Skoči na vsebino

Avtomatski menjalnik proti ročnemu menjalniku

Ustvari kratki URL


Samodejni vs. ročni menjalnik  

51 uporabnikov je glasovalo

  1. 1. Kakšen menjalnik najpogosteje uporabljaš



Priporočeno sporočilo

Napisano
Pravkar je Alex napisal:

Ta zapis pove vse, kar si tudi sam mislim. 

Tomaž Kaučič, voznik relija: 

»Ročno upravljanje menjalnika mi daje občutek, da jaz peljem avtomobil in ne on mene. In še čisto enostavno - rad imam to kontrolo.«👍

Eno je reli in drugo je družinski avto.

Če bi še enkrat kupoval hot hatcha bi vzel ročnega normalno. Ker je avto za preganjat:punk:

 

Roko na srce, ročni menjalniki bodo izumrli slej ko prej. Žal.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

Menjavo olja priporoča v drugih vgradnjah, pri mazdi je kao doživljenjsko (do 300kkm).

 

Druge znamke avtov so veliko slabše, zato je tam več vzdrževanja.

 

Avtomatski menjalnik je boljši od ročnega v primerih, ko voziš poškodovan. Jaz sem ročnega suzukija vozil z gipsom na desni nogi. Če bi imel gips na levi nogi, bi potreboval avtomatika, ker nebi mogel stisnit kuplungo do konca.

 

 

 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 13 urami je FuManchu napisal:

Eno je reli in drugo je družinski avto.

 

Če bi kupoval zgolj družinski avto bi kupil tanajcenejšo Dacio.

  • Haha 1
  • Žalosten 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
pred 33 minutami je Boss napisal:

 

Če bi kupoval zgolj družinski avto bi kupil tanajcenejšo Dacio.

 

 

Noja... ampak rally pa tudi verjetno ne vozis s karavansko sestico :D ... pa tudi dirkas ne z njo po dirkaliscu... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 7 minutami je Jest napisal:

Noja... ampak rally pa tudi verjetno ne vozis s karavansko sestico :D ... pa tudi dirkas ne z njo po dirkaliscu... 

 

No ja, lahko pa bi 😜 kaj pa veš kaj se mi pripelje. s prejšnjo šestko mi je samo teden slabega vremena preprečil, da nisem šel nekaj krogov narest na Nurburgring. Pol me je pa minilo ampak me pa mika, da bi pa kakšen krog na dirkališču apet odpeljal.

33112_1.png

Napisano
pred 15 urami je Slivka napisal:

@Z M A J, se ti spomniš tistega MPL, ko si pripeljal eno testno? Avtomatik, pa komande še na volanu. Kako smo potem šli na testno vožnjo po planoti? Jaz imam še zdaj nočne more zaradi tega...

 

Cesta je precej razgibana. In v zelo kratkih razdaljah si sledijo hudi vzponi in hudi spusti. Ko smo šli dol, je avto dobil hitrost in menjal v višjo prestavo. Prišel že do tretje, ko se je cesta obrnila gor. Hitrost je padala, jaz pa pritiskal na gas. Avto v tretji ni zvozil, zato je menjal v drugo - ampak prepozno, ker smo že preveč izgubili hitrost. Pa je premenjal v prvo. Jaz pa sem gas pohodil že do konca. Ker je bilo spomladi, je bil na cesti še pesek od "zimske službe". In je avto začel kopat, dobil hitrost, prestavil v drugo, cesta pa se je obrnila dol. Nam je želodce kar privzdignilo, kot na kakšnem vlakcu smrti. Jaz sem gas sicer spustil, ampak po strmem bregu dol je dobil hitrost - in menjal v višje prestave. Ravno je prišel do četrte, ko se je cesta obrnila gor. In spet: hitrost je padala, jaz sem pritiskal gas, šlo ni nikamor dokler ni avtomatika premenjala do prve, potem nas je pa čez kucel pognalo da smo vsi skoraj pod strop zleteli. Da bi zadevo dobil pod komando, si potem ti nastavil na tipke na volanu. Ko sem speljal, je šlo vse fino, ko sem prišel v ovinke in volan vrtel, pa nisem več vedel, katere tipke so za gor in katere za dol. 

 

Pa ravno pred spanjem se tega spomnim. Spet me bo mora tlačila...

 

Avtomatik je za u klance zelo "butast" (v vsakem avtu), takrat je res najboljš dat v ročni režim

Napisano
pred 39 minutami je Boss napisal:

 

No ja, lahko pa bi 😜 kaj pa veš kaj se mi pripelje. s prejšnjo šestko mi je samo teden slabega vremena preprečil, da nisem šel nekaj krogov narest na Nurburgring. Pol me je pa minilo ampak me pa mika, da bi pa kakšen krog na dirkališču apet odpeljal.

Samo sanke pa obvezno dol dat. Vsaka desetinka sekunde na krog se pozna proti ferrarijem in porschejem. 😉

 

 

Napisano

Ma sej ne gre za tekmovanje... to je za lastne užitke. Jaz pač nisem tiste vrste oseba, ki se mora postavljat pred drugimi oziroma se obnašat kot attention whore. Pač to je za moj filing.

 

Drugač pa ja... sanke so zaviralo kot recimo preširoke gume.

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Ma sej ne gre za tekmovanje... to je za lastne užitke. Jaz pač nisem tiste vrste oseba, ki se mora postavljat pred drugimi oziroma se obnašat kot attention whore. Pač to je za moj filing.

 

Drugač pa ja... sanke so zaviralo kot recimo preširoke gume.

Ampak široke gume so dobre za hitre ovinke, bolj stabilna vožnja. 😊 

 

 

Napisano
pred 3 urami je Deeyan napisal:

 

Avtomatik je za u klance zelo "butast" (v vsakem avtu), takrat je res najboljš dat v ročni režim

Se strinjam. Zdaj ko sem bil v Dolomitih sem imel v športnem načinu, da je šlo bolj na obrate in še sem šaltal na volanu za gor in za dol. Če ne je jeba oz. kr neki vozit po ovinkih.

Napisano

Danes sem peljal 6-ko na menjavo diskov in bakrenih podložk. In je moj mehanik občudoval cx30 s katero sem pospremil sina, da sem ga peljal domov. Prosil me je za en giro z njo. Bil je totalno navdušen, pa vozi od vedno bmw-je. Pravi, da tako dobrega ročnega menjalnika ni še videl v vsej svoji dolgi dobi mehanika. Niti na, svojih bmw-jih. 😊

To samo potrjuje moj pravilen nakup z ročnim menjalnikom. 🤗

  • Všeč 3
  • Začuden 1

 

 

Napisano
pred 5 minutami je Alex napisal:

Danes sem peljal 6-ko na menjavo diskov in bakrenih podložk. In je moj mehanik občudoval cx30 s katero sem pospremil sina, da sem ga peljal domov. Prosil me je za en giro z njo. Bil je totalno navdušen, pa vozi od vedno bmw-je. Pravi, da tako dobrega ročnega menjalnika ni še videl v vsej svoji dolgi dobi mehanika. Niti na, svojih bmw-jih. 😊

To samo potrjuje moj pravilen nakup z ročnim menjalnikom. 🤗

Je komentiral in rekel, da tole je absolutno PREMIUM avto?

  • Haha 3
  • Zmeden 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 8 minutami je Alex napisal:

Danes sem peljal 6-ko na menjavo diskov in bakrenih podložk. In je moj mehanik občudoval cx30 s katero sem pospremil sina, da sem ga peljal domov. Prosil me je za en giro z njo. Bil je totalno navdušen, pa vozi od vedno bmw-je. Pravi, da tako dobrega ročnega menjalnika ni še videl v vsej svoji dolgi dobi mehanika. Niti na, svojih bmw-jih. 😊

To samo potrjuje moj pravilen nakup z ročnim menjalnikom. 🤗

Japonci imajo itak za moje pojme najboljše menjalnike. Nemci in še kdo drug se lahko samo čudijo jim.

  • Všeč 2
  • Hvala 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 minutama je Z M A J napisal:

Je komentiral in rekel, da tole je absolutno PREMIUM avto?

V bistvuu mu je bila vožnja zelo všeč.😉 Še posebno ga je navdušila   notranjost. 

 

 

Napisano
Pravkar je Alex napisal:

V bistvuu mu je bila vožnja zelo všeč.😉 Še posebno ga je navdušila   notranjost. 

Se je možakar končno spet v dobrem avtu peljal :punk:

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

N7rRRL1.jpg

Napisano

Čez vikend sem imel novo 3 in edino kar sem pogrešal na 120 KM motorju je avtomatski menjalnik. Avto uporabljam za vožnjo in lahko uživam v vožnji in te užitke lahko nudi tudi avtomatski, ker ko ga voziš en čas se ga navadiš in uporabljaš z enakim užitkom. 
 

Pa se odgovor slavkotu, po hribu navzdo imaš možnost ročnega pretikanja in lepo ostane v brzini. Tudi v avto načinu pa zna sam zavirati OZ držati v brzini.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)
pred 29 minutami je TiEn napisal:

Vozim avtomatik že leta in leta pa ne morem rečt da imam ob vožnji v hribe probleme...

 

Sumim, da je to povezano tudi z vrsto goriva oz. krivuljo navora. Pri dizlu je zato za AT in tudi za MT veliko manj dela (potrebnega pretikanja), kot pri bencinarju, kar se pozna še posebno v "gor/dol/gor/dol/gor/ ..." hribih. 🤔

 

Is there any difference between transmission systems of petrol and diesel  engines? - Quora

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 27 minutami je TiEn napisal:

Vozim avtomatik že leta in leta pa ne morem rečt da imam ob vožnji v hribe probleme...

 

sej ne, da so problemi, sam skoz šalta, ker sam neve kira prestava je najbolj optimalna :)

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano
pred 12 urami je mazdaman napisal:

... ... ... ... ... ...

 

Pa se odgovor slavkotu, po hribu navzdo imaš možnost ročnega pretikanja in lepo ostane v brzini. Tudi v avto načinu pa zna sam zavirati OZ držati v brzini.

 

Ja, saj sem napisal. Na volanu ima tipko gor in tipko dol, pa je @Z M A J nastavil, da ne bo avtomatika prestavljala ampak da bom jaz preko tistih tipk. Dokler je bila cesta samo gor - dol, je šlo. Ko je bila cesta levogor - desnodol, sem pa volan zavrtel n-krat pa nisem več vedel, katera tipka je + in katera -. Pa sem prestavljal kar nekam, še slabše kot avtomatika... Če bi imel čas gledat volan, bi šlo, ampak sem poskušal vozit tako dinamično kot z ročnim menjalnikom in ni bilo časa gledat, kam je volan obrnjan...

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano (urejeno)
pred 6 minutami je Deeyan napisal:

 

sej ne, da so problemi, sam skoz šalta, ker sam neve kira prestava je najbolj optimalna :)

Ne prestavlja sploh toliko, drugače če tko pogledaš če ne bi šaltalo menjalnik ne bi imel dela hehe 😁 tukaj elektrika reši težavo

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 22 minutami je Janez007 napisal:

 

Sumim, da je to povezano tudi z vrsto goriva oz. krivuljo navora. Pri dizlu je zato za AT in tudi za MT veliko manj dela (potrebnega pretikanja), kot pri bencinarju, kar se pozna še posebno v "gor/dol" hribih. 🤔

 

Zna biti, da imaš celo prav...

Napisano
dne 21. 9. 2022 ob 12:15 je NevLado napisal:

...dokler se voziš DO 15 km na dan. Ko se pa enkrat voziš 150 km na dan ti pa ta pot posesa vso voljo tega življenja. 

 

Potem imaš pa zelo malo volje do tega življenja...

 

Ta zapis me je spodbudil in sem vzel s seboj sina, ki je vestno beležil vsak premik prestavne ročice. Že v garaži, preden sem sploh speljal. Štart, kot omenjeno, v naši garaži, ki leži na 965 metrov nadmorske višine. Nato sva se po vijugasti hribovski cesti spustila v dolino (93 metrov nad morjem). Pot sva nadaljevala skozi naselja in izven naselij do avtoceste, po avtocesti do Vipave (108 metrov nadmorske višine). Sin je nato počakal v avtu, jaz sem opravil razgovor, nato pa po isti poti nazaj s tem, da sem se v Novi Gorici ustavila še na banki. Pot je bila dolga 121,7 km, na tej poti skupaj z vsemi manevri parkiranj pa sem menjalnik prestavil 94 krat. Če ti to posesa vso voljo do tega življenja, imaš zelo malo volje... Bom pa kdaj preštel, kolikokrat premenjam prestave na kakšni daljši poti, recimo, ko bomo šli k tašči na obisk. Mislim, da ne bo bistveno večkrat, ker je samo več avtoceste, kjer itak nimaš kaj dosti za prestavljat.

  • Všeč 2
  • Haha 4

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.