Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 31 minutami je Matick napisal:

Kdaj so pa podrazili?

Jest sem v septembru placov isto kot vsako leto

Ne vem kdaj, jaz sem avgusta plačal 330€ lani pa 220€🥴 Osnovno je bilo isto, dodatne stvari pa dosti več! 😟

Napisano

Lani si imel prvo leto… Takrat ti referent lahko da komercialni popust kao na novo zavarovanje… potem pa ne vec oz. ce ze, je manj…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Cene novih avtomobilov, rezervnih delov, storitev, ... vse te cene so šle gor. Če ne bi šle tudi premije, bi bilo precej čudno, saj je osnova za njihov izračun tudi vse zgoraj našteto. 

 

Napisano
pred 9 urami je Jest napisal:

Lani si imel prvo leto… Takrat ti referent lahko da komercialni popust kao na novo zavarovanje… potem pa ne vec oz. ce ze, je manj…

Ja tudi ta popust je bil lani zraven, ampak dodatki, ki sem jih opisal so šli za 30%gor,sem preveril pri agentu in papirjih od lan.... :nevem:

Napisano
pred 9 urami je Janez007 napisal:

Cene novih avtomobilov, rezervnih delov, storitev, ... vse te cene so šle gor. Če ne bi šle tudi premije, bi bilo precej čudno, saj je osnova za njihov izračun tudi vse zgoraj našteto. 

 

enako je pri zavarovanju nepremičnine, dvig zavarovalne vsote, ker so se gradbeni materiali bistveno podražili in v primeru sanacije stara polica ne krije več vsega.....odvisno je potem kako dobrega agenta imaš, in ali ti lahko kljub temu ponudi enake pogoje ali pa moraš enostavno plačati več...v generalnem je pač celotna sfera zavarovalništva bolj kot ne nateg....na koncu če imaš € si plačaš sam (sicer pa si prisiljen čakati xy mesecev/let v primeru zdr.storitev) ali pa pri avto.zavarovanju, ti pa skoraj vedno najdejo kakšen minus, da ti ne želijo kriti vsega (razen spet če se ne greš kakšnih pravnih bitk z zavarovalnicami), kljub temu da vsak mesec/leto plačujemo enormne zneske za zavarovanja, taka ali drugačna....zadnjič enkrat sem bral članek, koliko v povprečju človek plača v življenju za zavarovanja (neko blazna visoka cifra je bila, sem pozabil....)

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Prej se nisem oglašal, ker sem čakal Novo leto. Zakaj? Ker pri nas kar natančno vodimo stroške, ki jih imamo. In za novo leto naredimo malo statistike. In zdaj imam za zadnjih petnajst let vso statistiko pred seboj. 

 

Preden nadaljujem, vam predlagam, da se dobro usedete. Zakaj? Ko boste videli cifre, boste že vedeli, zakaj...

 

Torej, v petnajstih letih smo najprej zamenjali star avto z novo Hondo Jazz.

Nekaj let pozneje je odpovedalo tudi terensko vozilo, zato smo ga zamenjali z Mazdo BT-50.

Kmalu nato je naša stara počitniška prikolica postala premajhna, zato smo jo menjali za večjo (zelo staro za staro).

Po nekaj letih je Honda postala za en sedež premajhna, zato smo jo zamenjali za Mazdo 5.

In ker je počitniška prikolica spet postala premajhna, smo jo zamenjali za večjo (staro za skoraj novo).

Ker pa so v tem času otroci zrasli, smo dokupili enega zelo starega Tomosovega Avtomatika.

In ker so otroci še bolj zrasli, smo kupili še skoraj novega Microcarja.

Torej imamo zdaj doma Mazdo BT-50, Mazdo 5, kamp prikolico, Microcarja, Tomosa Avtomatika, še od prej pa sta pri hiši tudi Tomos ATX in lahka prikolica (do 750 kg največje dovoljene skupne teže).

 

V tem času, se pravi v petnajstih letih, smo z vsem skupaj prevozili 463.579 km (prikolice tu ne štejejo, ker nimajo svojega števca za prevožene kilometre). Vsi stroški, ki so povezani z avtoparkom, pa so znašali 159.883,50€. V te stroške je zajeto vse: nakup vozil, zavarovanje, registracija, cestna taksa, servisi, pnevmatike (letne, zimske, pa tudi na prikolicah jih je potrebno vsakih šest let menjat, da ne počijo, ker preperijo), vinjete, pranje v avtopralnici, popravila, verige za sneg, vitrex, žarnice, nafta, bencin, tudi olje za dvotaktne motorje, tudi tehnični za lahki priklopnik, ki ga je treba opraviti na vsaka štiri leta,... V glavnem VSE, kar je povezano z avtoparkom.

 

In zakaj sem prej rekel, da se dobro usedite? 159883,50 evra v petnajstih letih pomeni 10.658,90€ na leto oziroma 888,24€ na mesec.

 

Za nakupe vozil je šlo okoli 55.000€. Torej je bilo stroškov obratovanja za okoli 105.000€ v petnajstih letih oziroma okoli 580€ na mesec.

 

In potem me prepričujejo, da otroci koštajo in da so otroci velik strošek...

  • Všeč 5
  • Haha 1
  • Začuden 3
  • Zmeden 1
Napisano
pred 25 minutami je Slivka napisal:

Prej se nisem oglašal, ker sem čakal Novo leto. Zakaj? Ker pri nas kar natančno vodimo stroške, ki jih imamo. In za novo leto naredimo malo statistike. In zdaj imam za zadnjih petnajst let vso statistiko pred seboj. 

 

Preden nadaljujem, vam predlagam, da se dobro usedete. Zakaj? Ko boste videli cifre, boste že vedeli, zakaj...

 

Torej, v petnajstih letih smo najprej zamenjali star avto z novo Hondo Jazz.

Nekaj let pozneje je odpovedalo tudi terensko vozilo, zato smo ga zamenjali z Mazdo BT-50.

Kmalu nato je naša stara počitniška prikolica postala premajhna, zato smo jo menjali za večjo (zelo staro za staro).

Po nekaj letih je Honda postala za en sedež premajhna, zato smo jo zamenjali za Mazdo 5.

In ker je počitniška prikolica spet postala premajhna, smo jo zamenjali za večjo (staro za skoraj novo).

Ker pa so v tem času otroci zrasli, smo dokupili enega zelo starega Tomosovega Avtomatika.

In ker so otroci še bolj zrasli, smo kupili še skoraj novega Microcarja.

Torej imamo zdaj doma Mazdo BT-50, Mazdo 5, kamp prikolico, Microcarja, Tomosa Avtomatika, še od prej pa sta pri hiši tudi Tomos ATX in lahka prikolica (do 750 kg največje dovoljene skupne teže).

 

V tem času, se pravi v petnajstih letih, smo z vsem skupaj prevozili 463.579 km (prikolice tu ne štejejo, ker nimajo svojega števca za prevožene kilometre). Vsi stroški, ki so povezani z avtoparkom, pa so znašali 159.883,50€. V te stroške je zajeto vse: nakup vozil, zavarovanje, registracija, cestna taksa, servisi, pnevmatike (letne, zimske, pa tudi na prikolicah jih je potrebno vsakih šest let menjat, da ne počijo, ker preperijo), vinjete, pranje v avtopralnici, popravila, verige za sneg, vitrex, žarnice, nafta, bencin, tudi olje za dvotaktne motorje, tudi tehnični za lahki priklopnik, ki ga je treba opraviti na vsaka štiri leta,... V glavnem VSE, kar je povezano z avtoparkom.

 

In zakaj sem prej rekel, da se dobro usedite? 159883,50 evra v petnajstih letih pomeni 10.658,90€ na leto oziroma 888,24€ na mesec.

 

Za nakupe vozil je šlo okoli 55.000€. Torej je bilo stroškov obratovanja za okoli 105.000€ v petnajstih letih oziroma okoli 580€ na mesec.

 

In potem me prepričujejo, da otroci koštajo in da so otroci velik strošek...

Samo nekaj me zanima pri vsem tem; a to mašino za dnar delat lahko za par dni posodiš kolegom Mazdašem :whatever: :rispekt:

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano (urejeno)
pred 46 minutami je Slivka napisal:

Prej se nisem oglašal, ker sem čakal Novo leto. Zakaj? Ker pri nas kar natančno vodimo stroške, ki jih imamo. In za novo leto naredimo malo statistike. In zdaj imam za zadnjih petnajst let vso statistiko pred seboj. 

 

Preden nadaljujem, vam predlagam, da se dobro usedete. Zakaj? Ko boste videli cifre, boste že vedeli, zakaj...

 

Torej, v petnajstih letih smo najprej zamenjali star avto z novo Hondo Jazz.

Nekaj let pozneje je odpovedalo tudi terensko vozilo, zato smo ga zamenjali z Mazdo BT-50.

Kmalu nato je naša stara počitniška prikolica postala premajhna, zato smo jo menjali za večjo (zelo staro za staro).

Po nekaj letih je Honda postala za en sedež premajhna, zato smo jo zamenjali za Mazdo 5.

In ker je počitniška prikolica spet postala premajhna, smo jo zamenjali za večjo (staro za skoraj novo).

Ker pa so v tem času otroci zrasli, smo dokupili enega zelo starega Tomosovega Avtomatika.

In ker so otroci še bolj zrasli, smo kupili še skoraj novega Microcarja.

Torej imamo zdaj doma Mazdo BT-50, Mazdo 5, kamp prikolico, Microcarja, Tomosa Avtomatika, še od prej pa sta pri hiši tudi Tomos ATX in lahka prikolica (do 750 kg največje dovoljene skupne teže).

 

V tem času, se pravi v petnajstih letih, smo z vsem skupaj prevozili 463.579 km (prikolice tu ne štejejo, ker nimajo svojega števca za prevožene kilometre). Vsi stroški, ki so povezani z avtoparkom, pa so znašali 159.883,50€. V te stroške je zajeto vse: nakup vozil, zavarovanje, registracija, cestna taksa, servisi, pnevmatike (letne, zimske, pa tudi na prikolicah jih je potrebno vsakih šest let menjat, da ne počijo, ker preperijo), vinjete, pranje v avtopralnici, popravila, verige za sneg, vitrex, žarnice, nafta, bencin, tudi olje za dvotaktne motorje, tudi tehnični za lahki priklopnik, ki ga je treba opraviti na vsaka štiri leta,... V glavnem VSE, kar je povezano z avtoparkom.

 

In zakaj sem prej rekel, da se dobro usedite? 159883,50 evra v petnajstih letih pomeni 10.658,90€ na leto oziroma 888,24€ na mesec.

 

Za nakupe vozil je šlo okoli 55.000€. Torej je bilo stroškov obratovanja za okoli 105.000€ v petnajstih letih oziroma okoli 580€ na mesec.

 

In potem me prepričujejo, da otroci koštajo in da so otroci velik strošek...

 

Natančno vodite stroške. 👍 😀 In za računovodstvo ste porabili kar nekaj časa. In naračunal si podobno letno cifro, kot jo dobiš v nekaj minutah po metodi "čez prst". :) 

 

V 15 letnem časovnem obdobju bi bilo še bolje, če se upošteva časovna dimenzija denarja - 1.000 evrov pred 15-timi leti ni enako 1.000 evrom danes. Z diskontiranjem oziroma obrestovanjem letnih stroškov .... Namesto 10.600 letnih stroškov bi verjetno dobil okoli 15.000 €, sploh ker so bile velike investicije veliko let nazaj. Če kdo ne verjame, naj mi posodi 10.000€ in mu jih vrnem čez 15 let. 😃

 

WWW.CALCULATOR.NET

Free interest calculator to find the interest, final balance, and accumulation schedule using either a fixed starting principal and/or...

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 10 urami je Slivka napisal:

Torej je bilo stroškov obratovanja za okoli 105.000€ v petnajstih letih

Ma prihodke od potnih stroškov niste računali?

Napisano
pred 16 urami je Bini napisal:

Samo nekaj me zanima pri vsem tem; a to mašino za dnar delat lahko za par dni posodiš kolegom Mazdašem :whatever: :rispekt:

 

Ne, te mašine za dnar delat ne posojam. Jo pa šenkam, ko jo do konca odrabim. Mislim pa, da si dovolj dedca, da si jo sam uštimaš.

 

Namig: veš, kolikšni so otroški dodatki za šest otrok?

 

 

 

 

pred 7 urami je Brane napisal:

Ma prihodke od potnih stroškov niste računali?

 

Ne, toliko natančno se pa nisem spuščal. Bom videl, ko bom imel kaj časa, bom pa še to. Saj plačilne liste imam spravljene.

 

Nekje.

 

Najbrž...

Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Majko mila to je pol bajte.... 😳

Pol bajte? 🙄Pri nas na obali je to glih dovolj za garažo. 

  • Haha 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano
Pred eno uro je Slivka napisal:

 

Ne, te mašine za dnar delat ne posojam. Jo pa šenkam, ko jo do konca odrabim. Mislim pa, da si dovolj dedca, da si jo sam uštimaš.

 

Namig: veš, kolikšni so otroški dodatki za šest otrok?

 

 

 

 

 

Ne, toliko natančno se pa nisem spuščal. Bom videl, ko bom imel kaj časa, bom pa še to. Saj plačilne liste imam spravljene.

 

Nekje.

 

Najbrž...

Vem kašni so otroški,manjši kot stroški....😁 :nevem:

pred 33 minutami je Alex napisal:

Pol bajte? 🙄Pri nas na obali je to glih dovolj za garažo. 

No to je povprečje za pol bajte,pri nas dobiš celo.....😊😉

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
dne 3. 1. 2023 ob 13:56 je g.Wankel napisal:

Štepate te froce, pol pa jamrate :D

 

Ne, ne, takrat nisem jamral.

To samo Gorenjci jamrajo, ko štepajo froce. Ker se jim mošnja prazni...

In ne jamram zaradi frocov, ampak zaradi stroškov voznega parka...

Napisano
dne 2. 1. 2023 ob 19:57 je Slivka napisal:

Prej se nisem oglašal, ker sem čakal Novo leto. Zakaj? Ker pri nas kar natančno vodimo stroške, ki jih imamo. In za novo leto naredimo malo statistike. In zdaj imam za zadnjih petnajst let vso statistiko pred seboj. 

 

Preden nadaljujem, vam predlagam, da se dobro usedete. Zakaj? Ko boste videli cifre, boste že vedeli, zakaj...

 

Torej, v petnajstih letih smo najprej zamenjali star avto z novo Hondo Jazz.

Nekaj let pozneje je odpovedalo tudi terensko vozilo, zato smo ga zamenjali z Mazdo BT-50.

Kmalu nato je naša stara počitniška prikolica postala premajhna, zato smo jo menjali za večjo (zelo staro za staro).

Po nekaj letih je Honda postala za en sedež premajhna, zato smo jo zamenjali za Mazdo 5.

In ker je počitniška prikolica spet postala premajhna, smo jo zamenjali za večjo (staro za skoraj novo).

Ker pa so v tem času otroci zrasli, smo dokupili enega zelo starega Tomosovega Avtomatika.

In ker so otroci še bolj zrasli, smo kupili še skoraj novega Microcarja.

Torej imamo zdaj doma Mazdo BT-50, Mazdo 5, kamp prikolico, Microcarja, Tomosa Avtomatika, še od prej pa sta pri hiši tudi Tomos ATX in lahka prikolica (do 750 kg največje dovoljene skupne teže).

 

V tem času, se pravi v petnajstih letih, smo z vsem skupaj prevozili 463.579 km (prikolice tu ne štejejo, ker nimajo svojega števca za prevožene kilometre). Vsi stroški, ki so povezani z avtoparkom, pa so znašali 159.883,50€. V te stroške je zajeto vse: nakup vozil, zavarovanje, registracija, cestna taksa, servisi, pnevmatike (letne, zimske, pa tudi na prikolicah jih je potrebno vsakih šest let menjat, da ne počijo, ker preperijo), vinjete, pranje v avtopralnici, popravila, verige za sneg, vitrex, žarnice, nafta, bencin, tudi olje za dvotaktne motorje, tudi tehnični za lahki priklopnik, ki ga je treba opraviti na vsaka štiri leta,... V glavnem VSE, kar je povezano z avtoparkom.

 

In zakaj sem prej rekel, da se dobro usedite? 159883,50 evra v petnajstih letih pomeni 10.658,90€ na leto oziroma 888,24€ na mesec.

 

Za nakupe vozil je šlo okoli 55.000€. Torej je bilo stroškov obratovanja za okoli 105.000€ v petnajstih letih oziroma okoli 580€ na mesec.

 

In potem me prepričujejo, da otroci koštajo in da so otroci velik strošek...

Uf. Pošteno. Neverejtno kaj vse so ustvarili, da nam denar "cukajo z rok".

 

Medtem sem prodal svojo Mazdo 323F. Skupen strošek lastništva je znašal 2.471,55 EUR. Lastnik sem bil 24,5 meseca, kar nanese 100,90 EUR / mesec.

Napisano
pred 12 minutami je Gregor Muc-Up napisal:

Lastnik sem bil 24,5 meseca, kar nanese 100,90 EUR / mesec.

Toliko kot eko sklad kredit za kako novo Dacio ...

Napisano

Uporabljam DRIVO do nedolgo nazaj sem od nakupa vodil skoraj vse od polnjenje pnevmatik do registracije priznam kaksen tank sem spustil vmes saj je partnerica tudi kdaj tankala pa ni sem zabelezil zgleda pa tkole

Dopade se mi preprost nacin pa se brezplacna aplikacijaa6844a8d59459072eacdccfe15ecb4e4.jpgd61ada2063ec10b669ad4423fbf16a2c.jpga23c408ee109c737900a02c20550c455.jpg5117bcb33bb56a966fb2a01fcd051d65.jpgb46a09b6aa8c9d99eb997b0b040973f2.jpg

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Življenje je prekratko, da bi še to mel na skrbi.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 6 urami je FuManchu napisal:

Življenje je prekratko, da bi še to mel na skrbi.

Meni je tudi to nepomembno. Pač avto moram imeti, mi mora bit všeč in kolikor stane, toliko pač stane. Se bom že kje drugje čemu ne pomembnemu odrekel, če bo potrebno. 

 

 

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Prav natančnih stroškov ni zapisanih, je pa spisek rezervnih delov. Po prevoženih 359245 kilometrih (in trinajstih letih) je bilo na Mazdi 5 (poleg rednih servisov na 20.000 km - čeprav so me strašili, da je to prevelik interval in naj raje menjam na 15.000 ali mogoče celo na 10.000, ker so dizli že tako problematični in se mašijo sita in zaribavajo odmične in ne vem kaj še vse...) zamenjano:

 

- IMV ventil (pri 178.000 km)

- PDF (pri 190.000 km)

- olje v menjalniku in diferencialu (pri 240.000 km, čeprav baje ne bi bilo potrebno, ampak sem jaz vztrajal, da se to zamenja)

- podložke pod injektorji (preventivno pri 260.000 km, ker so me strašili, da bi to moral delati vsaj pri vsaki menjavi zobatega jermena če ne še bolj pogosto - pa je Jure po menjavi prinesel stare in vprašal, če jih bom spravil, ker so še čisto v redu...)

- sprednja leva nihajna roka (pri 280.000 km)

- sprednji zavorni diski (pri 300.000 km)

- žarnice v žarometih (zapisanih je 5, ampak mislim, da nisem vseh zapisal, ker sem jih vsakič preklinjal na polno in žarnice in Mazdo in tiste ki so narisali načrt in sem j#&o mater vsem tistim ženskam, ki so rodile Mazdine strokovnjake,... In najraje je crkavala desna žarnica, ki je bila bolj nedostopna kot leva...)

 

Poleg tega smo enkrat dali obnoviti amortizerje, ampak nimam zapisanih kilometrov. Po spominu je bilo nekje takrat kot IMV ventil...

 

Sicer so me strašili, da so Mazdini dizli zelo problematični in da ustvarjajo hude stroške. Mi pa s hribov doma, pa do pred tremi leti, ko se je rodil šesti otrok, smo na počitnice še počitniško prikolico vlekli. In je zdržalo. Še lamela sklopke je originalna - kljub hribom in počitniški prikolici...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če smo že pri CX-30 ta teden  
    • Nič posebnega ni-le zamašen odtok je. Da boš razumel-ta čepek na levi strani-to je alternativni priklop za cev odvoda kondenza. enak je na desni strani,kjer je serijsko priključena cev za odvod kondenza. Po vsej verjetnosti je problem del,kjer je cev priklopljena. To spodnjo banjico se da na levi (malce porukaj) sneti (na desni se bo še zmeraj držala za  cev odvoda kondensa (glej slike,ki sem jih že objavljal). Pazi na desni strani,kjer je en "ozek plastični U-profil" speljan z zgornje/zadnje banjice...tukaj se čisto enostavno "sname" in na koncu "dol visi. No in tako dobiš dostop do banjice-ta je 100% umazana...nabrala se je usedlina...mogoče tudi malo plesni ipd...pogosto je rdeče barve...,ki se je,ko ste šli na dopust posušila. Ko ste spet prižgali klimo,se je "napila",odluščila,in ker je bilo več kondenza,jo je počasi odplaknilo proti odprtini odtoka kondenza na desni strani banjice (klima oz banjica klime mora biti malce nagnjena k odtoku!!!)....no in tam je ta usedlina (je taka nalce sluzasta) zamašila odtočno luknjo. Stvar se da lepo očistiti z krtačkami na pleteni žici (fajn je,da preveriš fi odtoka,in kupiš kaj primernega). Obvezno čistilno peno za klime (ne dezinfikacijsko sredstvo-to je za na koncu,da dezinficiraš)...lepo pošpricaš...celo banjico (ne pozabi zadnjo/zgornjo banjico),po potrebi z mehko ščetko "pomagaš" itd.....boš že videl,kje je treba. Če pa si že tako daleč,in če je umazan tudi prostor ventilatorja in ventilator,boš moral sneti le tega. Na desni je v vetrnicah luknja (ena lopatica manjka) tam je dostop do fiksirnega vijaka za os motorja,na katerega je ventilator nataknjen. na tem delu je na vetrnici ventilatorja elasomerni vložek,tako da lahko valjasto vetrnico snameš in kasneje tudi nazaj natakneš "pod kotom"...malce se moraš potruditi,pa gre. Da pa sploh prideš zraven ventilatorja,pa moraš odviti vijake na levi in desni strani,kateri držijo cel paket kondenzatorskih lamel. malce  na levi porukaš,in za nekaj cm privzdigneš...pazi,ker vsa ta konstrukcija drži tudi gumasti ležaj ventilatorja na levi strani. V tem gumastem ležaju je sintran obroč drsnega ležaja...po potrebi namaži. Fajn je očistiti in dezinficirati vse...glej slike,ki sem jih že objavljal....zelooooo se potrudi z valjasto vetrnico ventilatorja...veliko pene in tople vode...najboljše z "štrajfiksom" (pazi,da ne izgubiš vijaka za os motorja!!!),in kasneje še na roko v banji...res se potrudi-ne bo ti žal! Lahko na koncu z špricko splakneš lamele,a ni potrebno-se bo z kondenzom splaknilo. Na koncu orng dezinficirati in naj klima "laufa".   Še nasvet za peno-pred nanosom pretresi,ker le tako se bo tekočina ob stiku takoj penila...če en čas stoji,se noče!!! Fajn je,da kupiš dve peni,da ti ne zmanjka...dezinfikatorja pa ne rabiš več kot eno dozo. Poglej,kako sem zaščitil...in odvod v kanto itd...bo že😅   V bistvu je le "šlo čez"...voda pa najde svojo pot....skratka očisti in bo KO.   Sem vedel,kaj bo😄...nisem brez veze slike objavljal....
    • @skritikrt prosil bi za mnenje, glede na to da si "profi" serviser klima naprav :).....zdaj po 14 dneh dopusta, ko je bila bajta bolj kot ne zaprta, sem včeraj prižgal normalno klimo in mi je spodaj po nekih 3h delovanja (ker me ni bilo doma sem dal na 21st, torej je delalo malo bolj na hard) začelo v spodnji enoti kapljati iz tistega notranjega "zbiralnika" in je voda kapljala preko kanalčka....sem ugasnil, danes dopoldne sem razdrl do te faze, da sem pobral plastiko dol, tem odstranil čep pri zbiralniku, tako da sem vso odvečno vodo odtočil. 1. ko sem prižgal in spodaj podstavil lavor, da vidim kako bo delovalo, mi je v spodnji enoti vse delovalo ok, tudi voda je lepo kapljala pri odtoku kjer sem odstranil čep, kar bi razumel, da je spodnja enota ok 2. ko sem isto naredil v zgodnji enoti sem opazil, da je bilo v zbiralniku bistveno manj vode (recimo mogoče 10% kot v spodnji). Enako ko sem prižgal sem spremljal in voda skoraj ni kapljala preko čepa, mogoče ena kapljica na minuto  3. ko sem spremljal nekaj časa, sem na stropu opazil mokroto, sedaj pa  - ali mi zgornja enota kje pušča, kar mi je sicer skrajno čudno, ker kot rečeno pred dopustom je vse delovalo BP in mi je ta voda že takoj prvi dan iz zgornje tekla mimo kanala in je sedaj prebilo gibs plošče (kolega pravi, da se mi je v bajti ko me ni bilo doma nabrala vlaga, ker sem imel zaprto hišo, deževno vreme in očitno preveč vlage vleče klima in ne more odvodnjavati vsega skupaj - da je imel enako pri sebi in se je potem po nekaj časa uredilo - v kar malo dvomim) - čudno mi je pa da bi mi zgornja enota kar na enkrat začela puščati, ker kot rečeno pred 14.dnevi je celo poletje delovalo vse ok 4. vem da se da še bolj razdreti, ampak ali je to sploh smiselno in ali bom lahko s tem videl, če recimo pri zgornji enoti teče kaj mimo odvodnjavanja (ne bi rad nekaj razdiral, da potem ne bom znal sestaviti nazaj) 5. zdaj ko laufa samo ventilator je logično vse ok, ni sploh nič odvodnjavanja 6. če ne drugače bom seveda naročil servis, da zadevo uredijo majstri, ki se s tem ukvarjajo   Predvsem me zanima tvoje mnenje glede tč.4 ali se splača še kaj bolj razdreti, da bom morebiti našel odvodnjavanje in če se je mogoče tam kaj staknilo, ker očitno mi nekje zgoraj teče mimo in potem direkt na gibs plate....(ali bi za to moral dejansko odklopiti celotno enoto in jo sneti s stene ter preveriti (lahko da je fuč tudi kakšen navoj na cevi in mi tam zamaka?, namesto da teče v cev?).   Hvala.    
    • Luksuz. Pri nam je trenutno 36°C. 😁
    • temperatura zraka, zdaj je pa 33 pa še žar bom zakuril..... 🫣😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.