Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
1 hour ago, NevLado said:

Najs. Je pa res hecno ko avto zgleda čist drugače kot na 19 :D 

 

Ja, bo kr boleče it na zimske 17" :D

Napisano
pred 17 minutami je Janez007 napisal:

 

Delno drži, Mazda 3 originalna 18" platišča (model 2017), teža z gumami cca 21 kg:

slika.thumb.png.840fd96fab28cf7438fd280de1bb0a0e.png

 

slika.thumb.png.e28f65930a9d3a539c85b20255234f0c.png

 

Platišča 19" Mazde 6, model 2018 (facelift), teža z gumami cca. 25 kg:

slika.thumb.png.5aabfed03be4634bc170edfd4589cff0.png

 

slika.thumb.png.39473c52dc7920d09501208100a186ab.png

 

Razlika v kakovosti izdelave pa je od blizu dobro opazna.

Se pravi, da so s tem FL na 19" prešaltali na japonskega proizvajalca. Vse prejšnje 19" ,ki sem jih imel po rokah  do sedaj, so bile made in china. Tako, da so to prve oem 19" japonske. 

 

 

Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

 

Delno drži, Mazda 3 originalna 18" platišča (model 2017), teža z gumami cca 21 kg:

slika.thumb.png.840fd96fab28cf7438fd280de1bb0a0e.png

 

slika.thumb.png.e28f65930a9d3a539c85b20255234f0c.png

 

Platišča 19" Mazde 6, model 2018 (facelift), teža z gumami cca. 25 kg:

slika.thumb.png.5aabfed03be4634bc170edfd4589cff0.png

 

slika.thumb.png.39473c52dc7920d09501208100a186ab.png

 

Razlika v kakovosti izdelave pa je od blizu dobro opazna.

Te zgornje imam tudi jaz in so res kitajske ampak vseeno bolje te kot pa kakšne 16tke....😁👍

  • 3 tedne kasneje...
Napisano
pred 11 minutami je Janez007 napisal:

Ko se peljem po dolenjski avtocesti mimo Bartoga me preseneča, da skladiščijo velike količine novih gum kar zunaj na dvorišču, na soncu, mrazu, dežju, itd..

Proizvajalci gum navajajo, da se te tretirajo kot nove, če so stare do 3 let, vendar primerno skladiščene. Je tako skladiščenje na prostem primerno?

Nisem uspel slikati, vendar Google pokaže, da je to redna praksa.

 

14. 9. 2021

slika.thumb.png.9e547c3e15928a881bf1bd510c024d81.png

 

25. 9. 2021

slika.thumb.png.166179833993d694a12237ca0f4eef0f.png

 

25. 10. 2019

slika.thumb.png.3908cda2e9fdabf41fc642992ea720ae.png

 

 

Seveda ni ampak je odvisno kako dolgo tam zunaj ležijo,teden,dva,mesec dva......🤔☹️😭

Napisano

Hej hej, pa ne da vidva dvomita v gumarske strokovnjake? Oni pa ja vedo kao z gumami ne pa mi laiki, ki pojma nimamo.

 

Ok mal heca je blo to, ampak vseeno upam, da to niso skladiščili takole novih gum. Ker k staranju gum najbolj pripomore prav UV svetloba zato je tako "skladiščenje" totalno nesprejemljivo,

33112_1.png

Napisano

Res je. Če so to nove gume, bi bilo treba preveriti, ali je to ok. 

Ker, kolikor je meni znano piše za nove gume, da se morajo shranjevati v temnem in suhem prostoru. Tukaj ni zadoščeno niti enemu od teh pogojev. 

Mimogrede, ali se dogaja še komu drugemu, da zimske gume v deževnem vremenu  "silijo" v krožišču ravno? Pa so moje zimske gume relativno nove. 🤔

Ali pa sem se tako navadil na moje letne GY, ki držijo vedno kot zalepljene. 🤔 V glavnem ni v redu. Če pa recimo ravno zabremzam na mokri cesti, pa se v trenutku avto ustavi. Izgleda, da so gume popustile v krožni vožnji. 

 

 

Napisano

Letne so le letne pa kakor koli vzameš. V večini so boljše od zimskih le v ekstremnih razmerah hudega mraza, snega, poledice so bistveno slabše od zimskih.

Tudi meni se dogaja, da prevečkrat zavrtijo v prazno na mokri cesti, kar se letnim tudi približno ne dogaja. In to opažam že skos od začetka, ko so bile nove in sem definitivno prepričan, da so to moje prve in zadnje GY UG 9+, ki sem jih kupil. Žal takrat ni bilo Dunlopa na zalogi jaz pa na tem, da prevzamem nov avto, ki sem ga komaj čakal in zato sem vzel tist kar je bilo na voljo pa da je bilo vsaj po testih dovolj kvalitetno.

 

 

33112_1.png

Napisano (urejeno)
dne 3. 12. 2021 ob 12:10 je Boss napisal:

Hej hej, pa ne da vidva dvomita v gumarske strokovnjake? Oni pa ja vedo kao z gumami ne pa mi laiki, ki pojma nimamo.

 

Ok mal heca je blo to, ampak vseeno upam, da to niso skladiščili takole novih gum. Ker k staranju gum najbolj pripomore prav UV svetloba zato je tako "skladiščenje" totalno nesprejemljivo,

cele skladovnice novih gum

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Letne so le letne pa kakor koli vzameš. V večini so boljše od zimskih le v ekstremnih razmerah hudega mraza, snega, poledice so bistveno slabše od zimskih.

Tudi meni se dogaja, da prevečkrat zavrtijo v prazno na mokri cesti, kar se letnim tudi približno ne dogaja. In to opažam že skos od začetka, ko so bile nove in sem definitivno prepričan, da so to moje prve in zadnje GY UG 9+, ki sem jih kupil. Žal takrat ni bilo Dunlopa na zalogi jaz pa na tem, da prevzamem nov avto, ki sem ga komaj čakal in zato sem vzel tist kar je bilo na voljo pa da je bilo vsaj po testih dovolj kvalitetno.

 

 

Tudi moje naslednje zimske bodo strogo Dunlop. Tega drsenja, z zadnjimi Dunlop gumami, nisem nikoli doživel. 

In ja, te sedanje se velikokrat v mokrem zavrtijo v prazno. Tako, da nimaš neke sigurnosti pri vožnji po mokri cesti. Kako bi bilo šele v snegu? 🤔

 

 

Napisano

@Boss jest mam tudi GY UG9, pa so na mokrem vredu, 4a sezona bo letos. Jih pa na snegu rado mal zanese. Je pa ena stvar, to kar pise za tlak v gumah v prirocniku je mal velik, npr. za mojo 3ko, za 16" zimske gume pise da naj bi ble na 2.5bar, meni se zdi da pri meni bi blo bols tm nekje 2.3 al pa 2.2

Napisano
pred 1 uro je Matick napisal:

@Boss jest mam tudi GY UG9, pa so na mokrem vredu, 4a sezona bo letos. Jih pa na snegu rado mal zanese. Je pa ena stvar, to kar pise za tlak v gumah v prirocniku je mal velik, npr. za mojo 3ko, za 16" zimske gume pise da naj bi ble na 2.5bar, meni se zdi da pri meni bi blo bols tm nekje 2.3 al pa 2.2

Jaz sem pumpal 2.5 in je bilo vse ok z gumami,tudi sama vožnja....😊

Napisano
pred 2 urama je TiEn napisal:

Moje zimske zaenkrat odlično v mokrem. @Bini kak pr teb ?

Po mokri cesti in pri 3 stopinjah vse kot je treba,je kot da bi vozil z letnimi poleti po mokrem.👌

Malo so mehkejše po občutku od letnih,oboje pumpane 2.6,mogoče zaradi samega zimskega profila.....:whatever: (pišem za normalno vožnjo,v ekstreme pa ne grem rad......😁)

Za sneg pa poročam ob priliki saj ga kmalu spet dobimo.....😊

Napisano

Jaz sem gor nataknil za letos ene rabljene BF Goodrich g-Force Winter 2 letnik 19 z 6.5mm profila. Dimenzija 215/50R17 in sem pozitivno presenečen kako guma drži v mokrem. Skoraj isto kot po suhem. Nobenega drsenja skozi zaprte ovinke in kot zgoraj omenjate drsenja v krožiščih.  Tudi po pomrznjeni cesti zadnjič v klanec čisto lepo brez zdrsavanja v prazno. Tko da jih bom verjetno naslednjič ko te zradiram vzel spet iste. 

ck33yfgj20dc20jnopt177hxg-bfgoodrich-g-f
WWW.BFGOODRICH.CO.UK

BFGoodrich g-Force Winter 2 designed for safety, with improved snow grip[1] and ice braking[2], and good wet braking performance[3].

 

Napisano
pred 1 minuto je Martin Cufer napisal:

Jaz sem gor nataknil za letos ene rabljene BF Goodrich g-Force Winter 2 letnik 19 z 6.5mm profila. Dimenzija 215/50R17 in sem pozitivno presenečen kako guma drži v mokrem. Skoraj isto kot po suhem. Nobenega drsenja skozi zaprte ovinke in kot zgoraj omenjate drsenja v krožiščih.  Tudi po pomrznjeni cesti zadnjič v klanec čisto lepo brez zdrsavanja v prazno. Tko da jih bom verjetno naslednjič ko te zradiram vzel spet iste. 

ck33yfgj20dc20jnopt177hxg-bfgoodrich-g-f
WWW.BFGOODRICH.CO.UK

BFGoodrich g-Force Winter 2 designed for safety, with improved snow grip[1] and ice braking[2], and good wet braking performance[3].

 

Tudi na testih so odlične, bravo. 👍

Napisano

Ko govorim o drsenju v krožiščih imam v mislih vožnjo z 50/ uro in več. Seveda počasneje ne drsi. 🤗

 

 

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Ko govorim o drsenju v krožiščih imam v mislih vožnjo z 50/ uro in več. Seveda počasneje ne drsi. 🤗

☝️😊

Napisano
pred 5 urami je Alex napisal:

Ko govorim o drsenju v krožiščih imam v mislih vožnjo z 50/ uro in več. Seveda počasneje ne drsi. 🤗

 

Mislim, da morava midva bencinarje kupit, ker teli dizli so za en kurtz, majo čist preveč navora. Teli naši lastniki bencinarjev pa gas do konca, avto se dere, drsi nič, ker ne gre nikamor za povrh so pa posledično še z gumami zadovoljni kolk primejo. 🤪😜

33112_1.png

Napisano
pred 4 minutami je Boss napisal:

 

Mislim, da morava midva bencinarje kupit, ker teli dizli so za en kurtz, majo čist preveč navora. Teli naši lastniki bencinarjev pa gas do konca, avto se dere, drsi nič, ker ne gre nikamor za povrh so pa posledično še z gumami zadovoljni kolk primejo. 🤪😜

Ha, ha, res je. Sem imel priložnost to občutiti z corollo.🤗 Dere se kot zmaj, a učinka nobenega. Je pa tudi res, da so se pri corolli hotela vrteti kolesa brez veze, že pri 20km/ uro. Pa to ne zaradi navora ampak kar tako nekontrirano in nenadoma. Zelo nevarno. 

Boss, naslednji avto kupiva res oba enega hudega benzinarja, da bova vrtela tudi z njima kolesa. Zaradi navora, seveda. 😉

 

 

Napisano

Jaz sem za CX30 vzel Continental ts870 v velikosti 16. Sem mislil da bo več razlike v trdoti glede na letne 18. Preizkušene tudi malo na snegu in zaenkrat lahko samo pohvalim. 

Napisano
pred 45 minutami je mito3000 napisal:

Jaz sem za CX30 vzel Continental ts870 v velikosti 16. Sem mislil da bo več razlike v trdoti glede na letne 18. Preizkušene tudi malo na snegu in zaenkrat lahko samo pohvalim. 

Sem zadovoljen,da si zadovoljen....😊👍

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.