Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Do nedavnega sem bil zadovoljen lastnik Mazde CX-5 dizel, letnik 2015. Pri 131000km pa se je avto ustavil, prižgala se je lučka motorja in olja, avto pa je izgubil na moči. Ker je bil avto redno servisiran na pooblaščenem servisu smo se za popravilo obrnili na ta servis.  Čez 2 dni je sledil šok, diagnoza je bila utrgana veriga črpalke olja in posledično "zariban " motor. Stroški popravila pa cca. 12000€.  Ker diagnozi nekako nisem verjel sem avto odpeljal k drugemu mehaniku, z opisom napake pa sem se obrnil še na nekaj mehanikov. Od vseh sem dobil približno isti odgovor. Do napake naj bi prišlo, ker nisem pravočasno menjal bakrenih podložk pod injektorji. Razočaran sem predvsem nad servisom Mazde. Glede na to, da je bil avto pri njih redno servisiran, bi pričakoval, da bi mi podložke zamenjali, ali mi to vsaj svetovali.  Upoštevaje starost avtomobila popravilo ni smiselno, preostane mi le menjava motorja, če ga kje najdem.....

  • Začuden 2
  • Zmeden 1
  • Žalosten 5
  • Jezen 2
Napisano

Kateri mazda servis? Škoda da se nisi prej obrnil na naš forum, smo to predebatirali že  v veliko temah, prav tako imamo temo o vzdrževanju dizelskih mazda motorjev da bodo dolgo delovali brez težav. 

Res mi je žal da berem to katastrofo 😞 razmisli o mazdi bencinarju v bodoče, nebo ti žal. Dizelske mazde so res specifika in rabijo več pozornosti. 

Napisano

In zaradi 5 evrov je mazda izgubila spet še eno stranko…. Katastrofa za podjetje in za to, kar se grejo. Svaka čast tudi pooblaščencu, ki dejansko ni svetoval menjave podložk, kljub zvestobi. @Matej2020 žal mi je za to, kar se je zgodilo. Upam, da se odločiš avto popravit in sprejet odločitev kako naprej - seveda s čim manj stroški.

 

KDAJ MISLI MAZDA DODAT MENJAVO PODLOŽK V SVOJ SERVISNI INTERVAL??? 

Napisano

Ko sem jaz pripeljal šestico (2015) na peskanje sesalnih kolektorjev (uradni servis), sem jim omenil, da bi rad menjal tudi podložke. Mlajši gospod mi je rekel, da to ni predvideno (oz. potrebno), vendar je bil na srečo v bližini g. Majes in je takoj pripomnil, da bi on na svoji mazdi to menjal, saj je minimalni dodatni strošek. In tako so mi zamenjali tudi podložke. Od sedaj naprej za mnenje vprašam g. Majesa. Pri Matej2020 pa je šlo verjetno za zabito sito, kar je vodilo do odpovedi črpalke?

Napisano
pred 18 minutami je vzupan3 napisal:

Ko sem jaz pripeljal šestico (2015) na peskanje sesalnih kolektorjev (uradni servis), sem jim omenil, da bi rad menjal tudi podložke. Mlajši gospod mi je rekel, da to ni predvideno (oz. potrebno), vendar je bil na srečo v bližini g. Majes in je takoj pripomnil, da bi on na svoji mazdi to menjal, saj je minimalni dodatni strošek. In tako so mi zamenjali tudi podložke. Od sedaj naprej za mnenje vprašam g. Majesa. Pri Matej2020 pa je šlo verjetno za zabito sito, kar je vodilo do odpovedi črpalke?

Takih g. Majesov in D.r Pelkotov pa Selmarjev bi še kar nekaj potrebovali, da bi bili lastniki Mazde zadovoljni in brez skrbi.... 😊🤔🤗👍

Napisano
4 minutes ago, Bini said:

Takih g. Majesov in D.r Pelkotov pa Selmarjev bi še kar nekaj potrebovali, da bi bili lastniki Mazde zadovoljni in brez skrbi.... 😊🤔🤗👍

 

Moram pa poudariti, da so mi na uradnem servisu svetovali tudi menjavo verige oljne črpalke (v planu naslednje leto :-))

Napisano

Razumel bi, da bi verigo odtrgalo pri več kot 170.000 km. Tako sem razumel dr. Pelka in tudi ljudi na pooblaščenih servisih. Tole pri 130.000 km pa pomeni, da je pomembno pogosto preverjanje sita olja, ki kaže na ustrezno/neustrezno mazanje verižice.

Napisano

Meni so pri Močniku tudi povedali, da predlagajo menjavo verige. Ampak vseeno - se iz katerega podatka preko OBD sluti težava? Pritisk olja ali kaj drugega?

Napisano

Js sm bil na Selamrju, ko sm mel cca. 180k prevozenih, da bi menju verigo s preventive, povedu sm mu, da sma z mojim mehanikom menjala tut cedilo in, da sm sam menju tut bakrene podlozke. In mi je reku, da v tem primeru ni straha glede verige, da jo bom itak prej slisu. Zdej mam od takrat 220k.

Napisano
9 minutes ago, Deeyan said:

Js sm bil na Selamrju, ko sm mel cca. 180k prevozenih, da bi menju verigo s preventive, povedu sm mu, da sma z mojim mehanikom menjala tut cedilo in, da sm sam menju tut bakrene podlozke. In mi je reku, da v tem primeru ni straha glede verige, da jo bom itak prej slisu. Zdej mam od takrat 220k.

A je bilo govora o verigi oljne črpalke ali o pogonski verigi? Pogonski verigo verjamem da slišiš, verigo oljne črpalke pa nisem prepričan?

Napisano
Pravkar je vzupan3 napisal:

A je bilo govora o verigi oljne črpalke ali o pogonski verigi? Pogonski verigo verjamem da slišiš, verigo oljne črpalke pa nisem prepričan?

 

Menli smo se za vse komplet, 

Je pa res, ko sma z mojim mehanikom menjala cedilo je zgledala veriga v dobrem stanju. 

Napisano

To je vse lepo in prav,kaj pa nek povprečni lastnik ki tanka in vozi in zaupa serviserju,da bo opravil vse kot je treba......🤔 Takim pa trda prede,če vozijo dizla☹️🥴

Ne morem pa verjet,da se vsa ta leta  pri Mazdi ne doreče kako in kaj s temi dizl motorji.....:nevem:

Kot,da nebi imeli nobenih povratnih informacij o teh težavah,ki bi se s pravilnim servisiranjem kamot odpravile in bi bili vsi zadovoljni....👍

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

To je vse lepo in prav,kaj pa nek povprečni lastnik ki tanka in vozi in zaupa serviserju,da bo opravil vse kot je treba......🤔 Takim pa trda prede,če vozijo dizla☹️🥴

Ne morem pa verjet,da se vsa ta leta  pri Mazdi ne doreče kako in kaj s temi dizl motorji.....:nevem:

Kot,da nebi imeli nobenih povratnih informacij o teh težavah,ki bi se s pravilnim servisiranjem kamot odpravile in bi bili vsi zadovoljni....👍

 

Jp, sm zelo vesel, da sem en redkih, da sm lahk skoz zravn mehanika, ko se kej dela na avtu, on je pa tut vesel, da ma koga, ki mu lahk zraven kej pomaga prjet

Napisano

Jaz imam med oglasi ugoden komplet novih verig in podložk, pa je samo en do sedaj vprašal zanj. 😃

A rabili bi ga praktično vsi (prej ali slej).

  • Haha 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 2 minutama je dvorjan napisal:

Jaz imam med oglasi ugoden komplet novih verig in podložk, pa je samo en do sedaj vprašal zanj. 😃

A rabili bi ga praktično vsi (prej ali slej).

 

Js ga ze tut mam vec kot eno leto na rezervi 🙂

Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Jaz imam med oglasi ugoden komplet novih verig in podložk, pa je samo en do sedaj vprašal zanj. 😃

A rabili bi ga praktično vsi (prej ali slej).

Glej, vsi čakajo do konca potem pa v jok...... :hohoho::nevem:

Napisano

Jaz sem prav zato zamenjal te podložke že na 70000 kilometrih. 

Pa so se nekateri mazda  "poznavalci" smejali, ko sem to omenil. 

 

 

Napisano
15 minutes ago, Bini said:

Glej, vsi čakajo do konca potem pa v jok...... :hohoho::nevem:

Nekje sem zasledil, da je novejši tip verige za oljno črpalko bistveno bolj robusten. A mogoče kdo ve kaj več o tem in kakšne so oznake, da vemo kaj kupit?

 

Napisano
pred 1 uro je vzupan3 napisal:

Nekje sem zasledil, da je novejši tip verige za oljno črpalko bistveno bolj robusten. A mogoče kdo ve kaj več o tem in kakšne so oznake, da vemo kaj kupit?

 

 

js, ko sm vidu svojo na avtu pa med to, ko jo mam doma ne opazim neke razlike, da bi bla kej močnejša

 

IMG_20221103_151200.jpg

IMG_20221103_151301.jpg

IMG_20221103_151317.jpg

Napisano
14 minutes ago, Deeyan said:

 

js, ko sm vidu svojo na avtu pa med to, ko jo mam doma ne opazim neke razlike, da bi bla kej močnejša

 

IMG_20221103_151200.jpg

IMG_20221103_151301.jpg

IMG_20221103_151317.jpg

 

Včasih ni vidne razlike ampak gre lahko samo za razliko v materialu/dopuščenih tolerancah/itn.

Napisano
pred 12 minutami je vzupan3 napisal:

 

Včasih ni vidne razlike ampak gre lahko samo za razliko v materialu/dopuščenih tolerancah/itn.

Vprašaj na M.servisu on sigurno vedo😊👍

Napisano
pred 17 minutami je Freak napisal:

Noro tole,pa tudi popravilo 12 000€ 🥴 Koliko potem pride nov motor? 

Za ta denar dobiš že marsikaj od rabljenih avt, ki jim nebo razbilo motorja pri tako "malo" km. 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 3 minutami je FuManchu napisal:

Za ta denar dobiš že marsikaj od rabljenih avt, ki jim nebo razbilo motorja pri tako "malo" km. 

samo ne Mazda dizel :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.