Skoči na vsebino

Kolikokrat sem menjal stransko ogledalo na svoji Mazdi

Ustvari kratki URL


Ogledalce, ogledalce na Mazdi povej, koliko menjav sem opravil do zdej.  

34 uporabnikov je glasovalo

  1. 1. Izberite število menjav stranskih ogledal pa naj gre za garancijska ali izvengarancijske posege.

    • Še nisem menjal nobenega in se počutim kr mal šefa
      24
    • Menjal sem enkrat - napake se pač zgodijo
      3
    • Menjal sem dvakrat in se sprašujem zakaj Mazda ne stori nič okoli te težave
      3
    • Menjal sem trikrat in me že oreng nervira
      1
    • Menjal sem štirikrat oziroma večkrat in sem že čist penast od jeze
      3


Priporočeno sporočilo

Napisano

kratka anketa

 

p.s.: če ste imeli več Mazd in teh posegov na različnih kr seštejte vse te menjave.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Evo en šefe se javlja tukaj 🤣

 

 

Sem Tilen, prihajam iz Vipave in moj hobi je poklapljanje ogledal ob vsaki priložnosti.

Popravljeno od TiEn
  • Haha 9
  • Začuden 1
  • Ljubim 1

 


image.jpeg

 

Napisano

Menjal enkrat in že čist penast od jeze. Jbg , eni imamo nizek prag. 😂

Napisano

Pri menjavi desnega motorčka (v garanciji) so mi spretni mehaniki na Avtoplus Kp razbili ogledalo (je šla šipca na 1257 kosov). Čakal na novo šipco en teden. Takrat sem bil brez avta 10 dni.😊 Od takrat naprej je teoretično mir. V praksi pa vsake toliko pošprejam z anti friction dry PTFE sprajem. Ogledala so vedno  naavtomatsko sklapljanje. 

 

 

Napisano

Aja, pa pri prvem možnem odgovoru....

@Boss zamenjaj besede " kr mal šefa" z  "brez jajc" . 😄

  • Haha 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 4 minutami je Liuch napisal:

Aja, pa pri prvem možnem odgovoru....

@Boss zamenjaj besede " kr mal šefa" z  "brez jajc" . 😄

Se strinjam. Tej, ki si ne upajo preklapljati ogledal in jih pustijo vedno odprte, so res "senca kohones." 😊

V bistvu je normalno, da se jim motorlrčki ne morejo pokvariti. Najbrž bi takim kar odlomilo ogledala, če bi ga sedaj zaprli. 😄

 

 

Napisano (urejeno)

Jaz ze od leta 2018 vsakdan poklapljam pa se ni še pokvarilo(ne mažem in špricam nič)...zgleda, da mam premium serijo avta...no sej šefe se mora peljat v premium avtu 😎

Popravljeno od TiEn
  • Všeč 3
  • Haha 1

 


image.jpeg

 

Napisano (urejeno)
pred 4 minutami je g.Wankel napisal:

Tudi jaz. Še nič se ni pokvarilo

 

  Reveal hidden contents

Ampak nimam motorčka :P 

 

Tooo šefe haha  😁

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano

Meni so enkrat na prejsnji sestici menjali…. pa dvakrat pri CX-5 … vedno pod garancijo… Hci ima pa trojko, staro priblizno toliko, kot moja CX-5… pa se ni imela s stem problema…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Da bi bila anketa bolj zanimiva bi morali podati še dodatne opcije:

- druga znamka (nikoli)

- druga znamka (1-3x)

- druga znamka (več kot 3x)

:)😉

Napisano
pred 39 minutami je Janez007 napisal:

Mi na 6-ki tudi ne bomo imeli več problema. Je zlaganje izklopljeno.  Zanima me, ali ima kdo te težave na Mazdi 3, 2014-2018?

 

Sem imel 3ko 6 let od 2016 do 2022, nikoli ni imela te tezave in sem zlagal ogledala po vsaki voznji...nisem niti vedel za to tezavo, dokler ni pri ocetovi 6ki 2016 letnik enkrat zastekalo. Je resil z youtubom in wdjem in jih se vedno zlaga po vsaki voznji, kot je pred tem..

Napisano

Ne vem, kako naj glasujem. Strogo gledano bi moral odgovoriti, da še nikoli. Ampak mi pa obe ogledali nagajata in jih moram občasno ročno premikati in občasno podmazovati. Doslej je še šlo in še nisem šel na menjavo.
Za nameček je pri mojem tako, da ne morem izključiti zapiranja (zlaganja?) ogledal. Klasični postopki ne delujejo, tudi na pooblaščenem servisu pravijo, da pri mojem avtu ne morejo spremeniti nastavitve.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano

Zanimivo, ko je na vrsti anketa, je v bistvu skoraj zanemarljivo števo primerov. Ko pa bereš v jamranju, bi pa rekel, da je to problem pri skoraj vsaki mazdi. Toliko o zanesljivosti in resničnih podatkih, ki so ponavadi v anketah. 😉

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano

Sicer je vzorec glasov relativno majhen, je pa odstotek težav po mojem mnenju zelo visok. To sploh ni malo, običajno so težave pri posameznih delih v nekaj odstotkih, pa so že velike težave.

Napisano
pred 38 minutami je SpEkTr napisal:

Samo v anketi se pofočkaš sam enkrat, tudi če si bil 3x na servisu zaradi menjave motorčkov :)

Pofočkaš?? 🤔

  • Haha 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano
pred 2 minutama je 50keda napisal:

M6 letnik 2019, menjana levi in desni, enkrat.

Se pravi, da jih uporabljaš redno za razliko od nekaterih, ki tu nekaj modrujejo in jih imajo vedno odprte. 

Boss, lahko spremeniš naslov v heroji vs senzakohonerji ali pa uporabniki vs ne uporabniki. Bo kar relevanten rezultat. 😉

 

 

Napisano

Če se ne motim bi od oka ocenil, da je pri 6tkah največ odpovedi.... 🤔

Verjetno zato, ker jih je tudi največ😉

Napisano (urejeno)

Aja pa nekdo je reku, da jih ni veliko menjalo, v času mojega pisnja: 8/26 = 0,3 -> 30% jih je menjalo ogledala vsaj 1x, to še nikoli ni bilo "samo par izjem" :D

Popravljeno od 50keda

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.