Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz sem jo pazil, da nisem šel čez 4000rpm do 3000km po nasvetu M. serviserja. So mi pa rekli, da je tako neka elektronska blokada do 2 ali 3000km, ki ščiti motor in se po tistih km sama resetira.Poskusi.... 😉

Napisano
pred 43 minutami je godlike napisal:

1500-2000 po knjigi od vozila.

i20n je je še pisalo med 2000-4000 obrati in če je avtocesta, menjavaj 5/6.

Ja, ampak i20n je turbo, tole pa atmosferc...

Napisano

Je bla tudi Alfa Giulietta 1.4 170KM in Ford Focus 1.5 182KM, pa tega ni pisalo 😉

Napisano (urejeno)

Kaj Mazda uradno predlaga kako pravilno narediti break in motorja...?

Piše to v navodilih?

 

Meni je prodajalec rekel, da ni nič predpisano.

 

Jaz sem jo sicer hotel razvajat 😀 do 1500 km. Morda malo podaljšam.

Popravljeno od GregorV
Napisano
pred 9 urami je GregorV napisal:

Piše to v navodilih?

Seveda.

 

Angleška....

pred 13 urami je NevLado napisal:

Ja, ampak i20n je turbo, tole pa atmosferc...

Do not maintain one constant speed, either slow or fast, for a long period of time.

 

Samo za info 😉

Napisano

Zanimivo, nisem vedel, da je to v navodilih.

Seveda pa jih še nisem bral, ker ni časa = se mi tudi ne da. 😁

 

Če Mazda pravi 1k bolj zmerno, potem bo 2k čisto dovolj, potem pa gas do konca in poletimo. 😂

 

Kaj to pomeni:

"Avoid unnecessary hard stops"

?

 

Hvala

 

LP

 

Napisano
pred 2 urama je GregorV napisal:

Kaj to pomeni:

"Avoid unnecessary hard stops"

Bremzanje na pune.

 

Torej dokler se zavore ne vležejo, lahko s agresijo poškoduješ (kasnejše tresenje, valovitost,...)

Napisano

2, 3X sem moral močneje zavirati, ker so mi skakali na levo stran dvopasovne ceste.

Kot da bi tekmovali, kdo mi bo razbil nov avto. 🙃

Ampak se je vse dobro izteklo.

 

Ne opazim, da bi bilo kaj narobe z zavorami, kaj treslo...

 

LP

 

Napisano

Saj tudi nebo, brez skrbi, ker to ni 6tka...😁😉. 3ke in 30tke imajo bolj zmogljive zavore glede na težo..... :nevem:

  • Všeč 1
  • Haha 4
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Bini napisal:

Saj tudi nebo, brez skrbi, ker to ni 6tka...😁😉. 3ke in 30tke imajo bolj zmogljive zavore glede na težo..... :nevem:

Niti ne. Od kar sem montiral Textar diske in ploščice na 6-ko,ima 6-ka boljše bremze kot CX30, ki ima original Ate. Ko no čas za menjavo gredo tudi na 30-ko Textar. Potem bodo v redu. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Hotel sem rečt to, da pri CX-30 niso preobremenjene in jih ne zvija. Vsaj slišal še nisem za to, da bi ji komu treslo.... :nevem:

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 31 minutami je Bini napisal:

Hotel sem rečt to, da pri CX-30 niso preobremenjene in jih ne zvija. Vsaj slišal še nisem za to, da bi ji komu treslo.... :nevem:

To bo verjetno držalo, ker je treba občutno bolj pritisnit za enak efekt.

Napisano
pred 27 minutami je Janez007 napisal:

To bo verjetno držalo, ker je treba občutno bolj pritisnit za enak efekt.

To je samo na začetku... Tudi sam sem imel tak občutek do enih 10Kkm. Potem pozneje pride občutek podoben kot pri 6-ki. Kot sem že napisal, ko bo čas in bom dal gor Textar komplet bo še bolje. 

 

 

Napisano
pred 3 minutami je Alex napisal:

To je samo na začetku... Tudi sam sem imel tak občutek do enih 10Kkm. Potem pozneje pride občutek podoben kot pri 6-ki. Kot sem že napisal, ko bo čas in bom dal gor Textar komplet bo še bolje. 

Ne vem, če bo to držalo. Vozim M3 te generacije in je bremzanje podobno "švoh", pa ima 40.000 km. Je pa  res, da ima že tudi nekoliko zarjavele zadnje diske. Z novo M3 so zboljšali menjalnik- prestavljanje, poslabšali motor in bremze.

Napisano

Ta občutek manjše zavorne moči je predvsem zaradi rekuperacije el. energije,ki polni baterijo, šele pri močnejšem pritisku na pedal v resnici ploščice zavirajo. Tako se tudi ploščice manj obrabijo in so tudi premze manj obremenjene.... :nevem:

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano

Včeraj, ko sem šel v Ljubljano, sem  malo testiral, pri katerih obratih v bistvu ta motor sploh vleče. Do 3000 obratov je bolj tako-tako, ko pa enkrat presežeš 3000 obratov (v šesti brzini govorimo) začne vleči, kot se spodobi. Tudi, ko gas v klancu spustiš in zopet dodaš, še vedno vleče. Ko pa padejo obrati pod 3000 moraš obvezno božati v peto.  Seveda je takrat, ko voziš nad 3000 obratov tudi poraba temu primerna. 

Ampak avto takrat gre kot mora. 

 

 

 

Napisano

No in tukaj je dino bistveno boljši in prijetnejši za vozit, ker ga ne rabiš preganjat v visoke obrate, da se premakne.

Napisano (urejeno)
pred 50 minutami je Alex napisal:

Včeraj, ko sem šel v Ljubljano, sem  malo testiral, pri katerih obratih v bistvu ta motor sploh vleče. Do 3000 obratov je bolj tako-tako, ko pa enkrat presežeš 3000 obratov (v šesti brzini govorimo) začne vleči, kot se spodobi. Tudi, ko gas v klancu spustiš in zopet dodaš, še vedno vleče. Ko pa padejo obrati pod 3000 moraš obvezno božati v peto.  Seveda je takrat, ko voziš nad 3000 obratov tudi poraba temu primerna. 

Ampak avto takrat gre kot mora. 

 

Alex, vozit moraš pri 6.000 obratih! Navzdol pa je praktično linearno z obrati, tako da 3.000 obratov ni neka meja ...

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
Pravkar je Janez007 napisal:

Alex, vozit moraš pri 6.000 obratih! Navzdol pa je praktično linearno z obrati, tako da 3.000 obratov ni neka meja ...

 

image.png

Ne rabiš 6000 obratov. Z 6000 obrati bi šel 200/uro 😉 . Mi tu govorimo o normalnih hitrostih tja do 160/uro. Briga me za te grafe. To sem ugotovil sam na terenu in sigurno drži. Če bi imel tudi ti ta motor in ne baby dinota bi lahko sam preizkusil. 😊

 

pred 52 minutami je ignacij napisal:

No in tukaj je dino bistveno boljši in prijetnejši za vozit, ker ga ne rabiš preganjat v visoke obrate, da se premakne.

Ptemakbe se tudi yugo. Tukaj govorimo io normalni vožnji 150/160 na uro. Vsi atmosferci bolehajo za istim problemom, da so v niskih obratih mrtvi. Zato pa sem napisal, da, se pri 3000 obratih zbudi. In ne rabiš potem dosti nabijat v obrate, ker tukaj začne atmosferci vleči, kot se spodobi. 

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

 

 

Napisano
pred 12 minutami je Alex napisal:

Ne rabiš 6000 obratov. Z 6000 obrati bi šel 200/uro 😉 . Mi tu govorimo o normalnih hitrostih tja do 160/uro. Briga me za te grafe. To sem ugotovil sam na terenu in sigurno drži. Če bi imel tudi ti ta motor in ne baby dinota bi lahko sam preizkusil. 😊

 

Ptemakbe se tudi yugo. Tukaj govorimo io normalni vožnji 150/160 na uro. Vsi atmosferci bolehajo za istim problemom, da so v niskih obratih mrtvi. Zato pa sem napisal, da, se pri 3000 obratih zbudi. In ne rabiš potem dosti nabijat v obrate, ker tukaj začne atmosferci vleči, kot se spodobi. 

 

To je očitno tako, kot pri audiofilih. Verjamejo in slišijo nekaj, kar je tehnično praktično nemogoče.

 

Če velja ta graf tudi za CX-30 X186, potem se avtu moč povečuje praktično sorazmerno z obrati. Pika. Moč pa se rabi za pospeševanje, premagovanje upora (upor raste s kvadratom hitrosti), klance. Če potrebuješ na ravni cesti za enakomerno hitrost 100 km/h moč X, potem rabiš za enakomerno hitrost 150 km/h moč 2,25*X (1,5 *1,5). 

Napisano
pred 15 urami je Bini napisal:

Hotel sem rečt to, da pri CX-30 niso preobremenjene in jih ne zvija. Vsaj slišal še nisem za to, da bi ji komu treslo.... :nevem:

To nima veze. Bedding oz. vleźanje zavor nima veze z preobremnjenostjo ali zmožnostjo.

 

Tudi nove pakne za kolo svetujejo bedd-at. Če pa jih. Je pa odvisno od posameznika. Jaz jih za kolo ne.

pred 19 urami je GregorV napisal:

2, 3X sem moral močneje zavirati, ker so mi skakali na levo stran dvopasovne ceste.

Kot da bi tekmovali, kdo mi bo razbil nov avto. 🙃

Ampak se je vse dobro izteklo.

 

Ne opazim, da bi bilo kaj narobe z zavorami, kaj treslo...

 

LP

 

99% nima kaj bit. Tu je mišljeno bolj 100km/h do 0km/h s polno močjo. Ali pa da bi tak redno na imel tak avtocestne manevre.

Napisano
dne 14. 5. 2025 ob 21:18 je GregorV napisal:

Kaj Mazda uradno predlaga kako pravilno narediti break in motorja...?

Piše to v navodilih?

 

Meni je prodajalec rekel, da ni nič predpisano.

 

Jaz sem jo sicer hotel razvajat 😀 do 1500 km. Morda malo podaljšam.

Mislim pa kaj komplicirate z tem kako in kaj? Meni so ob nakupu novega avta rekli da je ta zadeva z nekim uvajanje do 2000km pase , saj tudi tisti nulti servisi se ne delajo več. Meni je prodajalec rekel vozi ga čisto normalno od prvega dne naprej , saj je v garanciji če bo kaj crknilo naj crkne zdaj.

Napisano

Jst nisem še nobenga vidu, da se po laboratorijih vozi, ko delajo te grafe in navajajo porabe ipd. Vem pa, da konstantna vožnja nad 3000 obratov zna bit nadležna in zgledaš kot en bebček, ki je pozabu prestavit, ko se ti dere mašina v nedogled 😄

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pa če je na izmenično.    Jaz bi rekel da je nekje slaba masa.
    • Vse je v debelini podkožne tolšče.
    • Jaz imam celo leto 24°C v hiši. Plus minus 1°C. Pozimi me pri manj zebe, več je prevroče. Poleti je pa ravno prav, ko je zunaj kakšnih 30°C. Pa še vlago zbijem poleti, ki je glavni problem.   Zdaj že kar malo čakam na kamin, to je super. Ko je zunaj mrzlo pa ogenj gori.
    • A je to resno vprašanje?   Prvo nedvoumno zaprosilo konec februarja 2022, uradno pa mislim, da septembra istega leta. Pred tem pa je Ukrajina še v začetku tega tisočletja, ko je prvič jasno izrazila interes za vključitev, čeprav bi s tem povozila obljubo o evtralnosti, ki jo je v začetku 90-ih dala zako zahodu kot RF.    Tam nekje med 2008 in 2010 je uradno dobila tudi zagotovilo NATA, da bo postala polnopravna članica.  Po tem so Ukrajinci izvolili Janukoviča, ki je bil manj zahodno usmerjen in je držal Ukrajino kot nevtralno državo, do leta 2014, ko bi moral nadaljevati z oblastjo in nevtralno držo Ukrajine pa zahodu to ni bilo všeč in je skupaj z opozicijo izvedel državni udar ter nasilno menjavo oblasti.   Kar je povzročilo, da so v parlament in v koalicijo prišle neonacistične skupine ali stranke, kot je Azovski bataljon in Desni sektor. Pred letom 2022 jih je zahod obravnaval kot skrajnodesničarski teroristični organizaciji, po februarju 2022 pa jih zahod čez noče prekvalificira v desne demokrate. Če ne verjameš pejt preverit kaj so o njih pisali pred letom 2022 recimo Guardian, New York Times, BBC, pa tudi pri nas Delo, Mladina, Dnevnik. Upam, da so članki še vedno dostopni.  Lahko pa si tudi pogledate izjave teh neonacijev, kaj bodo delali z Rusko manjšino in tudi prvi zakoni o prepovedi uporabe ruščine in drugih pravic manjšin je povzročilo posledično zasedbo Krim, kot zaščitni ukrep in tudi kot varovanje večinskega ruskega prebivalstva    Krim itak vemo da je za časa SZ bil del Rusije do leta 1954, ko ga je Hruščov in takratno vodstvo vzelo Rusiji in dodelilo Ukrajinski socialistični republiki kot del praznovanja 300 letnice osvoboditve Ukrajine izpod Poljske nadvlade. Ja takrat je bilo vseeno, čigavo je kej kot je bilo recimo pri nas vseeno za časa juge a meja med Slovenijo poteka na reki Dragonji ali na reki Mirni.   V glavnem, po tem puču se je začela državljanska vojna med Rusko manjšino in Ukrajinsko državo. Nova prozahodna usmeritev oblasti je z zakonom odpravila nevtralnost in spet obudila željo po članstvu v NATU. Nekje v letu 2017 ali 2018 je parlament članstvo v NATU zastavil kot glavni cilj Ukrajinske zunaje politike. Katerega je z vsemi štirimi podpiral tako NATO sam, kot predvsem ZDA. Stoltenbergove izjave kako se nima ukrajina kej pogovarjat s sosedi a bo čalnica al ne pa so ratale tud dodatni kamenčki v mozaiku.    Kaj bi pomenila Ukrajina v NATU z raketami na pragu Rusije je bil tudi en izmed glavnih povodov, za Ruski napada februarja 2022.   Verjetno vam je vsem znano, da se NATU ne more priključiti država, ki je v vojni oziroma nima urejenih odnosov s sosedi. To je namreč en od glavnih kriterijev članstva. Pri ostalih kriterijih se da zamižat pa gredo skozi kot recimo pri tem, da mora bit demokratična država, pa tržno gospodarstvo, pa nadzor civilne sfere nad oboroženimi silami. Če zamižijo na obe oči in ker smatra zahod Rusijo kot manjvredno državo, Ruse pa kot podljudi bi šlo skozi tudi kot pogoj o varovanju človekovih pravic.   Dejansko je torej Rusija bila skoraj prisiljena v intervencijo, ker samo po enem členu pristopnih pogojev bi lahko ustavila Ukrajino pred vstopom v NATO in namestitvijo jedrskega orožja na mejo z Rusijo. Ja verjamem, da se bost nekateri smejali tej izjavi, ampak zadeva ni smešna.   Ne glejte zadeve samo s strani zahoda, ampak glejte zadevo s strani zgodovine, geopolitičnih želja in zahtev. Vpliv, ohranjanja dolarja kot rezervne valute, nadzor nad energenti, ohranjanje NATA kot organizacije, tako da slikajo Rusijo vedno kot nasprotnika in nikoli partnerja pa čeprav je RF na začetku Putinovega vladanja bila pripravljena stopiti v skupno zavezništvo NATA pa so jo odslovili, ker bi NATO izgubil edini smisel obstoja in to je konstanten strah pred Rusijo, kar vidim tudi v izjavah nekaterih tu na forumu.   Drugače pa ja, zahod je v zgodovini vedno hotel razkosati Rusijo še iz časov carske Rusije in kar nekaj vojn in konfliktov in ekpedicijski vdorov je bilo, da bi razkosali ali vsaj razdelili Rusijo. Ja tud ob padcu carske Rusije in oktobrsko revolucijo so poskušali pomagati belim silam proti boljševikom v državljanski vojni ter tako poskušali povzročiti razpad Rusije. Zanimivo branje o tem na tej diplomski nalogi http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/kocar-gal.pdf   In to se vleče praktično do danes pa je medtem Rusija pomagala zaveznikom in ustavila nacistično nemčijo, pa kasneje se je ukinil varšavski pakt in t.i vzhodni blok, pa je razpadla tud Sovjetska Zveza, zahod pa še vedno išče v Rusiji nasprotnika. To pač drži NATO pri življenju pa bi le ta moral ukinit natančno takrat, ko je razpadel Varšavski pakt.   V glavnem še 1x... zgodovina se ni začela februarja 2022, kot se zmotno misli.
    • Jaz imam poleti najraje 21-22°...odvisno,ali kaj delaš,kuhaš,ali polezavaš pred TV...zna biti razlika... Pozimi pa imamo zmeraj na cca.22°. je pa res,da sem tudi pozimi zelo pogosto z kratko majico in nič čez.   Moram pa omeniti taščo...pri starejših je drugače,ker imajo večinoma slabšo cirkulacijo krvi...imajo večinoma raje topleje...tašča ima poleti pogosto na 23-25°...večinoma na 25°...pozimi pa na 23°. Npr. "prijatelj od tašče"k je čist "suhcan in droben",in ima 83 let,ima najraje,da je klima ugasnjena oz. mu je 25° lih komaj za zdržati...pa ima tašča tudi Mitsubishijevo MSZ-LN,ki obrača tok zraka pri hlajenju stran od vira toplote-človeka...pomeni,da nikoli ne piha direkt v ljudi.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.