E10 je bil.
Petrol je edini, ki je še imel strogo E5.
100tka me boli, ker je grdo dražja. In mislim, da jo bom na Molu najceneje dobil. Sploh če kartico podelim okoli, da nas bo več imelo korist.
Zdravo.
Bom kar v tole temo napisal, lahko pa odgovori tudi kdo drug kot dr. Pelko, če slučajno ve odgovor.
Na svoji Mazdi 6 sem naredil delno generalko motorja (menjava batnih obročkov, ojničnih ležajev, teflonov,....).
Sedaj ko sem vse skupaj sestavil nazaj skupaj mi avto vžge, vendar po sekundi ali dveh ugasne. Če mu dodam plin ne ugasne, vendar slišim pokanje (misfire).
Preveril sem položaj senzorja pri jermenici na glavni gredi, ki je bil napačen in sem ga potem prestavil tako, da je pri zgornjem položaju prvega bata na sredini 20 zoba na jermenici. Vendar avto še vedno ugasne takoj po zagonu.
Sam nimam več idej kaj bi lahko bilo. Sem še klical kolega, ki bo lahko v ponedeljek popoldan na avto priklopil računalnik, da vidim če bo kakšne napake izpisal.
Sam imam en star OBD BT adapter, ki pa mi pri povezavi z aplikacijo Torque javlja napako in mi je danes prvič prebral napako, ki pa je bila vezana na senzor stopalke za plin.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.