Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 18 minutami je Janez007 napisal:

A nisi Alex najprej rekel, da je Peter22 kupil dober avto? 😉 Je to dober avto, če moraš ves čas paziti, da ne prekinjaš regeneracij? ?zmeden?

 

Če bi bilo to mišljeno tako, potem bi si inženirji izmislili še kakšno dodatno lučko, obvestilo na armaturki, kar bi olajšalo tako opravilo. :) Sprašujem se tudi o smiselnosti i-stop sistema, če na drugi strani kurimo gorivo z dodatnimi km samo zaradi preprečitve dviga nivoja olja. Da ne govorim o ne-praktičnosti in nevarnosti takega početja, ki sem ga, da ne bo pomote, izvajal tudi sam. 🙃

 

Avto je definitivno dober kakor tudi sam motor. Tale svetovni rekord mazdini dizel motorjev  (ja Janez, takega si ti prodal 😉) pove več kot vse naše pisanje. 

WWW.GOOGLE.COM

Nina Jerančič je bila med najzaslužnejšimi za...

 

 

 

Napisano
pred 15 minutami je Janez007 napisal:

Če @Alexgovoriš na splošno, bi lahko pritrdil (politično korektno, da ne bo @Boss užaljen :) ). Če pa govoriš za konkretnega, potem mi ni jasno, na osnovi katerih podatkov delaš tak zaključek. Saj je kar veliko možnosti, da je res tako, vendar tudi nekaj možnosti, da ni. 😉

 

Ne vem če se spomnite ene bele šestke CD175 l.2016, ki se je prodajala na Dolenjski cesti in sem jo šel gledat, poslikat in komentiral. Avto je bil za moje pojme razvalina, da jo težko najdeš.

 

 

 

Govorim na splošno za vse mazda dizle, skayactiv motorje. Konkretnega ne poznam zato ne morem podati mnenja. 😊

 

 

Napisano
1 hour ago, SpEkTr said:

Saj je pri večini dizlov tako, da ni najbolje, če se regeneracijo prekine. Ne pomeni pa to, da boš imel težave če jih boš prekinil. Vozi brez misli na to, in bo vseeno ok. Seveda, če imaš neke normalne razdalje. Če se boš vozil par km sem in tja, boš imel z vsakim slej ko prej težave.

 

Pri teh motorjih, kot smo že večkrat omenili je potrebno zamenjati podložke na injektorjih, preveriti sito na oljni črpalki, ter menjati olje na recimo nekje 10 tisoč prevoženih, pa si naredil praktično (skoraj) vse kar lahko narediš, da bo motor delal še dolgo :)

Enkrat sem prebral, da naj bi imela FL verzija od leta 2015 naprej drugačne podložke injektorjev (ne-bakrene), ki jih naj ne bi bilo potrebno menjavati. Ali lahko to kdo potrdi/ovrže?

Napisano

Nekaj takšnega sem tudi jaz ujel na pooblaščencu. Imam letnik 2016 in so rekli, da nimajo več klasičnih težav. Ne spomnim pa se, ali so malo drugačne podložke ali pa so malo drugače zategovali.

Napisano
5 minutes ago, vzupan3 said:

Enkrat sem prebral, da naj bi imela FL verzija od leta 2015 naprej drugačne podložke injektorjev (ne-bakrene), ki jih naj ne bi bilo potrebno menjavati. Ali lahko to kdo potrdi/ovrže?

 

To drži.

So mi pa na servisu vseeno svetovali naj jih zamenjam, pač sej to ne stane praktično nič. Tako da, jaz sem jih lansko poletje zamenjal.

Napisano
pred 13 minutami je SpEkTr napisal:

 

To drži.

So mi pa na servisu vseeno svetovali naj jih zamenjam, pač sej to ne stane praktično nič. Tako da, jaz sem jih lansko poletje zamenjal.

Pri koliko prevoženih kilometrih si jih dal zamenjati? 

 

 

Napisano
pred 2 minutama je SpEkTr napisal:

Pri 74401 km :) Sem šel gledat na račun :P

Se pravi, da si jih kar zgodaj zamenjal? 🤔

 

 

Napisano

Hja, lej. Tut olje v menjalniku in filter sem menjal takrat. Tko da. Načeloma rad nekaj dam na preventivo.

Pri teh motorjih pa vsi vemo, da so te podložke že velikokrat lastnika stale tudi motorja :)

Napisano

No tkole,danes dobil nazaj avto od Pelkota.

Pregledal je avto,naredil redni servis,ter zamenjal olje v menjalniku.

Pravi,da je auto vredu in ,da vse štima.

Glede podlošk im je rekel,da se menjajo pri 150.000km ,ko se zamenja tudi ketna.

Me pa zanima če kdo ve koliko olja gre menjalnik,ko se ga menja?

Prllagam se slikice 20220114_143215.thumb.jpg.32465c3d9f9b3915b14c535532f31853.jpg20220114_135746.thumb.jpg.5e2cd2034975aa7010ebda31c1969e89.jpg

Napisano (urejeno)
pred 2 minutama je Peter22 napisal:

No tkole,danes dobil nazaj avto od Pelkota.

Pregledal je avto,naredil redni servis,ter zamenjal olje v menjalniku.

Pravi,da je auto vredu in ,da vse štima.

Glede podlošk im je rekel,da se menjajo pri 150.000km ,ko se zamenja tudi ketna.

Me pa zanima če kdo ve koliko olja gre menjalnik,ko se ga menja?

Prllagam se slikice 20220114_143215.thumb.jpg.32465c3d9f9b3915b14c535532f31853.jpg20220114_135746.thumb.jpg.5e2cd2034975aa7010ebda31c1969e89.jpg

Gor imaš 17"? Zimske gume na feltnah ? 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 7 minutami je TiEn napisal:

4L  olja če ne izpiraš, menjaš filter staro ven novo noter

 

 

Sem preveril moj mail, prišlo me je 50€ s poštnino

Ja men je rekel,da je izperal ,porabljenih je bilo 5 l vse skupaj.

Filter menjalnika ni menjal, pravi,da pri 150.000,ceprav bi mi bilo logično,da se sedaj zamenja.

Napisano

Pri izpiranju bi moralo iti 7l, se mi zdi da je bilo nekje omenjeno na forumu. Naj nekdo potrdi/ovrže

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Meni se je ob menjavi olja in filtra v avtomatskem menjalniku v posodi nabralo dobrih 4,5 litra - po tem ko se je snel karter. Kaksne svoh 3 litre olja je pa ostalo se v wandlerju.

 

Cez 10.000 km sem se enkrat zamenjal olje - takrat ga je slo cez cep ven dobrih 4 litre.

 

Tako da v celotnem menjalnik mora biti okoli 7 litrov olja, ki pa ga ven dobis samo z masino za izpiranje.

 

 

Napisano (urejeno)

Tako je. Če samo snameš karter in izpustiš menjalniško olje bo vem priteklo med 3,5 in 4,9 litra

Če pa izpiraš pa imej pripravljenih 8 litrov, vsaj tako pravi Liqui Moly katalog.

 

S1.thumb.JPG.809876dda09d2908e2f537228372b496.JPG.

Popravljeno od luxxx7
Napisano

Evo se je ze zacelo sranje☹

Se mi je prižgala lučka za napako na motorju (engine malfunction)

Sem sel k Pelkotu ,je priklopu na racunalnik in je napisalo:

 

Zaznan nezadosten pretok EGR

 

Rekel mi je ,da je blo neki s softverjem pri teh mašinah in ,da treba najbrz update nardit,naj grem na mazda servis prevet,ce je bil za moj avto narjen odpoklic.

To je to kar mi je povedal.

 

A ma se kdo mogoce kaksno mnenje kaj bi lahko bilo?

 

Napisano
pred 21 minutami je Peter22 napisal:

Evo se je ze zacelo sranje☹

Se mi je prižgala lučka za napako na motorju (engine malfunction)

Sem sel k Pelkotu ,je priklopu na racunalnik in je napisalo:

 

Zaznan nezadosten pretok EGR

 

Rekel mi je ,da je blo neki s softverjem pri teh mašinah in ,da treba najbrz update nardit,naj grem na mazda servis prevet,ce je bil za moj avto narjen odpoklic.

To je to kar mi je povedal.

 

A ma se kdo mogoce kaksno mnenje kaj bi lahko bilo?

 

 

to je znak za zadelan sesalni kolektor....

Napisano (urejeno)
pred 2 minutama je Peter22 napisal:

Kaj ga je treba zamenjat,ali se,da to sčistit?

 

to se sčisti, pa zraven je treba očistit še Egr, loputo in map senzor

Popravljeno od Deeyan
Napisano
pred 2 urama je Deeyan napisal:

 

to se sčisti, pa zraven je treba očistit še Egr, loputo in map senzor

Ok, hvala za info.

A to delajo servisi,al servisi izpušnih sistemov?

Napisano
pred 3 urami je Peter22 napisal:

Evo se je ze zacelo sranje☹

Se mi je prižgala lučka za napako na motorju (engine malfunction)

Sem sel k Pelkotu ,je priklopu na racunalnik in je napisalo:

 

Zaznan nezadosten pretok EGR

 

Rekel mi je ,da je blo neki s softverjem pri teh mašinah in ,da treba najbrz update nardit,naj grem na mazda servis prevet,ce je bil za moj avto narjen odpoklic.

To je to kar mi je povedal.

 

A ma se kdo mogoce kaksno mnenje kaj bi lahko bilo?

 

Če imaš še kak odprt vpoklic lahko preveriš tukaj: https://www.mazda.si/lastniki/vpoklici/

 

Za opravljene vpoklice pa lahko pokličeš na pooblaščen servis ali direktno mazda uvoznika.

 

Kot pravi @Deeyan bo treba prepucat EGR in kolektor. To lahko naredi katerikoli serviser, nima veze a je pooblaščenec ali "zasebnik". Kolektor se odšraufa in speska, EGR pa s sprejem. Je kar nekaj mehaničnega dela, priporočam nekoga, ki se spozna na te motorje, da ne bo odpiral prvič.

Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Če imaš še kak odprt vpoklic lahko preveriš tukaj: https://www.mazda.si/lastniki/vpoklici/

 

Za opravljene vpoklice pa lahko pokličeš na pooblaščen servis ali direktno mazda uvoznika.

 

Kot pravi @Deeyan bo treba prepucat EGR in kolektor. To lahko naredi katerikoli serviser, nima veze a je pooblaščenec ali "zasebnik". Kolektor se odšraufa in speska, EGR pa s sprejem. Je kar nekaj mehaničnega dela, priporočam nekoga, ki se spozna na te motorje, da ne bo odpiral prvič.

 

js, ko sm to delu lahk rečem, da sm mel dela kr za cel popoldan

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pa to je 10x tolk dela kot s cevko.    Razen, če si mora kazen naložit za napako pa mora kot pokoro nekoliko dodatno trpet. Če ja, pol pa ta ideja... držiš, špricanje na šipo da sprazni vse, pa še eno rundo s čisto vodo. Upaš, da ne pregreješ motorček, ker če crkne je to dodatna finančna pokora. Pol oreng še šipe spucaš z alkoholom, da se razmastijo. Daš notri vitrex in si ready to go.
    • Začnejo se dogajati zanimive zadeve pri teh Thinkbookih. BSOD pa ni krivo recimo pregrevanje al pa da bi bilo kaj zamašeno od prahu. Daš winse še enkrat gor pa se zadeva ponovi in to na clean mašinah, Potem nerazložljiva ugašanja brez razloga. Izgleda, da komponente na plati niso glih prvi razred in odpovedujejo poslušnost.    Sej ne da je tri leta meja k kar vsem crkne, ampak takrat nekje se začne. In od teh 100 ThinkBookov, ki so bli kupljeni leta 2021 nimamo niti enega več v uporabi. Vse smo morali menjat.   Drugače pa ja, baterije so vedno problem, sploh pri tistih uporabnikih, ki imajo mašine skos na polnilcih oziroma dockih. Potem pridejo raznorazne težave s tipkovnicam (dostikrat polito), potem USB-c priključki, ker uporabniki vlečejo ven te kable pod vsemi mogočimi koti. Sledijo mašine, k crknejo čist, pa uničeni zasloni, ko vmes kdo kaj pripre pa ga vrže po tleh, pa ga z avtom povozi. Pa LAN priključki, celo kak HDMI crkne.    Tko kot sem napisal... za polovico sranja so krivi uporabniki sami. Kle bi se lahk reklo "nije žvaka za seljaka".    
    • Sprednja guma dol. Odstranis kolotek in ven potegnes motorcek in se bo cel "vitrex" zlil ven. Motorcek je notri samo preko tesnila.
    • In kaj crkne po treh oz. petih letih? Integrirana grafika ? A slucajno mislis baterijo?
    • Ma, ti si nova Baba Vanga... 🤣 Končno se je v nekom reinkarnirala.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.