotkov iz knjigice.

 

i20n je zahteval 1.500 km med 2000-4000 obrati. Če je avtocestna vožnja menjavaj med 5 in 6, da ni konstantno na istih obratih.

Alfa je želela 2000 km zmerne vožnje.

Focus 2000km ne preko 4000 obratov.

 

Če je testni, za 1h, pa bombe hladnega, kaj pa ga ne dajo za vikend....  🤭

 

pred 39 minutami je Boss napisal:

Ja prvih 1500 bolj polahko ampak skos menjavanje obratov. Nikoli na ac pa v šesto in tempomat na 130km/h. Obrati se morajo menjat čim več. Ma sej na začetku to sploh ni težko, ker bi se kar vozil in vozil. sramezljiv

 

To velja samo za turbo motorje, atmosfercu je čist vseeno ;) 

 

Nismo več 30 let stara tehnologija

  • Všeč 3
  • Haha 2
Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

To velja samo za turbo motorje, atmosfercu je čist vseeno ;) 

 

Aja, sej res, pozabil, da imate eni še vedno atmosferce. :hudicek:

33112_1.png

Napisano
pred 7 urami je GregorV napisal:

Kako vi vozite nove avte?

Prvih 3K km do 2500 obratov, potem pa pohodite stopalko do konca, ali kako drugače?

Oz. se ne ozirate na to in "full gas" od začetka. 😀

Kot pravi @NevLado gas do daske, ker tako ne bo šel čez 4500 obratov. 😊Vsaj moja x186 je bila tovarniško omejena prvih 2 ali 3kkm. Vseeno jo jaz prvih 1kkm nisem gnal veliko čez 3000 obratov. 😉

Jaz vedno gledam na svoj avto saj ga ponavadi kupim za več let.... :nevem:

Napisano

Kot že vsi veste 😄, sem postal ponosni lastnik nove CX-30, Center line, Desi, G140, MT.

V skladu z to spremembo sem sedaj tudi spremenil sliko mojega profila. 😁

Morda še v prihodnje kaj posodobim.

 

Nakupovalna izkušnja v AH FERK, MB je bilo od začetka do konca pozitivna.

Vem, da ste nekateri grajali to AH, vendar jaz nisem imel težav.

Prijazen prodajelec, strokovno svetovanje, dobil sem vse informacije, dodaten popust, testna vožnja. Koristni nasveti ob predaji avtomobila, vse potrebno za registracijo, ureditev MyMazda aplikacije itd. 

 

Seveda je nemogoče skupaj pogledati 1000 funkcij. To mo sedaj še čaka...

 

Glede same vožnje..., pa bom lahko povedal več, ko bom naredil več km, sedaj imam cca. 40 km. 😃

 

LP

 

  • Všeč 13
  • Ljubim 2
Napisano

Srečno vožnjo ti želim z Mazdo cx-30, Dino.... 😁🫣

Malo heca 😂🤣😉.   :zoom-zoom:

           

Napisano
pred 36 minutami je etcho napisal:

Čez 10 let, ko bo za kupit samo elektrika, bomo vsi vozili Dinote. 😉

Jaz ne. Dobro, x186 ne bo nikoli.Dino. Takrat raje električnega. 😊

 

 

Napisano
pred 8 urami je GregorV napisal:

Glede same vožnje..., pa bom lahko povedal več, ko bom naredil več km, sedaj imam cca. 40 km. 😃

Uff, en najlepših občutkov je pa nov avto, pa vonj po kemiji. Uživej, privošči si vikend izlet. Če si kaj upam trditi je, da te dino ne bo pustil na cedilu oz. na avtovleki.

Napisano
pred 9 urami je GregorV napisal:

Kot že vsi veste 😄, sem postal ponosni lastnik nove CX-30, Center line, Desi, G140, MT.

V skladu z to spremembo sem sedaj tudi spremenil sliko mojega profila. 😁

Morda še v prihodnje kaj posodobim.

 

Nakupovalna izkušnja v AH FERK, MB je bilo od začetka do konca pozitivna.

Vem, da ste nekateri grajali to AH, vendar jaz nisem imel težav.

Prijazen prodajelec, strokovno svetovanje, dobil sem vse informacije, dodaten popust, testna vožnja. Koristni nasveti ob predaji avtomobila, vse potrebno za registracijo, ureditev MyMazda aplikacije itd. 

 

Seveda je nemogoče skupaj pogledati 1000 funkcij. To mo sedaj še čaka...

 

Glede same vožnje..., pa bom lahko povedal več, ko bom naredil več km, sedaj imam cca. 40 km. 😃

 

LP

 

Srečnooo  in uživajte v vožnji z cx30  samo gasssssss😉👍👍👍😁

  • Všeč 1
  • Haha 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.