Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 9 urami je 50keda napisal:

@Alex kaj pa če so vse te žaube krive?

Ne verjamem. To se mi ni godilo še pri nobeni drugi znamki. Mislim, da je kvaliteta same gume bolj poljubna. Kolikor se razumem na gumarske stvari je ravno nevzdrževanje, ko se guma izsuši, vzrok za pokanje. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Ne verjamem. To se mi ni godilo še pri nobeni drugi znamki. Mislim, da je kvaliteta same gume bolj poljubna. Kolikor se razumem na gumarske stvari je ravno nevzdrževanje, ko se guma izsuši, vzrok za pokanje. 

Sam nikoli nisem mazal gum z nobenimi "žavbami", pa teh težav ni bilo. Res pa je, da tudi gume niso bile GY.

 

Mogoče so pa krive vroče primorske ceste? 

Napisano
pred 52 minutami je Janez007 napisal:

Sam nikoli nisem mazal gum z nobenimi "žavbami", pa teh težav ni bilo. Res pa je, da tudi gume niso bile GY.

 

Mogoče so pa krive vroče primorske ceste? 

... ali preveč navora in moči? 

Kolikor sem zasledil, benzinarji nimajo teh problemov, ko  ležerno krujzajo po cestah. 

Zna bit, da pride do torne obremenitve, ko hoče velik navor "strgati" gumo s feltne. 

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

... ali preveč navora in moči? 

Kolikor sem zasledil, benzinarji nimajo teh problemov, ko  ležerno krujzajo po cestah. 

Zna bit, da pride do torne obremenitve, ko hoče velik navor "strgati" gumo s feltne. 

.... samo kadar so premalo napumpane.... 😁😀

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

.... samo kadar so premalo napumpane.... 😁😀

Je problem če so premalo ali neredno napumoane, ja... 

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Pri meni enako - imam večino GY gume gor in to že zadnjih 15 let sigurno pa niti ena ni bila nikoli napokana. Je pa res, da GY sem vedno polnil kar precej, 2.6 bara in več. Prve GY Eagle tiste na smrekco je blo treba tud 3.0 polnit, ker drugače je samo robove pobralo.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
pred 19 minutami je Boss napisal:

Pri meni enako - imam večino GY gume gor in to že zadnjih 15 let sigurno pa niti ena ni bila nikoli napokana. Je pa res, da GY sem vedno polnil kar precej, 2.6 bara in več. Prve GY Eagle tiste na smrekco je blo treba tud 3.0 polnit, ker drugače je samo robove pobralo.

Saj zimske Michelin-ke ravno tako... 

Napisano

To sm ravno včer gledu, k sma se s @Husky1290 dobla, on ma 245/35 gor pa pravi da ma 2.4 pumpan in niso nič natlačene skupi, jst pa bridgestonke 225/55 pa mam 2.6 pumpan, pa še kr so stlačene skupi in zgleda kot da bi mel pumpane pod 2 bara o.O

 

@Boss ti tut maš zdej letne bridgestone ... če so original ne? Kolk pumpaš spredi?

Napisano

Ja logično, Husky ma 20 colarce gor z izredno nizkimi bočnicami, ti maš pa 17 colarce z ogromnimi bočnicami. In seveda zaradi tega se vidi ta stlačenost gume. Tud, če boš dal 3.0 not se bo še vedno videlo.

 

 

Spredaj hladne 2.6, zadaj 2.5.

33112_1.png

Napisano

Jaz dimenzijo 245/40r19 GY, pumpam spredaj in zadaj na 2,6 bar. In je ravno prav.

 

 

Napisano

Sem malo prečekiral forum in ugotovil, da so te razpoke na Goodyear assimetric 3 zelo pogost pojav. In to ravno na letniku 2017. Celo na samo deset mesecev starih se je to že pojavljalo. In najbolj mi je zanimiv tale odgovor. 

"It's not unusual to see a Goodyear crack. You also have to be careful putting tire shine on as that will cause the sidewalls to crack as well. All tires will dry rot over time. I'd say Michelin and Goodyear are the two I most frequently see with cracked sidewalls". 🤔

 

  • Zmeden 1
  • Žalosten 1

 

 

Napisano
20 hours ago, Boss said:

Ja logično, Husky ma 20 colarce gor z izredno nizkimi bočnicami, ti maš pa 17 colarce z ogromnimi bočnicami. In seveda zaradi tega se vidi ta stlačenost gume. Tud, če boš dal 3.0 not se bo še vedno videlo.

 

 

Spredaj hladne 2.6, zadaj 2.5.

Ne ne 17" so mi jasne, zdej mam 19" in presek 45. Grem dans zopet preverit, lahk pa da je kej spustl :P

Napisano

Mogoče komu zanimivo

 

ne sponzoriram ali karkoli, sam sem rekel da grem tudi sam preverit na bolho :)

 

goodyear-eagle-f1-asymmetric-3-2021-225-
WWW.BOLHA.COM

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 2021 NOVO 225/45/19 - Gratis dostava Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Dimenzija: 225 45 19 96W

 

Napisano
pred 2 urama je 50keda napisal:

Ne ne 17" so mi jasne, zdej mam 19" in presek 45. Grem dans zopet preverit, lahk pa da je kej spustl :P

Hja napisal si 225/55 in kot vem so to 17 colarke :nevem:

33112_1.png

Napisano
dne 3. 6. 2021 ob 10:40 je 50keda napisal:

To sm ravno včer gledu, k sma se s @Husky1290 dobla, on ma 245/35 gor pa pravi da ma 2.4 pumpan in niso nič natlačene skupi, jst pa bridgestonke 225/55 pa mam 2.6 pumpan, pa še kr so stlačene skupi in zgleda kot da bi mel pumpane pod 2 bara o.O

 

@Boss ti tut maš zdej letne bridgestone ... če so original ne? Kolk pumpaš spredi?

Nimaš ojačanih bočnic in to je to...👍

Napisano
Pravkar je Bini napisal:

Nimaš ojačanih bočnic in to je to...👍

Se strinjam. Sicer je vožnja s takimi gumami bolj udobna a izgubiš na preciznosti. 

 

 

Napisano (urejeno)
49 minutes ago, Hixxy said:

Mogoče komu zanimivo

 

ne sponzoriram ali karkoli, sam sem rekel da grem tudi sam preverit na bolho :)

 

goodyear-eagle-f1-asymmetric-3-2021-225-
WWW.BOLHA.COM

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 2021 NOVO 225/45/19 - Gratis dostava Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Dimenzija: 225 45 19 96W

 

 

Ni slaba cena to matr, kaj pa je narobe s temi gumami. Da je star model, nova je ca 160.

Popravljeno od SpEkTr
Napisano
pred 18 minutami je SpEkTr napisal:

 

Ni slaba cena to matr, kaj pa je narobe s temi gumami. Da je star model, nova je ca 160.

Cena za kos...? 🤔

Napisano

125 na kos, je kr ok cena, sicer ne vem kok so kej glasne te goodyear-ke, kot vidim naj bi bile med tistimi manj glasnimi.

Napisano

Pomojm so OK gume, telefon v roke in zavrtet številko :)

Napisano (urejeno)
pred 8 urami je Hixxy napisal:

Pomojm so OK gume, telefon v roke in zavrtet številko :)

Jaz ne bi bil tako hiter. 

Evo par slik mojih gum, da vam bo bolj jasno, kako izgledajo razpokane. 😬

 

 

IMG_20210604_192930-02.jpeg

IMG_20210604_192828-01.jpeg

IMG_20210604_192751-01.jpeg

Popravljeno od Alex
  • Začuden 2
  • Žalosten 1

 

 

Napisano (urejeno)
dne 4. 6. 2021 ob 20:48 je Alex napisal:

Jaz ne bi bil tako hiter. 

Evo par slik mojih gum, da vam bo bolj jasno, kako izgledajo razpokane. 😬

IMG_20210604_192930-02.jpeg

IMG_20210604_192828-01.jpeg

IMG_20210604_192751-01.jpeg

Ojej, a jih z nafto mažeš? :blink:

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 28 minutami je Janez007 napisal:

Ojej, a jih z nafto mažeš? :blink:

Kot da bi bile gume stare vsaj 10 let.

Saj pravim, da tako slabih gum še nisem imel. Mažem jih pa z preverjenimi sredstvi za gume. Do sedaj nisem na nobeni drugi znamki imel tako razpokanih gum po štirih sezonah. 🤔

 

 

Napisano (urejeno)

Očitno ta preventivna sredstva toliko učinkoviteje varujejo gumo, kot "dobro" motorno olje mašino (recimo Motul v primerjavi z Mazdinim) 😁

 

Popravljeno od Janez007
  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Janez007 napisal:

Očitno ta preventivna sredstva toliko učinkoviteje varujejo gumo, kot "dobro" motorno olje mašino (recimo Motul v primerjavi z Mazdinim) 😁

@Alex, jaz bi šel v trgovino in zahteval denar nazaj (reklamiral preventivno sredstvo). 🤣

....ali pa v trgovino gum in zahteval nove gume oziroma kupnino. Izgleda, da je kvaliteta GY gum šla v maloro. Na srečo obstaja en kup drugih tudi dobrih gum. Z continental imam same dobre izkušnje. Danes jih dobim pa bomo videli, kake bodo čez štiri leta. 

Bom pa mimogrede povprašal na GY, če se jim zdijo njihove gume kvalitetne. 

Popravljeno od Alex

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.