Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 17 minutami je Alex napisal:

Tukaj si oglej mnenja kupcev. Po moje so najbolj realna. 

https://www.tyrereviews.com/Tyre/Toyo/Proxes-Sport.htm

https://www.tyrereviews.com/Tyre/Nexen/N-Fera-SU4.htm

https://www.tyrereviews.com/Tyre/Pirelli/Scorpion-Verde.htm

Jaz bi se od vseh naštetih odločil za nexen. 

Sem gledal vceraj in se tudi jaz nagibam k nexenu, ampak vseeno vas vprasam za mnenje, saj ves vsak drugace vidi stvari in vec mnenj in izkusenj lazje si ustvaris sliko.

Napisano
pred 6 minutami je scania napisal:

Sem gledal vceraj in se tudi jaz nagibam k nexenu, ampak vseeno vas vprasam za mnenje, saj ves vsak drugace vidi stvari in vec mnenj in izkusenj lazje si ustvaris sliko.

Najbrž so Nexen na, splošno v redu. Sem pa že opisal, kako je kolegu na Mazdi 6, pri hitrosti 130/uro, zimske nexen dobesedno "sleklo" iz platišč in se je komaj rešil, da ni šel v ograjo. Stolklo mu je notranjo plastično obrobo blatnika  in blatnik z zunanje strani. Verjetno je bil to bolj kot ne osamljen primer. 🤔

 

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je scania napisal:

Prosim za mnenja in priporočila in sicer za gume 225 45 r19. Vagam med toyo proxes sport, nexen n fera su4, pirelli scorpio, bridgestone turanza t001 (jih imam sedaj 4leto in v mokrem glih niso nekaj)

Toyo sem vozil, sicer v manjši dimenziji in so bile super gume , ampak tako bi rekel za 2.sezoni, mehke, držijo ko "čigumi" :), tako da slabe niso, moraš pa vedeti da tudi ne trajajo dolgo, mislim da pri teh gumah in vseh testih je podobno kot pri avtih, lahko imaš nesrečo in dobiš slab komplet (kako so včasih rekli kot da dobiš VW iz nočne izmene, potem je jeba :), ker drugače je pa vse ok), tako je tudi z gumami, verjento na x-miljon izdelave lahko naletiš na slabo serijo in nimaš kaj....bistvo je kaj želiš od gume in kako voziš.....če ne hodiš na track day in stezo ter imaš kakor toliko normalen stil vožnje bi morale vse gume ki so po testih ocenjeno dobro/odlično biti dobre....drugo je če "ožemaš" avto in gume na vsakem ovinku/cesti do onemoglosti, potem rabiš imeti super sport gume, te pa seveda niso poceni. 

Popravljeno od sportman333
Napisano

Jaz imam sedaj nove Nexen Nfera SU1, po 2 mesecih uporabe sem z njimi zadovoljen. Gume so zelo tihe, poraba se mi zdi ok, na mokrem pa tudi nisem opazil problemov. Po avtocesti sem glih vceri 170 vozil polno natovorjen in gre ko puščica. Tko da jaz bi jih še enkrat kupil.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 8 minutami je ignacij napisal:

Jaz imam sedaj nove Nexen Nfera SU1, po 2 mesecih uporabe sem z njimi zadovoljen. Gume so zelo tihe, poraba se mi zdi ok, na mokrem pa tudi nisem opazil problemov. Po avtocesti sem glih vceri 170 vozil polno natovorjen in gre ko puščica. Tko da jaz bi jih še enkrat kupil.

Te nfera SU4 naj bi bile še boljše. Sicer jih nisem imel še nikoli ne enih ne drugih a verjetno so za počasno krujzanje čisto v redu. Je pa res, da verjetno nimajo trdih bokov in jih ni smiselno terati v ovinke. Sam nisem glih ljubitelj teh "turističnih" gum. 

 

 

Napisano

Js mam Maxxis VS-01, pa sm res za1x super zadovoljen z njimi

maxxis-victra-sport-vs01.jpg
WWW.TYREREVIEWS.COM

Will the Maxxis Victra Sport VS01 suit your car? Find the best tyre for your car read 6 reviews for...

 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano

Jaz bi kupil Nexen ali Maxxis in to so edine dve Kitajki katere bi imel,mislim na gume seveda...😁

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 15 minutami je Bini napisal:

Jaz bi kupil Nexen ali Maxxis in to so edine dve Kitajki katere bi imel,mislim na gume seveda...😁

Kaj niso nexen korejske? 🤔

  • Všeč 3
  • Zmeden 1

 

 

Napisano
Napisano
pred 6 urami je Alex napisal:

Te nfera SU4 naj bi bile še boljše. Sicer jih nisem imel še nikoli ne enih ne drugih a verjetno so za počasno krujzanje čisto v redu. Je pa res, da verjetno nimajo trdih bokov in jih ni smiselno terati v ovinke. Sam nisem glih ljubitelj teh "turističnih" gum. 

S tvojim navorom definitivno rabiš nekaj bolj športnega

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano

Nfera 4 naj bi bila posodobljena verzija. Boljša naj bi bila od 1- ke  v aguaplaningu, imela naj bi krajšo zavorno pot v mokrem, boljšo vodljivost na mokrem in manjšo porabo goriva, se pravi bolj varčna. 

 

 

Napisano
pred 1 uro je ignacij napisal:

S tvojim navorom definitivno rabiš nekaj bolj športnega

Res je. Zato pač kupujem bolj  športno naravnane gume. So sicer dražje a te velikokrat rešijo iz kake zagate pri zaviranju ali vožnji v ovinek. 

 

 

Napisano
pred 6 urami je Alex napisal:

Kaj niso nexen korejske? 🤔

Seveda so,samo pri nas rečemo vsem gumam z onega konca,da so Kitajske.....

@Deeyan Maxxis so pa iz Tajvana,skoraj Kitajske.....😲

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 3 minutami je Bini napisal:

Seveda so,samo pri nas rečemo vsem gumam z onega konca,da so Kitajske.....

@Deeyan Maxxis so pa iz Tajvana,skoraj Kitajske.....😲

Pol so Bridgestone, pa Toyo, pa Yokohama... tut kitajske? 😁

Napisano
pred 20 minutami je Alex napisal:

Res je. Zato pač kupujem bolj  športno naravnane gume. So sicer dražje a te velikokrat rešijo iz kake zagate pri zaviranju ali vožnji v ovinek. 

Za tvojo Mazdo in navor bo obremenitveno vsaka Nexen guma dobra.:bravo:

:whatever: Kar se pa večletne kvalitete tiče pa pojma nimam.....

pred 5 minutami je Deeyan napisal:

Pol so Bridgestone, pa Toyo, pa Yokohama... tut kitajske? 😁

Japonske so izjema,pa na moje Falken si pozabil so tudi Japonske....😉😂🤣

Napisano

Kolkr alex "tera" avto, da rabi vse toliko športno ma porabo minimalno 15l/100 🤪

 


image.jpeg

 

Napisano

Priznam da bi zdej na katerikoli avto, razen SUV seveda, dal gor letno Sava Intensa UHP2 in to je to. In jo menjal nax3 sezone, basta. Stare pa prodal oo 25% cene ker se vedno najde kje kdo, ki jih rabi sam še za eno sezono default_smile.png

 

 

Napisano
Pred eno uro je TiEn napisal:

Kolkr alex "tera" avto, da rabi vse toliko športno ma porabo minimalno 15l/100 🤪

15l ne, imam pa nekje od 7,2 do  7,5. Tistih 5,4 na fuel tipu je bilo zame zgodovinskih. 🤗

 

 

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Za tvojo Mazdo in navor bo obremenitveno vsaka Nexen guma dobra.:bravo:

:whatever: Kar se pa večletne kvalitete tiče pa pojma nimam.....

Japonske so izjema,pa na moje Falken si pozabil so tudi Japonske....😉😂🤣

Nexen ne boš videl  na mojem avtu. 😊

 

pred 5 minutami je J.J. napisal:

Kwa pa vozis to Alex? Sj tolk men pije, 7,6

Zato pa rabim športne gume. 😉

 

 

Napisano
pred 13 minutami je J.J. napisal:

Kater avto sm mislu?

Kaj pa vem, katerega si ti mislil. 🤔

 

 

Napisano
42 minutes ago, Alex said:

15l ne, imam pa nekje od 7,2 do  7,5. Tistih 5,4 na fuel tipu je bilo zame zgodovinskih. 🤗

Pol ga ne tereš sploh toliko kot praviš 😂

 


image.jpeg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.