Skoči na vsebino

Vse v redu jaz sem ok;)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 10 minutami je Akaj napisal:

 

07690ff5f428dfb2ca7dde49dc25283b.jpg

363bfa25114e7e851a391de080a5023b.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Kaj se je zgodilo?? 

 

 

Napisano
pred 16 urami je Alex napisal:

Kaj se je zgodilo?? 

....🧐...če ga je "zaneslo"...se je moral "umikati" je "zmanjkovalo" zavorne razdalje ...ali kaj podobnega...imaš odgovor na prvi sliki....popravilo (že samo lakiranje) bo pa sigurno dražje kot en komplet vrhunskih letnih pnevmatik.

Nič ne obsojam...samo opazujem...in zimske gume sredi poletja je bilo pač prvo kar sem opazil🤔.

 

Pa ne rečem...sem tudi sam bil tak,da sem poleti 2x razbil avto z slabimi letnimi gumami (so bile gor tovarniško na Daewoo-ju Racer-ju od Kumho gor...drek od dreka)...in takrat še ni bilo uzakonjeno "pozimi-zimske"...in sem dve zime vozil z letnimi...na srečo brez karambola...je pa fino za učenje vožnje oz. da dobiš občutek kako se avto obnaša...samo kot rečeno-nevarno kot hudič😬.

Bo držalo,da se človek največ nauči iz lastnih napak🙄

 

Me res zanima,kaj je bilo...

 

pred 13 urami je sportman333 napisal:

Kakšen steber v garažni hiši?....če ni luč ni hudega...

Izgleda,da je tudi blatnik fasal...ne vem,če dobro vidim...tam pod lučjo-na koncu luči,kjer se začne blatnik mi izgleda "not upognjeno"🙄

 

Drugače pa-"pleha" je kot dreka...važno da nihče ni poškodovan...

 

L.P.

 

 

  • Všeč 2
  • Žalosten 1
Napisano

Tudi jaz sem najprej videl zimske gume ...

Ne počnite tega - če jih imate še poleti gor, jih "prekurite" in še pozimi ne bodo držale ...

 

Sicer pa upam, da je vozilo ustrezno zavarovano, če kriva ni na strani tretje osebe.

Napisano

Ja, zastonj pravijo vsi strokovnjaki, da so zimske gume za vožnjo pri nizkih temperaturah. No, če pogledate malo po parkiriščih, boste videli veliko dragih limuzin in karavanov z zimskimi gumami tudi poleti. In veliko teh gum je še slabih po vrh. Tako, da ob prvem dežju po sušnih dnevih je veselje na cestah. 😊

 

 

Napisano
pred 51 minutami je Alex napisal:

Ja, zastonj pravijo vsi strokovnjaki, da so zimske gume za vožnjo pri nizkih temperaturah. No, če pogledate malo po parkiriščih, boste videli veliko dragih limuzin in karavanov z zimskimi gumami tudi poleti. In veliko teh gum je še slabih po vrh. Tako, da ob prvem dežju po sušnih dnevih je veselje na cestah. 😊

Letos ko sem bil na dopustu sem občutil kako so bile michelin pilot sport4 kot čigumi, ko sem se iz bola vračal cez tisti hrib na drugo stran otoka brač, ce kdo pozna...ob cca.3eh popoldne je kazalo 38st....si ne predstavljam kaj bi bilo z zimskimi gumami, bi jih skurilo....

Napisano

Jaz sem šel letos 2 krat do Bola oz mimo njega čez cel Brač pa ni bilo panike na letnih. Je pa res da ko pade malo dežja je pa tam drsalnica.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Za normalno vožnjo po predpisih in zavedanjem za nevarnost, je vsaka guma s profilom dobra. 

Najboljša in najdražja guma pred 10-15 leti je bila slabša od sedaj najslabše in najcenejše. 

Napisano

Poznam tud folk, ki vozi cel čas kitajske gume na dražjih avtih in tudi brez nesreč. 

Očitno se že da. Pomoje je  veliko več nesreč na premium precenjenih gumah.

 

Vsak ve sam, kaj mu ustreza.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Poznam tudi osebo, ki je cel čas vozila na svoji Toyoti celic, z zimskimi gumami. 

Pa je ob deževnem vremenu popolnoma stolkla svojo celico. In to pri  vožnji 50/uro.

 

 

Napisano

Vidim, da vas je nekaj tukaj, ki se vam zdi normalno, da ste polet v skibootskah al pa gojzerjih? :nevem:

 

Edina sprejemljiva alternativa zimskim pozimi in letnim poleti so all season gume. Te so narejene, da zdržijo visoke temperature in dokaj solidno delujejo tako poleti kot pozimi. Vse ostalo je pa pač igranje na srečo - mrbit se izzide, če pa se ne pa so stroški vedno višji kot imet ustrezne gume za ustrezen letni čas.

  • Všeč 5
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

Lepo bi bilo če bi avtor napisal kaj je sploh bilo, ne pa samo slike nalimal. Za vse tiste z zimskimi gumami poleti pa en predlog, dajte skocit z letala brez padala, mogoce se pa izide...

  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano

Ni mi povsem razumljiv kontekst tega poškodovanega vozila in z zgolj enim opisnim stavkom?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 3 urami je Slivka napisal:

Resnici na ljubo: boljše se izide z zimskimi poleti kot z letnimi v res zimskih pogojih...

 

To je res, samo pravih zimskih razmer je tako malo v nižinah, da velika večina lahko takrat pusti avto doma in ne gre na cesto, če nima zimske opreme. Poleti pa imaš več mesecev asfalt segret na 40°C in seveda tudi veliko več. Verjetno poleti si ne rečeš, da se bom samo ponoči vozil, če bo suho, čez dan pa le če bo fejst oblačno.

  • Všeč 1
  • Haha 2

33112_1.png

Napisano

Precej podobna situacija kot pri Čehih, ki gredo na pohod na Triglav v sandalih in nogavicah. Saj veliki večini se izide a marsikaterega morajo s helikopterjem reševati in peljati v dolino. Za marsikoga je pa še bolj usodno. 

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.