pri 200kkm sem odstranil dpf in egr, menjana povratna cevka za nafto, neka posoda za antifriz, ki je počasi puščala, zadnji desni ležaj in enkrat se je strgal jermen za vodno pumpo/klimo/alternator zaradi jermenice alternatorja.
cca 2 leti malo pokadi sivo/belo pri vžigu. Servisira jo Pelko in pravi, da to ni nič, injektorje je testiral B-innova in baje so ok (enega je menjal), antifriz ne pušča, praktično ne porablja olja (zadnja 2 servisa sem dodal pol flaške Metabond old, prej cca 1L olja na 15kkm). Poraba 7.4 L/100, mogoče malo visoka čeprav je AVT in AWD...pa ta dim pri vžigu mi gre na mal živce...
No ja, če ti je to rekel, pol pač je vse skup logično. No ja, sej za dobr biznis je to dober nasvet.
Sem že spraševal enkrat pa mislim, da ni bilo odgovora. A je kdo na forumu kupil novega dizla, ga vozil sam in imel take težave? Ja Mazdi pač ne paše, da je avto za poslovne najeme in fafing.
Zakaj bi pa kompliciral, sej nisem retard? Zakaj in kam naj bi ga pospravil? ... rolo gre lepo nazaj na svoje originalno mesto, umaknem ga le za ta trenutek, ko nalagam bicikel. Sej ne vem, a si kej drugega mislil, ampak drugače ne gre, da bi z nameščenim rolojem nalagal bicikel. Ko pa je bicikel notri pa gre rolo lepo nazaj na svoje mesto.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.