Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je Valh napisal:

Javljam se, da sem srečno prevozil svojih prvih 1.000 kilometrov s svojim dinozavrčkom.

 

Kaj naj rečem?

 

Super zadevca, ampak to že veste 🙂 

 

Torej v bisvu, je zdaj že 1.300 km na števcu, poraba je točno 7,5 l na 100 kilometrov, raćunalnik sicer kaže 7,2l, ampak nisem še uspel odpret navodil in ne vem točno kaj misli, s tistimi tabelcami. Mi je pa prodajalec rekel, da bo prvih nekaj tankov, poraba višja kot potem, ko se motor ulaufa.

 

Se še držim uvajanja in se trudim, da ne grem preko 3.000 obratov, ampak ne vozim nekaj preveč šparovno sicer. Si rad privoščim kak nizek štart na semaforjih 🙂  Motor deluje kot bi mel precej več konjev kot  140. Sploh pri speljevanju in nizkih hitrostih. Kolega je mesec pred mano vzel Cx-5 s 165 konjskim 2.0 motorjem. No, ni primerjave. Cx-5 je res upokojensko zaspan.  Baby dino je bisvteno, ampak res bistveno hitrejši bolj odziven, čeprav ima celih 25 konjičev manj na papirju.

 

Sem pa opazil, kot je omenil že @Alex, je lahko pri višjih hitrostih, posebej na vrhiškem klancu,  malce problematična kar se tiče pridobivanja histrosti nad 130 kmh, ker avto pridobiva hitrost precej počasi. Je pa po drugi stani, vožnja na regionalki pravcati užitek. Nad avtom in voznimi lastnostmi sem navdušen, po pravici povedano, je kar malce težko  stopit iz njega po zaključku vožnje. 

 

Imam pa par vprašanj:

 

1. Ročni menjalnik je odličen, edino včasih gre mal trše v trejto brzino, a je to zato ker je avto še nov?

 

2. Mogoče se motim in sem preveč pikolovski, ampak opažam malce glasnejše brnenje ob vžigu. Tega pri testnih avtih, kolikor se spomnem, ni bilo. 

 

3. Avtomatska vrata prtljažnika. Nisem še pogruntal kako naj bi se odpirala. Če sem v avtu in stiskam gumb, se odprejo samo, če je motor ugasnjen, kar zna bit nadležno. Če je kontakt oz. če je motor laufa, se nočejo odpret. Kako je s tem? Sem iskal v nastavitvah, pa ni.

Lepo, da si zadovoljen z avtom.👍 Lepo si opisal in pošteno vse skupaj. Ja, to v klancih je pa zasluga atmosfera brez turbine. Se boš že navadil, ko se uteče, ga boš nabil v višje obrate pa bo. 

1. Ročni menjalnik se bo ulaufal. 

2.Najbrž je tako pri novem baby

dinotu. 

3. Če hočeš odpreti havbo iz avta, medtem ko je motor prižgan, mora bit menjalnik obvezno v foli in - ročna bremza aktivirana. 

 

 

 

 

 

Napisano

Ej...lepo opisano  👍👍👍 ...Alex ti je že vse odgovoril 😁samo uživaj maximalno v vožnji  😉 gassss da se motor ulaufa .

Zoom zoom 😉👌👍

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

mora bit menjalnik obvezno v foli in


A to pomeni, da mora biti v “leru” oz. po slovensko: v prostem teku? ;)

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 43 minutami je Jest napisal:


A to pomeni, da mora biti v “leru” oz. po slovensko: v prostem teku? ;)

 

Ja. 😊

 

 

Napisano
pred 16 urami je Valh napisal:

Javljam se, da sem srečno prevozil svojih prvih 1.000 kilometrov s svojim dinozavrčkom.

 

Kaj naj rečem?

 

Super zadevca, ampak to že veste 🙂 

 

Torej v bisvu, je zdaj že 1.300 km na števcu, poraba je točno 7,5 l na 100 kilometrov, raćunalnik sicer kaže 7,2l, ampak nisem še uspel odpret navodil in ne vem točno kaj misli, s tistimi tabelcami. Mi je pa prodajalec rekel, da bo prvih nekaj tankov, poraba višja kot potem, ko se motor ulaufa.

 

Se še držim uvajanja in se trudim, da ne grem preko 3.000 obratov, ampak ne vozim nekaj preveč šparovno sicer. Si rad privoščim kak nizek štart na semaforjih 🙂  Motor deluje kot bi mel precej več konjev kot  140. Sploh pri speljevanju in nizkih hitrostih. Kolega je mesec pred mano vzel Cx-5 s 165 konjskim 2.0 motorjem. No, ni primerjave. Cx-5 je res upokojensko zaspan.  Baby dino je bisvteno, ampak res bistveno hitrejši bolj odziven, čeprav ima celih 25 konjičev manj na papirju.

 

Sem pa opazil, kot je omenil že @Alex, je lahko pri višjih hitrostih, posebej na vrhiškem klancu,  malce problematična kar se tiče pridobivanja histrosti nad 130 kmh, ker avto pridobiva hitrost precej počasi. Je pa po drugi stani, vožnja na regionalki pravcati užitek. Nad avtom in voznimi lastnostmi sem navdušen, po pravici povedano, je kar malce težko  stopit iz njega po zaključku vožnje. 

 

Imam pa par vprašanj:

 

1. Ročni menjalnik je odličen, edino včasih gre mal trše v trejto brzino, a je to zato ker je avto še nov?

 

2. Mogoče se motim in sem preveč pikolovski, ampak opažam malce glasnejše brnenje ob vžigu. Tega pri testnih avtih, kolikor se spomnem, ni bilo. 

 

3. Avtomatska vrata prtljažnika. Nisem še pogruntal kako naj bi se odpirala. Če sem v avtu in stiskam gumb, se odprejo samo, če je motor ugasnjen, kar zna bit nadležno. Če je kontakt oz. če je motor laufa, se nočejo odpret. Kako je s tem? Sem iskal v nastavitvah, pa ni.


Srečno vožnjo še naprej in uživaj v njej... 🤗😉:zoom-zoom:

Napisano
pred 10 urami je Valh napisal:

2. Mogoče se motim in sem preveč pikolovski, ampak opažam malce glasnejše brnenje ob vžigu. Tega pri testnih avtih, kolikor se spomnem, ni bilo. 

To je klasika pri mazdi, prvih 5-15 sek nabije obrate, da se delovna temperatura dvigne, nato jih spusti. Ta čas je malo bolj glasen in je priporočeno počakati da izvede ta proces, nato pa spelješ.

Napisano
pred 21 urami je Valh napisal:

1. Ročni menjalnik je odličen, edino včasih gre mal trše v trejto brzino, a je to zato ker je avto še nov?

Meni je na Mazdi2 štekal občasno rikverc. To se ni nikoli uleglo. Upam, da se tebi porihta. 🙂

pred 21 urami je Valh napisal:

Se še držim uvajanja in se trudim, da ne grem preko 3.000 obratov, ampak ne vozim nekaj preveč šparovno sicer.

Meni je pisalo med 2 in 4 tisoč. Sem celo bral nekje, da mu lahko škodijo nizki obrati na uvajanju enako kot bi mu previsoki.

Napisano (urejeno)

Ekola. Obalna sekcija mazdašev,Gelipter,etcho in moja malenkost, ljubitelji x 186 motorja, smo se  danes zbrali, da skupaj stestiramo novo cx 30 z mini dinotom. 

Na žalost (ali srečo) smo dobili na voljo popolnoma novo cx30 z ročnim menjalnikom, z prevoženimi 76,7 kilometri (bilo bi zanimivo testirati z avtomatskim menjalnikom). 

Ob prevzemu je bila na števcu povprečna poraba 7,6 l/100. Ok, to itak ni bila realna poraba. Oprema je bila neka srednja, brez usna in ostalega. Aja, bila je v rdeči barvi. 😊

Prvi je sedel za volan Gelipter. Resetitali smo porabo in štartali. Rekel je, da je volan "ful lažji na občutku". Ker je avto skakal po avtocesti kot zajec sem sam preveril, kolikšen je tlak v pnevmatikah.

Spredaj je bil 3,7 bar, zadaj 3,5 bar. 😳😳 Wtf?? 

Na žalost je deževalo in ceste so bile spolzke. Gume so bile Toyo. Najprej ga je Gelipter malo "pognal" po hitri cesti. 

Nato smo zavili proti Piranu, da smo spotoma pobrali še Etcho-ta. 

Na pol poti je bila poraba 7,6l /100.Vmes je Gelipter števec Resetitali in do Belega križa je poraba padla na 6,3 l/100 (vožnja strogo po omejitvah-regionalka). Nato je z vožnjo nadaljeval etcho. Na prvi "črpalki smo napolnili tlak na 2,5 bar. No, sedaj se je avto obnašal normalno. Etcho-ja smo pustili doma in nadaljevali proti Kopru. Tokrat sem avto vozil sam. Do Kopra je poraba narasla na 7,6l /100. Resda,sem  ga precej priganjal po izolski obvoznici. 😄

Do jakega zaključka smo prišli vsi trije? 

 

1. Da je motor mini dinota  bolj glasen kot x186 (še posebaj, ko ga daš na obrate). Pazili smo, da ga ne nabijamo preko 3000 obratov. 😇

 

2. Da v nižjih obratih (nekje do 2000) nekako lepše povleče. To se lepo čuti, ko voziš recimo v četrti, v nizki obratih in dodaš gas. Mini dinotu uspe z manj napora pospešit. 

 

3. V prvi prestavi gre x186 precej  bolje ( ali je drugačno razmerje v menjalniku ali ima pa mini dino blokado). 

 

4. X186 pije kak liter manj( ok, mini dino ni ulaufan) 

 

5.V klanec gresta približno enako. Razlika je ta, da mini dino, ko mu padejo obrati in preden menjaš v nižji prestavo, začne bolj "bobneti* kot x186. 

 

6. Vožnja v obeh je enako tiha pri večjih hitrostih. 

 

Zaključek. Ali bi ga imel? Neke velike razlike v vožnji ni. Ne bi ga pa zamenjal za x 186 motor, ker je vseeno nekaj razlike v porabi v korist x186. No, če ne bi bilo druge izbire, bi preživel tudi z mini dinotom. 😊

Z ročnim menjalnikom, seveda. 😉

 

IMG_20250729_092319.jpg

IMG_20250729_092324.jpg

 

IMG_20250729_094917.jpg

Popravljeno od Alex
  • Všeč 9
  • Hvala 1

 

 

Napisano

V bistvu kar pričakovano. Ampak 3,5 bara ... ufff,,, razen, če s tem preprečujejo, da bi se gume deformirale predno pride do kupcev. 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano
pred 6 minutami je ignacij napisal:

No @Alex všeč mi je, da si bil precej objektiven. Sedaj si samo še odgovori na vprašanje ali bi dal 2k več za x186?

Resnično bi dal. 😊 Če bi bil pa samo baby dino na razpolago, bi ga seveda kupil. Moram poudariti še to, da smo vsi trije "preizkuševalci" strojne smeri, tako, da se nekaj razumemo na tehniko. In nam je všeč odštekana-drugačna tehnika pri x motorju. Seveda ostaja pri vseh atmosferci manjko navora. Pri vsakdanji vožnji tega ni opaziti. 

pred 9 minutami je Boss napisal:

V bistvu kar pričakovano. Ampak 3,5 bara ... ufff,,, razen, če s tem preprečujejo, da bi se gume deformirale predno pride do kupcev. 

Tudi nam ni bilo hasno, kaj se gredo s takim tlakom. Kaj takega nismo še nikoli videli. Pa to je bilo trdo, kot bo vozil z tistimi polnimi gumami. Tudi ta zaposleni na avto plus, ki nam je odstopil avto, ni mogel razumeti, kako niso tega opazili ob prevzemu avta. 🤔

 

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano

E..ja končno smo dobili to cx30  2.5 benzin motor mini Dino ...na  Test 😉

Ja  ...itak je vse dobro opisal Alex lahko samo še dodam da res ta motor vleče malo boljše v nizkih obratih kot naš x motor ...drugo isto 😁 tudi lega na cesti se mi zdi drugačna  kot jo imaš naš x motor .za kaj več  bi morali  imet avto saj 1dan ....to je to 😁 Ja še to zelo mi je všeč da so dali tudi menu v SLO na velikem Ekranu ...res so rabli  ...🤣

Pa lp zoom zoom 😁

  • Všeč 7
  • Hvala 1
Napisano
pred 2 minutama je Gelipter napisal:

E..ja končno smo dobili to cx30  2.5 benzin motor mini Dino ...na  Test 😉

Ja  ...itak je vse dobro opisal Alex lahko samo še dodam da res ta motor vleče malo boljše v nizkih obratih kot naš x motor ...drugo isto 😁 tudi lega na cesti se mi zdi drugačna  kot jo imaš naš x motor .za kaj več  bi morali  imet avto saj 1dan ....to je to 😁 Ja še to zelo mi je všeč da so dali tudi menu v SLO na velikem Ekranu ...res so rabli  ...🤣

Pa lp zoom zoom 😁

Ja, pa tudi to, da je ekran nekaj večji, se mi zdi. Ja, lahko bi bil meni v slovenščini. Saj je omenil tvoj kolega na avto plus, da če bo (ko bo) na razpolago meni v slovenščini tudi za naše cx30, da bo vpoklic. Vsaj meni se je zdelo, da naj bi enkrat bil, ker naj bi bila takšna direktiva. 🤔

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Alex napisal:

Ja, pa tudi to, da je ekran nekaj večji, se mi zdi. Ja, lahko bi bil meni v slovenščini. Saj je omenil tvoj kolega na avto plus, da če bo (ko bo) na razpolago meni v slovenščini tudi za naše cx30, da bo vpoklic. Vsaj meni se je zdelo, da naj bi enkrat bil, ker naj bi bila takšna direktiva. 🤔

Res je ...upamo da vpoklic in da dajo še nam menu v slo 😉👍👍👍

Napisano
pred 23 minutami je Alex napisal:

Ja, pa tudi to, da je ekran nekaj večji, se mi zdi. Ja, lahko bi bil meni v slovenščini. Saj je omenil tvoj kolega na avto plus, da če bo (ko bo) na razpolago meni v slovenščini tudi za naše cx30, da bo vpoklic. Vsaj meni se je zdelo, da naj bi enkrat bil, ker naj bi bila takšna direktiva. 🤔


Ne bo nikoli v slovenscini… sem ze jaz spraseval v MMSu, ko so se zacele pojavljati nove trojke in CX-30 s slovenskim infotainmentom… Zal je tako pri vecini proizvajalcev avtomobilov… Kar dobis ob nakupu, ostane za vedno… Nadgradnje so samo za kaksne popravke obstojecih funkcij… skoraj nikoli pa ni novih zadev… Izjema je Tesla, kjer pa so novosti redno vsako cetrletje… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Pravkar je Jest napisal:


Ne bo nikoli v slovenscini… sem ze jaz spraseval v MMSu, ko so se zacele pojavljati nove trojke in CX-30 s slovenskim infotainmentom… Zal je tako pri vecini proizvajalcev avtomobilov… Kar dobis ob nakupu, ostane za vedno… Nadgradnje so samo za kaksne popravke obstojecih funkcij… skoraj nikoli pa ni novih zadev… Izjema je Tesla, kjer pa so novosti redno vsako cetrletje… 

Uf, potem nič. Bo potrebno tako uporabljati še naprej. 

 

 

Napisano
pred 2 urama je Gelipter napisal:

samo še dodam da res ta motor vleče malo boljše v nizkih obratih kot naš x motor ...drugo isto

 

Sicer nisem imel priložnosti ga vleči na obrate, ampak po mojem od 3.000 obratov navzgor vleče boljše x motor. Kot prvo, krivulja navora se izenači z dinotom, kot drugo 46 konjev plusa pri višjih obratih se pozna. Teža avta je praktično enaka pri obeh.

Tudi jaz bi dodal 2k razlike, če bi izbiral.

Napisano
pred 1 minuto je etcho napisal:

 

Sicer nisem imel priložnosti ga vleči na obrate, ampak po mojem od 3.000 obratov navzgor vleče boljše x motor. Kot prvo, krivulja navora se izenači z dinotom, kot drugo 46 konjev plusa pri višjih obratih se pozna. Teža avta je praktično enaka pri obeh.

Tudi jaz bi dodal 2k razlike, če bi izbiral.

Se pozna. Sva ga malo "poterala" v obrate in tam se pozna res razlika. Ko se dino "ustavi ", x motor še vedno vleče. Ko štartaš iz mesta, prva prestava v x motorju veliko lepše vleče, če nabiješ obrate. 

Se pravi, nizki vrtljaji =mini dino, visoki = x motor. 

 

 

Napisano (urejeno)

Jp, to tudi jaz opazim razliko med g140 in g194. Za obrate do 3k, je boljsi g140, nad 3k se pa g194 odpre. Za novo CX5 bo to prešvoh.

Popravljeno od ignacij
Napisano

Evo tako nekako bo izgledal nova  Mazda CX30 hibrid z novim Z motorjem  ..razen če ne bojo kaj spremenili kasneje ...😉😁😁

Screenshot_20250729_202102_Facebook.jpg

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano
pred 42 minutami je Gelipter napisal:

Evo tako nekako bo izgledal nova  Mazda CX30 hibrid z novim Z motorjem  ..razen če ne bojo kaj spremenili kasneje ...😉😁😁

 

 

Prjatu, ni vsaka AI fotka na netu končni dizajn :) 

Podpis.png

 

Napisano
pred 54 minutami je g.Wankel napisal:

 

Prjatu, ni vsaka AI fotka na netu končni dizajn :) 

Ja ...to je res 👍 na konči izdelek bo treba še počakat ...verjetnooo 😁

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.