Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 14 urami je Bini napisal:

Katere gume pa🤔

Hankook Winter I*cept RS3 W462 205/60 R16 96H ,XL, 3PMSF

danes so dražje za 5€/kos. winter is comming

Popravljeno od TBA
  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano

Tako, zimske gume Dunlop winter sport 5 dimenzije 225 40 18 za ProCeeda kuplene. Upam, da so res tako dobre kot jih eni hvalijo.🤔

Cena cca125€ kos.kar se mi zdi dobra cena :prstgor:

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Tako, zimske gume Dunlop winter sport 5 dimenzije 225 40 18 za ProCeeda kuplene. Upam, da so res tako dobre kot jih eni hvalijo.🤔

Cena cca125€ kos.kar se mi zdi dobra cena :prstgor:

So sigurno. Dunlop so bile vedno top zimske gume. 👍

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
  • Hvala 1

 

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Alex napisal:

So sigurno. Dunlop so bile vedno top zimske gume. 👍

Letne pa še bolj👍

Za C-Maxa SportMaxx RT-adijo pamet😍...za CX-5 pa sedaj tudi obstaja SUW verzija RT-2...v bistvu komaj čakam,da tovarniške Toyo "zdrajsam"😄

Popravljeno od skritikrt
Napisano
pred 6 urami je Bini napisal:

Tako, zimske gume Dunlop winter sport 5 dimenzije 225 40 18 za ProCeeda kuplene. Upam, da so res tako dobre kot jih eni hvalijo.🤔

Cena cca125€ kos.kar se mi zdi dobra cena :prstgor:

Cena je dobra.

Upam da so se kaj popravli z zimskimi, Winter Sport 3D al 4 ( se ne spomnim točno) so bile samo 2 leti top, potem pa flop.

 

Letne Sportmaxx TT, pa tudi ja ne morem pozabit.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
WWW.AMZS.SI

Spodbudno - in zaskrbljujoče: ob dobrih pnevmatikah v trgovinah najdemo tudi takšne, ki se jim je treba izogniti.

 

 

Sama žalost :)

 

Brezvezne firme, samo da "boljše" izpadejo boljše + nexen-a še vedno ne testirajo, čeprav ga verjetno vozi največji ljudi.

Napisano
pred 4 urami je skritikrt napisal:

Letne pa še bolj👍

Za C-Maxa SportMaxx RT-adijo pamet😍...za CX-5 pa sedaj tudi obstaja SUW verzija RT-2...v bistvu komaj čakam,da tovarniške Toyo "zdrajsam"😄

Letne Dunlop trenutno ne briljirajo.

Neka srednja žalost. So pa bile včasih vrhunske. Zimske so pa bole in do že vedno top gume. 

 

 

Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

Upam da so se kaj popravli z zimskimi, Winter Sport 3D al 4 ( se ne spomnim točno) so bile samo 2 leti top, potem pa flop.

 

3D so bile slabe, WS4, kot naslednica so bile pa super. WS5 pa tud nisem imel pripomb.

Ampak

33112_1.png

Napisano
pred 41 minutami je Boss napisal:

 

3D so bile slabe, WS4, kot naslednica so bile pa super. WS5 pa tud nisem imel pripomb.

Ampak

Ampak..?? 

 

 

 

 

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

3D so bile slabe, WS4, kot naslednica so bile pa super. WS5 pa tud nisem imel pripomb.

Ampak

Sem poiskal stare slike. WS 4D 2012 letnik.

Saj nima veze, kakor koli sem naletel na njih. Slaba izkušnja povzroči, da se jih izogibam. Pač gume ne kupim ravno na 3 leta in tudi želim da drži oprijem več kot 3.

 

Osebni - je pri meni dosti več vreden kot veliko javnih +.

Je le moj in vem zakaj.

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Letne Dunlop trenutno ne briljirajo.

Neka srednja žalost. So pa bile včasih vrhunske. Zimske so pa bole in do že vedno top gume. 

Res,da po testih nikoli niso bile med najboljšimi 4-5 tipi,predvsem zaradi povečane obrabe.

So pa za to špica po vodljivost,oprijemu itd...o ceni pa mislim,da ne rabim razlagati.

Res,da za večino voznikov niso dobra izbira,za "norce",ki delajo malo kilometrov pa lih taprave😄

Napisano
pred 26 minutami je skritikrt napisal:

Res,da po testih nikoli niso bile med najboljšimi 4-5 tipi,predvsem zaradi povečane obrabe.

So pa za to špica po vodljivost,oprijemu itd...o ceni pa mislim,da ne rabim razlagati.

Res,da za večino voznikov niso dobra izbira,za "norce",ki delajo malo kilometrov pa lih taprave😄

Če hočeš vozit kot po tirnicah, so za  to prave gume Good Year F1, assimetric 6. Po suhem in mokrem voziš lahko enako divje in varno. 

 

 

Napisano
pred 26 minutami je skritikrt napisal:

Res,da po testih nikoli niso bile med najboljšimi 4-5 tipi,predvsem zaradi povečane obrabe.

So pa za to špica po vodljivost,oprijemu itd...o ceni pa mislim,da ne rabim razlagati.

Res,da za večino voznikov niso dobra izbira,za "norce",ki delajo malo kilometrov pa lih taprave😄

A niso v zgornjem testu na drugem mestu in še kaki dve leti nazaj na 4tem🤗

Nexenke zimske pa mi je na službenem pobralo po robovih v 2mesecih cca 20kkm....🫣😵‍💫

  • Začuden 3
  • Zmeden 1
Napisano
pred 1 minuto je Alex napisal:

Če hočeš vozit kot po tirnicah, so za  to prave gume Good Year F1, assimetric 6. Po suhem in mokrem voziš lahko enako divje in varno. 

Nisi povedal koliko stanejo🧐 

Jaz sem Dunlopke vozil 3 leta,pol pa nove gor...ni računice zame pri 12-13.000km/leto.

Napisano
pred 2 urama je skritikrt napisal:

Nisi povedal koliko stanejo🧐 

Jaz sem Dunlopke vozil 3 leta,pol pa nove gor...ni računice zame pri 12-13.000km/leto.

Na gumah se ne špara, kot ne tudi na orodju. 😊

 

 

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

A niso v zgornjem testu na drugem mestu in še kaki dve leti nazaj na 4tem🤗

Mah,ko sem pred leeeti iskal,so bile četrte po testu...sprobal in boomba😯😍...in se jih držim,brez da bi vsako leto na frišno raziskoval ...izkušnja je le izkušnja...

Sem nekdaj kupil Pirelli P4 Cinturato,k sem mel z P3 dobre izkušnje,in so bile "za en drek"...ne vem več točno...se mi zdi,da sem jih po eni sezoni prodal🤔...

Kurc pa testi,pol je pa "poden'🥺 

Me res zanima za tiste zimske Semperitke,kako se bodo odnesle...ajd,bo jih žena vozila,k  ni tako "divja"...sam bom vseeno mal preizkusil...k Conti so mi top sam k je fajn minus...pr plusu pa tako-tako🤔

Napisano

Evo pravkar pripeljane iz močvirja na šajersko.... 😁

So ravno prav uležane in zanimivo od kje so.... 🤗Dobre bodo za Kio.... 😁😉

IMG_20240926_103046.jpg

IMG_20240926_103021.jpg

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 15 urami je Alex napisal:

Ampak..??

 

Neki sem še hotel napisat, pa sem zbrisal ker se mi je mudilo, "Ampak" je pa ostal.

 

Napisat sem pa mislil:

 

Da od kar pazim na zimske gume, da jih res vozim samo v hladnem vremenu in raje zamenjam prej kot kasneje nisem več imel težav z njimi. Dunlop 3D in predhodnico M2 pa sem verjetno "zažgal" na kakem prevročem asfaltu, ker sem prepozno menjal potem pa je na mokrem in gladkem asfaltu ratala kot, da bi bil na ledu. V glavnem polom.

 

Hočem namreč povedat, da za obnašanje gume smo velikokrat krivi kar uporabniki sami, ker jih ne uporabljamo v skladu z namembnostjo. Pač tud gojzarje ne uporabljaš za plavanje, s salonskimi čevlji in copati se tud ne rije po snegu.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.