Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Ker je zanič, to pa že vsi vejo in ne rabijo testirat. 

Mislim pa, da je že bila na testih.... 🤔

Kje si videl, da so Nexen zanič, mi lahko podkrepiš z nekim vir-om?

 

pred 3 urami je Bini napisal:

Ne razumem zakaj dobijo te porazne pnevmatike dovoljenje za prodajo! 🤔

Pri teh testih bi morala sodelovati ena uradna kompetentna komisija in požegnati vse dobre in priporočljive, slabe pa prepovedat in pika! Tako pa vidiš na raznih makinah te porazne poceni gume za avto pa ima dost denarja.... 🥴🫣

 

To je isto, kokr da lahko vsak butelj pri nas odpre firmo za 7500 eur, začne z nekim poslom, prodaja neke storitve za mastne pare, nategne folk z predračuni in gre potem v stečaj, ljudje pa ostanejo brez podpore in brez denarja.

 

Nekako tako gre to v sodobnem svetu.

Napisano
pred 6 urami je Bini napisal:

Tako pa vidiš na raznih makinah te porazne poceni gume za avto pa ima dost denarja.... 🥴🫣

 

Vse te "makine" sicer dobro zgledajo, so pa stare 10 let al več. Pa še za tisto kupnino nimajo denarja in je vse na fafing al pa kredit. Tam se pol kurči, kak avto ima in razkazuje kak frajer naj bi bil. V bistvu pa ne shaja ne z odplačili mesečnih obrokov, še manj pa da bi sploh lahko si konkretne gume kupil. 

 

Take "premijce" pol lizingodajalci repozesajo, ko obroki zamujajo, banke sprožajo poplačila in blokirajo račun. Ampak hej, ta revše, ki je pol ostal brez avta, se je pa vsaj nekaj mesecev hvalil in postavljal s "premijcem" in potem leta naokoli govori kakega Audija al pa BMW-ja je nekoč imel, čeprav nikoli ni bil njegov ampak last lizing hiše.

33112_1.png

Napisano

To je res. Skoraj nihče ni lastnik pri takšnih avtomobilih. Vse je na lizing. Sicer najdražja možna varianta, ampak glej, lahko menjaš kot gate. Eni so bolani na to.

Napisano
pred 8 urami je Alex napisal:

 

Gledam ta test, pa pri zadnjih dveh grafih (zaviranje na mokrem) na najdem Michelin pnevmatike. 

Sem kaj spregledal?

 

LP

 

Napisano

Jaz vem, da bi glede na te rezultate vzel najcenejšo med prvimi osmimi.... :nevem:

Torej še enkrat Kleberce.... 👍🤗😉

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 3 urami je NevLado napisal:

Kje si videl, da so Nexen zanič, mi lahko podkrepiš z nekim vir-om?

 

 

To je isto, kokr da lahko vsak butelj pri nas odpre firmo za 7500 eur, začne z nekim poslom, prodaja neke storitve za mastne pare, nategne folk z predračuni in gre potem v stečaj, ljudje pa ostanejo brez podpore in brez denarja.

 

Nekako tako gre to v sodobnem svetu.

Niso čisto zanič, so pa slabe zaradi obrabe robov in še par pomanjkljivosti. Tukaj je GPT našel neke podatke in teste, če že meni iz prakse ne verjameš..... :nevem:

IMG_20250924_154530.jpg

Napisano
pred 19 urami je Bini napisal:

Niso čisto zanič, so pa slabe zaradi obrabe robov in še par pomanjkljivosti. Tukaj je GPT našel neke podatke in teste, če že meni iz prakse ne verjameš..... :nevem:

IMG_20250924_154530.jpg

shit, slab oprijem na ledu

 

to je res pomemben podatek za slovenske voznike, ki se vsak dan vozijo po ledu, res katastrofa gume!!

Napisano

Za samo 15kkm so ker se obrabljo po robovih, glasne so in še kaj se najde, aja pa Kitajske so.... 😁

Ne vem zakaj za 10€ več ne kupiš boljše.... 🤔

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Zakaj ne napišejo, da gre za propagandno sporočilo

 

WWW.ZURNAL24.SI

Na začetku sezone zimskih pnevmatik je industrija optimistična. Nemško združenje proizvajalcev pnevmatik (BRV) vseeno ostro...

 

Nekomu kuzlica v rt skače in ni dovolj dobička.

33112_1.png

Napisano
pred 25 minutami je Boss napisal:

Zakaj ne napišejo, da gre za propagandno sporočilo

 

WWW.ZURNAL24.SI

Na začetku sezone zimskih pnevmatik je industrija optimistična. Nemško združenje proizvajalcev pnevmatik (BRV) vseeno ostro...

 

Nekomu kuzlica v rt skače in ni dovolj dobička.

 

Se strinjam, da verjetno dobiček pada. Lokalni vulkanizer mi je rekel, da cca 30% prodanih gum predstavljajo celoletne.

 

Letos bomo tudi na ženin avto prvič montirali celoletne Continental, saj na leto dela manj kot 10k km. Mislim, da bodo pozimi vsaj tako dobre, kot zimske gume s slabšo oceno.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Če delaš malo km in več ali manj  lokalno voziš je kvalitetna celoletna odlična izbira. 

Pa če seveda nisi "mesar" za volanom. 

Jaz imam na vseh celoletne  Bridgestone gume zaenkrat💪

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 42 minutami je Tilen5 napisal:

Gume morjo bit.

Dobro je če so😁

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 3 urami je jacques33 napisal:

 

Se strinjam, da verjetno dobiček pada. Lokalni vulkanizer mi je rekel, da cca 30% prodanih gum predstavljajo celoletne.

 

Letos bomo tudi na ženin avto prvič montirali celoletne Continental, saj na leto dela manj kot 10k km. Mislim, da bodo pozimi vsaj tako dobre, kot zimske gume s slabšo oceno.

Kaj pa poleti? Zavorna pot je s celoletnimi daljša pozimi in poleti. 

Napisano
pred 2 urama je Shrek napisal:

Kaj pa poleti? Zavorna pot je s celoletnimi daljša pozimi in poleti. 

 

1.) poleti je nekoliko daljša kot z letnimi in precej krajša kot z zimskimi

2.) v suhih razmerah pozimi je daljša kot z letnimi in krajša kot z zimskimi

3.) v zelo mokrih razmerah je pozimi nekoliko krajša kot z zimskimi in precej krajša kot z letnimi 

3.) v snežnih razmerah pozimi je enormno boljša od letnih in slabša od zimskih

 

Torej kdor ne dela veliko kilometrov in ne rabi it z avtom ven v vsakih razmerah, ter ne vozi po zasneženih klancih je to čist dober kompromis.

33112_1.png

Napisano
pred 10 urami je Boss napisal:

 

1.) poleti je nekoliko daljša kot z letnimi in precej krajša kot z zimskimi

2.) v suhih razmerah pozimi je daljša kot z letnimi in krajša kot z zimskimi

3.) v zelo mokrih razmerah je pozimi nekoliko krajša kot z zimskimi in precej krajša kot z letnimi 

3.) v snežnih razmerah pozimi je enormno boljša od letnih in slabša od zimskih

 

Torej kdor ne dela veliko kilometrov in ne rabi it z avtom ven v vsakih razmerah, ter ne vozi po zasneženih klancih je to čist dober kompromis.

Za take pogoje je tudi letna dobra in se od marca do novembra voziš kot je treba.... 😁

Te gume so delane za zmerne temperature! (5-20)

 

Napisano
pred 10 urami je Boss napisal:

 

1.) poleti je nekoliko daljša kot z letnimi in precej krajša kot z zimskimi

2.) v suhih razmerah pozimi je daljša kot z letnimi in krajša kot z zimskimi

3.) v zelo mokrih razmerah je pozimi nekoliko krajša kot z zimskimi in precej krajša kot z letnimi 

3.) v snežnih razmerah pozimi je enormno boljša od letnih in slabša od zimskih

 

Torej kdor ne dela veliko kilometrov in ne rabi it z avtom ven v vsakih razmerah, ter ne vozi po zasneženih klancih je to čist dober kompromis.

Si probal? 

Papir prenese vse. 

Razloži mi, kako je lahko guma enako prožna pri + 20 ali - 10.

To je tako, kot bi imel celoletno jakno na sebi. Me ne prepriča nihče, da je celoletna guma varna pri enaki vožnji, kot z zimskimi pozimi in letnimi poleti. 

To je MOJE mnenje. 

Napisano

Mi bomo letos prvič probali, pa bom čez kakšno leto poročal.

Saj sam imam na svojem avtu premium letne in zimske, ker delam cca 20k km letno, od tega 90% po avtocesti.

Če pa nekdo dela 6-7k km letno, kot moja žena in to večino lokalne ali mestne vožnje, pa bi morale tudi premium celoletne gume dobro služiti. 

Vsak pa naj se odloči sam, kaj mu najbolj odgovarja. 

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Dokler nisi v izrednih situacijah ne veš, če je taka guma ok! Samo dober očutek boš imel ali pa ne.... :nevem:

Jaz osebno bi še malo počakal, da tehnologi naredijo še nekaj razvoja na njih! 

Že do sedaj, če primerjaš tiste taprve celoletne vidiš ogromno razlike v razvoju... 😉

Napisano
Pred eno uro je Shrek napisal:

Si probal? 

Papir prenese vse. 

Razloži mi, kako je lahko guma enako prožna pri + 20 ali - 10.

To je tako, kot bi imel celoletno jakno na sebi. Me ne prepriča nihče, da je celoletna guma varna pri enaki vožnji, kot z zimskimi pozimi in letnimi poleti. 

To je MOJE mnenje. 

 

Tudi sam sem pri teh skeptikih in sem dosti teh testov pregledal...tisti, ki so bolj poglobljeni pokažejo tudi med celoletnimi precejšne razlike, ene so bolj "letne" ene bolj "zimske". Kar precej celoletnih za rezultat žrtvuje obrabo. Tako da ultimativno ni.

 

Za "glavni" avto jaz nebi upal reskirat, ker tudi precej hodimo smučat in zimo in sneg iščemo. Na drugi avto grejo letos Pirellijeve celoletne gor. So bolj "letne", dobre v suhem in mokrem. V snegu niso briljantne. Lokalno snega skoraj ne vidimo, pa če ga zgine takoj. Če bodo hudi zameti ta avto pač tisti dan ne bo šel ven...potem bodo pa že ceste spucane..

 

 

 

 

Napisano

Če kdo vozi zimske poleti, ga ne razumem. Za tak malo km, naj te bojo celoletne. Ker zimske tak prvo leto pregreje in uničene.

 

Razumem, da dobre celoletne, so boljše kot poceni sezonske.

Razumem, da če delaš malo km in nisi občutljiv, so boljše celoletne, ker se bojo mogoče obrable. Večina vozi oba kompleta, tudi takrat, ko so recimo spokane, ker še imajo profila.

Če ne rabiš v vsakem vremenuna cesto, bojo tudi celoletne ok.

 

Sam vem, da morata oba avta ne glede na vreme na cesto. Tudi če jaz lahko kdaj delam od doma. Pa tamala raketa ne more imeti celoletnih, ker jih bom poleti sesul.

Tam mi je izredno važen oprijem, ker pač pri konjih in legi se človek kdaj "spozabi" 🫣

Napisano
pred 6 urami je Shrek napisal:

Si probal? 

Papir prenese vse. 

Razloži mi, kako je lahko guma enako prožna pri + 20 ali - 10.

To je tako, kot bi imel celoletno jakno na sebi. Me ne prepriča nihče, da je celoletna guma varna pri enaki vožnji, kot z zimskimi pozimi in letnimi poleti. 

To je MOJE mnenje. 

 

Ne vem, zraven maš video, katerega predvidevam, da nisi pogledal, ker pol ne bi tole spraševal. 

 

Sicer pa ne vem s katerim delom mojega posta v točkah se ne strinjaš?

 

Problem je le v tem, da včasih se pretirava pri navedbah. Glede gum je pa tako, da gume pri vožnji zaradi upogibanja ustvarjajo notranjo energijo, ki se odrazi v toploti. Gume imajo vedno kar nekaj stopinj višjo temperaturo kot okolica. 

 

Sicer ne priporočam uporabo letnih pozimi, ampak en nasvet vseeno, če kdo bozi letne pozimi. Nekoliko je treba tlak spustit, da bo gumo bolje mečkalo in se bo ustvarjalo več toplote, ter ohranjalo gumo bolj prožno in mehkejšo pri nizkih temperaturah. Seveda pa to nekoliko poveča porabo in povečuje obrabo.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A to misliš, tega, ki je imel jajca in je odkorakal skupaj z ostalimi slo delegati iz izrednega zasedanja KPJ? Razumem, si bil premlad takrat pa se ne spomniš. Nič ne de.   Edina stranka, ki še ima aktivne komunjare v svojih vrstah in je preprečevala, da bi se naredila lustracija. Ne bit zavedeni, da obstajajo speobrnjeni komunisti, obstajajo le oportunisti. 
    • Zdravo Se tudi jaz oglašam na tole starejšo temo.   Moja armaturka na M3, let. 2010, dobesedno razpada. Na soncu postane grozno lepljiva, sedaj pa so se začeli odlamljati drobni volnasti koščki, ki se lepijo na strop oz. letijo po celem avtu. Berem, da je ta reč nevarna za zdravje (če jo vdihneš, maš lahko resen shit s pljuči).    Je menjava edina rešitev? Avto ni več veliko vreden, je pa redno servisiran in vzdrževan, po besedah majstra Pelka ma pred sabo še veliko km.    Ima še kdo tak problem? Kaj narditi?    Tnx   J
    • Pa sej se ni nič spremenilo, vedno imam dva kompleta najboljših pnevmatik in to bo tudi v prihodnje vsaj dokler moram iti z avtom ven v vsakem vremenu.   Če mi nekoč ne bo treba in se bo letno delalo zelo malo kilometrov in bom ratal bolj Desus voznik, pa vseeno računam, da bo takrat bilo že kar nekaj zelo solidnih celoletnih.
    • Tole si pa dobro prikotalil. Torej po tvoje je najbolje, da kupiš vsaj 10 kompletov gum in jih menjaš in se na lastne oči prepričaš v primerjavi, katera je najboljša in verjetno ne po meritvah ampak po filingu.   Ma ni tuki na forumu človeka, ki lahko kaj takega naredi in tako smo več ali manj obsojeni na pravilnost testov. Ni druge pa lahko 100x rečeš da so za v smeti, čeprav ne vem zakaj.   Edino stvar, ki taki testi ne povedo pa je zame ključnega pomen, je to kako se te gume obnašajo po 10.000km, po 20.000km, po 40.000km.... Torej ali obdržjo kvaliteto čez obdobje uporabe.
    • Ja kaj pa sem napisal? Fantje a znate brat?      Nikjer je nisem hvalil, da je boljša od namenskih gum. Ne more bit top in logično, da ni, se pa znajde v nekaterih razmerah, sploh med prehodnem času, celo bolje. A kdaj? Recimo v tem letnem času, ko še nismo prešaltal na zimske. Zjutraj par stopinj nad ničlo, opoldne, lahko skoraj 20. Ker ga ni idiota, da bi 2x dnevno menjal gume je v takem obdobju celoletna celo boljša izbira v popvprečju čez celih 24 ur. Se pravi zjutraj boljša od letne, če zopoldne, boljša od zimske.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.