Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz sem jo pazil, da nisem šel čez 4000rpm do 3000km po nasvetu M. serviserja. So mi pa rekli, da je tako neka elektronska blokada do 2 ali 3000km, ki ščiti motor in se po tistih km sama resetira.Poskusi.... 😉

Napisano
  dne 14. 5. 2025 ob 14:11 je godlike napisal:

1500-2000 po knjigi od vozila.

i20n je je še pisalo med 2000-4000 obrati in če je avtocesta, menjavaj 5/6.

Razširi  

Ja, ampak i20n je turbo, tole pa atmosferc...

Napisano

Je bla tudi Alfa Giulietta 1.4 170KM in Ford Focus 1.5 182KM, pa tega ni pisalo 😉

Napisano (urejeno)

Kaj Mazda uradno predlaga kako pravilno narediti break in motorja...?

Piše to v navodilih?

 

Meni je prodajalec rekel, da ni nič predpisano.

 

Jaz sem jo sicer hotel razvajat 😀 do 1500 km. Morda malo podaljšam.

Popravljeno od GregorV
Napisano
  dne 14. 5. 2025 ob 19:18 je GregorV napisal:

Piše to v navodilih?

Razširi  

Seveda.

 

Angleška....

  dne 14. 5. 2025 ob 14:54 je NevLado napisal:

Ja, ampak i20n je turbo, tole pa atmosferc...

Razširi  

Do not maintain one constant speed, either slow or fast, for a long period of time.

 

Samo za info 😉

Napisano

Zanimivo, nisem vedel, da je to v navodilih.

Seveda pa jih še nisem bral, ker ni časa = se mi tudi ne da. 😁

 

Če Mazda pravi 1k bolj zmerno, potem bo 2k čisto dovolj, potem pa gas do konca in poletimo. 😂

 

Kaj to pomeni:

"Avoid unnecessary hard stops"

?

 

Hvala

 

LP

 

Napisano
  dne 15. 5. 2025 ob 6:38 je GregorV napisal:

Kaj to pomeni:

"Avoid unnecessary hard stops"

Razširi  

Bremzanje na pune.

 

Torej dokler se zavore ne vležejo, lahko s agresijo poškoduješ (kasnejše tresenje, valovitost,...)

Napisano

2, 3X sem moral močneje zavirati, ker so mi skakali na levo stran dvopasovne ceste.

Kot da bi tekmovali, kdo mi bo razbil nov avto. 🙃

Ampak se je vse dobro izteklo.

 

Ne opazim, da bi bilo kaj narobe z zavorami, kaj treslo...

 

LP

 

Napisano

Saj tudi nebo, brez skrbi, ker to ni 6tka...😁😉. 3ke in 30tke imajo bolj zmogljive zavore glede na težo..... :nevem:

  • Všeč 1
  • Haha 4
Napisano (urejeno)
  dne 16. 5. 2025 ob 13:25 je Bini napisal:

Saj tudi nebo, brez skrbi, ker to ni 6tka...😁😉. 3ke in 30tke imajo bolj zmogljive zavore glede na težo..... :nevem:

Razširi  

Niti ne. Od kar sem montiral Textar diske in ploščice na 6-ko,ima 6-ka boljše bremze kot CX30, ki ima original Ate. Ko no čas za menjavo gredo tudi na 30-ko Textar. Potem bodo v redu. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Hotel sem rečt to, da pri CX-30 niso preobremenjene in jih ne zvija. Vsaj slišal še nisem za to, da bi ji komu treslo.... :nevem:

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Napisano
  dne 16. 5. 2025 ob 15:51 je Bini napisal:

Hotel sem rečt to, da pri CX-30 niso preobremenjene in jih ne zvija. Vsaj slišal še nisem za to, da bi ji komu treslo.... :nevem:

Razširi  

To bo verjetno držalo, ker je treba občutno bolj pritisnit za enak efekt.

Napisano
  dne 16. 5. 2025 ob 16:24 je Janez007 napisal:

To bo verjetno držalo, ker je treba občutno bolj pritisnit za enak efekt.

Razširi  

To je samo na začetku... Tudi sam sem imel tak občutek do enih 10Kkm. Potem pozneje pride občutek podoben kot pri 6-ki. Kot sem že napisal, ko bo čas in bom dal gor Textar komplet bo še bolje. 

 

 

Napisano
  dne 16. 5. 2025 ob 16:54 je Alex napisal:

To je samo na začetku... Tudi sam sem imel tak občutek do enih 10Kkm. Potem pozneje pride občutek podoben kot pri 6-ki. Kot sem že napisal, ko bo čas in bom dal gor Textar komplet bo še bolje. 

Razširi  

Ne vem, če bo to držalo. Vozim M3 te generacije in je bremzanje podobno "švoh", pa ima 40.000 km. Je pa  res, da ima že tudi nekoliko zarjavele zadnje diske. Z novo M3 so zboljšali menjalnik- prestavljanje, poslabšali motor in bremze.

Napisano

Ta občutek manjše zavorne moči je predvsem zaradi rekuperacije el. energije,ki polni baterijo, šele pri močnejšem pritisku na pedal v resnici ploščice zavirajo. Tako se tudi ploščice manj obrabijo in so tudi premze manj obremenjene.... :nevem:

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano

Včeraj, ko sem šel v Ljubljano, sem  malo testiral, pri katerih obratih v bistvu ta motor sploh vleče. Do 3000 obratov je bolj tako-tako, ko pa enkrat presežeš 3000 obratov (v šesti brzini govorimo) začne vleči, kot se spodobi. Tudi, ko gas v klancu spustiš in zopet dodaš, še vedno vleče. Ko pa padejo obrati pod 3000 moraš obvezno božati v peto.  Seveda je takrat, ko voziš nad 3000 obratov tudi poraba temu primerna. 

Ampak avto takrat gre kot mora. 

 

 

 

Napisano

No in tukaj je dino bistveno boljši in prijetnejši za vozit, ker ga ne rabiš preganjat v visoke obrate, da se premakne.

Napisano (urejeno)
  dne 17. 5. 2025 ob 5:13 je Alex napisal:

Včeraj, ko sem šel v Ljubljano, sem  malo testiral, pri katerih obratih v bistvu ta motor sploh vleče. Do 3000 obratov je bolj tako-tako, ko pa enkrat presežeš 3000 obratov (v šesti brzini govorimo) začne vleči, kot se spodobi. Tudi, ko gas v klancu spustiš in zopet dodaš, še vedno vleče. Ko pa padejo obrati pod 3000 moraš obvezno božati v peto.  Seveda je takrat, ko voziš nad 3000 obratov tudi poraba temu primerna. 

Ampak avto takrat gre kot mora. 

 

Razširi  

Alex, vozit moraš pri 6.000 obratih! Navzdol pa je praktično linearno z obrati, tako da 3.000 obratov ni neka meja ...

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
  dne 17. 5. 2025 ob 6:03 je Janez007 napisal:

Alex, vozit moraš pri 6.000 obratih! Navzdol pa je praktično linearno z obrati, tako da 3.000 obratov ni neka meja ...

 

image.png

Razširi  

Ne rabiš 6000 obratov. Z 6000 obrati bi šel 200/uro 😉 . Mi tu govorimo o normalnih hitrostih tja do 160/uro. Briga me za te grafe. To sem ugotovil sam na terenu in sigurno drži. Če bi imel tudi ti ta motor in ne baby dinota bi lahko sam preizkusil. 😊

 

  dne 17. 5. 2025 ob 5:16 je ignacij napisal:

No in tukaj je dino bistveno boljši in prijetnejši za vozit, ker ga ne rabiš preganjat v visoke obrate, da se premakne.

Razširi  

Ptemakbe se tudi yugo. Tukaj govorimo io normalni vožnji 150/160 na uro. Vsi atmosferci bolehajo za istim problemom, da so v niskih obratih mrtvi. Zato pa sem napisal, da, se pri 3000 obratih zbudi. In ne rabiš potem dosti nabijat v obrate, ker tukaj začne atmosferci vleči, kot se spodobi. 

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

 

 

Napisano
  dne 17. 5. 2025 ob 6:09 je Alex napisal:

Ne rabiš 6000 obratov. Z 6000 obrati bi šel 200/uro 😉 . Mi tu govorimo o normalnih hitrostih tja do 160/uro. Briga me za te grafe. To sem ugotovil sam na terenu in sigurno drži. Če bi imel tudi ti ta motor in ne baby dinota bi lahko sam preizkusil. 😊

 

Ptemakbe se tudi yugo. Tukaj govorimo io normalni vožnji 150/160 na uro. Vsi atmosferci bolehajo za istim problemom, da so v niskih obratih mrtvi. Zato pa sem napisal, da, se pri 3000 obratih zbudi. In ne rabiš potem dosti nabijat v obrate, ker tukaj začne atmosferci vleči, kot se spodobi. 

Razširi  

 

To je očitno tako, kot pri audiofilih. Verjamejo in slišijo nekaj, kar je tehnično praktično nemogoče.

 

Če velja ta graf tudi za CX-30 X186, potem se avtu moč povečuje praktično sorazmerno z obrati. Pika. Moč pa se rabi za pospeševanje, premagovanje upora (upor raste s kvadratom hitrosti), klance. Če potrebuješ na ravni cesti za enakomerno hitrost 100 km/h moč X, potem rabiš za enakomerno hitrost 150 km/h moč 2,25*X (1,5 *1,5). 

Napisano
  dne 16. 5. 2025 ob 15:51 je Bini napisal:

Hotel sem rečt to, da pri CX-30 niso preobremenjene in jih ne zvija. Vsaj slišal še nisem za to, da bi ji komu treslo.... :nevem:

Razširi  

To nima veze. Bedding oz. vleźanje zavor nima veze z preobremnjenostjo ali zmožnostjo.

 

Tudi nove pakne za kolo svetujejo bedd-at. Če pa jih. Je pa odvisno od posameznika. Jaz jih za kolo ne.

  dne 16. 5. 2025 ob 12:24 je GregorV napisal:

2, 3X sem moral močneje zavirati, ker so mi skakali na levo stran dvopasovne ceste.

Kot da bi tekmovali, kdo mi bo razbil nov avto. 🙃

Ampak se je vse dobro izteklo.

 

Ne opazim, da bi bilo kaj narobe z zavorami, kaj treslo...

 

LP

 

Razširi  

99% nima kaj bit. Tu je mišljeno bolj 100km/h do 0km/h s polno močjo. Ali pa da bi tak redno na imel tak avtocestne manevre.

Napisano
  dne 14. 5. 2025 ob 19:18 je GregorV napisal:

Kaj Mazda uradno predlaga kako pravilno narediti break in motorja...?

Piše to v navodilih?

 

Meni je prodajalec rekel, da ni nič predpisano.

 

Jaz sem jo sicer hotel razvajat 😀 do 1500 km. Morda malo podaljšam.

Razširi  

Mislim pa kaj komplicirate z tem kako in kaj? Meni so ob nakupu novega avta rekli da je ta zadeva z nekim uvajanje do 2000km pase , saj tudi tisti nulti servisi se ne delajo več. Meni je prodajalec rekel vozi ga čisto normalno od prvega dne naprej , saj je v garanciji če bo kaj crknilo naj crkne zdaj.

Napisano

Jst nisem še nobenga vidu, da se po laboratorijih vozi, ko delajo te grafe in navajajo porabe ipd. Vem pa, da konstantna vožnja nad 3000 obratov zna bit nadležna in zgledaš kot en bebček, ki je pozabu prestavit, ko se ti dere mašina v nedogled 😄

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • V članku piše, da avto ni kriv. Ne drži, deloma je oziroma proizvajalec, ki targetira tak tip voznikov. Recimo BMW, se ves čas trudi v reklamah, promocijah razlagat, kako si v tem avtu več od drugih, kako si nad njimi, podzavestno vzbuja agresivno obnašanje oziroma vabi tip voznikov, ki se tako obnašajo. Iščejo take, ki se radi ven mečejo, so radi v centru pozornosti pa četudi z negativnim predznakom. Bom šel še dlje, to so Nemški avtomobili narejeni po nemškem miselnem vzorcu in če poznamo Nemško zgodovino, verjetno tole ni nobeno presenečenje.
    • Kako to misliš, pa sej gre hitreje, le pomoč motorja je do 25km/h pol so pa šunke na vrst. Če maš pa srečo in klanc navzdol... pol pa ne vpraši... takrat je pa vsa moč le v jajcih.
    • V bistvu so čebele od soseda, ampak boljš ne o tem govort in raje pustmo stat. 
    • Mislim, da si vse povedal 😉
    • Mene pa jezi to, da bi morali stručkoti prej vedet kaj je vzrok, ne pa da ti prodajajo zgodbico o jermenu. To je problem že od leta 2019 in nemogoče je, da ne bi vedeli zanj. Če sem si jaz zapomnil pa sploh nimam X motorja in to takrat, ko sem celo želel ta motor kupit v Mazdi 3, teli k majo pa take zadeve na mesečenem nivoju se pa sprenevedajo pa delajo budalo iz stranke. Počas bom začel @Alex verjet, da je res najbolje se izognit pooblaščencem, če je le možno. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.