Alex Napisano 17. marec Prijavi Napisano 17. marec Danes sem naročil Conti PremiumContakt 7 za cx30. Jutri pridejo in jih damo gor. Itak je zime konec. 1 Citiraj
jures Napisano 17. marec Prijavi Napisano 17. marec pred 1 uro je Shrek napisal: Jures...ne znaš vozit. Ko bo Alex stestiral te gume, dobiš informacije iz prve roke. Pa brez zamere, sam hec je...nekaj pa tudi res 😇 Ja pa se realno porabo :). Jaz sem vedno za hec Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Bini Napisano 17. marec Prijavi Napisano 17. marec Pred eno uro je robertk6 napisal: Hmmmm kaj pa je za tebe povprečna vožnja? A ti si tudi eden izmed tistih "dinamičnih "voznikov , ki letijo skozi krožišča. S povprečnimi gumami lahko voziš samo povprečno s slabimi slabo z odličnimi pa čez krožna naravnost.... 😁😉 Citiraj
Bini Napisano 17. marec Prijavi Napisano 17. marec pred 9 minutami je Boss napisal: Sam res... sej so vse okrogle pa črne. Malo več napiši o teh črnih gumah, mogoče komu pride prav v zadnjem trenutku.... 🤔😉 Citiraj
Boss Napisano 17. marec Prijavi Napisano 17. marec pred 2 minutama je Bini napisal: Malo več napiši o teh črnih gumah, mogoče komu pride prav v zadnjem trenutku.... 🤔😉 Kaj naj, vsak se sam odloča kaj bo vzel je pa nekaj res vsak ima drugačne reference kaj gleda na gumah in kako vozi. Se pa vseeno delno strinjam z @jures nova guma je nova guma in načeloma boljša od neke obrabljene pa čeprav je ta obrabljena premijskega izvora. Zato je pa meni vedno žal, da se testi ne delajo, ko so gume stare nekaj let in recimo na polovici življenskega cikla. To bi bila prava primerjava. 3 1 Citiraj
Jest Napisano 17. marec Prijavi Napisano 17. marec pred 25 minutami je Bini napisal: z odličnimi pa čez krožna naravnost.... 😁😉 A takole? 😂🤪🫢 3 1 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Deeyan Napisano 17. marec Prijavi Napisano 17. marec pred 23 minutami je Boss napisal: Sam res... sej so vse okrogle pa črne. Ni res, ene majo bele robove 😋 1 Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Boss Napisano 17. marec Prijavi Napisano 17. marec pred 1 minuto je Deeyan napisal: Ni res, ene majo bele robove 😋 Izjeme so zato, da potrjujejo pravilo. Citiraj
Bini Napisano 17. marec Prijavi Napisano 17. marec pred 2 minutama je Boss napisal: Kaj naj, vsak se sam odloča kaj bo vzel je pa nekaj res vsak ima drugačne reference kaj gleda na gumah in kako vozi. Se pa vseeno delno strinjam z @jures nova guma je nova guma in načeloma boljša od neke obrabljene pa čeprav je ta obrabljena premijskega izvora. Zato je pa meni vedno žal, da se testi ne delajo, ko so gume stare nekaj let in recimo na polovici življenskega cikla. To bi bila prava primerjava. Malo si pozabil napisat kolikšna je razlika pri zaviranju najboljše in najslabše nove gume v metrih. Kaka je šele razlika pri obeh, ko so stare kake 4 leta..... 🤔 Citiraj
Boss Napisano 17. marec Prijavi Napisano 17. marec Bolj sem mislil v tej smeri, da recimo ena zgonjena 5-6 let stara premijka nima niti približno lastnosti nove, katero so kot tako testirali. Zato pa pravim, da bi bilo fino imet teste tudi skozi življensko obdobje te gume. Zdaj pa nekdo vzame novo kitajsko gumo (vsaj povprečne kvalitete) pa jo ima le dve sezoni in spet menja za novo. Še 1x, škoda da nimamo takih testov, da bi lahko primerjali novo kitajko in 6 let staro premijko s 4 mm profila. Je pa res, če oboje kupiš novo pa dileme ni, premijke zmagajo. In če denar ni ovira menjaš vsake dve leti za novo premijko pa si zmagovalec. Ampak to je kar iluzija. Sam čakam na otoplitev, da menjam nazaj na Bridgestonke, počakam na dež pa da vidim na tisti odsekih, kjer je drsela že zimska premijka, kaj bo. Če bom res imel občutek, da ni več OK letijo dol pa čeprav bi glede na profil zdržale še 1x toliko. 3 Citiraj
Slivka Napisano 17. marec Prijavi Napisano 17. marec pred 9 minutami je Bini napisal: Malo si pozabil napisat kolikšna je razlika pri zaviranju najboljše in najslabše nove gume v metrih. Kaka je šele razlika pri obeh, ko so stare kake 4 leta..... 🤔 To pa res ni problem. Odklopim ABS pa kolikor se podaljša zavorna pot zaradi slabih gum toliko se skrajša zaradi odklopljenega ABSa - pa se pogliha... 1 Citiraj
Bini Napisano 17. marec Prijavi Napisano 17. marec pred 36 minutami je Slivka napisal: To pa res ni problem. Odklopim ABS pa kolikor se podaljša zavorna pot zaradi slabih gum toliko se skrajša zaradi odklopljenega ABSa - pa se pogliha... Mogoče v snegu ali blatu na mokri cesti pa nikoli.... 🫣🤣😉 Citiraj
Slivka Napisano 18. marec Prijavi Napisano 18. marec (urejeno) pred 12 urami je Bini napisal: Mogoče v snegu ali blatu na mokri cesti pa nikoli.... 🫣🤣😉 Aha, ja, seveda... Kolikor imam jaz izkušnje, se edino na suhem asfaltu ne pozna nobene razlike, na vseh drugih podlagah se pa brez ABSa ustaviš prej kot z ABSom. Sicer pa, če imaš med nogami toliko kot imaš jezika, lahko sprobava. Vozi za menoj na zelo kratki varnostni razdalji. Ko zahodim zavoro, jo zahodiš tudi ti. Če se ti z ABSon ustaviš prej kot jaz brez ABSa, se itak nimaš česa bati. Če se pa jaz brez ABSa ustavim prej kot ti z ABSom, bo pa to precej odmevno... Popravljeno 18. marec od Slivka 2 Citiraj
sportman333 Napisano 18. marec Prijavi Napisano 18. marec Pred eno uro je Agerg napisal: U, pa gremo spet. 😁 na tem forumu je obvezna oprema null 1 7 1 Citiraj
Bini Napisano 18. marec Prijavi Napisano 18. marec pred 14 urami je Slivka napisal: Aha, ja, seveda... Kolikor imam jaz izkušnje, se edino na suhem asfaltu ne pozna nobene razlike, na vseh drugih podlagah se pa brez ABSa ustaviš prej kot z ABSom. Sicer pa, če imaš med nogami toliko kot imaš jezika, lahko sprobava. Vozi za menoj na zelo kratki varnostni razdalji. Ko zahodim zavoro, jo zahodiš tudi ti. Če se ti z ABSon ustaviš prej kot jaz brez ABSa, se itak nimaš česa bati. Če se pa jaz brez ABSa ustavim prej kot ti z ABSom, bo pa to precej odmevno... Lahko tale tvoj predlog obrneva, da bom jaz vozil pred tabo z odličnimi letnimi gumami in z ABS, Ti pa z nekimi kitajskimi brez ABS-a..... 1 Citiraj
Slivka Napisano 19. marec Prijavi Napisano 19. marec pred 17 urami je Bini napisal: Lahko tale tvoj predlog obrneva, da bom jaz vozil pred tabo z odličnimi letnimi gumami in z ABS, Ti pa z nekimi kitajskimi brez ABS-a..... 1. Če mi kupiš kitajske gume, jih bom pa montiral, zakaj pa ne... 2. A pa bi se ti upal nastavit pred BTjca, ki ima neke kitajske gume gor? 😈 Ja, saj mogoče bi bil res jaz kriv, ampak vitlo BTjca ne bi samo "malo opraskalo", bi kar "krepko označilo", kje bi ti pribil noter. In bi ti imel avto pri kleparju, meni na vitlu se pa ne bi niti poznalo... Čeprav, če bi bilo to jeseni, ko je na cesti listje, pa da dež pada, bi bil pa res zanimiv test, koliko slabe gume bi moral imet na BTjcu brez ABSa, da bi bil enakovreden nekomu z dobrimi gumami in ABSom... Ker v 12ih letih, od kar imam "stikalo, ki ga ni", še nikogar nisem butnil od zadaj. Sem pa že dvakrat gledal razbitine, ki so od blizu spoznale odbijač in vlečno kljuko od BTjca. Po drugem dogodku sem zadaj na odbijač celo dal nalepko "test your airbag here". Zanimivo, od takrat dalje ni nihče več ruknil noter... 1 Citiraj
Bini Napisano 19. marec Prijavi Napisano 19. marec To glede ABS-a je bilo že tisočkrat znanstveno dokazano kako in kaj, zato se nima smisla tukaj prepričevat kako bi bilo... 😉 2 Citiraj
jures Napisano 19. marec Prijavi Napisano 19. marec (urejeno) Dokazano: ABS zmanjsa zavorno samo v enem primeru - na ravnem zaviranju na suhi cesti (mocno zmanjsa), ker je takrat trenje med gumo in cesto vecje od trenja med 'drsenjem' blokirane gume V vseh ostalih primerih pa jo podaljsa. Na ledu, pesku, snegu, mokri cesti, kot tudi na suhi v primeru krmarjenja med zaviranjem, saj se trenje zmanjsa med gumo in cesto med krmarjenje. Mas ogromno teh testov. V snegu pravilom ne izklopis samo abs ampak tud tcs, ce hoces kam priti Popravljeno 19. marec od jures 1 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Alex Napisano 20. marec Prijavi Napisano 20. marec pred 7 urami je jures napisal: Dokazano: ABS zmanjsa zavorno samo v enem primeru - na ravnem zaviranju na suhi cesti (mocno zmanjsa), ker je takrat trenje med gumo in cesto vecje od trenja med 'drsenjem' blokirane gume V vseh ostalih primerih pa jo podaljsa. Na ledu, pesku, snegu, mokri cesti, kot tudi na suhi v primeru krmarjenja med zaviranjem, saj se trenje zmanjsa med gumo in cesto med krmarjenje. Mas ogromno teh testov. V snegu pravilom ne izklopis samo abs ampak tud tcs, ce hoces kam priti V snegu še nikoli nič nisem izklopil, pa sem brez težav prišel v snegu preko vseh prelazov v Dolomitih. 😉 Citiraj
jures Napisano 20. marec Prijavi Napisano 20. marec (urejeno) pred 2 urama je Alex napisal: V snegu še nikoli nič nisem izklopil, pa sem brez težav prišel v snegu preko vseh prelazov v Dolomitih. 😉 Alex ti si fenomen, pri tebi se svet vrti drugace Tud jaz sem ze v snegu z motorjem sel preko dolomitev po asfaltu brez problema. Prelazi so soljeni, spucani...ce pada sneg se ne pomen da vozis po snegu Pridi na nas klancek pa pozimi preden ga kmet zorje spelji na glavno....sem pisal lani da sem sosedo vlekel ven karoq 4x4 pa je zlezla postrani s ceste glih zato ker se ni mogla prenakniti sntcs nikamor To je osnova zimske voznje drugace tcs vedno mece ven gas. Yota ma gumb Trial ki v bistvu vse to priredi za voznika (tud manj obcutljiv gas) kadar gres na pesek, off ali sneg Popravljeno 20. marec od jures 1 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
jures Napisano 20. marec Prijavi Napisano 20. marec Ogromno se naucis take voznje v puscavi, zakaj? Ker mas prostora noro in omogoca hitrost ki nese vozilo po mehki podlagi kot da je asfalt, in vidis reakcije elektronke itd. Spoznas da je idealna voznja tam nekje pri 60 na uro, z 1 bar v gumah in brez elektronke. Z elektronko se ne premaknes nikamor. Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
godlike Napisano 20. marec Prijavi Napisano 20. marec 10cm svežega snega, sem tudi jaz moral ESP ugasnit, da sem lahko prišel na Roglo. ABS je za laika super. Ko sem na R4 skočil na bremzo, me je neslo direkt v predhodnika, da sem lahko se izognil, sem moral bremzo spustit, volan obrnit in jo spet pohodit. Ustavil sem se vzporedno z njim. Takšne reakcije večina ni zmožna v paniki in tam reši ABS. 🙂 2 1 Citiraj
Agerg Napisano 20. marec Prijavi Napisano 20. marec (urejeno) Ja, samo z ABS lahko pa ti polno bremzaš in še avto vodiš - to je glavna poanta vsega. Tudi tvoja najboljša reakcija tega ne premaga, pa govorite kar hočete - najboljši dirkač z minimalnim reakcijskim časom ne premaga odzivnega časa elektronike, razen kolikor sam sebi piha na dušo. Seveda je pa problem, če gre zdaj večina ljudi, ki je navajena ABS-a, potem v avto brez in pride do takšne situacije. Samo danes avto brez ABS je skoraj tako, kot avto brez varnostnih pasov. Sem pa že večkrat napisal, da je bil ABS razvit v osnovi za bremzanje potniških letal prav z namenom, da se drži trenje na maksimumu tik preden guma zdrsne in s tem skrajša zavorna pot. Tam niso razmišljali o situaciji, kako se bo pilot nekim oviram umikal, ko bo pristajal. Samo skrajšanje zavorne poti. Popravljeno 20. marec od Agerg 1 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.