Skoči na vsebino

Mazda CX-90 (USA, Avstralija)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je SeekK napisal:

A ni cx-50 beefana, stylana, osvezena cx-5? Tako imam v spominu.

Ne. Čisto nov model, ki k se prodaja čez lužo. Zelo všečna. To bi takoj kupil, če bi se prodajala pri nas. 

Screenshot_2023-02-02-19-44-31-82_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Screenshot_2023-02-02-19-44-45-79_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

 

 

Napisano

Raje naj naredijo kak športnik še namesto 5 enakih terencev...:rolleyes:

  • Všeč 2
  • Hvala 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 48 minutami je FuManchu napisal:

Raje naj naredijo kak športnik še namesto 5 enakih terencev...:rolleyes:

Na žalost športnikov ne kupuje več nihče oziroma skoraj nihče. Edino kot drugi avto v familiji. A tudi tega je vedno manj. 

 

 

Napisano
dne 2. 2. 2023 ob 17:25 je Boss napisal:

 

Vem, tako kot ne bo CX-70 niti CX-90. Pod kaj pol CX-50 spada, če je cx-70 samo 10 cm širša različica CX-60 in CX-90 ravno tako širša različica CX-80.

 

Ma tale SUV manija je ratala že čist nadrealistična zadeva.

CX-50 je na osnovi CX-30 platforme narejen večji avto za Ameriške trge. Nima nobene veze z CX-5, ki je narejena na osnovi Mazda 6 platforme. 
 

Avti z vzdolžnih motorjem in v osnovi z zadnjim pogonom pa imajo novo platformo in če razlikujejo po dolžini in širini 

 

Eu - Jap dobi krajše in ožje 60 in 80

Us pa dalje se in širše modele 70 in 90

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Oblikovno mi je CX-50 bolj všeč kot CX-60 in posledično to velja tudi za CX-90 (oziroma CX-80 ko bo na voljo na SI trgu).

Napisano
dne 2. 2. 2023 ob 20:49 je Alex napisal:

Na žalost športnikov ne kupuje več nihče oziroma skoraj nihče. Edino kot drugi avto v familiji. A tudi tega je vedno manj. 

Kot sem rekel gre počasi svet tam, kjer sonce ne posije🤮

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
dne 2. 2. 2023 ob 19:59 je FuManchu napisal:

Raje naj naredijo kak športnik še namesto 5 enakih terencev...:rolleyes:

Meni se ne zdijo glih terenci. :) Na videz pa res spominjajo nanje. Plus vidim v višjem sedenju in krajši dolžini (parkiranje), minus v slabši legi, manj udobnem sedenju, večjem uporu.

 

Kolegi z manjšimi otroki pogrešajo ponudbo enoprostorcev. 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 5 minutami je Janez007 napisal:

.

Kolegi z manjšimi otroki pogrešajo ponudbo enoprostorcev. 

Jah teh ni več, zame eden boljših, če ne najboljši je bil R Espace, res dober avto, prostoren, udoben in tudi takratni 2.2.dizel motorji so bili dobri....

Napisano
pred 31 minutami je sportman333 napisal:

Jah teh ni več, zame eden boljših, če ne najboljši je bil R Espace, res dober avto, prostoren, udoben in tudi takratni 2.2.dizel motorji so bili dobri....

Kolega ima 2.0 turbo in ga ne more prehvalit. 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 7 urami je Janez007 napisal:

Meni se ne zdijo glih terenci. :) Na videz pa res spominjajo nanje. Plus vidim v višjem sedenju in krajši dolžini (parkiranje), minus v slabši legi, manj udobnem sedenju, večjem uporu.

 

Kolegi z manjšimi otroki pogrešajo ponudbo enoprostorcev. 

 

Kateri to krajši dolžini? Naša Mazda 5 s sedmimi sedeži je po dolžini primerljiva s SUVi, če ni celo krajša...

Napisano (urejeno)
pred 43 minutami je Slivka napisal:

Kateri to krajši dolžini? Naša Mazda 5 s sedmimi sedeži je po dolžini primerljiva s SUVi, če ni celo krajša...

Nisem bil jasen. Meni so za peljat še vedno najbolj všeč nizki avti - primerjava se je nanašala nanje. Je pa res, da kakšno posebno dragih CX-ov še nisem vozil. CX-5 G165 MT name ni naredila vtisa, veliko raje vozim trojko.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Vozniki limuzin in karavano že leta bijejo hajko proti družinskim ocetom, ki so včasih vozili enoprostorce sedaj pa vsi hočejo SUV.

Za športno vožnjo je naša 6 vseeno boljša a cc je pa vseeno bolj udoben in vsem v avtu ne paše če jaz polagam ovinke.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)
pred 15 minutami je mazdaman napisal:

Vozniki limuzin in karavano že leta bijejo hajko proti družinskim ocetom, ki so včasih vozili enoprostorce sedaj pa vsi hočejo SUV.

Za športno vožnjo je naša 6 vseeno boljša a cc je pa vseeno bolj udoben in vsem v avtu ne paše če jaz polagam ovinke.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Se popolnoma strinjam. 

Tudi sam se vsedem v 6-ko, ko grem recimo sam v Ljubljano ali kam drugam. In si sam duška. Res je bolj športna vožnja kot v cx30. To je normalno, saj se manj nagiba v ovinkih. A, ko gremo na izlet vsi bolj uživamo s CX30. Itak se nam nikamor ne mudi in ostali ne marajo preveč moje športne vožnje. Sedaj za na smučanje so vsi enoglasno izglasovali, da gremo s CX30. Sem jim pa dal pogoj, da vzamejo vsak samo po en kovček. Je pač v cx30 manjši prtljažnik. A bo vseeno dovolj velik, saj ne rabimo tovoriti drugih stvari, ker bomo itak v hotelu. 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano
pred 2 urama je mazdaman napisal:

Vozniki limuzin in karavano že leta bijejo hajko proti družinskim ocetom, ki so včasih vozili enoprostorce sedaj pa vsi hočejo SUV.

 

O moj bog, kake pa strelaš? Kdo bije hajko proti družinskim očetom? :blink:

 

Alex ti pa isto... pa kake so zdaj to neumnosti... a nam hočeš povedat, da ima limuzina/karavan v obliki Mazde 6 samo dve možnosti OFF pa ON. Se pravi al stoji al pa ful gas čez ovinke? ?zmeden?:whatever: Vmesnega ni.

Pa sej veš zakaj je tisti pedal spodaj , ki ga prtiskaš z desno nogo. To ni pedal, ki ga prtisneš, do konca, ko se ti mudi, ampak pedal, ki dozira hitrost in dinamiko vožnje, da je ta udobna in prijetna in nima nobene veze z avtom v katerem je. Edini avto, ki ga Mazda trenutno ima pa ni družinsko naravnan je MX-5 vse ostalo so družinski avtomobili, če jih tako uporabljaš. Je pa res, da nekateri zmorejo še kaj več, ampak zgolj če tako hočeš in nikakor sami od sebe. In  če se kdo ne zna brzdat to ni problem v avtu ampak zgolj in samo v vozniku.

 

 

 

33112_1.png

Napisano
dne 2. 2. 2023 ob 19:46 je Alex napisal:

Ne. Čisto nov model, ki k se prodaja čez lužo. Zelo všečna. To bi takoj kupil, če bi se prodajala pri nas. 

Screenshot_2023-02-02-19-44-31-82_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Screenshot_2023-02-02-19-44-45-79_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

@Alex to si uvoziš 🙂

 

 

Napisano (urejeno)

Leta 2024 naj bi se prodajala tudi v Evropi, bo lahko zamenjal

Popravljeno od TiEn

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Če pride res v Evropo ni vrag, da je res ne zamenjam. Če bo seveda vožnja tako suverena in v redu motor kot pri premium cx30. Če bodo trpali noter zastarele motorje odpade. 😊

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
pred 1 uro je mazdaman napisal:

Konec leta pride v EU 80tka

Pa to je noro, v eni sapi dejmo bit eko ovo ono, v drugi sapi proizvajalci proizvajajo še več oversize gajbic :lol::rispekt:

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

OMG - tole je ogromno. Nekoč ene 10 let nazaj sem se hecal glede SUV-ov, da naj naredijo enak design pol pa samo velikost spremenijo S, M, L, XL in XXL. In evo ti ga na Mazda je ubogala.

 

 

33112_1.png

Napisano

Tako nekako ja.

 

Mazda bi lahko takole označevala svoje SUVe

CX-3 = Mazda XS

CX-30 = Mazda S

CX-50/CX-5 = Mazda M

CX-60 = Mazda L

CX-70 = Mazda XL

CX-80 = Mazda XXL

CX-90 = Mazda XXXL

 

Pa bi vsi točno vedeli kam kej paše :D

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 23 urami je Boss napisal:

Tako nekako ja.

 

Mazda bi lahko takole označevala svoje SUVe

CX-3 = Mazda XS

CX-30 = Mazda S

CX-50/CX-5 = Mazda M

CX-60 = Mazda L

CX-70 = Mazda XL

CX-80 = Mazda XXL

CX-90 = Mazda XXXL

 

Pa bi vsi točno vedeli kam kej paše :D

Konfekcijo imam M, morda je tud čas za avto velikosti M😆

Popravljeno od MazdaBoy

 

 

Napisano
pred 2 urama je MazdaBoy napisal:

Konfekcijo imam M, morda je tud čas za avto velikosti M😆

Ugotavljam,da imam cote za 2 št.prevelike za moj avto.....😲

Za mojo ž. je pa ravno pravšnji....👌😉

Napisano
dne 28. 3. 2023 ob 12:01 je Boss napisal:

Tako nekako ja.

 

Mazda bi lahko takole označevala svoje SUVe

CX-3 = Mazda XS

CX-30 = Mazda S

CX-50/CX-5 = Mazda M

CX-60 = Mazda L

CX-70 = Mazda XL

CX-80 = Mazda XXL

CX-90 = Mazda XXXL

 

Pa bi vsi točno vedeli kam kej paše :D

 

Kam pašeta pa Mazda 5 in BT-50?

Sicer ju v Evropi ni (strel v koleno), ampak v proizvodnji ju pa ima...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.