Jump to content

Avtomatski menjalnik proti ročnemu menjalniku


Boss
 Share

Samodejni vs. ročni menjalnik  

22 members have voted

  1. 1. Kakšen menjalnik najpogosteje uporabljaš

    • Ročni
    • Samodejni
    • Malo enega, malo drugega


Recommended Posts

Pravkar je Alex napisal:

Ta zapis pove vse, kar si tudi sam mislim. 

Tomaž Kaučič, voznik relija: 

»Ročno upravljanje menjalnika mi daje občutek, da jaz peljem avtomobil in ne on mene. In še čisto enostavno - rad imam to kontrolo.«👍

Eno je reli in drugo je družinski avto.

Če bi še enkrat kupoval hot hatcha bi vzel ročnega normalno. Ker je avto za preganjat:punk:

 

Roko na srce, ročni menjalniki bodo izumrli slej ko prej. Žal.

  • Sad 1

N7rRRL1.jpg

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urama je NevLado napisal:

Menjavo olja priporoča v drugih vgradnjah, pri mazdi je kao doživljenjsko (do 300kkm).

 

Druge znamke avtov so veliko slabše, zato je tam več vzdrževanja.

 

Avtomatski menjalnik je boljši od ročnega v primerih, ko voziš poškodovan. Jaz sem ročnega suzukija vozil z gipsom na desni nogi. Če bi imel gips na levi nogi, bi potreboval avtomatika, ker nebi mogel stisnit kuplungo do konca.

 

 

 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Link to comment
Share on other sites

pred 13 urami je FuManchu napisal:

Eno je reli in drugo je družinski avto.

 

Če bi kupoval zgolj družinski avto bi kupil tanajcenejšo Dacio.

  • Haha 1
  • Sad 1
  • Love 1

33112_1.png

Link to comment
Share on other sites

pred 33 minutami je Boss napisal:

 

Če bi kupoval zgolj družinski avto bi kupil tanajcenejšo Dacio.

 

 

Noja... ampak rally pa tudi verjetno ne vozis s karavansko sestico :D ... pa tudi dirkas ne z njo po dirkaliscu... 

lp

Thomas

mazda CX-5 G194 AWD AT Revolution Top 916281_5.png
moje_mazde.jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

pred 7 minutami je Jest napisal:

Noja... ampak rally pa tudi verjetno ne vozis s karavansko sestico :D ... pa tudi dirkas ne z njo po dirkaliscu... 

 

No ja, lahko pa bi 😜 kaj pa veš kaj se mi pripelje. s prejšnjo šestko mi je samo teden slabega vremena preprečil, da nisem šel nekaj krogov narest na Nurburgring. Pol me je pa minilo ampak me pa mika, da bi pa kakšen krog na dirkališču apet odpeljal.

  • Haha 1

33112_1.png

Link to comment
Share on other sites

pred 15 urami je Slivka napisal:

@Z M A J, se ti spomniš tistega MPL, ko si pripeljal eno testno? Avtomatik, pa komande še na volanu. Kako smo potem šli na testno vožnjo po planoti? Jaz imam še zdaj nočne more zaradi tega...

 

Cesta je precej razgibana. In v zelo kratkih razdaljah si sledijo hudi vzponi in hudi spusti. Ko smo šli dol, je avto dobil hitrost in menjal v višjo prestavo. Prišel že do tretje, ko se je cesta obrnila gor. Hitrost je padala, jaz pa pritiskal na gas. Avto v tretji ni zvozil, zato je menjal v drugo - ampak prepozno, ker smo že preveč izgubili hitrost. Pa je premenjal v prvo. Jaz pa sem gas pohodil že do konca. Ker je bilo spomladi, je bil na cesti še pesek od "zimske službe". In je avto začel kopat, dobil hitrost, prestavil v drugo, cesta pa se je obrnila dol. Nam je želodce kar privzdignilo, kot na kakšnem vlakcu smrti. Jaz sem gas sicer spustil, ampak po strmem bregu dol je dobil hitrost - in menjal v višje prestave. Ravno je prišel do četrte, ko se je cesta obrnila gor. In spet: hitrost je padala, jaz sem pritiskal gas, šlo ni nikamor dokler ni avtomatika premenjala do prve, potem nas je pa čez kucel pognalo da smo vsi skoraj pod strop zleteli. Da bi zadevo dobil pod komando, si potem ti nastavil na tipke na volanu. Ko sem speljal, je šlo vse fino, ko sem prišel v ovinke in volan vrtel, pa nisem več vedel, katere tipke so za gor in katere za dol. 

 

Pa ravno pred spanjem se tega spomnim. Spet me bo mora tlačila...

 

Avtomatik je za u klance zelo "butast" (v vsakem avtu), takrat je res najboljš dat v ročni režim

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

pred 39 minutami je Boss napisal:

 

No ja, lahko pa bi 😜 kaj pa veš kaj se mi pripelje. s prejšnjo šestko mi je samo teden slabega vremena preprečil, da nisem šel nekaj krogov narest na Nurburgring. Pol me je pa minilo ampak me pa mika, da bi pa kakšen krog na dirkališču apet odpeljal.

Samo sanke pa obvezno dol dat. Vsaka desetinka sekunde na krog se pozna proti ferrarijem in porschejem. 😉

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

Ma sej ne gre za tekmovanje... to je za lastne užitke. Jaz pač nisem tiste vrste oseba, ki se mora postavljat pred drugimi oziroma se obnašat kot attention whore. Pač to je za moj filing.

 

Drugač pa ja... sanke so zaviralo kot recimo preširoke gume.

  • Like 4

33112_1.png

Link to comment
Share on other sites

Pred eno uro je Boss napisal:

Ma sej ne gre za tekmovanje... to je za lastne užitke. Jaz pač nisem tiste vrste oseba, ki se mora postavljat pred drugimi oziroma se obnašat kot attention whore. Pač to je za moj filing.

 

Drugač pa ja... sanke so zaviralo kot recimo preširoke gume.

Ampak široke gume so dobre za hitre ovinke, bolj stabilna vožnja. 😊 

  • Like 4

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami je Deeyan napisal:

 

Avtomatik je za u klance zelo "butast" (v vsakem avtu), takrat je res najboljš dat v ročni režim

Se strinjam. Zdaj ko sem bil v Dolomitih sem imel v športnem načinu, da je šlo bolj na obrate in še sem šaltal na volanu za gor in za dol. Če ne je jeba oz. kr neki vozit po ovinkih.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Danes sem peljal 6-ko na menjavo diskov in bakrenih podložk. In je moj mehanik občudoval cx30 s katero sem pospremil sina, da sem ga peljal domov. Prosil me je za en giro z njo. Bil je totalno navdušen, pa vozi od vedno bmw-je. Pravi, da tako dobrega ročnega menjalnika ni še videl v vsej svoji dolgi dobi mehanika. Niti na, svojih bmw-jih. 😊

To samo potrjuje moj pravilen nakup z ročnim menjalnikom. 🤗

  • Like 3
  • Wow 1

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

pred 5 minutami je Alex napisal:

Danes sem peljal 6-ko na menjavo diskov in bakrenih podložk. In je moj mehanik občudoval cx30 s katero sem pospremil sina, da sem ga peljal domov. Prosil me je za en giro z njo. Bil je totalno navdušen, pa vozi od vedno bmw-je. Pravi, da tako dobrega ročnega menjalnika ni še videl v vsej svoji dolgi dobi mehanika. Niti na, svojih bmw-jih. 😊

To samo potrjuje moj pravilen nakup z ročnim menjalnikom. 🤗

Je komentiral in rekel, da tole je absolutno PREMIUM avto?

  • Haha 3
  • Confused 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Link to comment
Share on other sites

pred 8 minutami je Alex napisal:

Danes sem peljal 6-ko na menjavo diskov in bakrenih podložk. In je moj mehanik občudoval cx30 s katero sem pospremil sina, da sem ga peljal domov. Prosil me je za en giro z njo. Bil je totalno navdušen, pa vozi od vedno bmw-je. Pravi, da tako dobrega ročnega menjalnika ni še videl v vsej svoji dolgi dobi mehanika. Niti na, svojih bmw-jih. 😊

To samo potrjuje moj pravilen nakup z ročnim menjalnikom. 🤗

Japonci imajo itak za moje pojme najboljše menjalnike. Nemci in še kdo drug se lahko samo čudijo jim.

  • Like 2
  • Thanks 1

N7rRRL1.jpg

Link to comment
Share on other sites

pred 2 minutama je Z M A J napisal:

Je komentiral in rekel, da tole je absolutno PREMIUM avto?

V bistvuu mu je bila vožnja zelo všeč.😉 Še posebno ga je navdušila   notranjost. 

  • Like 3

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

Pravkar je Alex napisal:

V bistvuu mu je bila vožnja zelo všeč.😉 Še posebno ga je navdušila   notranjost. 

Se je možakar končno spet v dobrem avtu peljal :punk:

  • Like 1
  • Love 1

N7rRRL1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Čez vikend sem imel novo 3 in edino kar sem pogrešal na 120 KM motorju je avtomatski menjalnik. Avto uporabljam za vožnjo in lahko uživam v vožnji in te užitke lahko nudi tudi avtomatski, ker ko ga voziš en čas se ga navadiš in uporabljaš z enakim užitkom. 
 

Pa se odgovor slavkotu, po hribu navzdo imaš možnost ročnega pretikanja in lepo ostane v brzini. Tudi v avto načinu pa zna sam zavirati OZ držati v brzini.

  • Like 1

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png 28251_1.png  

Link to comment
Share on other sites

pred 29 minutami je TiEn napisal:

Vozim avtomatik že leta in leta pa ne morem rečt da imam ob vožnji v hribe probleme...

 

Sumim, da je to povezano tudi z vrsto goriva oz. krivuljo navora. Pri dizlu je zato za AT in tudi za MT veliko manj dela (potrebnega pretikanja), kot pri bencinarju, kar se pozna še posebno v "gor/dol/gor/dol/gor/ ..." hribih. 🤔

 

Is there any difference between transmission systems of petrol and diesel  engines? - Quora

Edited by Janez007
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 27 minutami je TiEn napisal:

Vozim avtomatik že leta in leta pa ne morem rečt da imam ob vožnji v hribe probleme...

 

sej ne, da so problemi, sam skoz šalta, ker sam neve kira prestava je najbolj optimalna :)

  • Like 2
  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

pred 12 urami je mazdaman napisal:

... ... ... ... ... ...

 

Pa se odgovor slavkotu, po hribu navzdo imaš možnost ročnega pretikanja in lepo ostane v brzini. Tudi v avto načinu pa zna sam zavirati OZ držati v brzini.

 

Ja, saj sem napisal. Na volanu ima tipko gor in tipko dol, pa je @Z M A J nastavil, da ne bo avtomatika prestavljala ampak da bom jaz preko tistih tipk. Dokler je bila cesta samo gor - dol, je šlo. Ko je bila cesta levogor - desnodol, sem pa volan zavrtel n-krat pa nisem več vedel, katera tipka je + in katera -. Pa sem prestavljal kar nekam, še slabše kot avtomatika... Če bi imel čas gledat volan, bi šlo, ampak sem poskušal vozit tako dinamično kot z ročnim menjalnikom in ni bilo časa gledat, kam je volan obrnjan...

  • Like 2
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

pred 6 minutami je Deeyan napisal:

 

sej ne, da so problemi, sam skoz šalta, ker sam neve kira prestava je najbolj optimalna :)

Ne prestavlja sploh toliko, drugače če tko pogledaš če ne bi šaltalo menjalnik ne bi imel dela hehe 😁 tukaj elektrika reši težavo

Edited by TiEn

image.jpeg.10b473a8254eb15a47bdef122760a5ad.jpeg

Link to comment
Share on other sites

pred 22 minutami je Janez007 napisal:

 

Sumim, da je to povezano tudi z vrsto goriva oz. krivuljo navora. Pri dizlu je zato za AT in tudi za MT veliko manj dela (potrebnega pretikanja), kot pri bencinarju, kar se pozna še posebno v "gor/dol" hribih. 🤔

 

Zna biti, da imaš celo prav...

Link to comment
Share on other sites

dne 21. 9. 2022 ob 12:15 je NevLado napisal:

...dokler se voziš DO 15 km na dan. Ko se pa enkrat voziš 150 km na dan ti pa ta pot posesa vso voljo tega življenja. 

 

Potem imaš pa zelo malo volje do tega življenja...

 

Ta zapis me je spodbudil in sem vzel s seboj sina, ki je vestno beležil vsak premik prestavne ročice. Že v garaži, preden sem sploh speljal. Štart, kot omenjeno, v naši garaži, ki leži na 965 metrov nadmorske višine. Nato sva se po vijugasti hribovski cesti spustila v dolino (93 metrov nad morjem). Pot sva nadaljevala skozi naselja in izven naselij do avtoceste, po avtocesti do Vipave (108 metrov nadmorske višine). Sin je nato počakal v avtu, jaz sem opravil razgovor, nato pa po isti poti nazaj s tem, da sem se v Novi Gorici ustavila še na banki. Pot je bila dolga 121,7 km, na tej poti skupaj z vsemi manevri parkiranj pa sem menjalnik prestavil 94 krat. Če ti to posesa vso voljo do tega življenja, imaš zelo malo volje... Bom pa kdaj preštel, kolikokrat premenjam prestave na kakšni daljši poti, recimo, ko bomo šli k tašči na obisk. Mislim, da ne bo bistveno večkrat, ker je samo več avtoceste, kjer itak nimaš kaj dosti za prestavljat.

  • Like 2
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.