Skoči na vsebino

Kaj kupiti? Mazda CX-30 ali Ford Focus ST?


Priporočeno sporočilo

pred 5 urami je Bini napisal:

Glede lepote se tako ve, glede zanesljivosti in kvalitrte tudi, glede cene prav tako, če pa hočeš dodati vsake toliko časa še kaj v proračun je pa izbira Ford.... 👍😉

Ford ni SUV/CUV.

Osebno je imel Ford do 50k km majn težav kot M2.

Pri M2 so se reže za ventilacijo same zapirale med vožnjo, ko je bilo mrzlo. Za to ne vem zakaj bi bila Mazdaj boljše kvalitete.

 

Samo osebne izkušnje, nič baba čula - baba rekla.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je godlike napisal:

Ford ni SUV/CUV.

Osebno je imel Ford do 50k km majn težav kot M2.

Pri M2 so se reže za ventilacijo same zapirale med vožnjo, ko je bilo mrzlo. Za to ne vem zakaj bi bila Mazdaj boljše kvalitete.

 

Samo osebne izkušnje, nič baba čula - baba rekla.

Tvoja Mazda 2 je bila iz spodnjega konca Mazdine ponudbe in morda celo se iz Eu proizvodnje. Vecje Mazde smo vseeno malo drugace narejene. 
 

je pa res da stalno lahko dobis ponedeljkov avto

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
  • Ljubim 1

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Made in Japan. Top nivo Mazde 2.

 

Ni ti mogla ESP enota crknit, če si imel standard rang. Samo 1.5 103KM je imela ESP 😉

 

Ampak ja 2010 in 2024 se je kvaliteta spremenila, v kero smer, pa ne morem rečt.

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 urami je Slivka napisal:

Emm, v čigav proračun?

Državni proračun, policaje sem imel v mislih, ker se bo malo hitreje peljal s tem RS-om.... 👍😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 urami je godlike napisal:

Made in Japan. Top nivo Mazde 2.

 

Ni ti mogla ESP enota crknit, če si imel standard rang. Samo 1.5 103KM je imela ESP 😉

 

Ampak ja 2010 in 2024 se je kvaliteta spremenila, v kero smer, pa ne morem rečt.

Primerjaj M 2ko s Fiesto... :nevem:

Focusa pa s M3ko.... 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Težko, ker si omenjenih zadev nisem lastil.

 

Lahko pa povem, da je M2 (DE) imela isto podvozje kot Fiesta in da je na vseh delih (razen mašine) pisalo FoMoCo. Edino 1.5 mašina je bila Mazdina, manj močne so bile Fordove. To je vse kar lahko primerjam.

Tudi M3 si ne lastim, žal samo Focusa.

Glede na forum debate, pa lahko objektino rečem, da Mazdini dizli niso nič bolj kvalitetni kot Fordovi bencinci. 🤐

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je godlike napisal:

Težko, ker si omenjenih zadev nisem lastil.

 

Lahko pa povem, da je M2 (DE) imela isto podvozje kot Fiesta in da je na vseh delih (razen mašine) pisalo FoMoCo. Edino 1.5 mašina je bila Mazdina, manj močne so bile Fordove. To je vse kar lahko primerjam.

Tudi M3 si ne lastim, žal samo Focusa.

Glede na forum debate, pa lahko objektino rečem, da Mazdini dizli niso nič bolj kvalitetni kot Fordovi bencinci. 🤐

Drži, sploh pa zadnje, ampak govora je o bencincih.... 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vse poste od @DINAMIK sem prebral. Pravi da razmišlja o Focusu ST ali o CX-30.

Za Focusa vemo, da je ST ukinjen, tako da je lahko samo bencin. Za Mazdo pa ni povedal kateri ageegat gleda. Razen če so dizli na CX-30 ukinjeni, ker ne spremljam redno ponudbe?

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je 4 cilinder, če se ne motim?

 

Ta ima moker zobati jermen. Mašina je ok, če se res pazi na menjave olja. Če se dela na intervale 30k, lahko pri mestni vožnji začne razpadat.

Ko ti kosi pridejo na oljno črpalko ali pa v turbino je konkretna škoda. Za to ima MK4 1.5 (3cl) verigo in inteligetni senzor izrabe olja.

 

Sem gledal nemce, ki so rekli, da z redno menjavo je mašina super.

 

Pozanimaj se ali ima res jermen (tu nisem prepričan, če celo na koncu niso imeli verige) in kdaj je bil menjan. Če je bil menjan, karter dol potegnit in pogledat če so kosi jermena noter. Potem pač delaš fluš.

Drugače pa takoj jermen menjat.

 

Če je po čudežu veriga teh skrbi ne boš imel.

 

Potem je še klasika vse sodobnih mašin: carbon buildup. Ampak to je pri vseh znamkah.

 

Meni po obliki zunaj in znotraj ti niso sedli, ampak okus je relativen.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uradno je na mojem 2 leti ali 30k km.

Javi pa mi med 16-17k prevoženih, to je ca. 5% intervala še, ne grem do 0%. Po barvi olja je še ok.

Saj sedaj se konča jamstvo in bo prešel na moje servisiranje.

 

Alfo sem na 14k menjaval in je bilo črno. Seveda pa potem imel težave z garežem in multiair enoti. Uradni interval 30k, kasneje spuščen na 15k.

 

Tudi na m2 je bilo leta črno na 5-6k. Moj interval je bil potem na 7k, ko sem uspel to ven oprat.

 

Dopade se mi inteligetni interval, ker računa glede na zlorabo avta. Mestne vožnje in agilna vožnja je velika razlika proti 130 na AC.

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolega ima novega mercedesa in ima interval na 40Kkm. Sam ga naredi še enkrat vmes in potem na uradnega po servisnem protokolu. Edino prav. 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 11. 5. 2024 ob 8:53 je Bini napisal:

Državni proračun, policaje sem imel v mislih, ker se bo malo hitreje peljal s tem RS-om.... 👍😉

 

Aaa, to, ja. Ker za družinski proračun s Fordom ne bo dobička...

  • Zmeden 1
  • Jezen 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 12. 5. 2024 ob 8:13 je Freak napisal:

Sam tole je pa všečna zadeva. Sicer sam oprema ST, sam se mi dopade :prstgor:

Vprašanje, kako je kaj s temi mašinami? <_<

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19504219&display=Ford Focus

Mi pa nekaj ni jasno.

 

Kupuješ Focus ST ali CX-30 na keš.

Potem pa imam za alternativo star Focus. 🤷‍♂️

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 47 minutami je godlike napisal:

Mi pa nekaj ni jasno.

 

Kupuješ Focus ST ali CX-30 na keš.

Potem pa imam za alternativo star Focus. 🤷‍♂️

en je DINAMIK, en je Freak

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Odvisno kje, enim je vseeno od kje si. Je pa tko, delat nekje kot tujec, moraš pa povsod imeti neko znanje ki te razlikuje od domačina, in tudi se moraš malo bolj dokazat kot domačin. Lahko pa iz osebnih izkušenj povem, da v tujini cenijo izkušnje iz drugih držav, pri nas se pa na to gleda malo zviška, v stilu "je mogu v tujino it delat, k v sloveniji ne more sluzbe najdt", bl s takim tonom, kot da si nesposoben
    • En razlog je tudi, da so fabrke imele načez avtobus, in je lepo pobral delovce, pa jih nazaj domov dostavu. Zj pa dobiš denar za prevoz, in je cenejš z avtom kot pa z avtobusom, sploh ker se teli delovci kar dobro organizirajo, in se vozijo po 4-5 skupaj na šiht, in to ni čisto nič sporno. Sporni so tisti ki so sami v avtu, k bi se z lahkoto organizirali s kakšnim sodelavcem, ali pa sosedom, pa se ne
    • Glede na to, da lepo debatiramo in sem ravno z malice in trenutno nisem preveč naveličan, bom še dodal: - Res mi je jasno, da je treba hrano nekje pridelati, ampak stvari, ki jih pomagam delati drugim jaz je tudi treba nekje narediti, pa me tudi nihče ne vpraša kje jih bomo, pa imajo vsi korist od tega. Imam pa tudi sam nekaj vrta doma. Ne pretiravam, nekaj stvari pa zraste. Je pa s krompirjem že preveč dela, ker mi potem vrt zraste za 2x ali pa še malo več za 4 člansko družino. Pa še shraniti ga moram nekje, itd. Tako da lovim neko ravnotežje med vsem tem. Pa od kmetov meso kupujem, če je možno, itd. - Problem Slovenije je tudi, da v osnovi ni pravih kmetijskih površin. Nekaj se najde v Prekmurju, pa od Ljubljane do Kranja, drugo so pa hribi (beri jeba za pridelavo) in pa polovica države je kraški teren (beri jeba za namakanje, ker voda ponikne in težek teren za obdelavo). Ne da se ne da, je pa sigurno treba več truda in težko dosežeš tržne cene, bi rekel pri današnjih standardih kapitalizma. - Problem je tudi trpeč odnos kmetov, ki nekako bolj jamrajo kot pa da bi kaj naredili. Da bi se pa kdo resno tržno-ekonomsko lotil kmetije, pa ne oz. jih je zelo malo. Jaz bi tudi malo na šiht za hobi hodil, potem pa imel še razne stranske dejavnosti za zraven, da zvozim čez življenje. Pa da ne govorimo, da jim preko subvencij kupujemo veliko opreme. Potem pa lahko imamo tudi kaj od tega. - Res da me nihče ne sili živeti v Sloveniji, tudi to sem izbiral nekaj let nazaj, ampak pogovarjamo se o možnostih pri nas. Drugje ne pozabiti, da si vedno tujec, da se pa. Eni lepo živijo, se strinjam. - Te prevoze na delo iz hribov bi lahko tudi podjetja rešila, če bi jim bilo kaj do kadra. V Avstriji je ogromno alpskih kmetij. Vem za podjetja, ki zjutraj po kmetijah ljudi s kombiji poberejo in jih potem odpeljejo nazaj. To je neko sožitje, ki funkcionira.  
    • Višji standard in poceni bencin... 😔
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.