Skoči na vsebino

Keramična zaščita

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Živjo, moram se pohvaliti....sedaj je ljubica še lepša 🤣🤣🤣

Seveda nisem delal sam. Sem kar zaupal strokovnjaku in sem super vesel😁😁😁

 

 

20230623_143500.jpg

20230623_143533.jpg

  • Všeč 12
Napisano
pred 14 minutami je NevLado napisal:

No, tole je pa res ultra šajn.

 

Kako to, da si se odločil za Kristal? Bi priporočil tudi naprej?

Sem kasneje opazil, da je mogoče izpadlo kot samo reklama😃😃 v bistvu je takrat ravno lilo kot pri norcih ,pa še toča je začela....sem imel veliko srečo, da še nisem zapeljal avto iz delavnice. Bi se sam zjokal🤣🤣🤣

Za Markota iz Kristala sem se pa odločil, ker mi je od vseh, katere sem spraševal mojstre, pustil zaupanja vreden občutek.... npr. Enmu v LJ pri nas ne bi še samokolnico zaupal pustiti😂😂😂 

 

Napisano

Mene je npr zanimalo, če mojster ima izkušnje in zna kvalitetno polirati mehko barvo (lak) na Mazdi. Koliko laka s poliranjem pobere oziroma koliko ga še ostane. Ali se base coat od keramike kvalitetno sprime z mehkim lakom in je tako obstojen, kot na trših lakih. Seveda je tuki še črna barva, in da je po poliranju res brez mikroprask....

Uhhh, res sem zahteven 🤣🤣🤣 samo kvalitetna priprava avta nudi maksimalen učinek in kvaliteto keramike....

Napisano
pred 28 minutami je ignacij napisal:

Koliko keša pa tole stane?

Koliko časa to zdrži?

A je keramična zaščita boljša kot folija?

Keramična zaščita nudi boljši izgled, sijaj,...lažje se pere in vzdržuje avto. Nekako kot vosek, sealant na steroidih😁😁😁 seveda UV zaščita, preprečuje bledenje barve... 

 

PPF (folija) nudi mehansko zaščito do neke mere (kamenčki, praske) in ni celotno življenjsko dobo prozorna (več denarja več muzike 😁😁😁). Mogoče na novih avtih bolj priporočljiva. 

 

Nekako se za folijo nisem odločil. Je pa seveda možna kombinacija PPF + keramična zaščita. 

 

Cena je pa odvisna od veliko dejavnikov in bi ti raje priporočil posvet z mojstrom in da sam postavi ceno.... da ne bom kaj zavajal. 

 

Je pa vsekakor vredna investicija...

 

 

Napisano (urejeno)

Glede na izmikanja, bom rekel da je cena divja.

 

Nov avto je pred vrati, še mogoče bi dal za to. Samo že v časih Focusa je to blo tam od oka 500€.

 

Mene bolj zanima kako je s pranjem in obnavljanjem zaščite.

Ne bi ravno zaradi keramike imel prerjavelo podvozje. Ker vsako pomlad po snegu avto potrebuje podvozja in če s avtomatsko avtopralnico keramiko dolpotegnem sem dreku focn stisnil.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 27 minutami je godlike napisal:

Glede na izmikanja, bom rekel da je cena divja.

 

Nov avto je pred vrati, še mogoče bi dal za to. Samo že v časih Focusa je to blo tam od oka 500€.

 

Mene bolj zanima kako je s pranjem in obnavljanjem zaščite.

Ne bi ravno zaradi keramike imel prerjavelo podvozje. Ker vsako pomlad po snegu avto potrebuje podvozja in če s avtomatsko avtopralnico keramiko dolpotegnem sem dreku focn stisnil.

Mah, sej nič ne skrivam😁😁😁 dal sem jurja....imel pa sem ponudbo tudi za 400 €, pa najcenejši ni bil zadosti dober. če striktno govorim o Markotu in Avtokozmetiki Kristal , ima na svoji strani  več paketov in vse podrobno razloženo.  Ampak itak v živo pove, kaj dobiš in za koliko, ko vidi avto. Sam grem rad osebno, ker vedno še kaj vprašam in dobim tako občutek kako se bom odločil. Zato nisem govoril v tujem imenu. Za primer pa sem pri nekem drugem dobil ravno obraten občutek , ravno zato, ker sem v živo videl in slišal zadosti.... izbiral pa sem med štirimi detailerji v LJ in bližnji okolici....

 

Avtomatska pralnica pa ni ok tudi za avto brez keramike 😆

Napisano

Zgleda ok👍, pohvalno....ampak 1k za to izvedbo....če boš imel avto 10.let verjetno po 10.letih ne bo kake hude razlike, tega jurja, ki si ga zdaj dal, ti pa takrat ne bo nihče doplačal....(samo moje osebno mnenje, da ne bo kakega nesporazuma😉), ampak seveda ima vsak različne poglede na to...

Napisano

Vsakemu svoje ampak osebno bi to dal na en hud avto, na to kar jaz vozim ne vidim smisla. Če ga redno vzdržujem in negujem bo enako vreden z ali brez zaščite. 

 

Pa da ne bo pomote, če se kdo to odloči ga ne obsojam, tudi jaz kupujem razne neumnosti.

Napisano
pred 54 minutami je Shrek napisal:

Umazanija je najboljša zaščita. 🤣😋

Pa ne v predebelem nanosu.... 😁😉

Napisano (urejeno)

Drugače keramika je res fajn kot zaščita, edini minus je, da je treba to obnovit po 6 oz 12 mesecih, odvisno od vrste keramike.

 

Jaz bom en dan nanesel gor Sonax Polymer Net Shield,. Smo že nekaj časa nazaj na avto od soseda in za ta dnar sploh ni slaba zadeva. Pa izi je nanos.

WWW.AMAZON.COM


 

Popravljeno od Tilen5

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano (urejeno)

Kolikor vem ima gyeon 3 ali celo 5 letno pisno garanciji. 6 do 12 mesecev ti zdržijo klasični voski... Pa kolikor vem kristal bolj ali manj uporablja keramično zaščito od Gyeon. Je pa res, da se moraš držati določenih navodil in to keramično zaščito doma vzdrževati. 

Edit: Proizvajalec nudi 5 letno pisno garancijo na keramično zaščito (Gyeon).

Popravljeno od Scr3am
  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 15 urami je Volume napisal:

... ... ... ... ... ... ... dal sem jurja....... ... ... 

 

pred 2 urama je Tilen5 napisal:

Drugače keramika je res fajn kot zaščita, edini minus je, da je treba to obnovit po 6 oz 12 mesecih, odvisno od vrste keramike.

 

Emm, mislim, da je pa tole zelo drag šport. V dvanajstih letih 12.000€ za zaščito? Pa brez zaščite podvozja, ki je še najbolj na udaru in podvrženo rjavenju...

Napisano
pred 2 urama je Scr3am napisal:

Kolikor vem ima gyeon 3 ali celo 5 letno pisno garanciji. 6 do 12 mesecev ti zdržijo klasični voski... Pa kolikor vem kristal bolj ali manj uporablja keramično zaščito od Gyeon. Je pa res, da se moraš držati določenih navodil in to keramično zaščito doma vzdrževati. 

Edit: Proizvajalec nudi 5 letno pisno garancijo na keramično zaščito (Gyeon).

pol sm zamešal ja oz. je bila tista keramika ki sem jo nekaj let nazaj gledal toliko slabša

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Jurja je res huda ja. Je pa treba vedeti, da to ni samo keramika. Za nanos keramicne zascite je potrebno veckratno pranje vozila, dekontaminacija laka, vozilo komplet scistiti z glino, vecstopenjsko poliranje in sele potem nanos keramicne zascite. Tukaj govorimo o urah in urah dela. Je pa tudi za moje pojme to kar huda cena. Pa poznam avtokozmetiko kristal in tip ve kaj dela. 

Napisano

Uhh to pa je debata ratala😁😁😁 sej to ni vsako leto na novo, pa vsakič jurja. Pisna garancija je za to ceno in nivo keramike 7 let....dela pa se ko je potreba samo obnova in je manjša cena....je pa res cel postopek , da se sploh nanese keramika. Pa teli mojstri imajo profi line avtokozmetiko, ki jo mi navadni kupci ne dobimo v trgovini. In je občutno boljša 

Meni je dal keramiko na celotno karoserijo, vse nebarvane plastike, stekla, platišča,čeljusti,  gume, folija notranjih pragov in še sprednjih luči.

Napisano
pred 43 minutami je Scr3am napisal:

Jurja je res huda ja. Je pa treba vedeti, da to ni samo keramika. Za nanos keramicne zascite je potrebno veckratno pranje vozila, dekontaminacija laka, vozilo komplet scistiti z glino, vecstopenjsko poliranje in sele potem nanos keramicne zascite. Tukaj govorimo o urah in urah dela. Je pa tudi za moje pojme to kar huda cena. Pa poznam avtokozmetiko kristal in tip ve kaj dela. 

Delo je drago. Je pa brez smisla. Za konzerviranje avta mogoče, za vsakdanjo uporabo pa ne. 

Napisano

Jaz sem dal pr Horvatu Nanolexovo skupaj z dvema setoma felten 850€...in ko bo začelo popuščati,bom dal spet👍...meni je vredno...sam na en star avto,pa res nima smisla-pač čisto stroškovna računica🙄.

 

Pravkar je Mraušk Mčk napisal:

kako pa kaj ta keramika in toča. Jo je po toči potrebno obnovit?

Jaz bi rekel,da ne-keramika gre dol samo z abrazijo-torej brušenje/poliranje.

In če so popravljaji vdrtine z "masažo" od znotraj z tistimi palicami-vzvodi...pol bi moralo biti vse OK tudi po toči.

Napisano

Evo še ena od danes po nalivu....kapljice kar frčijo dol s keramike😁😁😁

Mislim pa, če sem dal že toliko za avto , lahko še tistga jurčka dam zraven🤪🤪🤪

 

Ker se vsi tok radi obrnemo za hudim črnim Bmw-jem ali pa drugim nemcem....zakaj se ne bi še kdo za spremembo obrnil in pogledal eno hudo črno Mazdo 🤣🤣🤣

 

Malo za hec, že dolgo ne gledam na to kaj si drugi mislijo.....

20230627_092809.jpg

  • Všeč 4
  • Ljubim 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.