Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

No, to sem se jaz tudi spraševal in nekaj študiral, če bi na Shell-u par tankov s 100 oktanskim preizkusil. Samo kakor razumem mora pamet motorja potem imeti možnost, da vsake toliko načrtno preizkusi, če bo natočeno gorivo povzročilo klenkanje in prilagodi čas vžigov v zgornji mrtvi legi oz. tam okrog, če hoče imeti pri performansih kaj od tega. Lahko kdo tule potrdi, da se to zgodi kot si zamišljam.

 

Glede aditivov pa tudi mene zanima, če so res toliko boljši v 100 oktanskih mešanicah, kot jih posamezni trgovci tržijo. Je kdo zasledil kakšen test teh goriv?

Napisano

Jaz sem parkrat tankal 100tko pa nič ne opazim, tudi poraba je enaka..... :nevem:

Napisano

Se mi je zdelo da bo kaj takšnega. No, saj pri porabi ni čudežev za pričakovati.

Napisano
pred 8 urami je Boss napisal:

 

To ni nihče rekel, da moraš. Govorimo samo o tem, da lahko. Itak se pa vsak sam odloča a je to kej pripomoglo al je bolj placebo efekt.


Pomoje je to podobno placebo efekt, kot ta, da je gorivo pri enem ponudniku boljše kot pri drugem in da lahko narediš full več kilometrov… ;) 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Pred eno uro je Jest napisal:


Pomoje je to podobno placebo efekt, kot ta, da je gorivo pri enem ponudniku boljše kot pri drugem in da lahko narediš full več kilometrov… ;) 

Niso vsa goriva enaka. Predvsem so pomembni dodatki, ki so v gorivu. Nekateri, recimo naftarji v državni lasti, dajejo noter take bolj poceni dodatke, drugi, resni ponudniki goriv pa boljše. Zato pa ugledne svetovne avtomobilske znamke prisegajo in svetujejo tankanje najboljših goriv in ne takih, ki so v državni lasti, katera vedno protestirajo, kako bodo obubožali, če jim bo država nagajala z reguliranimi cenami goriva. 😉

 

 

Napisano

Jaz ga nalijem vsake toliko. Včas imam celo občutek, da z nižjih obratov lepš potegne. Lahko, da je placebo. Sigurno pa porajtam bolj miren tek motorja, ko priletim z avtoceste in stojim na semaforju na minimalnih obratih. Poraba naj bi tudi bila mogoče minimalno manjša, ampak je žal ne spremljam in ne resetiram dovolj pogosto.

Napisano

Vse to bi se uradno dalo do potankosti izmerit, samo nihče nima jajca za kaj takega..... :nevem:

Jaz osebno mislim, da je sigurno 100tka boljša kot 95 ampak cena ne opraviči tiso malo več kvalitete! Še jaz, ko imam - 10cent na liter popusta jo več ne tankam, no na vsakih 5000km,da mogoče kaj spuca po motorju pa še to samo, če grem v kosu veliko km skupaj.... 👌😉

Napisano (urejeno)

Še to..

Nisem seznanjem z kvaliteto goriva pri nas. Katero gorivo je najboljše? Kaj vi tankate?

LP

 

Popravljeno od GregorV
Napisano
pred 5 minutami je GregorV napisal:

Še to..

Nisem seznanjem z kvaliteto goriva pri nas. Katero gorivo je najboljše? Kaj vi tankate?

LP

 

 

Navadil sem se tankati na Molovih bencinskih servisih, saj edini ponujajo bencin E10, ki ga Schuster (eden izmed nemških zastopnikov za mazdo) priporoča za motorje X.

  • Všeč 1
  • Začuden 1

1568864.png

Napisano

Tukaj lepo razloži (sicer v nemščini) ... ali je res bolje tankati premium gorivo ali ne ...

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 11 urami je Agerg napisal:

No, to sem se jaz tudi spraševal in nekaj študiral, če bi na Shell-u par tankov s 100 oktanskim preizkusil. Samo kakor razumem mora pamet motorja potem imeti možnost, da vsake toliko načrtno preizkusi, če bo natočeno gorivo povzročilo klenkanje in prilagodi čas vžigov v zgornji mrtvi legi oz. tam okrog, če hoče imeti pri performansih kaj od tega. Lahko kdo tule potrdi, da se to zgodi kot si zamišljam.

 

Glede aditivov pa tudi mene zanima, če so res toliko boljši v 100 oktanskih mešanicah, kot jih posamezni trgovci tržijo. Je kdo zasledil kakšen test teh goriv?

 

V tem videu, ki ga je @Jest objavil, je Bloch z maketo lepo razložil, da motorji, ki imajo senzorje za zaznavanje odpornosti bencina na klenkanje, prilagodijo čas vžiga bencina. Če povzamem, čim nižje je oktansko število bencina, tem manj je ta bencin odporen na klenjkanje motorja, ker se prej samovžge, in obratno čim višje je oktansko število bencina, tem bolj je ta bencin odporen na klenkanje, ker se kasneje samovžge. Bencin 95 E10 je tudi bolj odporen zaradi višje vsebnosti bioetanola. Glede dodatkov pa Bloch pravi, da je težko izmeriti vpliv takšnega goriva na trajnost motorja, ker na to vplivajo različni dejavniki, da pa je ADAC ugotovil, da takšna dizelska goriva povečajo zmogljivost dizelskih motorjev za 3 do 5 %, pri bencinskih motorjih pa je ta razlika pri zmogljivosti zelo majhna.

 

A kdo ve, če ima mazda cx-30 senzorje za zaznavanje goriva in posledično prilagajanje vžiga goriva v motorju?

1568864.png

Napisano
pred 3 urami je GregorV napisal:

Še to..

Nisem seznanjem z kvaliteto goriva pri nas. Katero gorivo je najboljše? Kaj vi tankate?

LP

 

Če je le mogoče, pri nas Shell, v tujini pa Esso. 

 

 

Napisano
pred 3 urami je Justus napisal:

 

Navadil sem se tankati na Molovih bencinskih servisih, saj edini ponujajo bencin E10, ki ga Schuster (eden izmed nemških zastopnikov za mazdo) priporoča za motorje X.

Na splošno višja vsebnost etanola v E10 pomeni:

–Rahlo zmanjšanje porabe goriva: Etanol ima nižjo energijsko gostoto, zato boste morda opazili manjšo porabo. 
–Potencialna nevarnost korozije, nekatera starejša tesnila na starejših motorjih (dino) , tesnila in kovinski deli ne prenašajo dobro etanola, kar povzroča obrabo.
– Okoljska spodbuda:

več obnovljivega etanola pomeni manjšo odvisnost od čistega fosilnega bencina. Eko.

 

Tako, da ja. Novejšim x motorjem, ki so tehnično bolj dodelani, prija gorivo E10=10% dodanega etanola. Dinotom pa bolj E5. 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano

Ne razumem. Kako lahko nižja energijska gostota rezultira v nižji porabi?

Napisano
pred 34 minutami je Agerg napisal:

Ne razumem. Kako lahko nižja energijska gostota rezultira v nižji porabi?

 

To se jest tud sprasujem

Napisano
pred 50 minutami je Agerg napisal:

Ne razumem. Kako lahko nižja energijska gostota rezultira v nižji porabi?

Sem se zmotil. 😇Tezultira višjo porabo. 

Na splošno E10 nima nobene prednosti pred E5 razen tega, da kao šparamo na predelavo nafte. Na nizozemskem celo priporočajo točenje super benzina, če nimajo na voljo E5 benzina.Ta  ima manj etanola. 

Tako,da jaz ostajam na Shellu, kjer je še vedno E5. 

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Na splošno višja vsebnost etanola v E10 pomeni:

–Rahlo zmanjšanje porabe goriva: Etanol ima nižjo energijsko gostoto, zato boste morda opazili manjšo porabo. 
–Potencialna nevarnost korozije, nekatera starejša tesnila na starejših motorjih (dino) , tesnila in kovinski deli ne prenašajo dobro etanola, kar povzroča obrabo.
– Okoljska spodbuda:

več obnovljivega etanola pomeni manjšo odvisnost od čistega fosilnega bencina. Eko.

 

Tako, da ja. Novejšim x motorjem, ki so tehnično bolj dodelani, prija gorivo E10=10% dodanega etanola. Dinotom pa bolj E5. 


 

Noja… v tistem videu Bloch lepo razlozi, da je dodanega DO 10% etanola… nikoli pa ne veš, in se tudi takšno gorivo z dodanim malo nad 5% etanola prodaja kot E10… in v bistvu lahko tankas enako, kot ce bi tankal E5… 

 

Je pa vsaj v nemciji E10 malce cenejši od E5…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 7 urami je Justus napisal:

 

V tem videu, ki ga je @Jest objavil, je Bloch z maketo lepo razložil, da motorji, ki imajo senzorje za zaznavanje odpornosti bencina na klenkanje, prilagodijo čas vžiga bencina. Če povzamem, čim nižje je oktansko število bencina, tem manj je ta bencin odporen na klenjkanje motorja, ker se prej samovžge, in obratno čim višje je oktansko število bencina, tem bolj je ta bencin odporen na klenkanje, ker se kasneje samovžge. Bencin 95 E10 je tudi bolj odporen zaradi višje vsebnosti bioetanola. Glede dodatkov pa Bloch pravi, da je težko izmeriti vpliv takšnega goriva na trajnost motorja, ker na to vplivajo različni dejavniki, da pa je ADAC ugotovil, da takšna dizelska goriva povečajo zmogljivost dizelskih motorjev za 3 do 5 %, pri bencinskih motorjih pa je ta razlika pri zmogljivosti zelo majhna.

 

A kdo ve, če ima mazda cx-30 senzorje za zaznavanje goriva in posledično prilagajanje vžiga goriva v motorju?

Kolikor jaz vem imajo X motorji več senzorjev, ker ima kontroliran vžig goriva zaradi posebne konstrukcije motorja itd... 

Meni se ne pozna bilo kaj tankam pri nas (MOL, INA, PETROL, AGIP, SHEL) 

Jaz večinoma tankam Mol, ker imam popust, sem pa tudi vse zgoraj naštete in nisem opazil razlike..... :nevem:

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 9 urami je Jest napisal:

Tukaj lepo razloži (sicer v nemščini) ... ali je res bolje tankati premium gorivo ali ne ...

 

 

 

Maš v angleščini, kot track 2 za vse tiste, ki jim je angleščina bližje kot nemščina.

33112_1.png

Napisano
pred 52 minutami je Boss napisal:

 

Maš v angleščini, kot track 2 za vse tiste, ki jim je angleščina bližje kot nemščina.

Kaj pa za nas tiste, ki ne maramo ne amerosov ne 4. rajha?🤔

 

 

Napisano
pred 26 minutami je samSimon napisal:

 evo ti

Cirilica!?? 😳 Vodkarji? 

 

 

Napisano

Če ti nič ni prav, si sam poišči prave informacije… ajaaaa… prave informacije so itak tiste, v katere si ti sveto prepričan ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
dne 9. 7. 2025 ob 19:52 je Alex napisal:

aj pa za nas tiste, ki ne maramo ne amerosov ne 4. rajha?🤔

 

Lohk daš na "mute" pa samo gibljive sličice gledaš.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Da malo obudim temo. 

Neverjetno a resnično. Moj avto ima v notranjosti "črička". In ta postaja malo nadležen…🥲

Moje izostreno uho ga je lociralo v sredinskem predalu, bolj natančno naslonu za roke.  Morda se motim, ampak se mi zdi, da se pokrov na levi strani ne prilega vredu na spodnji del (predal). 😀

Lahko kaj sam naredim oz. je to za servis, reklamacijo, glede na to da je avto skoraj nov?

Lahko tudi posnamem, samo na mestu, med vožnjo se ne uporablja telefona. 😉

Hvala

LP

Popravljeno od GregorV

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ok ampak te obtožbe @Alex in @Bini so pa malo brezpredmetne.
    • In potem imaš na drugi strani Fiat, pa dobiš rezervne dele za 30 let stare avte - ki so še v redni uporabi...
    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.