Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tako kot se nas večina tu vozi so bolj kot ne vse gume dobre, če pa kdo dirka bo moral pa še avto menjat ne samo gume.... 😁😉

  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano
pred 4 minutami je Bini napisal:

Tako kot se nas večina tu vozi so bolj kot ne vse gume dobre, če pa kdo dirka bo moral pa še avto menjat ne samo gume.... 😁😉

Resnična :jupiii:

  • Všeč 1
  • Hvala 1

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 15 urami je Alex napisal:

Sem imel na stari 6-ki nexen letne, res da le pol leta, ker sem jo potem prodal. Kot sem takrat napisal, guma je bila  dobra v mokrem in precej tiha. Se je pa že poznala dokaj hitro, po par mescih večja obraba (premehki robovi gume). Prej sem imel na istem avtu conti in so bile precej boljše v vseh segmentih vožnje.Še prej pa GY F1  assimetroc 5, ki so bile superiorne v vseh pogledih. Edino razpok na bokih so imele več. 😊Najbrž bi naredil z Conti tudi veliko več kilometrov kot z nexen. 

Sicer pa vsak naj kupi in da na avto kar hoče. Avto je njegov. 😊

 

Jaz imam Nexen N'fera SU4 letne gume. Lahko potrdim napisano, je pa seveda od stila vožnje tudi precej odvisno. Ampak tudi meni so se zunanji robovi čisto znucali, medtem ko je sredina gume še odlično ohranjena po 3 sezonah. Jih bom še imel eno leto, potem pa bo čas za nove. Seveda grem sedaj bolj previdno v ovinek, če je mokra cesta - jim ne zaupam več toliko kot ko so bile nove.

Je pa zanimivo, tišja in bolj varčna (avto pije 0.3 več pozimi) guma od zimskih Michelin alpin PA4, čeprav mislim da na netu ravno obratno piše. 

Popravljeno od Jaka32
Napisano
10 hours ago, jacques33 said:

S tem se tudi jaz strinjam, kvaliteta se pokaže na dolgi rok. Pri mojem načinu vožnje sem jaz premium gumo vedno zamenjal zaradi starosti in nikoli zaradi obrabe.

Drugače premium letna guma 19 col za Mazdo 6 pride cca 200 EUR po kosu, zgoraj ste pisali, da je npr. pol cenejša guma lahko samo za 20% slabša v kakovosti od premium. Včasih te lahko ravno ta razlika v kakovosti reši v kočljivi situaciji, zdaj ali razlika v ceni odtehta razliko v kakovosti, pa naj vsak presodi zase.

 

To je res, ampak po tej logiki ena stvar vedno ne bo dovolj dobra, ker obstaja nekaj še boljšega. OD drugega avta, ki bi se hitreje ustavil z močnejšimi bremzami, do tega zakaj ti je nekdo sploh pritekel čez cesto, do vremena...

Zaradi tega sindroma 'kaj pa če' maš lahko življenje precej zaj*****. Tko je. 

 

Tako smo narejeni in tako se svet vrti. Po drugi strani bi lahko naredili statistiko, koliko nesreč se zgodi na avtih s premijskimi gumami? Zna bit podobna zgodba kot na 4x4 avtih, ko je marsikdo mislil, da se mu ne more nič zgoditi. Pri gumah pa...hja, jaz mam premijske gume to ma da gre skozi ovinke ipd...dokler enkrat pač ne znese več.

 

Zgolj kot misel. Nekdo je nekaj postov višje rekel, da se v testih neka razlika v tistih količnikih v praksi skorajda ne pozna. Je pa mogoče ta količnik tam v tabeli dovolj, da ima zaradi tega (upravičeno) višjo ceno. Pa smo spet tam kjer ni muh. 

 

Jaz skušam kupit nek optimum. Ker best of the best...kaj pa je sploh best of the best? Ali smo mi ki sedemo za volan tudi vedno 'best of the best' in z glavo na cesti. Pomoje je potem boljše sklenit kompromis pa gumo zamenjati kako leto prej, kot pa premijske gonit do konca in tekmovat koliko je kdo prevozil z njo. Sem slišal že dosti zgodbic od premijske znamke, ki so po parih letih postale nevarno trde - Michellin recimo. Laho da je to že zgodovina, ampak lej nikoli ne veš kje te tudi premijske znamke lahko presenetijo -  ne samo pri ceni :)

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Tako kot se nas večina tu vozi so bolj kot ne vse gume dobre, če pa kdo dirka bo moral pa še avto menjat ne samo gume.... 😁😉

 

Verjetno ne spadam v to večino :)

Podpis.png

 

Napisano
pred 6 minutami je SpEkTr napisal:

 

To je res, ampak po tej logiki ena stvar vedno ne bo dovolj dobra, ker obstaja nekaj še boljšega. OD drugega avta, ki bi se hitreje ustavil z močnejšimi bremzami, do tega zakaj ti je nekdo sploh pritekel čez cesto, do vremena...

Zaradi tega sindroma 'kaj pa če' maš lahko življenje precej zaj*****. Tko je. 

 

Tako smo narejeni in tako se svet vrti. Po drugi strani bi lahko naredili statistiko, koliko nesreč se zgodi na avtih s premijskimi gumami? Zna bit podobna zgodba kot na 4x4 avtih, ko je marsikdo mislil, da se mu ne more nič zgoditi. Pri gumah pa...hja, jaz mam premijske gume to ma da gre skozi ovinke ipd...dokler enkrat pač ne znese več.

 

Zgolj kot misel. Nekdo je nekaj postov višje rekel, da se v testih neka razlika v tistih količnikih v praksi skorajda ne pozna. Je pa mogoče ta količnik tam v tabeli dovolj, da ima zaradi tega (upravičeno) višjo ceno. Pa smo spet tam kjer ni muh. 

 

Jaz skušam kupit nek optimum. Ker best of the best...kaj pa je sploh best of the best? Ali smo mi ki sedemo za volan tudi vedno 'best of the best' in z glavo na cesti. Pomoje je potem boljše sklenit kompromis pa gumo zamenjati kako leto prej, kot pa premijske gonit do konca in tekmovat koliko je kdo prevozil z njo. Sem slišal že dosti zgodbic od premijske znamke, ki so po parih letih postale nevarno trde - Michellin recimo. Laho da je to že zgodovina, ampak lej nikoli ne veš kje te tudi premijske znamke lahko presenetijo -  ne samo pri ceni :)

Jaz zamenjam "premijske" gume običajno po treh sezonah. Pač je za moj okus takrat čas za menjavo pa četudi niso gume trde. Tako bom letos zamenjal prednji dve GY na mazdi 6 z novima GY F1 assimetric 6. Ni toliko štos v tem, da divjaš z avtom ampak občutek sigurnosti do izrabljenosti. Pa robovi se na takšnih gumah nikoli ne obrabijo nesorazmerno z sredino. 

 

 

Napisano

Super, samo obrabo robov vpliva tudi koliko je napihnjena guma, optika vozila, pa seveda način vožnje :). A pa je to dobro da menjaš samo polovico gum al kako je s tem?

Napisano
pred 30 minutami je g.Wankel napisal:

 

Verjetno ne spadam v to večino :)

Mogoče res.....😉

Napisano
pred 33 minutami je SpEkTr napisal:

Super, samo obrabo robov vpliva tudi koliko je napihnjena guma, optika vozila, pa seveda način vožnje :). A pa je to dobro da menjaš samo polovico gum al kako je s tem?

Letos znamenjam sprednje, ki so bolj obrabljene, drugo leto še drugi par. 

Nove gume montiram zadaj, zadnje dam na prvo os. Zadaj morajo biti vedno boljše gume. 

 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Jaka32 napisal:

 

Jaz imam Nexen N'fera SU4 letne gume. Lahko potrdim napisano, je pa seveda od stila vožnje tudi precej odvisno. Ampak tudi meni so se zunanji robovi čisto znucali, medtem ko je sredina gume še odlično ohranjena po 3 sezonah. Jih bom še imel eno leto, potem pa bo čas za nove. Seveda grem sedaj bolj previdno v ovinek, če je mokra cesta - jim ne zaupam več toliko kot ko so bile nove.

Je pa zanimivo, tišja in bolj varčna (avto pije 0.3 več pozimi) guma od zimskih Michelin alpin PA4, čeprav mislim da na netu ravno obratno piše. 

Očitno nekatere gume ne pašejo na naše Mazde,ker tudi Bridgestonke in še katere se preveč obrabljajo po robovih pa čeprav so kao  PREMIUM gume......:hohoho:

Popravljeno od Bini
Napisano

Jaz imam turanzo na avtu, pa se mi zdijo robovi mogoče mal bolj obravljeni. Lahko da se mi samo zdi tako, bom poslikal ob priliki. Sicer nekih pripomb čez njih nimam, razen tega da so pač 'glasne'.

Napisano
pred 5 minutami je SpEkTr napisal:

Jaz imam turanzo na avtu, pa se mi zdijo robovi mogoče mal bolj obravljeni. Lahko da se mi samo zdi tako, bom poslikal ob priliki. Sicer nekih pripomb čez njih nimam, razen tega da so pač 'glasne'.

Sej turanzo mamo vsi zaradi prve vgranje. In isto, rob je pobran, na sredini je pa še 5mm

Napisano
pred 1 uro je SpEkTr napisal:

Aha, zanimivo.

Pri večini je tako le pri tistih ne, ki pumpa jo nad 2.8 bara, kar pa ni udobno in niti ne po priporočilih Mazde 😉👍

Napisano

Jaz pumpam okoli 2.5-2.6, kar je še vedno več kot piše v navodilih se mi zdi da je nekje 2.2 oz 2.3 bara.

Napisano

Jaz pumpam na 6-ki zadaj  2.6, spredaj 2,7. Na premium cx30 spredaj in zadaj 2,5.

 

 

 

Napisano
pred 34 minutami je Alex napisal:

Jaz pumpam na 6-ki zadaj  2.6, spredaj 2,7. Na premium cx30 spredaj in zadaj 2,5.

 

Enako le,da 6tke nimam....:prstgor:

Napisano
pred 6 urami je NevLado napisal:

Moj nečak montira na vse (divje in športne) avte vedno in le te gume. Sedaj jih ima na na škodi RS in jih vedno hvali.

  • Začuden 1
  • Ljubim 1

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.