Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Ker model pa ? Vidiš jst tudi ne uzamem continental več.

Popravljeno od TiEn
  • Haha 1
  • Začuden 1

 


image.jpeg

 

Napisano

Na dveh mazdah imam TOYO letne gume, pa se vozim brez problema. Na eni imam pa letne FALKEN, japonske, pa so tudi super. Zimske pa imam na eni DUNLOP nemške, bp, na eni DUNLOP turške, 2 sezone bp, na eni pa Goodyear, tudi bp. V bodoče kupujem tudi zimske TOYO. Samo da so japonske. Japonski avto, japonska guma. 

Za normalno vožnjo so vsake gume ok. 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
Danes sem gledal na selmarju dve novi mazdi 3 z nexen nfera su4 gumami, pa me malo bega kaj niso nove mazde (od 2017 dalje) prišle z toyo ali bridgeston gumami?
Te so čisto solidne gume, vsaj po testih sodeč. So pa skoraj pol cenejše, odvisno od dimenzije. Pri meni to pomeni nekje 250eur recimo.

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

Napisano
pred 8 urami je SpEkTr napisal:

Te so čisto solidne gume, vsaj po testih sodeč. So pa skoraj pol cenejše, odvisno od dimenzije. Pri meni to pomeni nekje 250eur recimo.

Tako kot sem napisal, ce ti denar ne smrdi kupi Nexen, ce pa ti veliko pomeni kaj pise na gumi kupi najdrazje iz testov

Napisano

Ja, ma najdražjih itak ne bi, ker ne bi bilo neke dodane vrednosti. Eden izmed šefov v službi je na novem avtu vrgel dol nove conti 6, in dal gor michelinke 4s, a guma je več kot 300 eur :) In mi razlaga kako to vozi v nekem dirkašem stilu, z SUVjem :)

Napisano
pred 5 urami je Janez007 napisal:

Res smo zanimivi (velja tudi zame :) ). Ko kupujemo avto dokaj z lahkoto povečamo predvideni maksimalni znesek investicije v avto za kakšnega jurčka, dva ali tri, tudi za lepšo barvo, potem pa ob nakupu gum želimo prišparati 100€ - z dokajšnjo verjetnostjo na račun slabše kakovosti. Kakovostna guma je eden od ključnih varnostnih elementov našega avtomobila, ki lahko odloči npr. o življenju/smrti pešca pred katerim moramo zabremzat, lahko odloči o tem, ali zletimo s ceste ali ne. 

 

Večina gum, ki sem jih vozil v svoji 30-letni šoferski zgodovini, so mojemu zadržanemu načinu vožnje zadostovale. Težave na cesti sem začutil in gume pravočasno zamenjal v dveh primerih:

- pri 6 let starih Sava Eskimo na mokri cesti, pred 10-timi leti (nove so bile zelo dobre)

- pri poletnih Sava Effecta, pred 20-timi leti (made in Poland) ... te so bile že nove zanič

 

Super občutke sem imel pri zimskih Dunlop, Continental, nobenih težav tudi nisem imel s Toyo, Fuldo, Semperit.

 

Sam bi rekel takole, raje bi imel nove gume katerekoli solidne znamke, kot 4 leta stare najdražje gume cenjene znamke.

 

 

 

Zelo lepo povedano in resnično. Se strinjam, predvsem v delu, kjer govoriš o novem, dragem avtomobilu in šparanju 100€ na račun gum. 

 

 

Napisano
pred 37 minutami je Alex napisal:

Zelo lepo povedano in resnično. Se strinjam, predvsem v delu, kjer govoriš o novem, dragem avtomobilu in šparanju 100€ na račun gum. 

Se strinjam kar pravite le da bi dodal, da je kvalitetnih zimskih gum najmanj 10 in med temi bi izbral najboljše glede voznih lastnosti in cene! To pa ne pomeni imeti nekvalitetno gumo na novem avtu. 

Kaj pa mislite na te, ki sem jih najprej omenil? 🤔

Napisano

Verjetno je tudi pomembno kje vse boš vozil. Jaz večino časa vozim po očiščenih asfaltnih cestah , do zdaj se mi je zgodilo 3x da sem zjutraj na pozi v službo vozil po ne spluženem. Zato tudi razmišljam o celoletnih gumah. Tudi poleti nisem rano neki dirkač da mi rabil ohinsploh gume tako da mislim da bo odločitev kar za celoletne in jih vsake 3 leta menjam pa bo. Zdaj pa se mi dogaja da imam vse gume še dobre ampak jih letnik že malo j.... 

Napisano

Kolk fajn, da se bini namatra zbrat primerne zimske, jst bom pa sam kopiral hehe  :D

 

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Ljubim 1

 


image.jpeg

 

Napisano
Pred eno uro je TiEn napisal:

Kolk fajn, da se bini namatra zbrat primerne zimske, jst bom pa sam kopiral hehe  :D

 

Nisi pa pomislil, da imaš ti večje hribe in, da rabiš večji grif na gumah 😁....... :bravo:

Napisano (urejeno)
pred 19 minutami je Bini napisal:

Nisi pa pomislil, da imaš ti večje hribe in, da rabiš večji grif na gumah 😁....... :bravo:

Vsaka zimska  guma je boljša kot kaka celoletna, ki ni ne tič ne miš. Veš kje se obnesejo take gume najbolje? 

V kleti ali na podstrešju obešene na zidu. 

Ti lepo kupi kvalitetne zimske gume in se boš vozil tudi po snegu ne samo po spluženih cestah. 🤗

 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 2
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Evo glede nexen gum, prvovgradnja je na toyotah (corrola hybrid), vw (golf, passat) bwm (3-ka). Tak da pod črto za normalno uporabo nemore bit slaba guma, po moje glih realna vrednost gume, ne pa kot pri nekaterih primerljivih na testih s 80€ drazjo ceno.

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Vsaka zimska  guma je boljša kot kaka celoletna, ki ni ne tič ne miš. Veš kje se obnesejo take gume najbolje? 

V kleti ali na podstrešju obešene na zidu. 

Ti lepo kupi kvalitetne zimske gume in se boš vozil tudi po snegu ne samo po spluženih cestah. 🤗

 

To tudi nameravam, časa je še dovolj in predlogi so še vedno dobrodošli! Mogoče pa dobim še kako dobro idejo za zimsko gumo... 👍

 

pred 4 minutami je scania napisal:

Evo glede nexen gum, prvovgradnja je na toyotah (corrola hybrid), vw (golf, passat) bwm (3-ka). Tak da pod črto za normalno uporabo nemore bit slaba guma, po moje glih realna vrednost gume, ne pa kot pri nekaterih primerljivih na testih s 80€ drazjo ceno.

Za letne vem, da so ok, ker so tudi na testih odlične. Zimske pa so tako, tako in jih nebi imel 😟

Napisano
pred 8 minutami je Bini napisal:

To tudi nameravam, časa je še dovolj in predlogi so še vedno dobrodošli! Mogoče pa dobim še kako dobro idejo za zimsko gumo... 👍

 

Za letne vem, da so ok, ker so tudi na testih odlične. Zimske pa so tako, tako in jih nebi imel 😟

Opa sorry 😕 spregledal sem da isces zimske. Kaj pa nokian? Jaz imam savo in meni ni slaba cisto normalna guma, ne zganjam zimskih olimpijskih iger z avtom, za normalno voznjo je super sem bil z njo v Berlinu, Innsbrucku, Bratislava... in nikoli težav.

Napisano
pred 7 minutami je scania napisal:

Opa sorry 😕 spregledal sem da isces zimske. Kaj pa nokian? Jaz imam savo in meni ni slaba cisto normalna guma, ne zganjam zimskih olimpijskih iger z avtom, za normalno voznjo je super sem bil z njo v Berlinu, Innsbrucku, Bratislava... in nikoli težav.

Tudi sam sem za nokian. Še posebno ta osebna 4X4 suv varianta, se zelo dobro obnese. 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
Pred eno uro je scania napisal:

Opa sorry 😕 spregledal sem da isces zimske. Kaj pa nokian? Jaz imam savo in meni ni slaba cisto normalna guma, ne zganjam zimskih olimpijskih iger z avtom, za normalno voznjo je super sem bil z njo v Berlinu, Innsbrucku, Bratislava... in nikoli težav.

Savo imam na službenem in po snegu gre super v mokrem in suhem pa srednja žalost...🤪 Snega pa skoraj ni več 🌦️ Tudi na testih je ocenjena tako! Dam rajši 20€ več pa gre po snegu,mokrem in suhem bolje👍

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano

Je zmanjkalo predlogov🤔

Imam idejo, napišite kaj imate vi na felnah Mazd, (zimske) bom imel večjo možnost izbire... :whatever:

Napisano

Na stari mazdi Dunlop witerContact Ts 850, 

Na rdeči streli pa Wredstein wintrac pro. 

 

 

Napisano
On 8/22/2021 at 6:17 PM, Bini said:

Nisi pa pomislil, da imaš ti večje hribe in, da rabiš večji grif na gumah 😁....... :bravo:

17ke :D in živim v dolini 😛

 


image.jpeg

 

Napisano (urejeno)

Vprašanje za poznavalce:

Za Mazdo 6 so predvidena platišča:

- za gume 225/45R19 ... 7,5Jx19, ET 45 mm
- za gume 225/55R17 ... 7,5Jx17, ET 50 mm
 

Če za gume 225/55 R17 uporabim platišča od CX-5, to so 7,0Jx17, ET 45 mm, bo v redu ali ne? Zakaj?

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 10 minutami je Janez007 napisal:

Vprašanje za poznavalce:

Za Mazdo 6 so predvidena platišča:

- za gume 225/45R19 ... 7,5Jx19, ET 45 mm
- za gume 225/55R17 ... 7,5Jx17, ET 50 mm
 

Če za gume 225/55 R17 uporabim platišča od CX-5, to so 7,0Jx17, ET 45 mm, bo v redu ali ne? Zakaj?

 

Načeloma bo vredu.

225 je max širina gume za 7J platišče, ni idealno, ampak znotraj mej. ET45 pa pomeni da pride platišče bolj ven, ampak kolikor se spomnim ima tudi @Alex ET45 17col in ok.

https://www.tyresizecalculator.com/charts/tire-width-for-a-wheel-rim-size-chart

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.