Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Pocasi se priblizuje cas za menjavo na letne.

 

Moje 18 col letne so fuc in sedaj se moram odlocit. Ali vzamem 18 ali 16 col za poletje. Nekako *2 ceno samo zato da imam 18 col ne bi dal zato se bolj nagibam k 16. Prav tako na 16 poraba kar precej pade.

 

AMPAK!!! Na gumax-u so 18 col Sava UHP2 - 79 eur po komadu, medtem ko recimo kake goodyear/continental 16 col so 85+ na kos.

 

Kaksen nasvet?

Napisano

Jaz in sosed kupujeva Toyo Proxes,.. in nimava pripomb,.. sam sej ve? , sto ljudi sto ?udi

 

In tako kot je rekel predhodnik :D

 


image.jpeg

 

Napisano

Jaz imam na svoji Mazdi letne Toyo Proxes R46 serijsko ob nakupu... pa so se dosedaj obnesle cisto OK ... 

 

toyo_proxes_r46_24068D6C.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pocasi se priblizuje cas za menjavo na letne.

 

Moje 18 col letne so fuc in sedaj se moram odlocit. Ali vzamem 18 ali 16 col za poletje. Nekako *2 ceno samo zato da imam 18 col ne bi dal zato se bolj nagibam k 16. Prav tako na 16 poraba kar precej pade.

 

AMPAK!!! Na gumax-u so 18 col Sava UHP2 - 79 eur po komadu, medtem ko recimo kake goodyear/continental 16 col so 85+ na kos.

 

Kaksen nasvet?

ja, glede na pisano ti je vseeno, za izgled in neko malo boljso lego na cesti, tako da raje vzami dobre 16 gume

18 felne pa prodaj

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Toyo so zakon gume...edine, ki se samo v eni dr?avi delajo. So made in japan...

 

Nevem, ce to drzi... tovarne imajo menda se v Georgiji (USA) in v Maleziji ... >> https://toyotires.eu/news/item/id/9712

 

Pa se v Srbiji nekaj nacrtujejo ... >> https://www.toyotires.eu/news/item/id/10169

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pocasi se priblizuje cas za menjavo na letne.

 

Moje 18 col letne so fuc in sedaj se moram odlocit. Ali vzamem 18 ali 16 col za poletje. Nekako *2 ceno samo zato da imam 18 col ne bi dal zato se bolj nagibam k 16. Prav tako na 16 poraba kar precej pade.

 

AMPAK!!! Na gumax-u so 18 col Sava UHP2 - 79 eur po komadu, medtem ko recimo kake goodyear/continental 16 col so 85+ na kos.

 

Kaksen nasvet?

Ja to se more? ti odlo?it, kaj bo? naredo.

Jst sem lani vzel Sava UHP2 in zaenkrat nimam pripomb, dobra guma za tako ceno, prej sem mel Toyo in so bile v de?ju slab?e.

?e pa ho?e? najve? pri?parat pa vzame? Savo v 16col, pa 18tke felne proda?.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

za videz mi je res popolnoma vseeno :)

 

da bi pa te moje 18 feltne prodal ... ne vem ce bi kdo dal 50 eur, saj niso ravno kot nove :)

 

Do sedaj sem imel letne dvakrat goodyear eagle f1 pa so ok, samo cena je malo kruta

Zimske pa sem enkrat imel continental, sedaj imam pa dunlop in sem z dunlop precej bolj zadovoljen

 

Se pa na 18 avto res pelje kot po tracnicah in je konkretno bolj stabilen kot na 16. Ravno to me malo vlece da bi pustil 18 col, ampak bi dal Sava gor (ki po testih niso slabe)

Napisano

Jest sem imel prejsno serijo UHP in so bile, kot radirka. V sezoni in pol sem jih zradiral, da so bile samo se za v smeti. Nevem pa kako je z UHP2. Ce ti izgled ni pomemben potem kupi 16ke in visino cca. 50 pa bos imel bolj udobno in cenejso voznjo. V ovinek pa vrjetno nebos vozil 100km/h da bi opazil to razliko. Seveda jest tega nikoli nebi naredil, ker je na 18kah avto stokrat lepsi pa se malo bolj se drzi ceste :D. A feltne imas pa 16ke in 18ke? 18ke so od GTA?

Napisano

za videz mi je res popolnoma vseeno :)

Tako naredi pa je.....in bo? zadovoljen, da si odlo?itev sprejel sam!

 

da bi pa te moje 18 feltne prodal ... ne vem ce bi kdo dal 50 eur, saj niso ravno kot nove :)

 

Do sedaj sem imel letne dvakrat goodyear eagle f1 pa so ok, samo cena je malo kruta

Zimske pa sem enkrat imel continental, sedaj imam pa dunlop in sem z dunlop precej bolj zadovoljen

 

Se pa na 18 avto res pelje kot po tracnicah in je konkretno bolj stabilen kot na 16. Ravno to me malo vlece da bi pustil 18 col, ampak bi dal Sava gor (ki po testih niso slabe)

Napisano

za videz mi je res popolnoma vseeno :)

 

 

da bi pa te moje 18 feltne prodal ... ne vem ce bi kdo dal 50 eur, saj niso ravno kot nove :)

 

Do sedaj sem imel letne dvakrat goodyear eagle f1 pa so ok, samo cena je malo kruta

Zimske pa sem enkrat imel continental, sedaj imam pa dunlop in sem z dunlop precej bolj zadovoljen

 

Se pa na 18 avto res pelje kot po tracnicah in je konkretno bolj stabilen kot na 16. Ravno to me malo vlece da bi pustil 18 col, ampak bi dal Sava gor (ki po testih niso slabe)

Tako naredi pa je in bo? s tem zadovoljen,saj verjetno ne dirka? itd.
Napisano

Vzames 18'' in dobre gume. Ni hudic, da je med premium in Savo se kaka "postena" guma po normalni ceni.

In kaj je s Savo narobe? UHP2 je zelo dobra guma. Res ni ?ista ?pica, si pa upam trdit, da bo stabilnost vseeno bolj?a kot pri 16 colah.

33112_1.png

Napisano

?e ne nori? je vsaka "dobra" guma ve? kot dovolj :)

Samo, kak?na razlika je med 17"in 19"...19" poberejo res vse luknje ampak kako so stabilne v ovinkih. To je noro. Komaj ?akam, da mine ta zima s temi norimi nizkimi temperaturami pod ni?lo in montiram nazaj "prave Feltne". Sicer pa mislim, da 19" niso primerne za mo?e v letih zaradi trdote in bole?ih kri?ev. To je bolj za nas mlade. :)

 

 

Napisano

Jst sem mel na 6ki UHP2 pa je bilo ok, sedaj sem sezone od 2017 do 2019 vozu na 5ki UHP2 pa nimam pripomb. Letos jih menjam in bom dal spet gor UHP2. Mam la 205 50 17. Vzemi UHP2, pomojm je ?e vedno best buy dale? naokoli.

Napisano

Evo, so ?e prvi testi letnih gum zunaj.

https://www.amzs.si/motorevija/pnevmatike/testi/2020-02-26-amzs-test-28-letnih-pnevmatik-dimenzij-235-55-r-17-in-225-40-r-18

Mene moti zopet to, da vedno na teh testih zmaga Continental,recimo Pirelli P zero je ?ele na enajstem mestu, a jo pelje scat v vseh pogojih, na suhem se lepi proti Continentalki,po mokrem je enaka, ob?utno bolj?a guma od zmagovalne, celo veliko bolj tiha je.Edino, v ?em prednja?i zmagovalna guma je poraba in vzdr?ljivost.Zdaj,mene kot kupca zanima, katera guma je bolj?a po suhem in predvsem po mokrem.?e delam veliko kilometrov bom gledal tudi to a jaz jih ne in me toliko ne zanima.

Ta test bi se moral glasiti:zmagovalka Pirelli, kar se ti?e voznih lastnosti, ?e ho"e kdo malo slab?o gumo a da ve? traja, je to Continental.

 

 

Napisano

Ravno conti je znan, da jo hitro pobere. Pirelli pa vecinoma slabe po mokrem.

Bolj kot to, nexen pa sava sta precej visoko, kar je lepo.

 

Aja pa, ce bi kupil od teh v tej dimenziji bi vzel preverjeno robo in sicer GY eagle F1... Preverjena roba ze 20 let skoraj

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ravno conti je znan, da jo hitro pobere. Pirelli pa vecinoma slabe po mokrem.

Bolj kot to, nexen pa sava sta precej visoko, kar je lepo.

Aja pa, ce bi kupil od teh v tej dimenziji bi vzel preverjeno robo in sicer GY eagle F1... Preverjena roba ze 20 let skoraj

Ampak na tem testu je Pirelli enako dobera na mokrem kot Conti.

Na suhem pa razred bolj?e.

V preteklosti je res bila Pirelli slaba na mokrem. Najbr? so to popravili.

 

 

Napisano

Se vedno je ta guma na mokrem slabsa, se posebej po enem/dveh letih.

Conti je na mokrem specialist, sploh pri zaviranju. Zato verjetno tudi zmagujejo na testih, kjer dajejo vecjo tezo mokrim meritvam.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Mogo?e... ampak 95% ?asa se vozimo po suhih cestah. Pri meni je ta podatek na prvem mestu in pa hrup.Itak so mazde bolj hrupne kar se ti?e koles in je dobro, da je ta ?im manj?i. Sam imam Conti sport 5, zdaj bo tri leta in 30000 km in imajo ?e 6mm profila. Mislim, da res zdr?ijo kar dolgo.Tudi robov ni pobralo.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.