Skoči na vsebino

Nakup avta iz tujine

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 22 minutami je Bini napisal:

Samo vprašam, koliko dobim za 3ko 2.0,120g, Revolution, 18 letnik, 50kkm....🤔

Toliko, kolikor je kdo pripravljen plačati. Si predstavljam, da avtohiša več kot 12 jurjev ne ponudi ...

 

Po toliko gredo na dražbah.

slika.png

Popravljeno od dvorjan
  • Všeč 3
  • Hvala 1
Napisano
pred 5 urami je dvorjan napisal:

Toliko, kolikor je kdo pripravljen plačati. Si predstavljam, da avtohiša več kot 12 jurjev ne ponudi ...

 

Po toliko gredo na dražbah.

slika.png

Vem, hecal sem se, saj veš zakaj.... 😊

Napisano

ČE ravno koga zanima, 12.1. se je Mazda 3 hatchback 12/2018, SkyActiv G 120 KM MT, prodala za 5.600€ +dražba +DDV +prevoz.

Tako da tele trojke pred MK4, torej MK3 (2017-2018) so kot kaže "best buy", vsaj če se mene vpraša. Ne vem, če kje drugje dobiš boljši avto ali pa več avta za tak denar.

Edino še kak Renault konkurira. Zadnjič sem enega Grand Scenica 1.3 AT (2019) opazoval - sicer je bil zanemarjen, ampak je šel za 5.800 + dražba +DDV. Tudi kupčija tedna.

dne 15. 1. 2024 ob 10:28 je dvorjan napisal:

Toliko, kolikor je kdo pripravljen plačati. Si predstavljam, da avtohiša več kot 12 jurjev ne ponudi ...

 

Po toliko gredo na dražbah.

slika.png

Aja, tale dotična je šla za 9.550€ +DDV. Torej švoh 12 jurjev pa roka.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano
pred 9 urami je dvorjan napisal:

ČE ravno koga zanima, 12.1. se je Mazda 3 hatchback 12/2018, SkyActiv G 120 KM MT, prodala za 5.600€ +dražba +DDV +prevoz.

Tako da tele trojke pred MK4, torej MK3 (2017-2018) so kot kaže "best buy", vsaj če se mene vpraša. Ne vem, če kje drugje dobiš boljši avto ali pa več avta za tak denar.

Edino še kak Renault konkurira. Zadnjič sem enega Grand Scenica 1.3 AT (2019) opazoval - sicer je bil zanemarjen, ampak je šel za 5.800 + dražba +DDV. Tudi kupčija tedna.

Aja, tale dotična je šla za 9.550€ +DDV. Torej švoh 12 jurjev pa roka.

 

Če jih pa gledaš na avtonet, pa dajo cene kot da so iz zlata narejene

Napisano

Jaz sploh ne gledam avto-net oglasov. Mobile.de in autoscout24 sta izhodišče. Če mi je avto res všeč, pot v Nemčijo ni težava, sploh do večjih mest je vlak res poceni, nazaj pa roadtrip, kaj češ lepšega. 😃

Napisano

Jest sm šu pogledat ker en kolega kupuje mazdo3, pa so me cene zanimale. Ko sem vidu po kolk oglašujejo, sem kuj reku da za ta denar mu jest mojo dam 🤣

Napisano
pred 10 urami je dvorjan napisal:

ČE ravno koga zanima, 12.1. se je Mazda 3 hatchback 12/2018, SkyActiv G 120 KM MT, prodala za 5.600€ +dražba +DDV +prevoz.

Tako da tele trojke pred MK4, torej MK3 (2017-2018) so kot kaže "best buy", vsaj če se mene vpraša. Ne vem, če kje drugje dobiš boljši avto ali pa več avta za tak denar.

Edino še kak Renault konkurira. Zadnjič sem enega Grand Scenica 1.3 AT (2019) opazoval - sicer je bil zanemarjen, ampak je šel za 5.800 + dražba +DDV. Tudi kupčija tedna.

Aja, tale dotična je šla za 9.550€ +DDV. Torej švoh 12 jurjev pa roka.

Taka se potem ponavadi tu prodaja za 10+€...😉

Napisano
pred 44 minutami je Matick napisal:

 

Če jih pa gledaš na avtonet, pa dajo cene kot da so iz zlata narejene

Kaj pa vem, jaz imam ceno primerljivo z nemškimi, pa kljub temu ni kupca.

Napisano
pred 9 minutami je ignacij napisal:

Kaj pa vem, jaz imam ceno primerljivo z nemškimi, pa kljub temu ni kupca.

 

Jest sm za 3ke to gledov.
Tvoja pa če mene vprašaš, za tiste ki poznajo mazde je top avto, za tiste ki pa ne, je pa 2.5 mašina čist preveč. Vseeno večinsko ljudje mislijo da tolk velik avto more bit dizel, al pa nek 1.5 turbo mlinček, če je že bencinar.

Sem siguren da kdor ne pozna mazde, misl da tole kuri 10+ medtem ko je ugasnjen :D Že men sosedje ne verjamejo da moj avto kuri manj od sosedovga 1.0 rapida ...

Napisano (urejeno)

Iz tega razloga imam v oglasu fotko števca kjer se vidi povrečje 6,9l, samo verjetno da te fotke sploh ne pride, ko prebere motor 2,5l je kolaps.

 

En me klical pa me spraševal za porabo, in nikakor ni verjel, ker njemu diesel Insignia pije 8l, pa da ima probleme z njo. Sem mu rekel če noče problemov je prov poklical, no na koncu se je odločil da bo šel raje enega tdi passata pogledat.

Popravljeno od ignacij
  • Haha 2
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Ni všeč 1
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je ignacij napisal:

Iz tega razloga imam v oglasu fotko števca kjer se vidi povrečje 6,9l, samo verjetno da te fotke sploh ne pride, ko prebere motor 2,5l je kolaps.

 

En me klical pa me spraševal za porabo, in nikakor ni verjel, ker njemu diesel Insignia pije 8l, pa da ima probleme z njo. Sem mu rekel če noče problemov je prov poklical, no na koncu se je odločil da bo šel raje enega tdi passata pogledat.

 

Zakaj ne prilepiš slike s Car info? Samo potem, ko ga boš prodal, lahko pričakuješ še kakšen klic zadovoljnega kupca .... 😃

 

Specifications for Mazda 6 Wagon generation GL 2.5 SKYACTIV-G Automatic, 6-speed (car.info)

 

image.png

 

 

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Ljubim 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 57 minutami je Janez007 napisal:

 

Zakaj ne prilepiš slike s Car info? Samo potem, ko ga boš prodal, lahko pričakuješ še kakšen klic zadovoljnega kupca .... 😃

 

Specifications for Mazda 6 Wagon generation GL 2.5 SKYACTIV-G Automatic, 6-speed (car.info)

 

image.png

 

 

 

 

 

 

 

 

5.1l/100km highway? Če se voziš 130kmh od NM do MB in nazaj samo po AC je poraba 6.1, preverjeno iz prve roke :D 

Napisano
pred 1 minuto je 50keda napisal:

Mah to si vsak razlaga drgač, bi pa reku, da je highway ratano na 110 km/h ;)

Ja, verjetno je mišljeno 70 mph, oziroma 112 km/h.

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

 

Zakaj ne prilepiš slike s Car info? Samo potem, ko ga boš prodal, lahko pričakuješ še kakšen klic zadovoljnega kupca .... 😃

 

Specifications for Mazda 6 Wagon generation GL 2.5 SKYACTIV-G Automatic, 6-speed (car.info)

 

image.png

 

 

 

 

 

 

 

 

Sem pogledal na tej strani za svojo cx30 in 3ko iste letnike pa moram rečt, da imajo kar visoke cene.... :nevem:

Napisano
Pred eno uro je etcho napisal:

Upoštevaj, da se od objavljene cene avto proda za 10% nižjo. Objavljena cena je samo pogajalsko izhodišče. 😊

Švedi se pogajajo, prvič slišim.... 🫤

 

Napisano
pred 21 urami je dvorjan napisal:

ČE ravno koga zanima, 12.1. se je Mazda 3 hatchback 12/2018, SkyActiv G 120 KM MT, prodala za 5.600€ +dražba +DDV +prevoz.

Tako da tele trojke pred MK4, torej MK3 (2017-2018) so kot kaže "best buy", vsaj če se mene vpraša. Ne vem, če kje drugje dobiš boljši avto ali pa več avta za tak denar.

Edino še kak Renault konkurira. Zadnjič sem enega Grand Scenica 1.3 AT (2019) opazoval - sicer je bil zanemarjen, ampak je šel za 5.800 + dražba +DDV. Tudi kupčija tedna.

Aja, tale dotična je šla za 9.550€ +DDV. Torej švoh 12 jurjev pa roka.

Na kateri strani gledate te dražbe? Kako pa je s prevozom v Slovenijo in papirji, če kupiš na dražbi? 

Napisano

openlane.eu

 

To je stran za dražbe za podjetja, ki imajo registrirano dejavnost prodaje vozil.

Prevoz lahko plačaš dražbi, ki poskrbi za izvajalca, ali pa organiziraš v lastni režiji.

Papirji so načeloma vsi zraven, če niso, to piše. Včasih manjka potrdilo o skladnosti (COC), ki ga naročiš pri uvozniku (dodaten strošek 100-250€, odvisno od znamke).

 

Doma le še plačaš homologacijo in DMV.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Eno opozorilo pri nakupu v tujini, da ne bo kasneje jok...

 

Prijateljev brat je kupil dve leti star VW Tuareg v Nemčiji. Vsem, ki so le hoteli poslušati (in tudi tistim, ki niso...) je ponosno razlagal, kako je prišel okoli 2.000€ ceneje kot če bi vzel pri nas. 

 

Po sedmih mesecih je crknil menjalnik. In zdaj vsem, ki le hočejo poslušati (in tudi tistim, ki nočejo...) razlaga, kako nov menjalnik košta 9.000€, VW je še v garanciji, garancije pa nihče noče priznat... Naši serviserji razlagajo, da je bil kupljen v Nemčiji in naj kar tja pelje, Nemci pravijo, da ima zdaj SLO tablice in naj kar tu ureja. On pa fehtari sorodnike, prijatelje in sodelavce, da ga vozijo naokoli, dokler se servisi ne zmenijo med seboj, kdo bo to urejal pod garancijo...

  • Žalosten 3
  • Jezen 1
  • Ni všeč 1
Napisano (urejeno)

Nesramna VW garancija. Tu bi en dober dopis uredil vse.

Našim naj pelje. Ko ga zavrnejo, naj zahteva pisno. Potem pa pošlje prodajalcu in uvozniku dopis.

 

In bo vse urejeno. 🙂 Zakonodaja ga ščiti, samo bo moral s prstom pokazat na njo.

 

Servisi naj se lepo menijo 45 dni in bo dobil novi avto.

Popravljeno od godlike
  • Všeč 1
  • Ljubim 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.