Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Eno, glupo vprašanje... zakaj pa menjavaš kolesa na 2000 km? Kakšen smisel?

  • Všeč 2
  • Ni všeč 1

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Eno, glupo vprašanje... zakaj pa menjavaš kolesa na 2000 km? Kakšen smisel?

Mogoče, da se enakomerno  obrabijo? A nisi še nikoli izmeril, na recimo novih letnih gumah globino profila? In, ko si jih zamenjal z zimskimi zopet? 

Pogonske, v našem primeru sprednje, recimo pri mojemu avtu, je bila prvo leto razlika 0,3 mm. Sprednje je " pojedlo" več. Mogoče se komu ne bo zdelo veliko, a drugo leto se bo zgodilo enako. Zato pa zamenjam sprednje-zadnje da se obrabijo enako. 

 

 

Napisano

Pa to ne rabiš na 2000km, lepo te prosim. Pri menjavi spomladi, daš prve nazaj in zadnje naprej pa je čist dovolj. Men letne zdržijo med 60-70kkm, kar pomeni, da jih zdaj, ko delam letno manj kilometrov, menjam prej zaradi starosti kot obrabe pa še to nikoli ne čakam na zakonsko dovoljenih 1,6mm ampak gredo v menjvo pri nekje 3mm. Govorimo za letne seveda.

  • Všeč 4
  • Ni všeč 1

33112_1.png

Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

Pa to ne rabiš na 2000km, lepo te prosim. Pri menjavi spomladi, daš prve nazaj in zadnje naprej pa je čist dovolj. Men letne zdržijo med 60-70kkm, kar pomeni, da jih zdaj, ko delam letno manj kilometrov, menjam prej zaradi starosti kot obrabe pa še to nikoli ne čakam na zakonsko dovoljenih 1,6mm ampak gredo v menjvo pri nekje 3mm. Govorimo za letne seveda.

Lahko, da je tebi dovolj, ker nisi picajzlast. 😄 Eni tudi operejo avto samo enkrat spomladi in drugič v jeseni. 😉

Gume se morajo filigransko natančno obrabljati. 

"By rotating your tires, you give the tires a chance to even out their wear and get extended life out of your tires,” Edmonds of Michelin  explains. He recommends having your tires rotated about every 2000 to 5000 miles. 

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

 

V tem primeru @Alex mečeš stran denar, ki si ga prigaral pri iskanju poceni servisiranja. 🙃

Zakaj pa? 🤔To naredim doma sam. Porabim pa cca. 30 min za vsa štiri kolesa. Imam tudi udarno "pištolo" od makite za vijačenje in odvijačenje vijakov koles. Tokrat je bil strošek

25€ izjema, ker imajo očitno nekateri vulkanizerji nekalibrirane stroje za centriranje. 

 

 

Napisano

Jaz samo 2x vekslam sprednje in zadnje (ko se menja gume). 

N7rRRL1.jpg

Napisano

Evo po iskanju testov, primerjav, in skoraj doktoratu sem prisel so zakljucka da je najboljsa guma 225 45 r19 glede na zmogljivosti/cena hankook ventus s1 evo 3. Prvovgradnjo jo ima tudi bmw 3 in 5 bencinar, audi a6 sline, vw 2,0tsi. Vsaka ima neke pomankljivosti in prednosti, zdaj ce je v suhem ful dobra je v mokrem bolj tako tako al pa obraba izstopa, tako da ta guma je nad sredino povsod in se mi zdi zelo dobra izbira.

Napisano
pred 16 urami je Alex napisal:

Lahko, da je tebi dovolj, ker nisi picajzlast. 😄 Eni tudi operejo avto samo enkrat spomladi in drugič v jeseni. 😉

Gume se morajo filigransko natančno obrabljati. 

"By rotating your tires, you give the tires a chance to even out their wear and get extended life out of your tires,” Edmonds of Michelin  explains. He recommends having your tires rotated about every 2000 to 5000 miles. 

 

Eee what, kakšno pa je to sosledje. A če ne menjam gum tud avta ne perem/vzdržujem? 🤪

 

Tele izjave Michellina pa sploh ne razumem, ker je absurdna. Kakšno vezo ima podaljšanje uporabe gume al jih menjaš na 2000km al pa na 10000km. V obeh primerih se guma obrablja enako hitro. Če recimo spredaj pobira s hitrostjo 0,5mm na 10000 in zadaj 0,2mm/10000km je na konc sezone spredaj 5,7mm in zadaj 6mm.Naslednjo sezono daš zamenjaš spredaj/zadaj in konec naslednje sezone bilo spredaj 5,5 in zadaj enako. :nevem:

  • Začuden 1
  • Ni všeč 1

33112_1.png

Napisano
pred 6 urami je Boss napisal:

 

Eee what, kakšno pa je to sosledje. A če ne menjam gum tud avta ne perem/vzdržujem? 🤪

 

Tele izjave Michellina pa sploh ne razumem, ker je absurdna. Kakšno vezo ima podaljšanje uporabe gume al jih menjaš na 2000km al pa na 10000km. V obeh primerih se guma obrablja enako hitro. Če recimo spredaj pobira s hitrostjo 0,5mm na 10000 in zadaj 0,2mm/10000km je na konc sezone spredaj 5,7mm in zadaj 6mm.Naslednjo sezono daš zamenjaš spredaj/zadaj in konec naslednje sezone bilo spredaj 5,5 in zadaj enako. :nevem:

Oni že vedo. Saj delajo ene izmed top gum. 😉

Boss, najbolje bi bilo, da jim pišeš, pa se začneš z njimi natezati, da nimajo prav. Da mi v Sloveniji pa že vemo, kaj je res in kaj ne. 😊

 

 

Napisano

Se pravi 2+2=5 al kako je zdaj po novem?

 

Ne resno: zdaj trdiš, da se guma bolj obrablja, če jo menjaš spredaj/zadaj na 10.000, kot pa če jo vsake 2000km?

33112_1.png

Napisano
13 hours ago, scania said:

Evo po iskanju testov, primerjav, in skoraj doktoratu sem prisel so zakljucka da je najboljsa guma 225 45 r19 glede na zmogljivosti/cena hankook ventus s1 evo 3. Prvovgradnjo jo ima tudi bmw 3 in 5 bencinar, audi a6 sline, vw 2,0tsi. Vsaka ima neke pomankljivosti in prednosti, zdaj ce je v suhem ful dobra je v mokrem bolj tako tako al pa obraba izstopa, tako da ta guma je nad sredino povsod in se mi zdi zelo dobra izbira.

Menda, pa da so kar glasne, jaz rabim gumo ki bo čim tišja recimo :) 

Napisano
pred 57 minutami je SpEkTr napisal:

Menda, pa da so kar glasne, jaz rabim gumo ki bo čim tišja recimo :) 

Evo 2 ni bila pretirano glasna. Sem jih imel in sem bil zadovoljen z njimi. Super oprijem v mokrem in suhem. Imel sem dimenzijo 225/45/17.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 1 uro je SpEkTr napisal:

Menda, pa da so kar glasne, jaz rabim gumo ki bo čim tišja recimo :) 

 

71dB bi naj imela. jaz bom vzel čez zimo ker se mi zdi najboljša opcija glede na vse parametre.

Napisano

Razlika od 69 do 72 db v glasnosti je tako mala, da je vse druga pri gumi bolj pomembno.... 👍

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano

S tem se pa ne bi mogel bolj ne-strinjat :)

 

Quote

What the noise ratings mean

Decibel levels are measured on a logarithmic scale. This means that an increase of just a few decibels represents a big difference in noise levels. In fact, a difference of 3dB doubles the amount of external noise the tire produces. 

Think about the many thousands of cars on our roads each day. If we all chose tires with lower noise ratings, imagine how much quieter our towns and cities would be.

 

Napisano (urejeno)
pred 4 urami je Boss napisal:

Se pravi 2+2=5 al kako je zdaj po novem?

 

Ne resno: zdaj trdiš, da se guma bolj obrablja, če jo menjaš spredaj/zadaj na 10.000, kot pa če jo vsake 2000km?

 😊Pri michelinu, ki je kralj gumarstva tako pravijo, da je dobro rotirati gume na vsakih 2000-5000 km. Valjda  bom njih poslušal. Kje je omenjeno 10000? Ali sem kaj spregledal? 🤔

Potem se pa dogaja, da imajo nekateri spredaj totalka zlizane gume, zadaj pa še kar profila. 

In seveda vprašajo mene (ponavadi sodelavci in sodelavke, ker itak vedo, da obvladam skoraj vse o gumah) kam montirajo dve (2) novi gumi, ki so jih kupili. Ne vse štiri ampak dve! Ko jim rečem, da montirajo nove gume zadaj, mislijo, da se šalim. Pa ja bodo montirali nove gume z bolj globokim  profilom spredaj, kjer je pogon. 🤔

Jaz sem rekel svoje. 🤗

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 4 minutami je zimurg napisal:

5000 miles = 8046.72 km

Res je. Imaš prav.  No, pri nas lahko uporabljamo kar kilometre. 🤗

 

 

Napisano

A če bi mišelin rekel menjat gume na vsako leto in to od mišelina bi tudi to počel? :D

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 43 minutami je Alex napisal:

Pa kje jih pobiraš? 😊Pri michelinu, ki je kralj gumarstva tako pravijo, da je dobro rotirati gume na vsakih 2000-5000 km. Valjda  bom njih poslušal. Kje je omenjeno 10000? Ali sem kaj spregledal? 🤔

 

No zdaj bom pa vztrajal? Pišem, bolj počasi, da je lažje razumljivo. Kakšna je razlika v obrabi ali menjaš na vsakih 2000km al 1x letno na 10.000km. Še vedno govorim o tistem citatu, da gume dlje zdržijo, če jih pogosteje menjaš? Po keri logiki je to res? Rad bi slišal smiselno razlago, da me prepriča, da je smiselno vsakih 2000km rotirat gume. Govorimo o normalni uporabi in ne o kakih BMW driftarjih in ne me zdaj odpravit spet s tem, ker je to en pri Michellinu tako rekel. Ker tist pri Bridgestonu in una teta pri GoodYearu pa tega nista rekla.

pred 12 minutami je TiEn napisal:

A če bi mišelin rekel menjat gume na vsako leto in to od mišelina bi tudi to počel? :D

 

Ja Alex bi, ker on neomajno verjame stroki pa četudi je stroka PR-ovec podjetja al pa pospeševalec prodaje.

  • Všeč 1
  • Ni všeč 1

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.