Skoči na vsebino

Mazda3 G120 2015: menjati ali ne

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.  

prva lastnica  Mazda3 1/2015 G120 1998 cm3 88 kW prevozenih 80 tisoc. Zgolj redni servisi po Mazda planu vzdrzevanja.

Bi rekla da je avto v stanju katerega bi bil vesel vsak kupcev

Pred tem sem imela Honda Civic 14 let samo redni servisi in 3 auspuhi 

sem 3 leta pred upokojitvijo in v dilemi

- prodati in kupiti novega ( in seveda kaj glede na trend hibridov in el.vozil) Če menjava je opcija samo japonec 

- uporabljali dokler gre v upanju na cim manjse stroske izrednih popravil poleg rednih servisov 

Nekako se nagibam bolj k drugi moznosti, vendar bi potem menjava za nov avto v casu upokojitve odpadla.

 

Ker je poteklo 7 let uporabe se morda vprasanje ali ostati na uradnem servisu ali pa obstaja neuradni ki je enako ali bolj kvaliteten. Samo za nizji znesek servisa ne bi rada izgubila kvalitete. Izgubim Pa Mazda pomoc na cesti.

 

Napisano

Jaz na tvojem mestu nebi prodajal, motor se je komaj prav zalaufal. Servisiral bi pri nepooblaščenem servisu. Pomoč na cestu pa če že nimaš vključiš zraven zavarovanja.

Napisano (urejeno)

Jaz bi na tvojem mestu prodal @Janez007. On ga bo dobro plačal in še naprej čuval in vzdrževal. 😃

 

Če ti avto glede velikosti, oblike, barve, funkcionalnosti ustreza, potem ni nobene nuje, da se ga znebiš. 

 

Kolikokrat je že kdo uporabil Mazdino pomoč na cesti? Ste zadovoljni z Mazdinimi pooblaščenimi servisi? Če mene vprašaš, bo vsak cenjen lokalni servis za redne servise OK. Za kaj bolj posebno Mazdinega, pa ga lahko še vedno zapelješ na Mazda servis.

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Avto je dober, je pa dejstvo, da bo čez 2.leti star 10.let in ne glede na km, ne bo vreden nič več?!?....kasneje pa še manj in potem nakup novega predstavlja vedno večjo razliko.

Pred penzijo veliko ljudi kupi nov avto in ga potem vozi naslednjih 10.let.... jaz bi šel v mazda center in vprašal za menjavo staro-novo in isti model (mazda 3 g120).

Popravljeno od sportman333
Napisano

V primeru nakupa novega in da mora biti Japonec, ter v skladu z avtomobilskimi trendi, ima Toyota kar dobro izbiro.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 23 minutami je Z M A J napisal:

V primeru nakupa novega in da mora biti Japonec, ter v skladu z avtomobilskimi trendi, ima Toyota kar dobro izbiro.

Ja, Toyota Corolla 1.6 klasika. To se bo tudi vrtelo pol milijona km "ko keks". 😃

Napisano

Ne naredi take napake kot sem jo jaz, ko sem prodal Mazdo 5 s 360.000 km in kupil nov... ... ... one.

 

 

Obdrži in vozi dalje. 

 

Če pa že misliš prodat, pa najprej objavi na tem forumu, preden te ogoljufajo preprodajalci z AvtoNeta...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Pridružujem se mnenju @sportman333, da prodaš dokler je nekaj vreden in kupiš novega oz. še bolje kakšno leto starega. Vzemi mazdo 3 ali pa CX30 bencinarja pa boš še naprej brez skrbi.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano
pred 2 urama je ignacij napisal:

Pridružujem se mnenju @sportman333, da prodaš dokler je nekaj vreden in kupiš novega oz. še bolje kakšno leto starega. Vzemi mazdo 3 ali pa CX30 bencinarja pa boš še naprej brez skrbi.

 

Tega jaz ne razumem. V žepu imaš našparanih 15.000. Za 5 let starega dobiš 15.000. Skupaj si lastiš 30.000.

 

Če ne zamenjaš, boš v naslednjem letu s starim izgubil recimo 10%, to je 1.500 ... skupaj ti ostane 15.000 + 13.500 = 28.500. Če kupiš novega, boš imel po enem letu vsaj 10% manj, torej 27.000. Zakaj bi hitel s prodajo starega zanesljivega avta z malimi stroški vzdrževanja? 

 

Bolj ko je star avto, manj z njim izgubljaš .... razen če je zelo slabo vzdrževan in ohranjen.

Napisano

Tudi ta pot je možna, samo potem bi verjetno mi vsi vozili naše mazde vsaj 30 let. Dvomim, da kdo kupi novo vozilo da bo prišparal, ker tako pač ne gre, zato pa bi ji priporočal, da kupi malo rabljenega, ki je že izgubil del vrednosti. Njeno vozilo je staro 8 let in ga bo gospa verjetno želela/morala zamenjati v prihodnosti. Za svojega starega čez par let ne bo dobila skoraj nič in bo potem prevelik finančni zalogaj, da bi si kupila novejše vozilo. Se pa verjetno vsi strinjamo, da je nakup novega vozila potrošnja denarja, ampak nekdo ga mora kupiti, da mi lahko potem kupujemo rabljene. 

Napisano

Vprašati se je treba, kolk rabim avto kot upokojenec? Zakaj nov avto, če mi bo potem večinoma časa stal na dvorišču ali v garaži. Za recimo 5k km letno bi bilo smiselno razmisliti, da se avto obdrži in z rednim vzdrževanjem mi bo služil do konca, sploh če ima sedaj komaj 80k km. 
Če je pa samo velika želja po novem avtu, pol je pa druga pesem. 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Jap. Za to radi pred penzijo novega kupijo, da bo služil do konca. Ker v penziji se lahko še 20 let avto vozi 😉

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Če temu motorju redno menjavaš olje, je praktično neuničljiv. Odločitev menjavanja je zgolj zaradi tega, če si se že naveličala.

 

Če si želiš novega, kupi M3 G150 in si lahko spet mirna za par let.

Napisano
pred 51 minutami je NevLado napisal:

Če temu motorju redno menjavaš olje, je praktično neuničljiv. Odločitev menjavanja je zgolj zaradi tega, če si se že naveličala.

Torej imeti 28 let avto je dost.

Že oldtajmer.

 

Pa ne navijam naj menja. Samo malo sem obrnil zorni kot. Ker kot je rekla, se pogosto kupi avto pred penzijo, da te vozi 20 let, dokler ti izpita ne vzamejo.

Napisano

Pri nas imajo penziči  vglavnem stare škatle,za tistih par jurjev na leto ne rabijo novega avta.Novega moraš vozit na pooblaščen servisin že tle je problem dat 200-300 eur na leto, plus kasko.Boljše da si renta car vzame.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ali kdo zanesljivo ve, če pašejo brisalci od Mazda 3 Hatchback SKYACTIV-G (120 hp) letnik 2017 na MAZDA 3 Hatchback 2.0 SKYACTIV-G M Hybrid (122 hp) letnik 2021? Kaj pa kabinski filtri?
    • Sem že 4 leta na celoletnih Michelin Crossclimate 2. Ponavadi me ljudje prepričujejo, da šparam (guma je 150€+ ena, tko, da ne vem kje je tuki šparanje). Na leto nardim 10-15k. Poleti na mokrem drži občutno bolje kot letna Goodyear eff grip, ki je na mokrem očitno porazna, ker govorim iz lastne izkušnje, ne povzeto s kakih rezultatov testov.  Pozimi nisem s tem Michelinkam imel do sedaj nobenih čudnih situacij, res je pa, da po nekem ultra snegu ne vozim spet. Pred hišo imam sicer dokaj strm klanec, ki pa mi ni do danes še povzročal kakih problemov s speljevanjem v snegu. Sigurno je zimska guma pozimi najboljša, ampak, če folk vozi 4-5 let stare, z zakonsko minimalnim profilom, mogoče še mal manj... ne mi pametovat o varnosti prosim 😀
    • Tako pišejo v Janševem mediju… Delo piše pa drugače…    Zakaj Tarče ni vodila Erika Žnidaršič? RTV odgovarja WWW.DELO.SI Po naših informacijah v tem trenutku ni prišlo do zamenjave urednika.    
    • Ehhh beda 🙁   Po drugi strani pa poglej zadevo z druge strani. Pri teh letih je šel na drug svet v akciji, ne pa privezan na neko posteljo ali invalidski voziček.   Če si lahko želim nekaj v pozni starosti bi raje padel z lojtre kot pa izdihnil kot rastlinca.
    • Ne vem, zraven maš video, katerega predvidevam, da nisi pogledal, ker pol ne bi tole spraševal.    Sicer pa ne vem s katerim delom mojega posta v točkah se ne strinjaš?   Problem je le v tem, da včasih se pretirava pri navedbah. Glede gum je pa tako, da gume pri vožnji zaradi upogibanja ustvarjajo notranjo energijo, ki se odrazi v toploti. Gume imajo vedno kar nekaj stopinj višjo temperaturo kot okolica.    Sicer ne priporočam uporabo letnih pozimi, ampak en nasvet vseeno, če kdo bozi letne pozimi. Nekoliko je treba tlak spustit, da bo gumo bolje mečkalo in se bo ustvarjalo več toplote, ter ohranjalo gumo bolj prožno in mehkejšo pri nizkih temperaturah. Seveda pa to nekoliko poveča porabo in povečuje obrabo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.